LecceAutomatic aluminum alloy lifting platformCiri-ciri pengenalan dan prinsip kerja

  • masa pelepasan:2024-03-15 18:59:09
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:363
  • Penerangan pantas:

    Lecce,Periksa keadaan pakaian dan kebebasan roda panduan lif kargoCheck and clean the driving gears and guide wheels of the el

Kandungan artikel

Periksa keadaan pakaian dan kebebasan roda panduan lif kargo

Check and clean the driving gears and guide wheels of the elevator. If there is excessive wear, it is necessary to replace them

LeccePemandu dilarang meninggalkan kedudukan mereka, memadam atau memperbaiki platform semasa bekerja. Selepas selesai kerja, pemandu patut matikan bekalan kuasa, kunci cakera sebelum meninggalkan kedudukan, dan isi rekod penyerahan.

Semak keadaan kabel pelindung bingkai panduan kabel

KaliganjSelepas pemasangan platform angkat, pelarasan perlu dibuat, kerana tiada siapa yang boleh memasang platform angkat sepenuhnya dalam satu kali. Jadi penyesuaian perlu dibuat selepas pemasangan. Ini boleh memastikan platform angkat yang dipasang mempunyai jaminan kualiti dan jaminan efisiensi. Pelarasan ini melibatkan selaraskan jarak antara gear. Atau periksa diameter perlengkapan. Semua ini adalah penyesuaian kunci. dengan pembangunan cepat teknologi, terdapat semakin banyak jenis platform angkat dalam kehidupan sehari-hari kita. yang biasa ialah platform angkat alium alium. jadi, apa prinsip platform angkat alium alium? Berikutnya, mari kita perkenalkan diri kepada anda.

Check the welding condition of the connection point,LeccePlatform mengangkat bergerak sendiri, and if there is any looseness, please fix it in a timely manner.

Apabila tinggi bangunan bangunan melebihi meter,LecceLajur ganda platform mengangkat selai aluminium, jaringan keselamatan lebar meter mesti dibina di luar muka kerja bersama lapisan bangunan. jaringan keselamatan tetap mesti dibina di lapisan pertama sehingga tiada operasi ketinggian tinggi.


LecceAutomatic aluminum alloy lifting platformCiri-ciri pengenalan dan prinsip kerja



Kaedah analisis penyebab, yang boleh menggabungkan pengurusan penyelamatan dengan mencari kesalahan, diterima secara luas.

Apabila menyimpan platform angkat hidraulik di lif, penting untuk memperhatikan keselamatan pegawai.

Semak jika orientasi blok had atas dan bawah pada bingkai trek panduan adalah betul

Di mana untuk dijualPada tahap awal pemasangan platform angkat, yang semua persiapan yang diperlukan pada tahap awal.

Komponen kotak gerak lengkap dan selamat perlu menjaga jalan platform angkat tidak terhalang dan mempunyai ruang yang cukup dan melakukan ujian teknikal pada pegawai pemasangan untuk memastikan bahawa aras asas pemasangan dan semua aspek memenuhi keperluan penggunaan. Selain itu, aras minyak normal, dan tiada kerosakan atau kemudahan.

Sekali lagi, jika frekuensi dan amplitud getaran tali kawat besi lif kargo jenis kereta api panduan semasa operasi adalah relatif tinggi, ia disarankan untuk memilih minyak dengan kapasitas adsorpsi tinggi. Apabila menggunakan tali kawat besi lif kargo jenis kereta api panduan, lebih baik menggunakannya pada suhu ° C; Soak minyak kiri dan kanan dengan teliti sebelum menghapuskan sebarang kelebihan


LecceAutomatic aluminum alloy lifting platformCiri-ciri pengenalan dan prinsip kerja



Selepas pemasangan platform angkat, pelarasan perlu dibuat, kerana tiada siapa yang boleh memasang platform angkat sepenuhnya dalam satu kali. Jadi penyesuaian perlu dibuat selepas pemasangan. Ini boleh memastikan platform angkat yang dipasang mempunyai jaminan kualiti dan jaminan efisiensi. Pelarasan ini melibatkan selaraskan jarak antara gear. Atau periksa diameter perlengkapan. Semua ini adalah penyesuaian kunci. dengan pembangunan cepat teknologi, terdapat semakin banyak jenis platform angkat dalam kehidupan sehari-hari kita. yang biasa ialah platform angkat alium alium. jadi, apa prinsip platform angkat alium alium? Berikutnya, mari kita perkenalkan diri kepada anda.

