Hamburg-NordLif kecil rumah tangga suaiKaedah pemeriksaan kualiti

  • masa pelepasan:2024-03-28 16:44:37
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:260
  • Penerangan pantas:

    Hamburg-Nord,This new type of elevator is equipped with multiple elevator cabins in each elevator passage, which can operate freely i

Kandungan artikel

This new type of elevator is equipped with multiple elevator cabins in each elevator passage, which can operate freely in both horizontal and vertical directions and are suitable for buildings of any height, shape, lif-lif ada di mana-mana, dan sama ada rumah, pusat belanja, atau stesen kereta bawah tanah, lif-lif telah secara perlahan-lahan disertai dalam kehidupan kita. Dengan meningkat popularitas bilik lif, ada keperluan penting untuk popularizasi saintifik pengetahuan keselamatan lif. Pada masa kritik, memahami beberapa pengetahuan kecemasan lif boleh menyelamatkan kehidupan. Di bawah, editor akan mengajar anda beberapa pengetahuan keselamatan lif.

Hamburg-NordLif digunakan dalam lokasi parkir tiga dimensi dan jenis-jenis lif yang berbeza boleh dipilih mengikut lokasi parkir yang berbeza.

Kenyamanan merujuk kepada kesan sensori pemecut lif, getaran, bunyi, dekorasi, cahaya dan indikator lain pada orang. Bunyi ini terutama dihasilkan oleh mesin tarik, jadi perlu memilih mesin tarik dengan bunyi rendah. Sistem ini boleh mengurangi getaran dan meningkatkan kesenangan.

BaranoaKomponen elektrik dibahagi secara kira-kira ke skrin, tukar elektrik untuk setiap sirkuit keselamatan, dll. Ia adalah otak lif dan sistem saraf pusat lif. Gerakan, operasi, dan pintu membuka dan menutup lif semua dikawal oleh ia, jadi ia mesti dianggap sebagai keutamaan atas dalam kerja penyelamatan sehari-hari. Jangan singkat litar lif di dalam skrin semasa kerja. Apabila sistem pintu lift tidak berfungsi,Hamburg-NordPembuat lif villa rumah tangga, seseorang pendek pintu lift untuk kesehatan untuk mencari kesalahan ini sangat berbahaya, lif berlari ke atas atau ke bawah ke titik ini, dan pintu lorong pendek, lif tidak boleh berhenti jadi kemalangan sangat mungkin berlaku. So in our daily maintenance work, we must not short-circuit the safety circuit. If it is necessary to short-circuit, we must identify which safety component has a problem and which safety component needs to be shorted. Moreover, after maintenance or urgent repairs are completed, we must promptly remove the short-circuit wire. Pembuat lif rumah tangga profesional, dengan kualiti yang besar dan kualiti yang baik pada harga yang masuk akal. Ia adalah tahan api, tahan air, tahan suhu tinggi, kuat dan kekal, selamat dan dipercayai

Dalam kes api, apabila diperintahkan oleh pusat api atau butang operasi dedikasi petugas api lantai pertama untuk memasuki keadaan peperangan api, lif harus segera berhenti di lantai tanpa membuka pintu, kembali ke stesen lantai pertama dan secara automatik membuka pintu lif jika ia berada di arah atas.

Teknologi baru peraturan frekuensi dan peraturan tegangan (VVVF), dikurangkan sebagai frekuensi Variable Voltage Variable dalam bahasa Inggeris, berdasarkan prinsip teknik listrik. Kelajuan dan momen enjin adalah secara langsung proporsional dengan frekuensi dan amplitud tegangan bekalan kuasa AC,Hamburg-NordPlatform mengangkat talian aluminum, aras yang tepat, dan fleksibiliti.


Hamburg-NordLif kecil rumah tangga suaiKaedah pemeriksaan kualiti



Sumber kuasa bilik mesin: Sumber kuasa seharusnya tiga fasa V, HZ, dan sumber kuasa pencahayaan seharusnya fasa tunggal V, HZ. Garis masuk seharusnya disambung ke sekitar pintu masuk bilik mesin dan dilengkapi dengan soket masuk. Mengkhusus dalam perniagaan produk dan sumber berkembang, termasuk: penghasil lif rumah

Lift kenderaan, digunakan sebagai lif untuk mengangkut kenderaan.

High transmission efficiency. Kerana menggunakan motor sinkronik magnet kekal untuk pemacu langsung, efisiensi pemindahan boleh diperbaiki dengan % -%.

Cipta kecerdasanKeselamatan elektrik. Lift kegagalan mempunyai peranti keselamatan berbilang, tetapi terdapat juga banyak tempat di mana masalah boleh berlaku. Beberapa orang telah ditangkap kerana pintu yang tidak normal membuka dan menutup, sementara yang lain telah menghadapi situasi di mana butang lif tidak berfungsi dan skrin paparan hitam, membuat ia sukar untuk melihat lantai dengan jelas. Beberapa orang telah mengalami bahaya jatuh lurus beberapa lantai. Walaupun mungkin tidak ada cedera peribadi, mengambil lif bukan tentang mencari atau bertindak dalam filem.

