port lautScrew jenis lif rumah tanggaDi mana kemudahannya

masa pelepasan:2024-02-27 17:18:58 Pengguna pos:938HP166090698 Paparan halaman:540

Petua teras:port laut,Komponen elektrik dibahagi secara kira-kira ke skrin tukar elektrik untuk setiap sirkuit keselamatan, dll. Ia adalah ota

Komponen elektrik dibahagi secara kira-kira ke skrin tukar elektrik untuk setiap sirkuit keselamatan, dll. Ia adalah otak lif dan sistem saraf pusat lif. Gerakan, operasi, dan pintu membuka dan menutup lif semua dikawal oleh ia, jadi ia mesti dianggap sebagai keutamaan atas dalam kerja penyelamatan sehari-hari. Jangan singkat litar lif di dalam skrin semasa kerja. Apabila sistem pintu lift tidak berfungsi, seseorang pendek pintu lift untuk kesehatan untuk mencari kesalahan ini sangat berbahaya, dan terdapat banyak kemalangan apabila pendek pintu. Mengapa? Jika seseorang membuka pintu lorong dan memperluas kepala mereka ke dalam, lif berlari ke atas atau ke bawah ke titik ini, dan pintu lorong pendek, lif tidak boleh berhenti, jadi kemalangan sangat mungkin berlaku. So in our daily maintenance work, we must not short-circuit the safety circuit. If it is necessary to short-circuit, we must identify which safety component has a problem and which safety component needs to be shorted. Moreover, after maintenance or urgent repairs are completed, we must promptly remove the short-circuit wire. Pembuat lif rumah tangga profesional, tahan air, tahan suhu tinggi, kuat dan kekal, selamat dan dipercayai

Sekarang, lif-lif ada di mana-mana, dan sama ada rumah, pusat belanja atau stesen kereta bawah tanah, lif-lif telah secara perlahan-lahan disertai dalam kehidupan kita. Dengan meningkat popularitas bilik lif, ada keperluan penting untuk popularizasi saintifik pengetahuan keselamatan lif. Pada masa kritik, memahami beberapa pengetahuan kecemasan lif boleh menyelamatkan kehidupan. Di bawah, editor akan mengajar anda beberapa pengetahuan keselamatan lif.

port lautThe mode handle switch is operated, up, down, leveling, and stopping.

Bangunan rumah gaya menara di atas; Unit tinggal dan koridor dengan lantai atau lebih; Bangunan awam Kelas II lain dengan tinggi bangunan yang melebihi meter; Bangunan tinggi dengan lif yang tinggi lebih dari meter; Lif kebakaran berfungsi mempunyai bilik depan. Kawasan bilik depan lif api independen adalah: kawasan bilik depan bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi; Kawasan bilik depan bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi. Apabila bilik depan lif kebakaran dikongsi dengan tangga anti asap,port lautHydraulic fully automatic plate rolling machine, kawasannya ialah: kawasan bilik depan berkongsi di bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi, dan kawasan bilik depan berkongsi di bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi.

Bayt al `AwabiKomponen elektrik dibahagi secara kira-kira ke skrin, tukar elektrik untuk setiap sirkuit keselamatan, dll. Ia adalah otak lif dan sistem saraf pusat lif. Gerakan, operasi, dan pintu membuka dan menutup lif semua dikawal oleh ia,port lautMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggir, seseorang pendek pintu lift untuk kesehatan untuk mencari kesalahan ini sangat berbahaya, lif berlari ke atas atau ke bawah ke titik ini, dan pintu lorong pendek, lif tidak boleh berhenti, jadi kemalangan sangat mungkin berlaku. So in our daily maintenance work, we must not short-circuit the safety circuit. If it is necessary to short-circuit, we must identify which safety component has a problem and which safety component needs to be shorted. Moreover, after maintenance or urgent repairs are completed, we must promptly remove the short-circuit wire. Pembuat lif rumah tangga profesional, dengan kualiti yang besar dan kualiti yang baik pada harga yang masuk akal. Ia adalah tahan api, tahan air, tahan suhu tinggi, kuat dan kekal, selamat dan dipercayai

Jika tali keselamatan di lif pecah, tentu saja, situasi ini jarang berlaku. Ia biasanya berlaku di lif yang dalam gangguan untuk masa yang lama. Orang di dalam lif patut mengambil beberapa tindakan perlindungan untuk menghindari cedera serius. Pada masa yang sama, terdapat penimbal di bawah slot lif untuk mengurangi kelajuan kesan apabila ia jatuh, jadi kemungkinan kemalangan mati sangat rendah. Tujuan untuk mengambil tindakan perlindungan adalah untuk mengelakkan kesan saat pendaratan lif daripada menyebabkan kerosakan pada otak manusia, tulang belakang dan jantung.

[UNK][UNK]“& rdquo; Elevator shaft: The design conditions are provided by the user to the architectural design department. The architectural design department analyzes whether the on-site pit depth, top floor height, reaction force, etc. can meet the installation requirements of the elevator, as well as which building structures are needed (such as smashing stairs or floors), and develops a renovation construction plan. Jika memang diperlukan untuk mengubah struktur lif disebabkan keadaan teknik awam (seperti saiz kereta, lebar pembukaan pintu, dll.), maka pertimbangkan rancangan bukan piawai lif.


port lautScrew jenis lif rumah tanggaDi mana kemudahannya



Komponen mekanik mesin tarik lif memerlukan minyak. Terdapat dua skala pada penutup luar mesin tarik. Buka tombol minyak untuk memeriksa sama ada minyak sepatutnya berada di tengah dua skala. Jika minyak lebih rendah dari skala bawah, ia bermakna bahawa mesin tarik sepatutnya dipenuhi minyak. Jika tidak dipenuhi minyak, lif tidak akan beroperasi dengan baik untuk masa yang panjang, yang menyebabkan pembakaran mesin tarik lif dan motor. Selepas lif telah berjalan untuk masa yang lama, minyak seharusnya diganti dengan cara yang tepat untuk menjaga mesin traksi bersih dan dalam keadaan baik.