Dokumen kualitiTahap angkat adalah peralatan operasi ketinggian tinggi, dan penggunaan panjang boleh menyebabkan sambungan hilang antara beberapa komponen. Jadi untuk memastikan keselamatan peribadi pekerja pembinaan, dan penggunaan panjang boleh menyebabkan sambungan hilang antara beberapa komponen. Jadi untuk memastikan keselamatan peribadi pekerja pembinaan, perlu periksa secara peribadi tahap angkat dan ketat mana-mana komponen longgar. Penganalisis gangguan dan bahaya frekuensi pengendalian kelajuan pembinaan sirkuit lif semakin luas dalam pembangunan teknologi hari ini. Peraturan kelajuan frekuensi berubah mempunyai ciri-ciri proses permulaan dan hentian yang stabil, mengurangkan kejutan mekanik, meningkatkan kesenangan penumpang, dan meningkatkan kehidupan perkhidmatan. Pada masa yang sama ia juga boleh mengubah kelajuan peraturan frekuensi bekalan kuasa, simpan tenaga elektrik,LeccePanduan platform angkat keretapi, dan meningkatkan efisiensi kerja. Namun, akan ada gangguan dalam penggunaan sistem peraturan kelajuan frekuensi berubah, yang sering menyebabkan kemalangan keselamatan

Bentuk panggilan diluar: Kotak panggilan diluar telah diletakkan atau dipasang dalam gaya lajur di dinding atau tanah berhampiran lantai parkir di atas dan bawah platform, dan dipaut untuk operasikan platform ke atas dan ke bawah.

Pastikan kabel kuasa dan sirkuit elektrik tidak rosak

LeccePastikan kabel kuasa dan sirkuit elektrik tidak rosak

Pipa boleh bekerja lebih baik untuk tahap angkat Wuhan, dan sebab utama penyegelan yang buruk adalah parut pada garis penyegelan di akhir. Sebab lain ialah seting kumpulan terlalu besar dan berulang, dan perforasi disebabkan oleh lubang kecil bentuk lubang pinhole yang menyemprot air keluar. Ini kerana ada masalah dengan bahan mentah di sekitar paip, model berbeza digunakan untuk perkara yang berbeza disebabkan model berbeza, Kita patut mengikuti keperluan platform angkat Wuhan, bukan untuk mengatakan yang murah adalah baik, sesuai untuk produk kita. Harga paip minyak tekanan tinggi dan spesifikasi paip minyak tekanan tinggi mempunyai banyak yang perlu dilakukan. Secara umum, lebih besar spesifikasi kualiti, lebih tinggi harga. Penyesuaian kelajuan angkat platform adalah berkaitan dengan unit kuasa, paip minyak, silinder minyak, dan kapasitas kargo.

Minyak pembersihan untuk sistem hidraulik mesti menggunakan minyak hidraulik yang sama dengan sistem yang digunakan, dengan suhu minyak antara dan [UNK]. Guna kadar aliran besar untuk membuang kotoran dari sistem sebanyak mungkin. Sistem hidraulik perlu dibersihkan berulang kali tiga kali atau lebih Setelah setiap pembersihan, mengeluarkan sistem sepenuhnya sementara minyak panas.


LecceMaklumat produk lain
  • polandiaPlatform angkat hidraulik elektrik tetapDalam menghadapi pelbagai bentuk, langkah-langkah pe

    polandiaPlatform angkat hidraulik elektrik tetapDalam menghadapi pelbagai bentuk, langkah-langkah pe

  • polandiaBridge Mobile Provincial BoardingBentuk selangit

    polandiaBridge Mobile Provincial BoardingBentuk selangit

  • CerignolaJembatan boarding tetapPeranan atas tidak boleh diabaikan

    CerignolaJembatan boarding tetapPeranan atas tidak boleh diabaikan

  • CerignolaPlatform penangkapan trekNilai menggunakan standard

    CerignolaPlatform penangkapan trekNilai menggunakan standard

  • CerignolaLif rumah tangga kecil VillaTerminologi asas

    CerignolaLif rumah tangga kecil VillaTerminologi asas

  • BholaSenarai harga bagi pengubah jenis kotak 630kVACara membina

    BholaSenarai harga bagi pengubah jenis kotak 630kVACara membina

  • Koeln-NippesPlatform angkat hidraulik elektrik tetapMempercepat kemajuan pembinaan

    Koeln-NippesPlatform angkat hidraulik elektrik tetapMempercepat kemajuan pembinaan

  • Koeln-NippesBridge boarding of aluminum alloyAjar anda cara memilih yang sesuai untuk anda

    Koeln-NippesBridge boarding of aluminum alloyAjar anda cara memilih yang sesuai untuk anda

  • segera:Peringatan: Maklumat LecceAutomatic aluminum alloy lifting platformCiri-ciri pengenalan dan prinsip kerja memberi anda LecceAutomatic aluminum alloy lifting platformCiri-ciri pengenalan dan prinsip kerja oleh syarikat kami, perkhidmatan LecceAutomatic aluminum alloy lifting platformCiri-ciri pengenalan dan prinsip kerja dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk LecceAutomatic aluminum alloy lifting platformCiri-ciri pengenalan dan prinsip kerja, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian LecceAutomatic aluminum alloy lifting platformCiri-ciri pengenalan dan prinsip kerja. LecceAutomatic aluminum alloy lifting platformCiri-ciri pengenalan dan prinsip kerja di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di LecceAutomatic aluminum alloy lifting platformCiri-ciri pengenalan dan prinsip kerja, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!