BolognaMesin pembukaan hidraulik besarCara meningkatkan kecekapan pengeluaran

masa pelepasan:2024-02-20 11:50:44 Pengguna pos:938HP166090698 Paparan halaman:239

Petua teras:Bologna,BolognaPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di kereta,Membersihkan dan membersihkan kasut panduan kereta lif.

BolognaPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di kereta,

Membersihkan dan membersihkan kasut panduan kereta lif. Seperti yang diketahui, kasut panduan berjalan di atas kereta panduan dan ada cangkir minyak di atas kasut panduan. Untuk memastikan lif tidak membuat suara semasa operasi, perlu mengisi cangkir minyak secara peribadi dan bersihkan kasut panduan dan kabin perlu bersihkan dengan teliti.

Tiada pencemaran minyak. Kerana tiada masalah pakaian profil gigi dan keperluan penggantian minyak biasa, ia mempunyai kehidupan layanan panjang, mengurangkan pencemaran minyak,BolognaPlatform pemulihan bahan ketinggian tinggi, dan mengurangkan penyelenggaran

BolognaLift tiba-tiba membuka pintu dan tidak bergerak selepas aras, tetapi secara automatik memulakan operasi selepas beberapa minit: Lift (escalator) telah berjalan terlalu lama, seperti mesin tarik lif penumpang dan lif penglihatan yang berterusan magnet kekal enjin sejuk dan automatik memulakan operasi.

Pulihkan fungsi butang arahan dalam kabin untuk pemadam kebakaran untuk beroperasi.

LinaresKomponen penting lif memerlukan teknologi tertentu, dan mesin pintu kereta yang merupakan pertukaran frekuensi, peraturan tegangan, dan peraturan kelajuan, dan menerima perlindungan tirai cahaya. Komponen keselamatan seperti peralatan keselamatan, pembatasan kelajuan, dan penimbal mesti dihasilkan.

Urus bakat, teknikal, dan latihan profesional, dan melakukan konsultasi. Urus pertukaran teknik antarabangsa dan antarabangsa dan aktiviti kerjasama dalam industri lif, melaksanakan kemajuan saintifik dan teknologi dalam industri lif, dan mencadangkan produk teknologi tinggi dan branded dalam industri.

High transmission efficiency. Kerana menggunakan motor sinkronik magnet kekal untuk pemacu langsung, efisiensi pemindahan boleh diperbaiki dengan % -%.


BolognaMesin pembukaan hidraulik besarCara meningkatkan kecekapan pengeluaran



Ada butang operasi dedikasi untuk petugas kebakaran di posisi yang sesuai di pintu masuk lif tingkat pertama. Butang operasi secara umum dilindungi oleh lembaran kaca dan mempunyai tanda merah&#quo; di tempat; Dedicated to fire protection; Kata-kata seperti.

Mesin tarik, jantung lif, melalui kemaskini teknologi seperti pemindahan perlengkapan planet, pemindahan perlengkapan helikal, dan pemindahan perlengkapan cacing, mesin tarik magnet kekal disegerakan. Ia telah berkembang dengan cepat menjadi model utama mesin traksi baru kerana keuntungan seperti saiz kecil, kehilangan rendah, dan konservasi tenaga.

Jika lif sudah di lantai pertama, segera buka pintu lif dan masukkan ke negara yang ditugaskan petugas kebakaran.

Harga yang adilJarak pinggir sinar terlalu kecil: Kaedah untuk memperpendek platform bawah adalah untuk memperpendek panjang keseluruhan escalator, tetapi perhatikan julat pendekatan sangat terhad, umumnya tidak melebihi mm. Secara umum, platform tidak boleh dikurangkan kerana ia mengandungi peralatan seperti kabinet dan motor. Ubah sudut escalator dari darjah ke darjah

Perhatian: lift terdiri dari dua bahagian utama: mekanik dan elektrik. Jika lif tidak dikekalkan sehari-hari, keselamatannya tidak dapat dijamin. Jika lif perlu dipenuhi tanpa bahan bakar, ia akan menyebabkan memakai dan merobek pada komponen mekanik lif, memperpendek hidup perkhidmatannya dan mencegah penggunaan normal lif.

Dipercayakan oleh jabatan atau unit berkaitan, melakukan demonstrasi awal dan penilaian selepas progresi, ekonomi dan kemudahan pelaburan besar, perubahan dan projek pembangunan dalam industri lif.


BolognaMesin pembukaan hidraulik besarCara meningkatkan kecekapan pengeluaran



Jarak pinggir sinar terlalu kecil: Kaedah untuk memperpendek platform bawah adalah untuk memperpendek panjang keseluruhan escalator, tetapi perhatikan julat pendekatan sangat terhad, umumnya tidak melebihi mm. Secara umum, platform tidak boleh dikurangkan kerana ia mengandungi peralatan seperti kabinet dan motor. Ubah sudut escalator dari darjah ke darjah

Yang paling murahBilik depan lif kebakaran disediakan dengan hidran kebakaran di dalam.

Lift gantry digunakan di kaki pintu crane gantry besar untuk pengangkutan pekerja dan komponen penyelenggaran di dalam crane gantry

Perhatian: lift terdiri dari dua bahagian utama: mekanik dan elektrik. Jika lif tidak dikekalkan sehari-hari,BolognaPlatform penangkapan hidraulik tahap, keselamatannya tidak dapat dijamin. Jika lif perlu dipenuhi tanpa bahan bakar, ia akan menyebabkan memakai dan merobek pada komponen mekanik lif, memperpendek hidup perkhidmatannya dan mencegah penggunaan normal lif.

BolognaParameter utama yang menentukan kapasitas penghantaran ialah skalator: kuantiti, lebar jelas langkah, sudut lengkung, lif: muatan bernilai, kelajuan bernilai, tinggi angkat besar, kuantiti, bilangan lantai dan stesen.

Urus bakat, teknikal, dan latihan profesional, dan melakukan konsultasi. Urus pertukaran teknik antarabangsa dan antarabangsa dan aktiviti kerjasama dalam industri lif, dan tamu pameran lif dan teknologi dan memesan mesyuarat. Di bawah petunjuk jabatan-jabatan yang berkaitan, mengatur kuasa saintifik dan teknologi dalam industri untuk melaksanakan kemajuan teknologi utama dan pembangunan dan pembangunan produk baru utama, melaksanakan kemajuan saintifik dan teknologi dalam industri lif, dan mencadangkan produk teknologi tinggi dan branded dalam industri.

Butang penggera atau nombor telefon pada panel menegak memberitahu pengurus ciri-ciri bahawa profesional lif boleh membantu atau meminta penyelamatan.


Hak cipta dan notis:
1. BolognaMesin pembukaan hidraulik besarCara meningkatkan kecekapan pengeluaran yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat BolognaMesin pembukaan hidraulik besarCara meningkatkan kecekapan pengeluaran, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan BolognaMesin pembukaan hidraulik besarCara meningkatkan kecekapan pengeluaran adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian BolognaMesin pembukaan hidraulik besarCara meningkatkan kecekapan pengeluaran mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Houstonmengesyorkanberita
HoustonBerita terkini