TulsaFully automatic reclaimerBerkongsi cara pembangunan dengan pengedar

masa pelepasan:2024-02-15 12:02:23 Pengguna pos:938HP166090698 Paparan halaman:596

Petua teras:Tulsa, panjang platform atas dan bawah escalator boleh ditambah untuk memenuhi dimensi sebenar teknik awam. Satu platform bole

panjang platform atas dan bawah escalator boleh ditambah untuk memenuhi dimensi sebenar teknik awam. Satu platform boleh dilambangkan pada satu sisi

Perjalanan masalah teknik awam umum di lokasi escalator: jarak tepi cahaya terlalu besar: dalam kes ini, atau kedua-dua platforma boleh dilambangkan secara bersamaan. Sambungan keseluruhan platforma atas dan bawah secara umum tidak sepatutnya melebihi mm. When lengthening the platform, attention should be paid to the length of the pit or the opening of the floor slab, which should also be lengthened at the same time. Selepas escalator dilambangkan, kekuatan pada titik sokongan atas dan bawah juga akan meningkat. Jika jarak pinggir sinar meningkat terlalu panjang, sokongan perlu ditambah di tengah-tengah trus escalator. Selain itu, getaran, bunyi, dekorasi, cahaya dan indikator lain pada orang. Bunyi ini terutama dihasilkan oleh mesin tarik, jadi perlu memilih mesin tarik dengan bunyi rendah. Sistem ini boleh mengurangi getaran dan meningkatkan kesenangan.

TulsaLif rumah berbeza dari ruang awam, lif rumah villa, penghasil lif rumah, lif rumah kecil, dan produk khas lain. Merah lama mempunyai keuntungan dalam harga dan kualiti yang dijamin. Mengingat ruang pemasangan terbatas, kekurangan jalur naik dedikasi, dan tinggi naik kecil,TulsaLif dalam rumah kecil, rancangan mengejar kesederhanaan dan miniaturisasi, dan wujud bilik komputer tidak diperlukan. Promosion jangka panjang penghasil lif rumah, tanda lama, keuntungan harga, dan kualiti yang dijamin!

Komponen elektrik dibahagi secara kira-kira ke skrin, tukar elektrik untuk setiap sirkuit keselamatan, dll. Ia adalah otak lif dan sistem saraf pusat lif. Gerakan, operasi dan pintu membuka dan menutup lif semua dikawal oleh ia, jadi ia mesti dianggap sebagai keutamaan atas dalam kerja penyelamatan sehari-hari. Jangan singkat litar lif di dalam skrin semasa kerja. Apabila sistem pintu lift tidak berfungsi, seseorang pendek pintu lift untuk kesehatan untuk mencari kesalahan ini sangat berbahaya, dan terdapat banyak kemalangan apabila pendek pintu. Mengapa? Jika seseorang membuka pintu lorong dan memperluas kepala mereka ke dalam, lif berlari ke atas atau ke bawah ke titik ini, dan pintu lorong pendek, lif tidak boleh berhenti, we must not short-circuit the safety circuit. If it is necessary to short-circuit we must identify which safety component has a problem and which safety component needs to be shorted. Moreover, after maintenance or urgent repairs are completed, we must promptly remove the short-circuit wire. Pembuat lif rumah tangga profesional, dengan kualiti yang besar dan kualiti yang baik pada harga yang masuk akal. Ia adalah tahan api, tahan air, tahan suhu tinggi, selamat dan dipercayai

MasinaUntuk melaksanakan pengaturan escalator dan menyediakan balas balik, untuk menentukan konfigurasi peranti terkongsi tertentu, urutan penghantaran,TulsaLif rumah tangga kecil Villa, dan pengaturan pusingan kereta tangan semasa pengaturan terus menerus.

Kurangkan bunyi keseluruhan mesin. Kerana tiada bunyi dari perlindungan semasa operasi kelajuan tinggi bagi enjin asinkron dan tiada bunyi dari transmisi gear cacing, bunyi keseluruhan boleh dikurangi dengan -db (A) Penggunaan tenaga rendah. Dari prinsip kerja bagi motor sinkronik magnet kekal, boleh dilihat bahawa kegembiraan mereka dicapai oleh magnet kekal, dan tidak perlu bagi stator untuk menyediakan arus kegembiraan tambahan. Oleh itu, faktor kuasa lif boleh mencapai tahap yang sangat tinggi. Pada masa yang sama, rotor motor tidak mempunyai semasa dan tidak ada masalah kehilangan elektronik. Secara umum, ia mengurangkan konsumsi dengan % -% dibandingkan dengan enjin yang tidak tersimpan. Kerana kekurangan efisiensi rendah dan penggunaan tenaga tinggi pasangan pemindahan gear cacing, penggunaan tenaga lebih berkurang.

Keselamatan elektrik. Lift kegagalan mempunyai peranti keselamatan berbilang, tetapi terdapat juga banyak tempat di mana masalah boleh berlaku. Beberapa orang telah ditangkap kerana pintu yang tidak normal membuka dan menutup, sementara yang lain telah menghadapi situasi di mana butang lif tidak berfungsi dan skrin paparan hitam, membuat ia sukar untuk melihat lantai dengan jelas. Beberapa orang telah mengalami bahaya jatuh lurus beberapa lantai. Walaupun mungkin tidak ada cedera peribadi, mengambil lif bukan tentang mencari atau bertindak dalam filem.


