ZawelcheHydraulic fully automatic plate rolling machineMari fahami 6 kesalahan biasa

  • masa pelepasan:2024-03-28 16:12:49
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:423
  • Penerangan pantas:

    Zawelche,Jika lif sudah di lantai pertama, segera buka pintu lif dan masukkan ke negara yang ditugaskan petugas kebakaran.Lebar s

Kandungan artikel

Jika lif sudah di lantai pertama, segera buka pintu lif dan masukkan ke negara yang ditugaskan petugas kebakaran.

Lebar sokongan yang efektif bagi sinar sokongan atas dan bawah seharusnya lebih besar dari lebar truss escalator, dan seharusnya ada plat besi terbenam.

ZawelcheJenis dan parameter utama lif merujuk kepada jenis lif,ZawelchePlatform mengangkat talian aluminum, jenis, kaedah, kaedah seret bentuk pintu, bentuk bilik mesin, dll.

Komponen elektrik dibahagi secara kira-kira ke skrin, tukar elektrik untuk setiap sirkuit keselamatan, dll. Ia adalah otak lif dan sistem saraf pusat lif. Gerakan, operasi, dan pintu membuka dan menutup lif semua dikawal oleh ia, jadi ia mesti dianggap sebagai keutamaan atas dalam kerja penyelamatan sehari-hari. Jangan singkat litar lif di dalam skrin semasa kerja. Apabila sistem pintu lift tidak berfungsi, seseorang pendek pintu lift untuk kesehatan untuk mencari kesalahan ini sangat berbahaya, dan terdapat banyak kemalangan apabila pendek pintu. Mengapa? Jika seseorang membuka pintu lorong dan memperluas kepala mereka ke dalam, lif berlari ke atas atau ke bawah ke titik ini, dan pintu lorong pendek, lif tidak boleh berhenti, jadi kemalangan sangat mungkin berlaku. So in our daily maintenance work we must not short-circuit the safety circuit. If it is necessary to short-circuit, we must identify which safety component has a problem and which safety component needs to be shorted. Moreover, after maintenance or urgent repairs are completed, we must promptly remove the short-circuit wire. Pembuat lif rumah tangga profesional, dengan kualiti yang besar dan kualiti yang baik pada harga yang masuk akal. Ia adalah tahan api, tahan air, tahan suhu tinggi, selamat dan dipercayai

San JoseKomponen elektrik dibahagi secara kira-kira ke skrin, tukar elektrik untuk setiap sirkuit keselamatan, dll. Ia adalah otak lif dan sistem saraf pusat lif. Gerakan, dan pintu membuka dan menutup lif semua dikawal oleh ia, jadi ia mesti dianggap sebagai keutamaan atas dalam kerja penyelamatan sehari-hari. Jangan singkat litar lif di dalam skrin semasa kerja. Apabila sistem pintu lift tidak berfungsi, seseorang pendek pintu lift untuk kesehatan untuk mencari kesalahan ini sangat berbahaya, dan terdapat banyak kemalangan apabila pendek pintu. Mengapa? Jika seseorang membuka pintu lorong dan memperluas kepala mereka ke dalam, lif berlari ke atas atau ke bawah ke titik ini, dan pintu lorong pendek, we must not short-circuit the safety circuit. If it is necessary to short-circuit, we must identify which safety component has a problem and which safety component needs to be shorted. Moreover after maintenance or urgent repairs are completed, we must promptly remove the short-circuit wire. Pembuat lif rumah tangga profesional, dengan kualiti yang besar dan kualiti yang baik pada harga yang masuk akal. Ia adalah tahan api, tahan air, tahan suhu tinggi, kuat dan kekal, selamat dan dipercayai

Butang tutup pintu tidak mempunyai fungsi penyelamatan diri. Selama tempoh penyelamatan yang ditentukan, komponen lif dalam operasi diperiksa, dipenuhi bahan bakar, debu dibuang, dan peranti keselamatan dinyahpepijat. Termasuk ujian yang tidak menghancurkan dan pemeliharaan tali besi traksi lif.

