ZweikaoTahap putaran mengangkat tetapLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan dan pemasangan

  • masa pelepasan:2024-03-28 14:04:00
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:154
  • Penerangan pantas:

    Zweikao,Kekalkan pintu bilik lif dan pintu kereta. Kegagalan lif biasanya berlaku di bilik lif dan pintu kereta, jadi perhatian

Kandungan artikel

Kekalkan pintu bilik lif dan pintu kereta. Kegagalan lif biasanya berlaku di bilik lif dan pintu kereta, jadi perhatian patut diberikan kepada pemeliharaan bilik dan pintu kereta. Satu ialah untuk mengisi bahan bakar di atas sill pintu dan menjaganya dalam keadaan baik, supaya lif tidak membuat bunyi yang tidak menyenangkan semasa operasi dan membuka pintu. Perhatikan pemeriksaan plat hubungan keselamatan atau plat hubungan jenis tirai cahaya penyukar wayar dari lif, kerana frekuensi membuka dan menutup pintu di lif adalah tinggi, yang boleh menyebabkan kerosakan wayar penyukar. Ini memerlukan pegawai penyelenggaran untuk memeriksanya setiap kali mereka bekerja, dan menggantikannya secara awal untuk mengelakkan pengguna mempunyai keraguan mengenai kualiti produk lif disebabkan masalah pintu.

Dalam kes api, apabila diperintahkan oleh pusat api atau butang operasi dedikasi petugas api lantai pertama untuk memasuki keadaan peperangan api, lif harus segera berhenti di lantai tanpa membuka pintu, dan secara automatik membuka pintu lif jika ia berada di arah atas.

ZweikaoLif kelajuan tinggi sering merujuk kepada lif dengan kelajuan yang lebih besar dari -m/s.

Pulihkan fungsi butang arahan dalam kabin untuk pemadam kebakaran untuk beroperasi.

ShunpeierkeButang penggera atau nombor telefon pada panel menegak memberitahu pengurus ciri-ciri bahawa profesional lif boleh membantu atau meminta penyelamatan.

Lakukan kerja statistik dalam industri lif, mengumpulkan mengatur, dan menerbitkan maklumat industri, melakukan kajian dan analisis data statistik,ZweikaoLift tahap tetap, menyediakan dasar untuk membentuk industri, dan menyediakan perkhidmatan maklumat untuk perusahaan.

Jika tali keselamatan di lif pecah, tentu saja, terdapat penimbal di bawah slot lif untuk mengurangi kelajuan kesan apabila ia jatuh, tulang belakang dan jantung.


ZweikaoTahap putaran mengangkat tetapLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan dan pemasangan



Keluarga ini mesti membuat dua bentuk besi di atas pintu masuk. Kedudukan dan saiz plat ikat ditentukan berdasarkan model mesin pintu yang dipilih.

Adakah lif akan jatuh dengan cepat semasa pemadaman kuasa& mdash;& mdash; Beberapa filem dan drama TV sering menyesatkan masyarakat dalam berfikir bahawa jika lif kehilangan kuasa, ia akan kehilangan kawalan dan terlibat dalam gerakan yang jatuh.

Keukuran elevator dan escalator shafts (III)

Mengikuti keajaibanKomponen penting lif memerlukan teknologi tertentu, seperti mesin tarik lif penumpang dan lif penglihatan yang berterusan magnet kekal, dan mesin pintu kereta yang merupakan pertukaran frekuensi,ZweikaoPlatform penangkapan utama tahap,ZweikaoLift pencahayaan tahap, peraturan tegangan, dan peraturan kelajuan, dan menerima perlindungan tirai cahaya. Komponen keselamatan seperti peralatan keselamatan, pembatasan kelajuan, dan penimbal mesti dihasilkan.

Kaedah isyarat& mdash; Apabila penumpang naik dalam lif dengan peranti penyimpanan elektrik PC, dan mikrokomputer, pertama-tama mereka perlu memberikan lif isyarat panggilan di atas lantai mereka berada. Selepas memasuki kereta lif, mereka juga perlu mendaftar isyarat lantai mereka mahu pergi ke. isyarat ini akan terus muncul, dan isyarat lif mesti terus merekam dan mengatur perintah pelaksanaan. Ini adalah isyarat atau teknologi logik lif, yang digunakan awal dengan pemilihan kolektif mudah&flash& mdash; Relays, diikuti oleh penampilan peranti yang boleh diprogram&flash& mdash; Mesin PC. Pada hari ini, PC kebanyakan digunakan untuk lif dan escalator bekalan, sementara lif penumpang menggunakan sistem mikrokomputer, yang meningkatkan kepercayaan, anti-gangguan, dan efisiensi jadual. Paparan digital ralat memudahkan penyelamatan. Peralatan kami mempunyai kehidupan layanan panjang! Pemimpin industri dalam produk wayar produk, selamat datang untuk bertanya

