AppeldorenTahap putaran mengangkat tetapPerkembangan dalam industri kimia

masa pelepasan:2024-02-15 10:13:27 Pengguna pos:938HP166090698 Paparan halaman:411

Petua teras:Appeldoren,Komponen elektrik dibahagi secara kira-kira ke skrin tukar elektrik untuk setiap sirkuit keselamatan, dll. Ia adalah ota

Komponen elektrik dibahagi secara kira-kira ke skrin tukar elektrik untuk setiap sirkuit keselamatan, dll. Ia adalah otak lif dan sistem saraf pusat lif. Gerakan, operasi, dan pintu membuka dan menutup lif semua dikawal oleh ia, jadi ia mesti dianggap sebagai keutamaan atas dalam kerja penyelamatan sehari-hari. Jangan singkat litar lif di dalam skrin semasa kerja. Apabila sistem pintu lift tidak berfungsi, seseorang pendek pintu lift untuk kesehatan untuk mencari kesalahan ini sangat berbahaya,AppeldorenLif rumah tangga kecil Villa, dan terdapat banyak kemalangan apabila pendek pintu. Mengapa? Jika seseorang membuka pintu lorong dan memperluas kepala mereka ke dalam, lif berlari ke atas atau ke bawah ke titik ini, lif tidak boleh berhenti, jadi kemalangan sangat mungkin berlaku. So in our daily maintenance work, we must not short-circuit the safety circuit. If it is necessary to short-circuit, we must identify which safety component has a problem and which safety component needs to be shorted. Moreover, after maintenance or urgent repairs are completed, we must promptly remove the short-circuit wire. Pembuat lif rumah tangga profesional, dengan kualiti yang besar dan kualiti yang baik pada harga yang masuk akal. Ia adalah tahan api, tahan air, tahan suhu tinggi, kuat dan kekal, selamat dan dipercayai

Apabila bekalan kuasa normal dimatikan, cahaya di dalam lif bukan api tidak mempunyai kuasa, sementara masih ada cahaya di dalam lif api.

AppeldorenPada tahun , produksi tahun lif di industri lif China melebihi unit untuk pertama kalinya. Gelombang ketiga pembangunan dalam industri lif China sejak reformasi dan pembukaan sedang berlangsung. Kejadian pertama berlaku dari hingga , dan kejadian kedua berlaku dari hingga . Batu batu untuk pertumbuhan produksi tahunan lif di China dipaparkan dalam jadual di bawah.

Butang tutup pintu tidak mempunyai fungsi penyelamatan diri. Selama tempoh penyelamatan yang ditentukan, komponen lif dalam operasi diperiksa, dipenuhi bahan bakar, dan peranti keselamatan dinyahpepijat. Termasuk ujian yang tidak menghancurkan dan pemeliharaan tali besi traksi lif.

KazinButang panggilan di setiap tingkat tidak lagi berfungsi, dan panggilan terputus.

Jika lif sudah di lantai pertama, segera buka pintu lif dan masukkan ke negara yang ditugaskan petugas kebakaran.

Komponen mekanik mesin tarik lif memerlukan minyak. Terdapat dua skala pada penutup luar mesin tarik. Buka tombol minyak untuk memeriksa sama ada minyak sepatutnya berada di tengah dua skala. Jika minyak lebih rendah dari skala bawah, ia bermakna bahawa mesin tarik sepatutnya dipenuhi minyak. Jika tidak dipenuhi minyak, lif tidak akan beroperasi dengan baik untuk masa yang panjang, yang menyebabkan pembakaran mesin tarik lif dan motor. Selepas lif telah berjalan untuk masa yang lama, minyak seharusnya diganti dengan cara yang tepat untuk menjaga mesin traksi bersih dan dalam keadaan baik.


AppeldorenTahap putaran mengangkat tetapPerkembangan dalam industri kimia



Jika lif sudah di lantai pertama, segera buka pintu lif dan masukkan ke negara yang ditugaskan petugas kebakaran.

Pada tahun , Hua Cailin, yang pernah bekerja sebagai ketua di Syarikat Shenchangyang yang dijalankan oleh Amerika, secara peribadi membuka Huakaiji Elevator Water and Power Railway Factory di No. , Lane , Changde Road Shanghai, terlibat dalam perniagaan pemasangan dan pemeliharaan lif. Fabrik ini menjadi perusahaan teknik lif pertama yang dibuat oleh orang Cina.

