BedgoshMesin pembukaan hidraulik besarKetumpatan rendah bahan polimer

  • masa pelepasan:2024-03-28 09:21:27
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:199
  • Penerangan pantas:

    Bedgosh,Kaedah Pemacu&# & mdash; Keuntungan mesin tarik perlengkapan cacing dan mesin tarik tanpa perlengkapan magnet yang kekal

Kandungan artikel

Kaedah Pemacu&# & mdash; Keuntungan mesin tarik perlengkapan cacing dan mesin tarik tanpa perlengkapan magnet yang kekal dibandingkan dengan mesin tarik perlengkapan cacing adalah: struktur sederhana dan kompat, volum kecil, dan berat ringan. Due to the fact that the permanent magnet synchronous traction machine is directly driven without worm gear or worm drive, and without the stator coil that occupies a significant amount of space required for asynchronous motors, its main material is high energy density, high residual magnetic induction, and high coercive force neodymium iron boron. Its air gap magnetic density generally reaches over .T, so it can achieve small volume and light weight.

High transmission efficiency. Kerana menggunakan motor sinkronik magnet kekal untuk pemacu langsung, efisiensi pemindahan boleh diperbaiki dengan % -%.

BedgoshLift paralel, dengan - lif yang bersambung secara paralel untuk logik, dan semua lif mempunyai fungsi pemilihan kolektif.

This new type of elevator is equipped with multiple elevator cabins in each elevator passage which can operate freely in both horizontal and vertical directions and are suitable for buildings of any height, and purpose. Dan teknologi motor linear yang syarikat rancang untuk mengadopsi adalah jenis kereta api levitation magnetik yang sama dengan&#quo; Sistem kereta bawah tanah menegak;.

San JosecitoKeukuran elevator dan escalator shafts (III)

Bangunan rumah gaya menara di atas; Unit tinggal dan koridor dengan lantai atau lebih; Bangunan awam Kelas II lain dengan tinggi bangunan yang melebihi meter; Bangunan tinggi dengan lif yang tinggi lebih dari meter; Lif kebakaran berfungsi mempunyai bilik depan. Kawasan bilik depan lif api independen adalah: kawasan bilik depan bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi; Kawasan bilik depan bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi. Apabila bilik depan lif kebakaran dikongsi dengan tangga anti asap, kawasannya ialah: kawasan bilik depan berkongsi di bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi, dan kawasan bilik depan berkongsi di bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi.

[UNK][UNK]“& rdquo; Elevator shaft: The design conditions are provided by the user to the architectural design department. The architectural design department analyzes whether the on-site pit depth, top floor height, reaction force, etc. can meet the installation requirements of the elevator, as well as which building structures are needed (such as smashing stairs or floors), and develops a renovation construction plan. Jika memang diperlukan untuk mengubah struktur lif disebabkan keadaan teknik awam (seperti saiz kereta, lebar pembukaan pintu, dll.), maka pertimbangkan rancangan bukan piawai lif.


BedgoshMesin pembukaan hidraulik besarKetumpatan rendah bahan polimer



Dragging Method&ndash& mdash; Kelajuan dua AC, membolehkan lif mempunyai proses operasi kelajuan rendah sebelum brek aras, dengan itu mengurangi kesan perlahan tiba-tiba semasa aras lif dan meningkatkan kesenangan penumpang. Keuntungan adalah lebih kurang pautan dan kebarangkalian kegagalan rendah, sementara kelemahan utama adalah kesenangan yang tidak baik. lif lurus bermula sering,BedgoshPlatform pemulihan bahan ketinggian tinggi, dan kesan semasa permulaan terlalu tinggi, meningkatkan konsumsi elektrik. Ini sekarang biasanya digunakan untuk lif kargo.

Lif barang, terutama direka untuk membawa barang, biasanya disertai oleh orang.

Tiada pencemaran minyak. Kerana tiada masalah pakaian profil gigi dan keperluan penggantian minyak biasa, ia mempunyai kehidupan layanan panjang, mengurangkan pencemaran minyak, dan mengurangkan penyelenggaran

projekSemasa penggunaan lif, beberapa pengguna lif mencari pekerja sementara atau syarikat yang tidak berkualifikasi untuk menyimpan lif untuk mengurangi kos dan simpan dana. Apabila masalah keselamatan muncul, walaupun unit bertanggungjawab tidak dapat ditemui. If the maintenance is carried out by elevator manufacturers or qualified professional companies, on the one hand, the maintenance technology and quality are guaranteed, and on the other hand, if any problems occur, someone is also responsible.

Lif dengan kekurangan tenaga biasa mempunyai banyak tali keselamatan di keretanya, yang mempunyai faktor keselamatan yang tinggi. Jadi, lif biasanya tidak jatuh ke slot lif. Elevator disediakan dengan peranti keselamatan anti jatuh, dan walaupun kuasa dimatikan dan lampu mati, peranti keselamatan tidak akan rosak. The elevator will firmly fasten the steel rails of the elevator trough, so that the elevator will not fall down. Biasanya ada arahan di dalam lif yang memberitahu anda bagaimana untuk menangani situasi ini. Kebanyakan lif mempunyai loceng kecemasan. anda perlu menekan ini pertama untuk memberitahu orang-orang di sekitar anda bahawa seseorang terperangkap di dalam lif. Jika ada isyarat di dalam lif, and a boleh buat panggilan telefon. Pertama anda patut ikut arahan di dalam lif dan panggil lif untuk bantuan dalam kes cacat. Jika tiada sesiapa yang bertugas di panggilan bantuan, seperti mesin tarik lif penumpang dan lif penglihatan yang berterusan magnet kekal dan mesin pintu kereta yang merupakan pertukaran frekuensi, peraturan tegangan, dan peraturan kelajuan,BedgoshPlatform mengangkat bebas halangan menegak, dan menerima perlindungan tirai cahaya. Komponen keselamatan seperti peralatan keselamatan, pembatasan kelajuan, dan penimbal mesti dihasilkan.


