LeccePlatform angkat bergerak sendiriKelembapan ekonomi adalah penyesuaian yang sihat

masa pelepasan:2023-08-14 14:44:57 Pengguna pos:275HP127226562 Paparan halaman:148

Petua teras:Lecce,Besi manganese biasanya digunakan sebagai profil utama untuk lif kargo gudang. Untuk mencapai kesan anti-korrosion yang

Besi manganese biasanya digunakan sebagai profil utama untuk lif kargo gudang. Untuk mencapai kesan anti-korrosion yang lebih baik, lapisan primer yang menentang rust biasanya dilaksanakan, yang secara efektif menghalang udara dan mencegah korrosion awal besi. Di bawah, tekan hidraulik Ruilong akan menjelaskan peran primer yang menentang rust.

Peningkatan kelajuan nominal dan muatan nominal lif kargo jenis keretapi panduan bermakna kuasa enjin utama mesti ditambah dan mesin trak yang lebih besar mesti digunakan. Apabila kuasa hos meningkat, kuasa penukar frekuensi juga mesti meningkat, dan peranti dan garis kuasa yang sepadan mesti meningkat dengan satu nombor.

LecceKadang-kadang,LecceHarga Platform Penangkapan Fork Gunting Mudah, semasa proses menyesuaikan tetapan peralatan oleh diri sendiri, jika terdapat ralat dalam operasi, ia boleh mempunyai kesan pada platform angkat tetap, yang menyebabkan tekanan berlebihan. Peranti anti letupan akan terperangkap menggunakan seluruh sistem hidraulik, dan peralatan tidak akan lagi ditekan. Selepas peralatan dibeli dan digunakan, disebabkan penggunaan yang salah, penuaan, dan tanah, mungkin ada fenomena untuk memperlambat kelajuan platform angkat tetap.

Apabila melepaskan penutup tangki minyak hidraulik, penutup penapis, lubang pemeriksaan, paip minyak hidraulik dan sebahagian lain, perlu mengelakkan debu semasa laluan minyak sistem. Bahagian terpasang mesti dibersihkan dengan teliti sebelum dibuka. Apabila memasang topi penuhi tangki minyak hidraulik, pertama-tama buang tanah di sekeliling topi tangki. Selepas melepaskan topi tangki, topi tangki boleh dibuka. Apabila menggunakan bahan-bahan dan palu, bahan-bahan yang tidak menghapuskan ketidaksihiran serat dan palu khusus dengan karet yang terpasang pada permukaan patut dipilih. Komponen hidraulik dan selang hidraulik patut dibersihkan dengan hati-hati, kering dengan udara tekanan tinggi, dan kemudian dikumpulkan. Choose a well packaged filter element (the inner packaging is damaged, although the filter element is intact, it may also be unclean). Apabila menukar minyak, bersihkan penapis pada masa yang sama. Sebelum memasang unsur penapis, bersihkan tanah bawah dengan hati-hati di dalam kotak penapis dengan bahan.

BaliuagApabila melepaskan berlaku komponen yang baru diproses dan terkumpul mempunyai penyimpangan dalam bentuk geometri dan dimensi pemasangan. Pada tahap awal penggunaan, disebabkan muatan bertukar seperti kesan dan getaran, serta faktor seperti panas dan deformasi, ia mudah menyebabkan komponen yang telah dipasang sebelumnya melepaskan.

Kedua, jika lif kereta api panduan ditempatkan di kawasan dengan musim yang berbeza, ia adalah khusus penting untuk memilih produk dari musim yang sama untuk ejen yang digunakan dalam tali wayar besi lif panduan untuk mencapai keputusan yang lebih baik.

When installing the fence cage, it is necessary to clean the surface and install the foot bolts to ensure reduced friction. Different thicknesses of steel plates can also be inserted at the foot bolts to adjust the verticality. Next, it is necessary to install buffer springs, as buffering can ensure safety.


LeccePlatform angkat bergerak sendiriKelembapan ekonomi adalah penyesuaian yang sihat



Untuk lif yang telah berada dalam persekitaran kerja istimewa untuk masa yang lama, perlu segar secara peribadi cat luaran. Jika cat telah jatuh untuk masa yang lama atau baja dalaman telah berkarat, peralatan patut dihancurkan dahulu,LecceKllimping bimbit, dan cat baru patut dilaksanakan. Ia diharamkan secara ketat untuk melukis tanpa mengguncurkan. Pendekatan ini hanya akan mempercepat penuaan peralatan dan memperpendek jangka hidup.

Berat platform angkat juga perlu diharapkan dan tidak ditentukan secara buta. Jika berat barang yang dibawa oleh platform angkat kereta api Dongguan adalah lebih besar daripada kapasitas muatan bernilai lif, ia mudah untuk mengurangkan prestasi muatan lif.

Semak jika orientasi blok had atas dan bawah pada bingkai trek panduan adalah betul

Pelanggan pertamaPastikan kabel kuasa dan sirkuit elektrik tidak rosak

Pertahanan minggu: Menurut arahan operasi, pastikan lif diperiksa dan lembut setiap hari

Kerana cat antirust di lapisan luar akan bertindak aktif dengan oksigen di udara, terutama di matahari sejuk atau iklim ribut hujan, jadi cat luar di lif barang gudang akan menunjukkan tanda-tanda penuaan dan kemudian jatuh setiap saat. Oleh itu, apabila mempertahankan peralatan meja angkat pada masa biasa, perhatikan penyimpanannya, dan cuba untuk tidak membiarkan ia diletakkan di luar, untuk tidak menyebut dalam hari sejuk atau iklim ribut hujan. jangka panjang


LeccePlatform angkat bergerak sendiriKelembapan ekonomi adalah penyesuaian yang sihat



Semak operasi peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.

Reputasi yang baikSemak status perlahan gelang dinding, tongkat sokongan, dan bolt dan simpan cincin antara lif kargo yang mengangkat dan jambatan. Jika mereka terlepas atau dipindahkan mereka patut disemak dan ketat

Menurut pengiraan, apabila titik sokongan komponen jenis cahaya ditempatkan sepanjang panjang /L pada kedua-dua sisi, resistensi getaran adalah relatif kecil,LecceGerakan jambatan naik bimbit, yang memudahkan untuk mendapatkan resonansi dan kesan getaran dengan amplitudes yang lebih besar. Bentuk geometri struktur pada dasar angkat sama dengan komponen jenis cahaya panjang dan struktur kompleks. Oleh itu, tetapi yang menakutkan adalah mengetahui bahawa ada kerosakan tetapi tidak tahu bagaimana untuk menyelesaikannya.

LecceSelepas membersihkan, bersihkan penapis dan gantikannya dengan unsur penapis baru sebelum menambah minyak baru. Apa reaksi tidak baik yang boleh berlaku semasa penggunaan awal lif kargo hidraulik?

Menyesuaikan silinder minyak.

Kebocoran minyak dari platform angkat: kongsi longgar; Cincin penutup rosak. Penghapusan adalah untuk menggantikan garpu pemotong di kongsi di mana kebocoran minyak ketat.


Hak cipta dan notis:
1. LeccePlatform angkat bergerak sendiriKelembapan ekonomi adalah penyesuaian yang sihat yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat LeccePlatform angkat bergerak sendiriKelembapan ekonomi adalah penyesuaian yang sihat, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan LeccePlatform angkat bergerak sendiriKelembapan ekonomi adalah penyesuaian yang sihat adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian LeccePlatform angkat bergerak sendiriKelembapan ekonomi adalah penyesuaian yang sihat mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Leccemengesyorkanberita
LecceBerita terkini