NyolHarga lif bebas halangan menegakDaya saing dalam penyelenggaraan harian

  • masa pelepasan:2024-03-27 19:50:15
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:72
  • Penerangan pantas:

    Nyol, lif mula berjalan tanpa menutup pintu, dan kelajuan semakin cepat. Pendekatan yang betul adalah untuk menjaga semua pen

Kandungan artikel
lif mula berjalan tanpa menutup pintu, dan kelajuan semakin cepat. Pendekatan yang betul adalah untuk menjaga semua penumpang sejauh mungkin dari pintu kereta dan melakukan gerakan mengelilingi lutut. Kerana kereta angkat akan datang ke hentian kecemasan selepas melebihi kelajuan nilai atau mencapai stesen akhir,NyolVilla keluarga dan lif, membuat pergerakan mengelilingi lutut boleh mengurangi kesan pada&#quo; Hentikan Kecemasan; Tidak menyesuaikan diri. Sens dan Precautions Perkara Perasaan untuk Pembelian Elevator Beberapa Opinion tentang Pemilihan Elevator Posisi Grade Elevator Standard Posisi Elevator: Produksi lift mesti sebuah syarikat dengan ibukota terdaftar tidak kurang dari juta yuan, dan tidak boleh menjadi syarikat OEM.

Sila perhatikan bahawa seharusnya ada ruang lebih dari mm kiri di kedua-dua sisi escalator, dan apabila diatur secara paralel, tidak ada pengendalian antara kedua-dua escalator.

NyolLif berhenti di lantai pertama dan pintu tidak bergerak: fungsi pendaratan kecemasan api lif dipicu oleh asap atau sensor panas di dalam bangunan.

Untuk melaksanakan pengaturan escalator dan menyediakan balas balik, untuk menentukan konfigurasi peranti terkongsi tertentu, urutan penghantaran, dan pengaturan pusingan kereta tangan semasa pengaturan terus menerus.

Muang VangviangPemantau kecepatan roda traksi tukar kuasa utama skrin persekitaran mesin pengawasan keselamatan pelbagai pintu lapisan kereta dan berat lawan kereta patut dipecahkan dengan pasti dengan plat tekanan untuk mencegah melepaskan.

Teknologi baru peraturan frekuensi dan peraturan tegangan (VVVF), berdasarkan prinsip teknik listrik. Kelajuan dan momen enjin adalah secara langsung proporsional dengan frekuensi dan amplitud tegangan bekalan kuasa AC, mencapai peraturan kelajuan yang tepat dan kawalan enjin. Teknologi peraturan kelajuan ini memastikan operasi lift licin, aras yang tepat, dan fleksibiliti.

Tiada pencemaran minyak. Kerana tiada masalah pakaian profil gigi dan keperluan penggantian minyak biasa, mengurangkan pencemaran minyak, dan mengurangkan penyelenggaran


NyolHarga lif bebas halangan menegakDaya saing dalam penyelenggaraan harian



Peranti ketegangan pembatasan kelajuan dan peranti ketegangan tali besi patut dilengkapi dengan suis keselamatan.

Selama tahun terakhir, pembangunan industri lif China telah melalui beberapa tahap: pemasangan dan pemeliharaan lif yang diimport (-). Selama tahap ini, pemilikan lif China hanya sekitar bebas dan sukar untuk dikembangkan dan menghasilkan (-). Pada tahap ini, China menghasilkan dan memasang sekitar lif. Cina telah menjadi pasar terbesar di dunia untuk lif yang baru dipasang dan penghasil utama lif.

Butang penggera atau nombor telefon pada panel menegak memberitahu pengurus ciri-ciri bahawa profesional lif boleh membantu atau meminta penyelamatan.

Sampling inspectionPulihkan fungsi butang arahan dalam kabin untuk pemadam kebakaran untuk beroperasi.

Komponen penting lif memerlukan teknologi tertentu, seperti mesin tarik lif penumpang dan lif penglihatan yang berterusan magnet kekal dan mesin pintu kereta yang merupakan pertukaran frekuensi, peraturan tegangan dan peraturan kelajuan, pembatasan kelajuan, dan penimbal mesti dihasilkan.

Selepas lif berhenti dan tidak membuka pintu, jika and a terperangkap dalam kereta lif dan menghadapi situasi ini, anda mesti tetap tenang kerana lif adalah peralatan pengangkutan yang dewasa dan selamat; Menghentikan lif; Ia adalah tindakan perlindungan keselamatan untuk kegagalan operasi lif. Tindakan penyelamatan diri yang selamat dan efektif pada masa ini


NyolHarga lif bebas halangan menegakDaya saing dalam penyelenggaraan harian



Keukuran elevator dan escalator shafts (III)

Rakomendasi dan konsultasiTiada pencemaran minyak. Kerana tiada masalah pakaian profil gigi dan keperluan penggantian minyak biasa, ia mempunyai kehidupan layanan panjang, mengurangkan pencemaran minyak dan mengurangkan penyelenggaran

Pada tahun , Unit Mekanikal Industri dan Elektrik Jabatan Pembangunan Biro Kerja Awam Bandar Shanghai mula bertanggungjawab untuk mendaftar, pemeriksaan, dan lesen lif di seluruh bandar. Pada tahun , sistem jurutera penyediaan lif telah diusulkan dan dilaksanakan. Pada bulan Februari , peraturan telah dibentuk untuk menguatkan pemeriksaan biasa lif, mencerminkan tekanan awal pada pengurusan keselamatan lif di China.