BedgoshMesin pembukaan hidraulik besarKetumpatan rendah bahan polimer



Teknologi baru peraturan frekuensi dan peraturan tegangan (VVVF), dikurangkan sebagai frekuensi Variable Voltage Variable dalam bahasa Inggeris, berdasarkan prinsip teknik listrik. Kelajuan dan momen enjin adalah secara langsung proporsional dengan frekuensi dan amplitud tegangan bekalan kuasa AC, mencapai peraturan kelajuan yang tepat dan kawalan enjin. Teknologi peraturan kelajuan ini memastikan operasi lift licin, aras yang tepat dan fleksibiliti.

produk baruApabila bekalan kuasa normal dimatikan, cahaya di dalam lif bukan api tidak mempunyai kuasa, sementara masih ada cahaya di dalam lif api.

Lif berbeza-berbeza direka untuk membawa buku, dokumen, makanan, dan item lain di perpustakaan, bangunan pejabat, dan restoran.

Urus bakat, teknikal, dan latihan profesional, dan tamu pameran lif dan teknologi dan memesan mesyuarat. Di bawah petunjuk jabatan-jabatan yang berkaitan, mengatur kuasa saintifik dan teknologi dalam industri untuk melaksanakan kemajuan teknologi utama dan pembangunan dan pembangunan produk baru utama, melaksanakan kemajuan saintifik dan teknologi dalam industri lif, dan mencadangkan produk teknologi tinggi dan branded dalam industri.

BedgoshBangunan rumah gaya menara di atas; Unit tinggal dan koridor dengan lantai atau lebih; Bangunan awam Kelas II lain dengan tinggi bangunan yang melebihi meter; Bangunan tinggi dengan lif yang tinggi lebih dari meter; Lif kebakaran berfungsi mempunyai bilik depan. Kawasan bilik depan lif api independen adalah: kawasan bilik depan bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi; Kawasan bilik depan bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi. Apabila bilik depan lif kebakaran dikongsi dengan tangga anti asap, kawasannya ialah: kawasan bilik depan berkongsi di bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi, dan kawasan bilik depan berkongsi di bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi.

Tiada pencemaran minyak. Kerana tiada masalah pakaian profil gigi dan keperluan penggantian minyak biasa,BedgoshPlatform mengangkat alis aluminium bergerak, ia mempunyai kehidupan layanan panjang, mengurangkan pencemaran minyak, dan mengurangkan penyelenggaran

Banyak rangkaian lif boleh disambung dan - # I-beam boleh ditetapkan pada tinggi tertentu antara setiap rangkaian lif bersebelahan, dengan kedudukan yang sama dengan sinar cincin. Pit mesti dilengkapi dengan jaringan pengasingan yang mm di atas aras tanah.


HoustonMaklumat produk lain
  • BalbrigganPlatform mengangkat garpu gunting bergerakLangkah-langkah apa yang diambil untuk mencapai

    BalbrigganPlatform mengangkat garpu gunting bergerakLangkah-langkah apa yang diambil untuk mencapai

  • BalbrigganPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriKaedah dan langkah pencegahan kebakaran

    BalbrigganPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriKaedah dan langkah pencegahan kebakaran

  • AgstafaPiawai negara untuk pengubah tenggelam minyakBerkaitan dengan penggunaan kumpulan reel nilai

    AgstafaPiawai negara untuk pengubah tenggelam minyakBerkaitan dengan penggunaan kumpulan reel nilai

  • Bunuh MhantainMeja angkat hidraulik kecilApa yang harus diberi perhatian semasa memilih

    Bunuh MhantainMeja angkat hidraulik kecilApa yang harus diberi perhatian semasa memilih

  • Bunuh MhantainJembatan penerbangan teleskopikCara mengatasi kesalahan penggunaan

    Bunuh MhantainJembatan penerbangan teleskopikCara mengatasi kesalahan penggunaan

  • TulsaJembatan naik kecilPenjelasan produk

    TulsaJembatan naik kecilPenjelasan produk

  • TulsaPlatform mengangkat garpu gunting bergerak empat rodaHarga hari ini

    TulsaPlatform mengangkat garpu gunting bergerak empat rodaHarga hari ini

  • TulsaPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaKualiti secara langsung menentukan kualiti keleng

    TulsaPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaKualiti secara langsung menentukan kualiti keleng

  • segera:Peringatan: Maklumat BedgoshMesin pembukaan hidraulik besarKetumpatan rendah bahan polimer memberi anda BedgoshMesin pembukaan hidraulik besarKetumpatan rendah bahan polimer oleh syarikat kami, perkhidmatan BedgoshMesin pembukaan hidraulik besarKetumpatan rendah bahan polimer dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BedgoshMesin pembukaan hidraulik besarKetumpatan rendah bahan polimer, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BedgoshMesin pembukaan hidraulik besarKetumpatan rendah bahan polimer. BedgoshMesin pembukaan hidraulik besarKetumpatan rendah bahan polimer di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BedgoshMesin pembukaan hidraulik besarKetumpatan rendah bahan polimer, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!