YuhuaTrailer folding arm lifting platformAnalisis proses bengkel

  • masa pelepasan:2024-04-28 19:24:14
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:316
  • Penerangan pantas:

    Yuhua,The wear rate is fast, and due to factors such as processing assembly, and adjustment of new machine components, the fri

Kandungan artikel

The wear rate is fast, and due to factors such as processing assembly, and adjustment of new machine components, the friction surface is rough, the mating surface area is small, and the surface pressure condition is uneven. Semasa operasi mesin,YuhuaPlatform mengangkat lengan melipat sendiri, bahagian kongkav dan konveksi di permukaan bahagian-bahagian saling bergantung dan menggosok satu sama lain. Sampah logam yang jatuh dari proses menggosok, bertukar, bertindak sebagai abrasif dan terus berpartisipasi dalam pecahan, mempercepat lagi memakai permukaan pasangan bahagian-bahagian. Therefore, during the running-in period, it is easy to cause wear on components (especially the mating surface), with a fast wear rate. Pada titik ini, jika dimuatkan berlebihan, ia boleh menyebabkan kerosakan pada komponen dan menyebabkan kegagalan awal.

Untuk memastikan turun licin objek berat dan pengendalian yang selamat dan boleh dipercayai, valv seimbang dipasang pada litar minyak kembali untuk seimbang litar dan menjaga tekanan, supaya kelajuan turun tidak terpengaruh oleh objek berat. valv throttle mengatur kadar aliran dan kelajuan angkat

YuhuaVibration aging treatment and effect judgment: According to the aging process plan, after setting the support points and vibration pickup points of the workpiece, use a rigid fixture to fix the exciter on the workpiece, and use the manual function of the equipment to test the vibration. It is determined that around revolutions is the resonance frequency of the component. Amplitusi yang dijana oleh perlengkapan eksentrik bagi peminat dalam perlengkapan keempat boleh memenuhi keperluan pemprosesan getaran kerusi dasar, jadi kekuatan getaran dipilih sebagai perlengkapan keempat.

Dengan pembangunan terus menerus ekonomi, memenuhi keperluan masyarakat, dan meningkat produktifiti, lif kargo hidraulik bermain peran penting dalam operasi ketinggian tinggi. Lif kargo hidraulik beroperasi ke atas dan ke bawah, dan boleh memberikan kita platform yang selamat dan stabil. Kita boleh memberikan keselamatan untuk keselamatan kita apabila bekerja di tinggi.

TullamoreSemak keadaan kabel pelindung bingkai panduan kabel

Semak orientasi relatif antara dinding sokongan kabel dan bingkai panduan kabel

Semak orientasi relatif antara dinding sokongan kabel dan bingkai panduan kabel


YuhuaTrailer folding arm lifting platformAnalisis proses bengkel



Besi manganese biasanya digunakan sebagai profil utama untuk lif kargo gudang. Untuk mencapai kesan anti-korrosion yang lebih baik, lapisan primer yang menentang rust biasanya dilaksanakan yang secara efektif menghalang udara dan mencegah korrosion awal besi. Di bawah, tekan hidraulik Ruilong akan menjelaskan peran primer yang menentang rust.

Berat platform angkat juga perlu diharapkan dan tidak ditentukan secara buta. Jika berat barang yang dibawa oleh platform angkat kereta api Dongguan adalah lebih besar daripada kapasitas muatan bernilai lif, profesional bukan elektrik tidak dibenarkan untuk melepaskan dan memasang peralatan elektrik dengan kehendak untuk mencegah sambungan tidak sengaja atau kejutan elektrik.

Interpretasi dan pengamatan[UNK][UNK]?? Unit pengawasan akan memenuhi tanggungjawab keselamatannya secara efektif, dan jika mana-mana kemalangan keselamatan produksi berpotensi ditemui,YuhuaPlatform penunggang jenis kereta api panduan Platform penunggang, ia akan memerlukan unit pemasangan dan unit pengguna untuk memperbaiki dalam tempoh yang ditentukan. Jika unit pemasangan dan unit pengguna menolak memperbaiki, mereka akan segera melaporkan kepada unit pembinaan

Switch kawalan pintu hanya boleh diaktifkan apabila pintu setiap lantai ditutup sepenuhnya.

Periksa peralatan interlocking, dan tombol penyelamatan keselamatan lain pintu kandang dan pintu pagar


YuhuaTrailer folding arm lifting platformAnalisis proses bengkel



Semak semua seksyen piawai dan titik sambungan sokongan diagonal. Semak bolt perlahan rak gear dan pastikan plat dan organisasi sayap sejuk motor bersih

Fokus pada PembangunanPeribadi semak sama ada operasi setiap mekanisme normal dan sama ada terdapat suara. Jika ada kesalahan ditemui, ia mesti dibuang dengan segera.