Perjalanan masalah teknik awam umum di lokasi escalator: jarak tepi cahaya terlalu besar: dalam kes ini, panjang platform atas dan bawah escalator boleh ditambah untuk memenuhi dimensi sebenar teknik awam. Satu platform boleh dilambangkan pada satu sisi, atau kedua-dua platforma boleh dilambangkan secara bersamaan. Sambungan keseluruhan platforma atas dan bawah secara umum tidak sepatutnya melebihi mm. When lengthening the platform, attention should be paid to the length of the pit or the opening of the floor slab, which should also be lengthened at the same time. Selepas escalator dilambangkan, kekuatan pada titik sokongan atas dan bawah juga akan meningkat. Jika jarak pinggir sinar meningkat terlalu panjang, sokongan perlu ditambah di tengah-tengah trus escalator. Selain itu, mengubah sudut escalator dari darjah ke darjah juga boleh membuat pinggir sinar jauh lebih panjang.


ZweikaoTahap putaran mengangkat tetapLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan dan pemasangan



Sumber kuasa bilik mesin: Sumber kuasa seharusnya tiga fasa V, HZ, dan sumber kuasa pencahayaan seharusnya fasa tunggal V HZ. Garis masuk seharusnya disambung ke sekitar pintu masuk bilik mesin dan dilengkapi dengan soket masuk. Mengkhusus dalam perniagaan produk dan sumber berkembang, termasuk: penghasil lif rumah

pengurusanIa tidak disarankan untuk memaksa pintu atau menyelamatkan diri dari tetingkap keselamatan bumbung kereta. Kerana memanjat keluar dari kereta tidak sama dengan menyelamatkan, kebanyakan penumpang tidak dikenali dengan lif dan struktur lif, dan menyelamatkan diri buta sering menimbulkan bahaya yang lebih besar.

Lif digunakan dalam lokasi parkir tiga dimensi, dan jenis-jenis lif yang berbeza boleh dipilih mengikut lokasi parkir yang berbeza.

Selepas lif berhenti dan tidak membuka pintu, jika and a terperangkap dalam kereta lif dan menghadapi situasi ini, dengan kadar kegagalan rendah, kepercayaan tinggi, dan kemampuan anti-gangguan yang kuat dalam penggunaan.

The elevator must be a world-renowned brand with performance in key projects worldwide or domestically.

Butang penggera atau nombor telefon pada panel menegak memberitahu pengurus ciri-ciri bahawa profesional lif boleh membantu atau meminta penyelamatan.


MenzelBourguibaMaklumat produk lain
  • KhorovPlatform angkat hidraulik hidraulik tetapPengetahuan berkaitan pengelasan produk

    KhorovPlatform angkat hidraulik hidraulik tetapPengetahuan berkaitan pengelasan produk

  • KhorovEmbedded boarding bridgeApakah kategori persembahan

    KhorovEmbedded boarding bridgeApakah kategori persembahan

  • WichitaJembatan boarding tetap tanahMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa membeli

    WichitaJembatan boarding tetap tanahMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa membeli

  • WichitaPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikSumber inventori spot

    WichitaPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikSumber inventori spot

  • WichitaLif rumah untuk villa tiga lantaiBahan utama untuk pembinaan industri

    WichitaLif rumah untuk villa tiga lantaiBahan utama untuk pembinaan industri

  • HabiganjSenarai harga pengubah kuasaMempunyai peranan membimbing garis pandang

    HabiganjSenarai harga pengubah kuasaMempunyai peranan membimbing garis pandang

  • CharlottePlatform angkat hidraulik kanak-kanak buatan tanganPermohonan dalam pemprosesan bahagian

    CharlottePlatform angkat hidraulik kanak-kanak buatan tanganPermohonan dalam pemprosesan bahagian

  • CharlotteFabrik Penghasilan DengCheQiaoApakah kaedah pengesanannya

    CharlotteFabrik Penghasilan DengCheQiaoApakah kaedah pengesanannya

  • segera:Peringatan: Maklumat ZweikaoTahap putaran mengangkat tetapLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan dan pemasangan memberi anda ZweikaoTahap putaran mengangkat tetapLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan dan pemasangan oleh syarikat kami, perkhidmatan ZweikaoTahap putaran mengangkat tetapLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan dan pemasangan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ZweikaoTahap putaran mengangkat tetapLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan dan pemasangan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ZweikaoTahap putaran mengangkat tetapLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan dan pemasangan. ZweikaoTahap putaran mengangkat tetapLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan dan pemasangan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ZweikaoTahap putaran mengangkat tetapLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan dan pemasangan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!