Secara khusus, jangan gunakan pintu lif di lif, dan menjaga jarak tertentu. Untuk mengurangi kesan, pendekatan utama patut ialah mendarat pada kaki dan tumit, supaya kesan yang kurang boleh dihantar dari tumit ke kaki; Pada masa yang sama, lutut adalah bengkok untuk menahan kesan dan mengubah arah kesan, menghindari transmisi ke tulang belakang sebanyak mungkin,NyolPemulihan semula ketinggian tinggi automatik, sambil melindungi otak dan jantung daripada kerosakan. Jika ada kendali di lif, pastikan menggunakannya, supaya tidak jatuh kerana pusat graviti yang tidak stabil. Tujuan utama kaedah ini ialah mengorbankan kaki dan lengan sebagai pertukaran untuk melindungi tulang belakang, jantung dan otak dari bahaya. Sudah tentu,NyolLift kecil dupleks rumah tangga, ada kemungkinan pecahan.

NyolBangunan rumah gaya menara di atas; Unit tinggal dan koridor dengan lantai atau lebih; Bangunan awam Kelas II lain dengan tinggi bangunan yang melebihi meter; Bangunan tinggi dengan lif yang tinggi lebih dari meter; Lif kebakaran berfungsi mempunyai bilik depan. Kawasan bilik depan lif api independen adalah: kawasan bilik depan bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi; Kawasan bilik depan bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi. Apabila bilik depan lif kebakaran dikongsi dengan tangga anti asap, kawasannya ialah: kawasan bilik depan berkongsi di bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi, dan kawasan bilik depan berkongsi di bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi.

Kurangkan bunyi keseluruhan mesin. Kerana tiada bunyi dari perlindungan semasa operasi kelajuan tinggi bagi enjin asinkron dan tiada bunyi dari transmisi gear cacing bunyi keseluruhan boleh dikurangi dengan -db (A) Penggunaan tenaga rendah. Dari prinsip kerja bagi motor sinkronik magnet kekal, boleh dilihat bahawa kegembiraan mereka dicapai oleh magnet kekal, dan tidak perlu bagi stator untuk menyediakan arus kegembiraan tambahan. Oleh itu, faktor kuasa lif boleh mencapai tahap yang sangat tinggi. Pada masa yang sama, rotor motor tidak mempunyai semasa dan tidak ada masalah kehilangan elektronik. Secara umum, ia mengurangkan konsumsi dengan % -% dibandingkan dengan enjin yang tidak tersimpan. Kerana kekurangan efisiensi rendah dan penggunaan tenaga tinggi pasangan pemindahan gear cacing, penggunaan tenaga lebih berkurang.

Kurangkan bunyi keseluruhan mesin. Kerana tiada bunyi dari perlindungan semasa operasi kelajuan tinggi bagi enjin asinkron dan tiada bunyi dari transmisi gear cacing, bunyi keseluruhan boleh dikurangi dengan -db (A) Penggunaan tenaga rendah. Dari prinsip kerja bagi motor sinkronik magnet kekal, boleh dilihat bahawa kegembiraan mereka dicapai oleh magnet kekal, dan tidak perlu bagi stator untuk menyediakan arus kegembiraan tambahan. Oleh itu, faktor kuasa lif boleh mencapai tahap yang sangat tinggi. Pada masa yang sama, rotor motor tidak mempunyai semasa dan tidak ada masalah kehilangan elektronik. Secara umum, ia mengurangkan konsumsi dengan % -% dibandingkan dengan enjin yang tidak tersimpan. Kerana kekurangan efisiensi rendah dan penggunaan tenaga tinggi pasangan pemindahan gear cacing, penggunaan tenaga lebih berkurang.


HoustonMaklumat produk lain
  • Lapangan Terbang Berlin BrandenburgPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterinformasi produk

    Lapangan Terbang Berlin BrandenburgPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterinformasi produk

  • Lapangan Terbang Berlin BrandenburgFlip plate hydraulic roadblock machinePengeluaran profesional

    Lapangan Terbang Berlin BrandenburgFlip plate hydraulic roadblock machinePengeluaran profesional

  • JessoreRangkaian pembuat pengubah kotakOperasi pintar

    JessoreRangkaian pembuat pengubah kotakOperasi pintar

  • SolnockPlatform angkat hidraulik 3-meterCara meningkatkan kecekapan mengepam

    SolnockPlatform angkat hidraulik 3-meterCara meningkatkan kecekapan mengepam

  • SolnockProdusi jambatan naikApa kerja penerimaan yang perlu dilakukan

    SolnockProdusi jambatan naikApa kerja penerimaan yang perlu dilakukan

  • ESPOBridge Mobile Boarding BridgeApakah kelebihan dalam industri ini

    ESPOBridge Mobile Boarding BridgeApakah kelebihan dalam industri ini

  • ESPOPlatform mengangkat selai aluminium elektrikBagaimana menyelesaikan masalah dalam industri

    ESPOPlatform mengangkat selai aluminium elektrikBagaimana menyelesaikan masalah dalam industri

  • ESPOFully automatic hydraulic tipping machine hopperApakah kaedah penggerudian

    ESPOFully automatic hydraulic tipping machine hopperApakah kaedah penggerudian

  • segera:Peringatan: Maklumat NyolHarga lif bebas halangan menegakDaya saing dalam penyelenggaraan harian memberi anda NyolHarga lif bebas halangan menegakDaya saing dalam penyelenggaraan harian oleh syarikat kami, perkhidmatan NyolHarga lif bebas halangan menegakDaya saing dalam penyelenggaraan harian dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk NyolHarga lif bebas halangan menegakDaya saing dalam penyelenggaraan harian, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian NyolHarga lif bebas halangan menegakDaya saing dalam penyelenggaraan harian. NyolHarga lif bebas halangan menegakDaya saing dalam penyelenggaraan harian di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di NyolHarga lif bebas halangan menegakDaya saing dalam penyelenggaraan harian, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!