Karcag10 ton jambatan penerbangan tetapArahan untuk norma industri

masa pelepasan:2024-02-15 13:21:54 Pengguna pos:258HP138990173 Paparan halaman:399

Petua teras:Karcag,Pada permulaan, penting untuk memeriksa dan menyimpan jambatan penerbangan hidraulik tetap sebelum atau selepas pengguna

Pada permulaan, penting untuk memeriksa dan menyimpan jambatan penerbangan hidraulik tetap sebelum atau selepas penggunaan, jambatan boarding hidraulik adalah alat yang biasanya digunakan untuk memuatkan dan memuatkan cepat barang, dengan frekuensi yang tinggi penggunaan. Pilihan yang tepat dan pemeliharaan komponen adalah penting. Kadang-kadang, perincian boleh menentukan kehidupan perkhidmatan jambatan boarding, dan keputusan tidak boleh dibuat tanpa pengetahuan. Performasi yang baik dari pelbagai komponen jambatan boarding hidraulik adalah satu syarat untuk menyelesaikan operasi ketinggian tinggi dengan kualiti dan kuantiti. Kami harap kandungan di atas akan membantu dengan kemampuan pembelian dan pemeliharaan komponen bridge Saya harap ia akan membantu anda dalam proses penggunaan masa depan.

KarcagApabila menggunakan pompa tangan pada jambatan boarding bergerak pertama turunkan butang valve balik dan ketat ke arah jam. Dengan menekan kendali, jambatan naik boleh meningkat perlahan-lahan. Apabila menurunkan, lepaskan butang valv balik (putar arah lawan jam) untuk menurunkan paksi dengan beratnya sendiri. Apabila digunakan, valv manual sepatutnya dilepaskan untuk menjaga rod hidraulik dalam keadaan bebas tekanan.

Apabila menurunkan, lepaskan butang valv balik (putar ke arah jarum), dan bengkok akan menurunkan beratnya sendiri.

PerlepeKemudian, disebabkan skenario penggunaan dan persekitaran yang berbeza, frekuensi operasi juga adalah faktor yang mempengaruhi kehidupan perkhidmatan jambatan naik. Contohnya, beberapa kilang yang dipasang sering terus-menerus membuka muat, hantar,KarcagJembatan naik kecil, dan digunakan. Ia boleh dibayangkan bahawa disebabkan operasi jangka panjang yang sering dan kekurangan pemeliharaan biasa, tekanan pada jambatan naik tetap akan mengurangkan hidup perkhidmatannya.

Bahan jadual: Jadual dibuat dari mata anti slip mm.

Bagaimana untuk menjalankan pemeliharaan pos jambatan boarding? Apabila meninggalkan kilang jembatan naik biasanya lebih cepat daripada peralatan berat lain. Namun, apabila menyesuaikan, perlu memperhatikan jambatan papan yang boleh memenuhi parameter yang digunakan dalam lokasi ini. Biasanya, parameter terperinci seperti persekitaran kerja,KarcagJembatan bekalan jambatan penerbangan hidraulik, saiz bangku kerja, kapasitas muatan, tujuan, persekitaran kerja tinggi angkat, dll. perlu dianggap.

Ciri-ciri produk: Pemacu hidraulik penuh,KarcagJembatan boarding platform tetap, mudah beroperasi dan boleh dipercayai untuk beroperasi. Penghasil platform penangkapan hidraulik khusus, lif hidraulik, lif kargo jenis kereta api, lif gerak, lif jenis kereta api, dan lif kargo hidraulik untuk workshop gudang kilang.

Jadi bagaimana jambatan boarding berfungsi?

Rekomendasi kata mulutIa tidak dapat dihindari untuk melakukan pemeriksaan keselamatan sebelum menggunakan jambatan papan, seperti memeriksa sama ada saluran paip bahan bakar rosak atau bocor minyak, dan sama ada kacang yang menyambung komponen terlepas. Projek profesional termasuk: Fabrik Dengqiao dan perniagaan lain yang berkaitan.

