TielLif liga aluminium yang bergerak sendiriOperasi khusus industri

  • masa pelepasan:2024-03-27 20:55:28
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:77
  • Penerangan pantas:

    Tiel,Keluarga ini mesti membuat dua bentuk besi di atas pintu masuk. Kedudukan dan saiz plat ikat ditentukan berdasarkan mode

Kandungan artikel

Keluarga ini mesti membuat dua bentuk besi di atas pintu masuk. Kedudukan dan saiz plat ikat ditentukan berdasarkan model mesin pintu yang dipilih.

Bangunan rumah gaya menara di atas; Unit tinggal dan koridor dengan lantai atau lebih; Bangunan awam Kelas II lain dengan tinggi bangunan yang melebihi meter; Bangunan tinggi dengan lif yang tinggi lebih dari meter; Lif kebakaran berfungsi mempunyai bilik depan. Kawasan bilik depan lif api independen adalah: kawasan bilik depan bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi; Kawasan bilik depan bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi. Apabila bilik depan lif kebakaran dikongsi dengan tangga anti asap, kawasannya ialah: kawasan bilik depan berkongsi di bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi, dan kawasan bilik depan berkongsi di bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi.

TielHydraulic elevators generally use electric pumps to drive flow, and the lift car is lifted and lowered by a plunger.

Komponen penting lif memerlukan teknologi tertentu, seperti mesin tarik lif penumpang dan lif penglihatan yang berterusan magnet kekal, dan mesin pintu kereta yang merupakan pertukaran frekuensi, peraturan tegangan, dan peraturan kelajuan, dan menerima perlindungan tirai cahaya. Komponen keselamatan seperti peralatan keselamatan, pembatasan kelajuan, dan penimbal mesti dihasilkan.

TetovoSila perhatikan bahawa seharusnya ada ruang lebih dari mm kiri di kedua-dua sisi escalator, dan apabila diatur secara paralel, tidak ada pengendalian antara kedua-dua escalator.

Ia disarankan untuk menggunakan escalator frekuensi cerdas atau pembolehubah, bilik bukan mesin atau bilik kecil pembolehubah frekuensi lif penumpang, dan lif penglihatan.

Jika lif berada di arah bawah,TielPlatform pemulihan bahan ketinggian tinggi, dan secara automatik membuka pintu lif.


TielLif liga aluminium yang bergerak sendiriOperasi khusus industri



Apabila bekalan kuasa normal dimatikan, cahaya di dalam lif bukan api tidak mempunyai kuasa, sementara masih ada cahaya di dalam lif api.

Lif kelajuan tinggi sering merujuk kepada lif dengan kelajuan yang lebih besar dari -m/s.

Kebanyakan panjang, lebar dan kedalaman lubang (jika ada), dan perhatikan sama ada terdapat lubang-lubang dan bahagian-bahagian terbenam pada sinar sokongan.

asetDalam kes api, apabila diperintahkan oleh pusat api atau butang operasi dedikasi petugas api lantai pertama untuk memasuki keadaan peperangan api, lif harus segera berhenti di lantai tanpa membuka pintu, kembali ke stesen lantai pertama, dan secara automatik membuka pintu lif jika ia berada di arah atas.

Teknologi baru peraturan frekuensi dan peraturan tegangan (VVVF), dikurangkan sebagai frekuensi Variable Voltage Variable dalam bahasa Inggeris, berdasarkan prinsip teknik listrik. Kelajuan dan momen enjin adalah secara langsung proporsional dengan frekuensi dan amplitud tegangan bekalan kuasa AC,TielLift bebas penghalang hidraulik, mencapai peraturan kelajuan yang tepat dan kawalan enjin. Teknologi peraturan kelajuan ini memastikan operasi lift licin, aras yang tepat, dan fleksibiliti.

Peranti ketegangan pembatasan kelajuan dan peranti ketegangan tali besi patut dilengkapi dengan suis keselamatan.


TielLif liga aluminium yang bergerak sendiriOperasi khusus industri



Lubang untuk kemaskini lif lama: ukuran luang lif lama sama dengan luang yang baru saja dibina. Apabila lif lama belum digunakan, cuba mendapatkan data yang berkaitan diluar shaft, seperti saiz bilik mesin tinggi lantai, dan saiz jaring pintu terbuka. Ada dua situasi ketika lif lama belum digunakan: a. Bila lif lama boleh bermula: dalam kes ini teknik lif mesti bekerja sama dalam mengukur shaft! Dan pastikan untuk memperhatikan keselamatan! Teknik lif membuka pintu lorong di tingkat pertama dan memulakan operasi penyelamatan untuk memandu kereta di atas tingkat kedua. Pegawai pengukuran membuka pintu lantai di tingkat pertama untuk mengukur data lubang, memperhatikan rekaman saiz lubang dan struktur dinding tingkat pertama, seperti sama ada pintu lorong ditengah, sama ada ada kurungan,TielLif duduk rumah., sama ada ada struktur istimewa di dinding shaft, ruang antara sinar cincin, dan kedudukan bahagian-bahagian terlibat. KemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemudia, pipipiyang yang mengumengumengu, pipipipiyang yang mengumengumengu di tingtingtingtingtingtingtingtingtingtinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghing ( kesekesePergi.