Kaedah isyarat& mdash; Apabila penumpang naik dalam lif dengan peranti penyimpanan elektrik, PC, dan mikrokomputer, pertama-tama mereka perlu memberikan lif isyarat panggilan di atas lantai mereka berada. Selepas memasuki kereta lif, mereka juga perlu mendaftar isyarat lantai mereka mahu pergi ke. isyarat ini akan terus muncul, dan isyarat lif mesti terus merekam dan mengatur perintah pelaksanaan. Ini adalah isyarat atau teknologi logik lif, yang digunakan awal dengan pemilihan kolektif mudah&flash& mdash; Relays, diikuti oleh penampilan peranti yang boleh diprogram&flash& mdash; Mesin PC. Pada hari ini, PC kebanyakan digunakan untuk lif dan escalator bekalan, sementara lif penumpang menggunakan sistem mikrokomputer, yang meningkatkan kepercayaan, anti-gangguan, dan efisiensi jadual. Paparan digital ralat memudahkan penyelamatan. Peralatan kami mempunyai kehidupan layanan panjang! Pemimpin industri dalam produk wayar produk, menetapkan mekanisme industri dan perusahaan disiplin diri. Mengawasi pelaksanaan peraturan dan perjanjian industri, dan standardisasi perilaku produksi dan operasi perusahaan.

Ada banyak situasi yang sama dalam kehidupan harian, seperti membuka pintu dalam kereta dengan kuat, menyebabkan sirkuit terputus dan memaksa lif untuk berhenti, menyebabkan orang terperangkap. Contohnya, jika lif sering masuk dan keluar semasa penghiasan dan jatuh ke dalam retakan pintu, pintu dewan lif mungkin tidak ditutup dengan ketat, dan selepas beberapa pintu berturut-turut dibuka dan ditutup,ZawelcheRumah rumah lift villa yang dibina sendiri, lif akan berhenti. Kejaminan kualiti profesional untuk penghasil lif rumah. Aktiviti diskaun sedang berlangsung, dan pelanggan baru dan lama diterima untuk berkonsultasi

Komponen elektrik dibahagi secara kira-kira ke skrin, tukar elektrik untuk setiap sirkuit keselamatan, dll. Ia adalah otak lif dan sistem saraf pusat lif. Gerakan, operasi, dan pintu membuka dan menutup lif semua dikawal oleh ia, seseorang pendek pintu lift untuk kesehatan untuk mencari kesalahan ini sangat berbahaya, dan terdapat banyak kemalangan apabila pendek pintu. Mengapa? Jika seseorang membuka pintu lorong dan memperluas kepala mereka ke dalam, lif berlari ke atas atau ke bawah ke titik ini, dan pintu lorong pendek, lif tidak boleh berhenti, jadi kemalangan sangat mungkin berlaku. So in our daily maintenance work, we must not short-circuit the safety circuit. If it is necessary to short-circuit, we must identify which safety component has a problem and which safety component needs to be shorted. Moreover, after maintenance or urgent repairs are completed, we must promptly remove the short-circuit wire. Pembuat lif rumah tangga profesional, tahan air, tahan suhu tinggi, kuat dan kekal, selamat dan dipercayai

Biaya tenagaKomponen mekanik mesin tarik lif memerlukan minyak. Terdapat dua skala pada penutup luar mesin tarik. Buka tombol minyak untuk memeriksa sama ada minyak sepatutnya berada di tengah dua skala. Jika minyak lebih rendah dari skala bawah, ia bermakna bahawa mesin tarik sepatutnya dipenuhi minyak. Jika tidak dipenuhi minyak,ZawelcheLif liga aluminium yang bergerak sendiri, lif tidak akan beroperasi dengan baik untuk masa yang panjang, yang menyebabkan pembakaran mesin tarik lif dan motor. Selepas lif telah berjalan untuk masa yang lama, minyak seharusnya diganti dengan cara yang tepat untuk menjaga mesin traksi bersih dan dalam keadaan baik.

Peranti ketegangan pembatasan kelajuan dan peranti ketegangan tali besi patut dilengkapi dengan suis keselamatan.

Membersihkan dan membersihkan kasut panduan kereta lif. Seperti yang diketahui, kasut panduan berjalan di atas kereta panduan dan ada cangkir minyak di atas kasut panduan. Untuk memastikan lif tidak membuat suara semasa operasi, perlu mengisi cangkir minyak secara peribadi dan bersihkan kasut panduan, dan kabin perlu bersihkan dengan teliti.