Setelah membuat keputusan, perlukan keberanian yang cukup dan pengawasan yang berhati-hati untuk mencegah batu-batu memotong ban, merosakkan kereta api, atau jatuh ke dalam lubang yang dalam. Apa yang harus saya lakukan jika tiba-tiba saya melihat pejalan kaki di jalan di belakang kereta dengan kelajuan cepat? Gripping the steering wheel and stepping on the dead brake, or quickly judging the static state of pedestrians, adopting acceleration to detour. Pemandu yang sering menghadapi panik mungkin menghadapi kesulitan kerana pilihan jenis kenderaan mereka. Menyemak sistem brek dan sistem pemandu kereta adalah keadaan.

Jembatan penerbangan hidraulik terutama dibuat dari plat besi tebal anti slip semasa proses produksi dan produksi, dan semua peralatan boleh menyediakan ciri-ciri anti slip yang baik ke tahap tertentu dalam operasi dan aplikasi. Jembatan muatan tekan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus yang mengekalkan muatan dan muatan cepat barang. Fungsi penyesuaian tingginya mencipta jembatan antara trak besar dan platform kargo dalam gudang. Kendaraan pengangkutan seperti forklift elektrik boleh segera memasuki trak besar untuk melakukan muatan dan muatan mass a barang, juga dikenali sebagai platform perkhidmatan muatan dan muatan. Dengan cara itu, peranti boleh melepaskan butang valv balik semasa proses menurunkan, dengan itu mengurangkan berat peranti.


Karcag10 ton jambatan penerbangan tetapArahan untuk norma industri



Mengapa jembatan naik tetap boleh mengambil tanggungjawab berat dalam banyak peralatan logistik yang memerlukan pengendalian muatan cepat? Mari kita lihat jambatan naik hidraulik yang tetap di sana, yang mengejutkan saya.

hak sifatJembatan penerbangan hidraulik boleh mengurangi biaya ekonomi dan komponen sehingga tertentu. Dalam proses melaksanakan peralatan mekanik, kesalahan biasa yang tidak dijangka kadang-kadang boleh berlaku, yang mungkin menyebabkan kemalangan keselamatan. Sebenarnya, peranti-peranti tersebut juga akan dilengkapi dengan perlindungan keselamatan tertentu.

Pasang rok kaki anti berguling di kedua-dua sisi untuk mencegah cedera kecelakaan pada platform kaki.

Hydraulic system mode: hydraulic oil: anti wear hydraulic oil.

Karcag[UNK][UNK]. Jembatan pengangkutan sisi platform: Jembatan pengangkutan sisi platform dipasang secara langsung di tepi depan platform memuatkan dan memuatkan. Tidak perlu menggali atau menyimpan lubang pada platform operasi memuatkan dan memuatkan, dan pada dasarnya tidak ada perubahan pada struktur bangunan. Semasa pembangunan, faktor pembuatan dan pembuatan operasi tidak dianggap. Pemuatan dan pembuatan jembatan jenis platform berkhidmat sebagai penyelesaian penyelesaian dan juga boleh memenuhi keperluan untuk pembuatan dan pembuatan operasi ke dalam kereta trak.

Kemudian, disebabkan skenario penggunaan dan persekitaran yang berbeza, frekuensi operasi juga adalah faktor yang mempengaruhi kehidupan perkhidmatan jambatan naik. Contohnya, beberapa kilang yang dipasang sering terus-menerus membuka muat hantar, tekanan pada jambatan naik tetap akan mengurangkan hidup perkhidmatannya.

Sekali lagi, sama ada pemilihan laman, desain lubang, dan pemasangan berada di tempat, serta sama ada ada pembinaan, akan mempengaruhi kehidupan perkhidmatan dan keselamatan jambatan naik hidraulik yang tetap.


Hak cipta dan notis:
1. Karcag10 ton jambatan penerbangan tetapArahan untuk norma industri yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat Karcag10 ton jambatan penerbangan tetapArahan untuk norma industri, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan Karcag10 ton jambatan penerbangan tetapArahan untuk norma industri adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian Karcag10 ton jambatan penerbangan tetapArahan untuk norma industri mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

MenzelBourguibamengesyorkanberita
MenzelBourguibaBerita terkini