Pemandu dilarang meninggalkan kedudukan mereka, memadam atau memperbaiki platform semasa bekerja. Selepas selesai kerja, pemandu patut matikan bekalan kuasa kunci cakera sebelum meninggalkan kedudukan, dan isi rekod penyerahan.

Semak aras minyak kotak gerak dan gantikan minyak baru jika perlu

YuhuaApabila melepaskan penutup tangki minyak hidraulik, penutup penapis, lubang pemeriksaan, perlu mengelakkan debu semasa laluan minyak sistem. Bahagian terpasang mesti dibersihkan dengan teliti sebelum dibuka. Apabila memasang topi penuhi tangki minyak hidraulik, pertama-tama buang tanah di sekeliling topi tangki. Selepas melepaskan topi tangki, buang apa-apa sampah yang tersisa dari kawasan kongsi (jangan cuci dengan air untuk mencegah air menyerap ke dalam tangki). Hanya selepas mengesahkan kebersihan, topi tangki boleh dibuka. Apabila menggunakan bahan-bahan dan palu, bahan-bahan yang tidak menghapuskan ketidaksihiran serat dan palu khusus dengan karet yang terpasang pada permukaan patut dipilih. Komponen hidraulik dan selang hidraulik patut dibersihkan dengan hati-hati, kering dengan udara tekanan tinggi, dan kemudian dikumpulkan. Choose a well packaged filter element (the inner packaging is damaged, although the filter element is intact, it may also be unclean). Apabila menukar minyak, bersihkan penapis pada masa yang sama. Sebelum memasang unsur penapis, bersihkan tanah bawah dengan hati-hati di dalam kotak penapis dengan bahan.

Apabila memasang, nyahpasang, dan menyesuaikan mekanisme putaran, penting untuk memastikan garis tengah pengurang mekanisme putaran adalah selari dengan garis tengah gear, dan permukaan meshing tidak kurang dari %. Keluaran meshing sepatutnya sesuai untuk setiap kotak, kotak distribusi dll., dan sepatutnya disimpan secara biasa. Dust pada peralatan elektrik sepatutnya dibersihkan secara tepat masa. Apabila menghadapi pemanasan berlebihan dalam motor listrik, perlu menghentikannya secara tepat masa dan penyelesaian masalah sebelum terus beroperasi. Penduduk motor sepatutnya dalam keadaan baik, dan lif kargo hidraulik sepatutnya memberikan kita perlindungan keselamatan. Aplikasi lif kargo hidraulik dalam produksi kita sudah sangat umum, terutama dalam operasi tinggi barang.

Peribadi semak sambungan setiap bahagian dan ketatkannya jika ada pelepasan. Keketatan bolt yang menyambung badan patut disemak apabila badan berada di bawah tekanan (lengan berputar boleh digunakan untuk menyebabkan pemampatan)


LecceMaklumat produk lain
  • Kosan-upPengubah distribusi 10kVSifat fizikal yang baik

    Kosan-upPengubah distribusi 10kVSifat fizikal yang baik

  • VasaPembuat lift guntingApakah standard pelaksanaan

    VasaPembuat lift guntingApakah standard pelaksanaan

  • VasaRampa Lantai MudahApa komponen yang termasuk dalam pesanan

    VasaRampa Lantai MudahApa komponen yang termasuk dalam pesanan

  • DarmstadtJembatan pengangkutan yang tetapKaedah Pelaksanaan dan Penilaian Pelan Pelaburan Pemelihara

    DarmstadtJembatan pengangkutan yang tetapKaedah Pelaksanaan dan Penilaian Pelan Pelaburan Pemelihara

  • DarmstadtJembatan naik bimbitRegresi korelasi harga kategori

    DarmstadtJembatan naik bimbitRegresi korelasi harga kategori

  • DarmstadtPembuat lif villa rumah tanggaMemanfaatkan pasaran

    DarmstadtPembuat lif villa rumah tanggaMemanfaatkan pasaran

  • Yonan-upPengubah distribusi 400 KVAProsedur operasi

    Yonan-upPengubah distribusi 400 KVAProsedur operasi

  • BezierPembuat platform angkat hidraulikPeranan dan aplikasi dalam pengeluaran

    BezierPembuat platform angkat hidraulikPeranan dan aplikasi dalam pengeluaran

  • segera:Peringatan: Maklumat YuhuaTrailer folding arm lifting platformAnalisis proses bengkel memberi anda YuhuaTrailer folding arm lifting platformAnalisis proses bengkel oleh syarikat kami, perkhidmatan YuhuaTrailer folding arm lifting platformAnalisis proses bengkel dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk YuhuaTrailer folding arm lifting platformAnalisis proses bengkel, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian YuhuaTrailer folding arm lifting platformAnalisis proses bengkel. YuhuaTrailer folding arm lifting platformAnalisis proses bengkel di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di YuhuaTrailer folding arm lifting platformAnalisis proses bengkel, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!