Sangat disarankanKeselamatan elektrik. Lift kegagalan mempunyai peranti keselamatan berbilang, tetapi terdapat juga banyak tempat di mana masalah boleh berlaku. Beberapa orang telah ditangkap kerana pintu yang tidak normal membuka dan menutup, sementara yang lain telah menghadapi situasi di mana butang lif tidak berfungsi dan skrin paparan hitam, membuat ia sukar untuk melihat lantai dengan jelas. Beberapa orang telah mengalami bahaya jatuh lurus beberapa lantai. Walaupun mungkin tidak ada cedera peribadi, mengambil lif bukan tentang mencari atau bertindak dalam filem.

[UNK][UNK]—& mdash;& ldquo; Sulit bernafas; Most of them are psychological cues from passengers. In the elevator trap incident, and many believed it was caused by lack of oxygen in the cabin. Sebenarnya, setiap lif dilengkapi dengan lubang ventilasi sebelum meninggalkan kilang. Walaupun penggemar ventilasi tidak berfungsi, kereta dan udara luar masih tersambung, dan biasanya tiada kekurangan oksigen. Jika individu terperangkap mengalami detak jantung yang mempercepat dan kesulitan bernafas, konsentrasi oksigen dalam lif biasanya kekal di atas %, segera menutup pintu dan kembali ke stesen lantai pertama, dan secara automatik membuka pintu lif.

TielKebanyakan panjang, lebar dan kedalaman lubang (jika ada), dan perhatikan sama ada terdapat lubang-lubang dan bahagian-bahagian terbenam pada sinar sokongan.

Bangunan rumah gaya menara di atas; Unit tinggal dan koridor dengan lantai atau lebih; Bangunan awam Kelas II lain dengan tinggi bangunan yang melebihi meter; Bangunan tinggi dengan lif yang tinggi lebih dari meter; Lif kebakaran berfungsi mempunyai bilik depan. Kawasan bilik depan lif api independen adalah: kawasan bilik depan bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi; Kawasan bilik depan bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi. Apabila bilik depan lif kebakaran dikongsi dengan tangga anti asap kawasannya ialah: kawasan bilik depan berkongsi di bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi, dan kawasan bilik depan berkongsi di bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi.

Peranti ketegangan pembatasan kelajuan dan peranti ketegangan tali besi patut dilengkapi dengan suis keselamatan.


HoustonMaklumat produk lain
  • ZoetermeerPlatform mengangkat trek panduan tetapmelabur

    ZoetermeerPlatform mengangkat trek panduan tetapmelabur

  • ZoetermeerHarga lif kecil rumah tanggaProses pengeluaran

    ZoetermeerHarga lif kecil rumah tanggaProses pengeluaran

  • DinajpurSaiz pengubah jenis kering 1000Penyelesaian untuk melupakan yang terkubur semasa pembinaan

    DinajpurSaiz pengubah jenis kering 1000Penyelesaian untuk melupakan yang terkubur semasa pembinaan

  • Lido di RomaPlatform angkat hidraulik bergerakInovasi teknologi

    Lido di RomaPlatform angkat hidraulik bergerakInovasi teknologi

  • Lido di RomaTanda paksi naikApakah alat dan keperluan kualiti lini pengeluaran?

    Lido di RomaTanda paksi naikApakah alat dan keperluan kualiti lini pengeluaran?

  • Santa AnaCustomized hydraulic fixed boarding bridgeCiri-ciri pengenalan dan prinsip kerja

    Santa AnaCustomized hydraulic fixed boarding bridgeCiri-ciri pengenalan dan prinsip kerja

  • Santa AnaPlatform mengangkat yang bergerak sendiri jenis garpu guntingMempengaruhi faktor harga

    Santa AnaPlatform mengangkat yang bergerak sendiri jenis garpu guntingMempengaruhi faktor harga

  • Santa AnaHarga lif rumah tangga 5 tingkatApakah jenisnya

    Santa AnaHarga lif rumah tangga 5 tingkatApakah jenisnya

  • segera:Peringatan: Maklumat TielLif liga aluminium yang bergerak sendiriOperasi khusus industri memberi anda TielLif liga aluminium yang bergerak sendiriOperasi khusus industri oleh syarikat kami, perkhidmatan TielLif liga aluminium yang bergerak sendiriOperasi khusus industri dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk TielLif liga aluminium yang bergerak sendiriOperasi khusus industri, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian TielLif liga aluminium yang bergerak sendiriOperasi khusus industri. TielLif liga aluminium yang bergerak sendiriOperasi khusus industri di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di TielLif liga aluminium yang bergerak sendiriOperasi khusus industri, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!