NicastroPlatform angkat aliran aluminumMengapa mudah pecah

masa pelepasan:2024-02-15 19:18:45 Pengguna pos:938HP166090698 Paparan halaman:181

Petua teras:Nicastro,The requirement for the shaft is that it should not be plastered, which is beneficial for reducing noise, but there shou

The requirement for the shaft is that it should not be plastered, which is beneficial for reducing noise, but there should be no protruding foreign objects.

Lebar sokongan yang efektif bagi sinar sokongan atas dan bawah seharusnya lebih besar dari lebar truss escalator, dan seharusnya ada plat besi terbenam.

NicastroChina has a large demand for energy-saving elevators, with strong demand growth. The compound growth rate from to will reach %, greatly exceeding the overall growth rate of elevator demand in China. Sebagai komponen utama mesin tarik lif yang menghemat tenaga, bahan magnet permanen besi neodymium berfungsi tinggi terikat untuk meningkat dengan cepat permintaan pasar dengan pembangunan lif yang menghemat tenaga. Setiap lif penyimpanan tenaga memerlukan sekitar kg bahan magnet permanen besi neodymium berfungsi tinggi. Menurut penilaian ini, pada tahun , industri lif yang menghemat tenaga China perlu menggunakan ton bahan magnet permanen neodymium besi boron berkesan tinggi. ia dijangka bahawa pada tahun industri lif yang menghemat tenaga China perlu menggunakan ton bahan magnet permanen neodymium besi berkesan tinggi. Perubahan permintaan untuk bahan magnet permanen neodymium besi boron berkesan tinggi dalam industri lif yang menghemat tenaga China dari hingga .

The elevator must be a world-renowned brand with performance in key projects worldwide or domestically.

MawlaikKekalkan pintu bilik lif dan pintu kereta. Kegagalan lif biasanya berlaku di bilik lif dan pintu kereta, jadi perhatian patut diberikan kepada pemeliharaan bilik dan pintu kereta. Satu ialah untuk mengisi bahan bakar di atas sill pintu dan menjaganya dalam keadaan baik, supaya lif tidak membuat bunyi yang tidak menyenangkan semasa operasi dan membuka pintu. Perhatikan pemeriksaan plat hubungan keselamatan atau plat hubungan jenis tirai cahaya penyukar wayar dari lif, kerana frekuensi membuka dan menutup pintu di lif adalah tinggi, yang boleh menyebabkan kerosakan wayar penyukar. Ini memerlukan pegawai penyelenggaran untuk memeriksanya setiap kali mereka bekerja, dan menggantikannya secara awal untuk mengelakkan pengguna mempunyai keraguan mengenai kualiti produk lif disebabkan masalah pintu.

Dragging Method&ndash& mdash; Kelajuan dua AC, Lift kelajuan rendah dengan modulasi frekuensi dan peraturan kelajuan sering menggunakan kelajuan dua AC (AC -) Ia mengubah bilangan tiang motor elektrik untuk mencapai peraturan kelajuan, membolehkan lif mempunyai proses operasi kelajuan rendah sebelum brek aras, dengan itu mengurangi kesan perlahan tiba-tiba semasa aras lif dan meningkatkan kesenangan penumpang. Keuntungan adalah lebih kurang pautan dan kebarangkalian kegagalan rendah, sementara kelemahan utama adalah kesenangan yang tidak baik. lif lurus bermula sering, dan kesan semasa permulaan terlalu tinggi, meningkatkan konsumsi elektrik. Ini sekarang biasanya digunakan untuk lif kargo.

Rangkaian pembayaran dan tali tidak boleh bertentangan dengan shaft atau komponen lain semasa operasi lif.


NicastroPlatform angkat aliran aluminumMengapa mudah pecah



Kembangkan peraturan dan perjanjian industri, menetapkan mekanisme industri dan perusahaan disiplin diri. Mengawasi pelaksanaan peraturan dan perjanjian industri, dan standardisasi perilaku produksi dan operasi perusahaan.

Kapasiti pemindahan teori. Ia adalah parameter utama escalator dan jalan kaki bergerak, merujuk kepada bilangan teori orang yang dipindahkan setiap jam.