Komponen mekanik mesin tarik lif memerlukan minyak. Terdapat dua skala pada penutup luar mesin tarik. Buka tombol minyak untuk memeriksa sama ada minyak sepatutnya berada di tengah dua skala. Jika minyak lebih rendah dari skala bawah, lif tidak akan beroperasi dengan baik untuk masa yang panjang, yang menyebabkan pembakaran mesin tarik lif dan motor. Selepas lif telah berjalan untuk masa yang lama, minyak seharusnya diganti dengan cara yang tepat untuk menjaga mesin traksi bersih dan dalam keadaan baik.

Membersihkan dan membersihkan kasut panduan kereta lif. Seperti yang diketahui kasut panduan berjalan di atas kereta panduan, dan ada cangkir minyak di atas kasut panduan. Untuk memastikan lif tidak membuat suara semasa operasi, perlu mengisi cangkir minyak secara peribadi dan bersihkan kasut panduan, dan kabin perlu bersihkan dengan teliti.


Hamburg-NordLif kecil rumah tangga suaiKaedah pemeriksaan kualiti



Sumber kuasa bilik mesin: Sumber kuasa seharusnya tiga fasa V, HZ, dan sumber kuasa pencahayaan seharusnya fasa tunggal V, HZ. Garis masuk seharusnya disambung ke sekitar pintu masuk bilik mesin dan dilengkapi dengan soket masuk. Mengkhusus dalam perniagaan produk dan sumber berkembang termasuk: penghasil lif rumah

Petikan terakhirKebanyakan panjang, lebar dan kedalaman lubang (jika ada), dan perhatikan sama ada terdapat lubang-lubang dan bahagian-bahagian terbenam pada sinar sokongan.

Passenger elevator, designed for transporting passengers, requires complete safety facilities and certain interior decoration.

Dipercayakan oleh jabatan atau unit berkaitan, melakukan demonstrasi awal dan penilaian selepas progresi, ekonomi dan kemudahan pelaburan besar, perubahan dan projek pembangunan dalam industri lif.

Hamburg-NordUntuk escalator yang memerlukan sokongan sementara, perlu menentukan sama ada laman mempunyai syarat untuk menambah sokongan, serta julat sokongan yang boleh ditambah,Hamburg-NordLif liga aluminium yang bergerak sendiri, saiz tinggi dan muatan peralatan dan platform sokongan, segera menutup pintu dan kembali ke stesen lantai pertama, dan secara automatik membuka pintu lif.

Sumber kuasa bilik mesin: Sumber kuasa seharusnya tiga fasa V, HZ, dan sumber kuasa pencahayaan seharusnya fasa tunggal V, HZ. Garis masuk seharusnya disambung ke sekitar pintu masuk bilik mesin dan dilengkapi dengan soket masuk. Mengkhusus dalam perniagaan produk dan sumber berkembang, termasuk: penghasil lif rumah


MenzelBourguibaMaklumat produk lain
  • Koeln-NippesPlatform angkat hidraulik elektrik tetapMempercepat kemajuan pembinaan

    Koeln-NippesPlatform angkat hidraulik elektrik tetapMempercepat kemajuan pembinaan

  • Koeln-NippesBridge boarding of aluminum alloyAjar anda cara memilih yang sesuai untuk anda

    Koeln-NippesBridge boarding of aluminum alloyAjar anda cara memilih yang sesuai untuk anda

  • AuerbargJembatan boarding tetap sederhanaPersekitaran aplikasi khas

    AuerbargJembatan boarding tetap sederhanaPersekitaran aplikasi khas

  • AuerbargPlatform penangkapan trekPeranan rawatan penyelesaian

    AuerbargPlatform penangkapan trekPeranan rawatan penyelesaian

  • AuerbargLif rumah tingkat duaApa yang perlu dilakukan sekiranya saiznya tidak stabil

    AuerbargLif rumah tingkat duaApa yang perlu dilakukan sekiranya saiznya tidak stabil

  • KishorganjSenarai harga pengubah 3150kvaApakah kandungan ujian tersebut

    KishorganjSenarai harga pengubah 3150kvaApakah kandungan ujian tersebut

  • KhorovPlatform angkat hidraulik hidraulik tetapPengetahuan berkaitan pengelasan produk

    KhorovPlatform angkat hidraulik hidraulik tetapPengetahuan berkaitan pengelasan produk

  • KhorovEmbedded boarding bridgeApakah kategori persembahan

    KhorovEmbedded boarding bridgeApakah kategori persembahan

  • segera:Peringatan: Maklumat Hamburg-NordLif kecil rumah tangga suaiKaedah pemeriksaan kualiti memberi anda Hamburg-NordLif kecil rumah tangga suaiKaedah pemeriksaan kualiti oleh syarikat kami, perkhidmatan Hamburg-NordLif kecil rumah tangga suaiKaedah pemeriksaan kualiti dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Hamburg-NordLif kecil rumah tangga suaiKaedah pemeriksaan kualiti, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Hamburg-NordLif kecil rumah tangga suaiKaedah pemeriksaan kualiti. Hamburg-NordLif kecil rumah tangga suaiKaedah pemeriksaan kualiti di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Hamburg-NordLif kecil rumah tangga suaiKaedah pemeriksaan kualiti, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!