Lif rumah tangga merujuk kepada lif yang dipasang di tempat tinggal peribadi untuk penggunaan tunggal ahli keluarga. Ia juga boleh dipasang dalam bangunan yang digunakan oleh keluarga yang bukan tunggal sebagai alat untuk keluarga tunggal untuk masuk ke rumah mereka. Kelajuan nilai lif rumah tangga tidak boleh melebihi , m/s. Untuk lif rumah tangga tanpa pintu, kelajuan nilai tidak boleh melebihi , m/s, perjalanan kereta tidak boleh melebihi m, dan kapasitas muatan nilai tidak boleh melebihi KG. Terutama dibahagi ke lif tarik, lif skru, dan lif hidraulik. We need to determine based on the installation environment, such as the area of the villa and the actual environment for installing the elevator. Kami biasanya memilih gaya lif berdasarkan gaya penghiasan keseluruhan villa apabila menentukan saiz. Ini tidak hanya tidak mempengaruhi estetik villa,port lautPemulihan semula ketinggian tinggi automatik, tetapi juga boleh menghasilkan titik tambahan. Struktur yang biasanya digunakan adalah struktur gantry traksi.

Komponen penting lif memerlukan teknologi tertentu, seperti mesin tarik lif penumpang dan lif penglihatan yang berterusan magnet kekal, dan mesin pintu kereta yang merupakan pertukaran frekuensi, peraturan tegangan, dan peraturan kelajuan, dan menerima perlindungan tirai cahaya. Komponen keselamatan seperti peralatan keselamatan, dan penimbal mesti dihasilkan.

Reputasi yang baikThe&# quo; Lif berbilang; Ia dijangka untuk diletakkan dalam operasi pengadilan untuk pertama kalinya pada . Manufattur lif rumah profesional dengan jaminan kualiti, syarikat profesional, bekalan tepat waktu, dan keutamaan-keutamaan tinggi, telah menjadi tanda yang disukai untuk banyak produk wayar. Selamat datang untuk membeli!

Lakukan kerja statistik dalam industri lif, mengumpulkan, mengatur, dan menerbitkan maklumat industri, melakukan kajian dan analisis data statistik, menyediakan dasar untuk membentuk industri, dan menyediakan perkhidmatan maklumat untuk perusahaan.

Butang panggilan di setiap tingkat tidak lagi berfungsi, dan panggilan terputus.


port lautScrew jenis lif rumah tanggaDi mana kemudahannya



Secara khusus jangan gunakan pintu lif di lif, pendekatan utama patut ialah mendarat pada kaki dan tumit supaya kesan yang kurang boleh dihantar dari tumit ke kaki; Pada masa yang sama, lutut adalah bengkok untuk menahan kesan dan mengubah arah kesan, menghindari transmisi ke tulang belakang sebanyak mungkin, sambil melindungi otak dan jantung daripada kerosakan. Jika ada kendali di lif, pastikan menggunakannya, supaya tidak jatuh kerana pusat graviti yang tidak stabil. Tujuan utama kaedah ini ialah mengorbankan kaki dan lengan sebagai pertukaran untuk melindungi tulang belakang, jantung dan otak dari bahaya. Sudah tentu, ada kemungkinan pecahan.

Kurs kerjaAda telefon api di dalam kereta lif api.

Elevator tidak menutup pintu atau berulang kali membuka dan menutup pintu: terdapat sampah yang menghalang tirai cahaya atau plat kenalan pintu di pintu masuk atau sil.

Apa yang patut saya lakukan jika pintu lif dan pintu pendaratan ditutup dan lif tidak berjalan?

port lautUntuk melaksanakan pengaturan escalator dan menyediakan balas balik, untuk menentukan konfigurasi peranti terkongsi tertentu, urutan penghantaran, dan pengaturan pusingan kereta tangan semasa pengaturan terus menerus.

Parameter utama yang menentukan kapasitas penghantaran ialah skalator: kuantiti, lebar jelas langkah, sudut lengkung, lif: muatan bernilai, kelajuan bernilai, tinggi angkat besar, bilangan lantai dan stesen.

Jika tali keselamatan di lif pecah, tentu saja, situasi ini jarang berlaku. Ia biasanya berlaku di lif yang dalam gangguan untuk masa yang lama. Orang di dalam lif patut mengambil beberapa tindakan perlindungan untuk menghindari cedera serius. Pada masa yang sama, terdapat penimbal di bawah slot lif untuk mengurangi kelajuan kesan apabila ia jatuh jadi kemungkinan kemalangan mati sangat rendah. Tujuan untuk mengambil tindakan perlindungan adalah untuk mengelakkan kesan saat pendaratan lif daripada menyebabkan kerosakan pada otak manusia, tulang belakang dan jantung.


Hak cipta dan notis:
1. port lautScrew jenis lif rumah tanggaDi mana kemudahannya yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat port lautScrew jenis lif rumah tanggaDi mana kemudahannya, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan port lautScrew jenis lif rumah tanggaDi mana kemudahannya adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian port lautScrew jenis lif rumah tanggaDi mana kemudahannya mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Houstonmengesyorkanberita
HoustonBerita terkini