Jarak pinggir sinar terlalu kecil: Kaedah untuk memperpendek platform bawah adalah untuk memperpendek panjang keseluruhan escalator, tetapi perhatikan julat pendekatan sangat terhad, umumnya tidak melebihi mm. Secara umum, platform tidak boleh dikurangkan kerana ia mengandungi peralatan seperti kabinet dan motor. Ubah sudut escalator dari darjah ke darjah

Click to viewPemantau kecepatan roda traksi tukar kuasa utama skrin persekitaran mesin pengawasan keselamatan pelbagai pintu lapisan kereta dan berat lawan kereta patut dipecahkan dengan pasti dengan plat tekanan untuk mencegah melepaskan.

Untuk escalator yang memerlukan sokongan sementara perlu menentukan sama ada laman mempunyai syarat untuk menambah sokongan, serta julat sokongan yang boleh ditambah, saiz tinggi dan muatan peralatan dan platform sokongan, dan parameter lain.

Butang penggera atau nombor telefon pada panel menegak memberitahu pengurus ciri-ciri bahawa profesional lif boleh membantu atau meminta penyelamatan.


NicastroPlatform angkat aliran aluminumMengapa mudah pecah



Sekarang, lif-lif ada di mana-mana,NicastroLift menegak boleh capai, dan sama ada rumah, pusat belanja, atau stesen kereta bawah tanah, lif-lif telah secara perlahan-lahan disertai dalam kehidupan kita. Dengan meningkat popularitas bilik lif, ada keperluan penting untuk popularizasi saintifik pengetahuan keselamatan lif. Pada masa kritik, memahami beberapa pengetahuan kecemasan lif boleh menyelamatkan kehidupan. Di bawah, editor akan mengajar anda beberapa pengetahuan keselamatan lif.

Fokus pada PembangunanPerhatian: lift terdiri dari dua bahagian utama: mekanik dan elektrik. Jika lif tidak dikekalkan sehari-hari, keselamatannya tidak dapat dijamin. Jika lif perlu dipenuhi tanpa bahan bakar, memperpendek hidup perkhidmatannya dan mencegah penggunaan normal lif.

Penumpang memakai rok panjang dan mengikat sandal semasa mengendarai di escalator patut cuba untuk berdiri sedikit di tengah-tengah escalator untuk mencegah kasut dan pakaian daripada ditarik ke escalator dan menyebabkan bahaya,NicastroLift bebas penghalang hidraulik, dan untuk mencegah rok atau seluar daripada terjebak.

Lebar sokongan yang efektif bagi sinar sokongan atas dan bawah seharusnya lebih besar dari lebar truss escalator, dan seharusnya ada plat besi terbenam.

Nicastrob. Bila lif lama tidak dapat dimulakan: kerana tidak mampu memasuki benteng, data terbatas hanya boleh dicapai dari luar benteng untuk menentukan sama ada ia bukan piawai (jika ada platform tinggi dalam bilik mesin saiz pesawat benteng boleh diukur di bilik mesin,NicastroPembuat flipper hidraulik, tetapi ia tidak cukup tepat) untuk rujukan negosiasi penutupan lif. Dalam kes ini, pengguna perlu diingatkan untuk menyediakan mereka ke lif selepas lif lama atau beritahu lif untuk mengambil pengukuran sebelum lif baru digunakan.

Sumber kuasa bilik mesin: Sumber kuasa seharusnya tiga fasa V, HZ, dan sumber kuasa pencahayaan seharusnya fasa tunggal V, termasuk: penghasil lif rumah

Butang panggilan di setiap tingkat tidak lagi berfungsi, dan panggilan terputus.


Hak cipta dan notis:
1. NicastroPlatform angkat aliran aluminumMengapa mudah pecah yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat NicastroPlatform angkat aliran aluminumMengapa mudah pecah, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan NicastroPlatform angkat aliran aluminumMengapa mudah pecah adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian NicastroPlatform angkat aliran aluminumMengapa mudah pecah mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

MenzelBourguibamengesyorkanberita
MenzelBourguibaBerita terkini