ZawelcheHydraulic fully automatic plate rolling machineMari fahami 6 kesalahan biasa



Butang penggera atau nombor telefon pada panel menegak memberitahu pengurus ciri-ciri bahawa profesional lif boleh membantu atau meminta penyelamatan.

Risiko kualitiButang panggilan di setiap tingkat tidak lagi berfungsi, dan panggilan terputus.

Lif tambang digunakan untuk mengangkut pegawai dan barang di tambang.

Urus dan promosikan pelaksanaan berbagai-bagai standar (termasuk standar teknikal, standar kualiti, dll.) dalam industri ini. Lakukan pemeriksaan dan penilaian, mempromosikan dan mempromosikan kerja pengawasan kualiti.

ZawelcheSemasa penggunaan lif, beberapa pengguna lif mencari pekerja sementara atau syarikat yang tidak berkualifikasi untuk menyimpan lif untuk mengurangi kos dan simpan dana. Apabila masalah keselamatan muncul, walaupun unit bertanggungjawab tidak dapat ditemui. If the maintenance is carried out by elevator manufacturers or qualified professional companies, on the one hand, the maintenance technology and quality are guaranteed, and on the other hand, if any problems occur, someone is also responsible.

Kenyamanan merujuk kepada kesan sensori pemecut lif getaran, bunyi, dekorasi, cahaya dan indikator lain pada orang. Bunyi ini terutama dihasilkan oleh mesin tarik, jadi perlu memilih mesin tarik dengan bunyi rendah. Sistem ini boleh mengurangi getaran dan meningkatkan kesenangan.

Komponen penting lif memerlukan teknologi tertentu, seperti mesin tarik lif penumpang dan lif penglihatan yang berterusan magnet kekal, dan mesin pintu kereta yang merupakan pertukaran frekuensi peraturan tegangan, dan peraturan kelajuan, dan menerima perlindungan tirai cahaya. Komponen keselamatan seperti peralatan keselamatan, pembatasan kelajuan, dan penimbal mesti dihasilkan.


HoustonMaklumat produk lain
  • BIA westockPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikApakah industri

    BIA westockPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikApakah industri

  • BIA westockTekanan hidraulik automatik penuh untuk mesin gulung platFaktor yang mempengaruhi kelajua

    BIA westockTekanan hidraulik automatik penuh untuk mesin gulung platFaktor yang mempengaruhi kelajua

  • GaibandhaPrinsip pengubah kuasaPenyelidikan teknologi pemilihan dan pemasangan

    GaibandhaPrinsip pengubah kuasaPenyelidikan teknologi pemilihan dan pemasangan

  • KoshalinPlatform angkat hidraulikKaedah penyelenggaraan dan penyelenggaraan

    KoshalinPlatform angkat hidraulikKaedah penyelenggaraan dan penyelenggaraan

  • KoshalinPaksi penerbangan tetap hidraulikMenggalakkan perkembangan pembelajaran P&P maklumat

    KoshalinPaksi penerbangan tetap hidraulikMenggalakkan perkembangan pembelajaran P&P maklumat

  • UtrechtPaksi mendaki hidraulik tetapCiri reka bentuk

    UtrechtPaksi mendaki hidraulik tetapCiri reka bentuk

  • UtrechtPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikApakah ciri-ciri produk

    UtrechtPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikApakah ciri-ciri produk

  • UtrechtTingkat Kecil Dalam Rumah VillaInovasi teknologi

    UtrechtTingkat Kecil Dalam Rumah VillaInovasi teknologi

  • segera:Peringatan: Maklumat ZawelcheHydraulic fully automatic plate rolling machineMari fahami 6 kesalahan biasa memberi anda ZawelcheHydraulic fully automatic plate rolling machineMari fahami 6 kesalahan biasa oleh syarikat kami, perkhidmatan ZawelcheHydraulic fully automatic plate rolling machineMari fahami 6 kesalahan biasa dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ZawelcheHydraulic fully automatic plate rolling machineMari fahami 6 kesalahan biasa, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ZawelcheHydraulic fully automatic plate rolling machineMari fahami 6 kesalahan biasa. ZawelcheHydraulic fully automatic plate rolling machineMari fahami 6 kesalahan biasa di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ZawelcheHydraulic fully automatic plate rolling machineMari fahami 6 kesalahan biasa, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!