FerraraLif rumah tangga kecilPertumbuhan kapasiti pengeluaran telah terhenti

  • masa pelepasan:2024-03-27 21:10:55
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:348
  • Penerangan pantas:

    Ferrara,When encountering this situation, it is likely caused by the poor electrical contact of the door lock on this floor. You

Kandungan artikel

When encountering this situation, it is likely caused by the poor electrical contact of the door lock on this floor. You can first press the door open button on the control panel to open the elevator, and then press the door close button to close the elevator, and see if the fault is resolved and the elevator continues to operate. Anda boleh ulangi dua kali atau menggunakan tangan anda untuk membantu menutup pintu. Jika ia masih tidak berfungsi, dan mempunyai pegawai profesional memperbaikinya.

Selepas memasuki kereta, lif mula berjalan tanpa menutup pintu, dan kelajuan semakin cepat. Pendekatan yang betul adalah untuk menjaga semua penumpang sejauh mungkin dari pintu kereta dan melakukan gerakan mengelilingi lutut. Kerana kereta angkat akan datang ke hentian kecemasan selepas melebihi kelajuan nilai atau mencapai stesen akhir, membuat pergerakan mengelilingi lutut boleh mengurangi kesan pada&#quo; Hentikan Kecemasan; Tidak menyesuaikan diri. Sens dan Precautions Perkara Perasaan untuk Pembelian Elevator Beberapa Opinion tentang Pemilihan Elevator Posisi Grade Elevator Standard Posisi Elevator: Produksi lift mesti sebuah syarikat dengan ibukota terdaftar tidak kurang dari juta yuan, cuba mendapatkan data yang berkaitan diluar shaft,FerraraResidential use of indoor elevators in duplex buildings, seperti saiz bilik mesin, tinggi lantai, dan saiz jaring pintu terbuka. Ada dua situasi ketika lif lama belum digunakan: a. Bila lif lama boleh bermula: dalam kes ini, teknik lif mesti bekerja sama dalam mengukur shaft! Dan pastikan untuk memperhatikan keselamatan! Teknik lif membuka pintu lorong di tingkat pertama dan memulakan operasi penyelamatan untuk memandu kereta di atas tingkat kedua. Pegawai pengukuran membuka pintu lantai di tingkat pertama untuk mengukur data lubang, memperhatikan rekaman saiz lubang dan struktur dinding tingkat pertama, seperti sama ada pintu lorong ditengah, sama ada ada kurungan, sama ada ada struktur istimewa di dinding shaft, ruang antara sinar cincin, pipipiyang yang mengumengumengu, pipipipiyang yang mengumengumengu di tingtingtingtingtingtingtingtingtingtinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghing ( kesekesePergi.

KuliakanPemantau kecepatan roda traksi tukar kuasa utama skrin persekitaran mesin pengawasan keselamatan pelbagai pintu lapisan kereta dan berat lawan kereta patut dipecahkan dengan pasti dengan plat tekanan untuk mencegah melepaskan.

High transmission efficiency. Kerana menggunakan motor sinkronik magnet kekal untuk pemacu langsung, efisiensi pemindahan boleh diperbaiki dengan % -%.

Keukuran jarak tepi cahaya antara cahaya sokongan atas dan bawah. Keukuran adalah untuk menggantung garis dari titik sokongan atas ke tanah untuk kedudukan, dan kemudian mengukur jarak mengufuk dari titik kedudukan ke tepi cahaya sokongan bawah.


FerraraLif rumah tangga kecilPertumbuhan kapasiti pengeluaran telah terhenti



When encountering this situation it is likely caused by the poor electrical contact of the door lock on this floor. You can first press the door open button on the control panel to open the elevator, and then press the door close button to close the elevator, and see if the fault is resolved and the elevator continues to operate. Anda boleh ulangi dua kali atau menggunakan tangan anda untuk membantu menutup pintu. Jika ia masih tidak berfungsi, saya perlu tekan butang pintu untuk membuka pintu dan melepaskan orang. Anda boleh beritahu jabatan pengurusan properti dengan menelepon loceng penggera atau telefon, dan mempunyai pegawai profesional memperbaikinya.

Lif dengan/tanpa pemandu, jenis lif ini boleh mengubah sirkuitnya dan biasanya dijalankan oleh penumpang. Dalam kes aliran penumpang yang tinggi atau keperluan,FerraraPangkalan meningkat, ia diubah untuk dijalankan oleh pemandu.

Peranti ketegangan pembatasan kelajuan dan peranti ketegangan tali besi patut dilengkapi dengan suis keselamatan.

Berjanjilah dan berjanjilah.Kekalkan pintu bilik lif dan pintu kereta. Kegagalan lif biasanya berlaku di bilik lif dan pintu kereta, jadi perhatian patut diberikan kepada pemeliharaan bilik dan pintu kereta. Satu ialah untuk mengisi bahan bakar di atas sill pintu dan menjaganya dalam keadaan baik, supaya lif tidak membuat bunyi yang tidak menyenangkan semasa operasi dan membuka pintu. Perhatikan pemeriksaan plat hubungan keselamatan atau plat hubungan jenis tirai cahaya penyukar wayar dari lif kerana frekuensi membuka dan menutup pintu di lif adalah tinggi, yang boleh menyebabkan kerosakan wayar penyukar. Ini memerlukan pegawai penyelenggaran untuk memeriksanya setiap kali mereka bekerja, dan menggantikannya secara awal untuk mengelakkan pengguna mempunyai keraguan mengenai kualiti produk lif disebabkan masalah pintu.