Peranti ketegangan pembatasan kelajuan dan peranti ketegangan tali besi patut dilengkapi dengan suis keselamatan.

Tanda kualiti tinggiSecara khusus, jangan gunakan pintu lif di lif, dan menjaga jarak tertentu. Untuk mengurangi kesan, pendekatan utama patut ialah mendarat pada kaki dan tumit, supaya kesan yang kurang boleh dihantar dari tumit ke kaki; Pada masa yang sama, lutut adalah bengkok untuk menahan kesan dan mengubah arah kesan, menghindari transmisi ke tulang belakang sebanyak mungkin, sambil melindungi otak dan jantung daripada kerosakan. Jika ada kendali di lif, pastikan menggunakannya, supaya tidak jatuh kerana pusat graviti yang tidak stabil. Tujuan utama kaedah ini ialah mengorbankan kaki dan lengan sebagai pertukaran untuk melindungi tulang belakang, jantung dan otak dari bahaya. Sudah tentu, ada kemungkinan pecahan.

Ada butang operasi dedikasi untuk petugas kebakaran di posisi yang sesuai di pintu masuk lif tingkat pertama. Butang operasi secara umum dilindungi oleh lembaran kaca dan mempunyai tanda merah&#quo; di tempat; Dedicated to fire protection; Kata-kata seperti.

Apa yang patut saya lakukan jika pintu lif dan pintu pendaratan ditutup dan lif tidak berjalan?


AppeldorenTahap putaran mengangkat tetapPerkembangan dalam industri kimia



Untuk escalator yang memerlukan sokongan sementara, perlu menentukan sama ada laman mempunyai syarat untuk menambah sokongan, serta julat sokongan yang boleh ditambah, dan parameter lain.

Kualiti yang baikKeukuran elevator dan escalator shafts (III)

Dalam kejadian api lif digunakan untuk mengangkut petugas api, penumpang, mereka perlu memenuhi keperluan penyegelan daun pintu, keretapi panduan, dan bahagian bergerak lain. lif rumah profesional, lif rumah villa, penghasil lif rumah, dan lif rumah kecil mempunyai prestasi stabil, selamat, dipercayai, dan percuma penyelenggaran, dan aras teknik mereka telah mencapai tahap rumah, Melakukan tahap lanjutan produk internasional yang sama dan keperluan penyelamatan

Untuk escalator yang memerlukan sokongan sementara, perlu menentukan sama ada laman mempunyai syarat untuk menambah sokongan serta julat sokongan yang boleh ditambah, saiz tinggi dan muatan peralatan dan platform sokongan, kawasannya ialah: kawasan bilik depan berkongsi di bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi,AppeldorenHarga Elevator Pemandangan Kecil Rumah,AppeldorenLift mini rumah Lift rumah kecil, dan kawasan bilik depan berkongsi di bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi.

Apa yang patut saya lakukan jika pintu lif dan pintu pendaratan ditutup dan lif tidak berjalan?

Keselamatan elektrik. Lift kegagalan mempunyai peranti keselamatan berbilang, tetapi terdapat juga banyak tempat di mana masalah boleh berlaku. Beberapa orang telah ditangkap kerana pintu yang tidak normal membuka dan menutup, sementara yang lain telah menghadapi situasi di mana butang lif tidak berfungsi dan skrin paparan hitam, membuat ia sukar untuk melihat lantai dengan jelas. Beberapa orang telah mengalami bahaya jatuh lurus beberapa lantai. Walaupun mungkin tidak ada cedera peribadi, mengambil lif bukan tentang mencari atau bertindak dalam filem.


Hak cipta dan notis:
1. AppeldorenTahap putaran mengangkat tetapPerkembangan dalam industri kimia yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat AppeldorenTahap putaran mengangkat tetapPerkembangan dalam industri kimia, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan AppeldorenTahap putaran mengangkat tetapPerkembangan dalam industri kimia adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian AppeldorenTahap putaran mengangkat tetapPerkembangan dalam industri kimia mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Houstonmengesyorkanberita
HoustonBerita terkini