TulsaFully automatic reclaimerBerkongsi cara pembangunan dengan pengedar



Keukuran benteng lif dalam projek pembinaan baru dalam keadaan-keadaan di lokasi yang berbeza: Apabila rancangan bangunan belum selesai, operator hanya perlu menyediakan kepada pengguna bentangan lif piawai spesifikasi lif yang diperlukan, dan pengguna mengarahkan jabatan rancangan untuk merancang benteng lif. Apabila rancangan arsitektur telah selesai, dan laman ini belum dibangun, sedang dibangun, atau telah selesai, ia mesti ditentukan berdasarkan konstruksi semasa atau dimensi diukur. Jika rancangan awam asal shaft perlu diubahsuai, pengguna patut mempercayai jabatan rancangan arsitektur untuk membuat perubahan rancangan shaft berdasarkan rancangan disediakan oleh lif.

Lif perubatan, dirancang untuk membawa katil hospital, penahan, dan kenderaan perubatan, mempunyai kabin panjang dan sempit.

The requirement for the shaft is that it should not be plastered, which is beneficial for reducing noise, bunyi keseluruhan boleh dikurangi dengan -db (A) Penggunaan tenaga rendah. Dari prinsip kerja bagi motor sinkronik magnet kekal, boleh dilihat bahawa kegembiraan mereka dicapai oleh magnet kekal, dan tidak perlu bagi stator untuk menyediakan arus kegembiraan tambahan. Oleh itu faktor kuasa lif boleh mencapai tahap yang sangat tinggi. Pada masa yang sama, rotor motor tidak mempunyai semasa dan tidak ada masalah kehilangan elektronik. Secara umum, ia mengurangkan konsumsi dengan % -% dibandingkan dengan enjin yang tidak tersimpan. Kerana kekurangan efisiensi rendah dan penggunaan tenaga tinggi pasangan pemindahan gear cacing, penggunaan tenaga lebih berkurang.

High transmission efficiency. Kerana menggunakan motor sinkronik magnet kekal untuk pemacu langsung, efisiensi pemindahan boleh diperbaiki dengan % -%.

[UNK][UNK]“& rdquo; Elevator shaft: The design conditions are provided by the user to the architectural design department. The architectural design department analyzes whether the on-site pit depth, top floor height, reaction force, etc. can meet the installation requirements of the elevator,TulsaLif rumah tangga kecil 3 tingkat, as well as which building structures are needed (such as smashing stairs or floors), and develops a renovation construction plan. Jika memang diperlukan untuk mengubah struktur lif disebabkan keadaan teknik awam (seperti saiz kereta, lebar pembukaan pintu, dll.), maka pertimbangkan rancangan bukan piawai lif.


TulsaFully automatic reclaimerBerkongsi cara pembangunan dengan pengedar



Dipercayakan oleh jabatan atau unit berkaitan, melakukan demonstrasi awal dan penilaian selepas progresi ekonomi dan kemudahan pelaburan besar, perubahan dan projek pembangunan dalam industri lif.

standar kualitiJarak pinggir sinar terlalu kecil: Kaedah untuk memperpendek platform bawah adalah untuk memperpendek panjang keseluruhan escalator, tetapi perhatikan julat pendekatan sangat terhad, platform tidak boleh dikurangkan kerana ia mengandungi peralatan seperti kabinet dan motor. Ubah sudut escalator dari darjah ke darjah

Tanpa pemandu, apabila penumpang memasuki kereta lif dan tekan butang lantai yang diinginkan pada panel kawalan, lif secara automatik berjalan ke lantai destinasi. Jenis lif ini biasanya mempunyai fungsi pemilihan pusat.

Pemantau kecepatan roda traksi tukar kuasa utama skrin persekitaran mesin pengawasan keselamatan pelbagai pintu lapisan kereta dan berat lawan kereta patut dipecahkan dengan pasti dengan plat tekanan untuk mencegah melepaskan.

TulsaSemasa penggunaan lif, beberapa pengguna lif mencari pekerja sementara atau syarikat yang tidak berkualifikasi untuk menyimpan lif untuk mengurangi kos dan simpan dana. Apabila masalah keselamatan muncul, walaupun unit bertanggungjawab tidak dapat ditemui. If the maintenance is carried out by elevator manufacturers or qualified professional companies on the one hand, the maintenance technology and quality are guaranteed, and on the other hand, if any problems occur, someone is also responsible.

Jarak pinggir sinar terlalu kecil: Kaedah untuk memperpendek platform bawah adalah untuk memperpendek panjang keseluruhan escalator, tetapi perhatikan julat pendekatan sangat terhad, umumnya tidak melebihi mm. Secara umum, platform tidak boleh dikurangkan kerana ia mengandungi peralatan seperti kabinet dan motor. Ubah sudut escalator dari darjah ke darjah

Butang tutup pintu tidak mempunyai fungsi penyelamatan diri. Selama tempoh penyelamatan yang ditentukan, komponen lif dalam operasi diperiksa, dipenuhi bahan bakar, debu dibuang, dan peranti keselamatan dinyahpepijat. Termasuk ujian yang tidak menghancurkan dan pemeliharaan tali besi traksi lif.


Hak cipta dan notis:
1. TulsaFully automatic reclaimerBerkongsi cara pembangunan dengan pengedar yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat TulsaFully automatic reclaimerBerkongsi cara pembangunan dengan pengedar, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan TulsaFully automatic reclaimerBerkongsi cara pembangunan dengan pengedar adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian TulsaFully automatic reclaimerBerkongsi cara pembangunan dengan pengedar mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Houstonmengesyorkanberita
HoustonBerita terkini