Parameter utama yang menentukan kapasitas penghantaran ialah skalator: kuantiti, lebar jelas langkah, sudut lengkung lif: muatan bernilai, kelajuan bernilai, tinggi angkat besar, kuantiti, bilangan lantai dan stesen.

Bangunan rumah gaya menara di atas; Unit tinggal dan koridor dengan lantai atau lebih; Bangunan awam Kelas II lain dengan tinggi bangunan yang melebihi meter; Bangunan tinggi dengan lif yang tinggi lebih dari meter; Lif kebakaran berfungsi mempunyai bilik depan. Kawasan bilik depan lif api independen adalah: kawasan bilik depan bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi; Kawasan bilik depan bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi. Apabila bilik depan lif kebakaran dikongsi dengan tangga anti asap, kawasannya ialah: kawasan bilik depan berkongsi di bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi, dan kawasan bilik depan berkongsi di bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi.


FerraraLif rumah tangga kecilPertumbuhan kapasiti pengeluaran telah terhenti



Bilik depan lif kebakaran disediakan dengan hidran kebakaran di dalam.

hak sifatKeukuran elevator dan escalator shafts (III)

Lif digunakan dalam lokasi parkir tiga dimensi, dan jenis-jenis lif yang berbeza boleh dipilih mengikut lokasi parkir yang berbeza.

[UNK][UNK]“& rdquo; Elevator shaft: The design conditions are provided by the user to the architectural design department. The architectural design department analyzes whether the on-site pit depth, top floor height,FerraraPlatform mengangkat bebas halangan menegak, reaction force, etc. can meet the installation requirements of the elevator, as well as which building structures are needed (such as smashing stairs or floors), and develops a renovation construction plan. Jika memang diperlukan untuk mengubah struktur lif disebabkan keadaan teknik awam (seperti saiz kereta, lebar pembukaan pintu dll.), maka pertimbangkan rancangan bukan piawai lif.

FerraraPulihkan fungsi butang arahan dalam kabin untuk pemadam kebakaran untuk beroperasi.

Untuk melaksanakan pengaturan escalator dan menyediakan balas balik, untuk menentukan konfigurasi peranti terkongsi tertentu, urutan penghantaran, dan pengaturan pusingan kereta tangan semasa pengaturan terus menerus.

Kurangkan bunyi keseluruhan mesin. Kerana tiada bunyi dari perlindungan semasa operasi kelajuan tinggi bagi enjin asinkron dan tiada bunyi dari transmisi gear cacing, bunyi keseluruhan boleh dikurangi dengan -db (A) Penggunaan tenaga rendah. Dari prinsip kerja bagi motor sinkronik magnet kekal, boleh dilihat bahawa kegembiraan mereka dicapai oleh magnet kekal, faktor kuasa lif boleh mencapai tahap yang sangat tinggi. Pada masa yang sama, rotor motor tidak mempunyai semasa dan tidak ada masalah kehilangan elektronik. Secara umum, ia mengurangkan konsumsi dengan % -% dibandingkan dengan enjin yang tidak tersimpan. Kerana kekurangan efisiensi rendah dan penggunaan tenaga tinggi pasangan pemindahan gear cacing, penggunaan tenaga lebih berkurang.


HoustonMaklumat produk lain
  • PerkhemahanPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiKaedah inovatif untuk membuka pasaran dengan

    PerkhemahanPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiKaedah inovatif untuk membuka pasaran dengan

  • PerkhemahanPlatform penangkapan gaya tahapPedagang Berkualiti

    PerkhemahanPlatform penangkapan gaya tahapPedagang Berkualiti

  • AgdamPiawai untuk nisbah pengubahan pengubah kuasaApakah perkara penting dalam perdagangan spot

    AgdamPiawai untuk nisbah pengubahan pengubah kuasaApakah perkara penting dalam perdagangan spot

  • Bandar New YorkPenangkatan dan penerbangan hidraulik kecilMenguasai 4 langkah utama penyahpepijatan

    Bandar New YorkPenangkatan dan penerbangan hidraulik kecilMenguasai 4 langkah utama penyahpepijatan

  • Bandar New YorkJembatan pengangkutan bekasTawaran hari ini

    Bandar New YorkJembatan pengangkutan bekasTawaran hari ini

  • El PasoJembatan penerbangan tetap elektrik hidraulikMengisi bahan untuk industri

    El PasoJembatan penerbangan tetap elektrik hidraulikMengisi bahan untuk industri

  • El PasoPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiModel pembangunan perniagaan perlu diubah

    El PasoPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiModel pembangunan perniagaan perlu diubah

  • El PasoPlatform penangkapan hidraulik tahapStandard Kualiti

    El PasoPlatform penangkapan hidraulik tahapStandard Kualiti

  • segera:Peringatan: Maklumat FerraraLif rumah tangga kecilPertumbuhan kapasiti pengeluaran telah terhenti memberi anda FerraraLif rumah tangga kecilPertumbuhan kapasiti pengeluaran telah terhenti oleh syarikat kami, perkhidmatan FerraraLif rumah tangga kecilPertumbuhan kapasiti pengeluaran telah terhenti dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk FerraraLif rumah tangga kecilPertumbuhan kapasiti pengeluaran telah terhenti, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian FerraraLif rumah tangga kecilPertumbuhan kapasiti pengeluaran telah terhenti. FerraraLif rumah tangga kecilPertumbuhan kapasiti pengeluaran telah terhenti di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di FerraraLif rumah tangga kecilPertumbuhan kapasiti pengeluaran telah terhenti, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!