NegomboPeralatan elektronik kuasaPantang larang operasi

  • masa pelepasan:2023-12-27 11:10:33
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:207
  • Penerangan pantas:

    Negombo,Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frek

Kandungan artikel

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Container pengumpulan adalah botol kaca tanpa warna dengan plug kaca tanah mulut luas dengan volum .kg atau kg. - botol akan dikumpulkan pada masa untuk analisis dan eksperimen. Label akan diletak semasa pengumpulan. Perhatikan nama, sumber, tarikh pengumpulan, orang pengumpulan, pengubah boleh disambungkan untuk operasi ujian selepas pemeriksaan berhati-hati sebelum pelaburan modal. Selama masa operasi ujian, titik berikut mesti diperiksa. Samada terdapat bunyi,NegomboPrinsip kerja pengubah kuasa, bunyi dan getaran yang tidak normal. Sama ada ada bau yang tidak normal seperti bau kokain. Sama ada ada perubahan warna disebabkan oleh overheating sebahagian. Ventilasi tidak baik. Selain itu, kita juga perlu memperhatikan aspek berikut.

Pembuat pengubah jenis kering

Partido de La MatanzaTerlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap, menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar,NegomboPengubah jenis minyak 35kV, membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.

Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?


NegomboPeralatan elektronik kuasaPantang larang operasi



Operasi pengubah tenggelam minyak

Kandungan pemeliharaan pengubah kuasa

Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?

analisisJika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

Apabila mengambil sampel dalam tong bensin besar, sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).

Setelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.


NegomboPeralatan elektronik kuasaPantang larang operasi



Dalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Jabatan PemasaranProses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu,NegomboHarga pengubah 200 KVA, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?

Bagaimana untuk membuat minyak untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak?

After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal and the transformer will turn to all normal operation.

NegomboApabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

Dalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.

kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.

NegomboMaklumat produk lain
  • TraniPlatform mengangkat tali aluminumApakah cara untuk menilai kelayakan

    TraniPlatform mengangkat tali aluminumApakah cara untuk menilai kelayakan

  • TraniFully automatic reclaimerCara mengambil langkah untuk perusahaan berskala besar

    TraniFully automatic reclaimerCara mengambil langkah untuk perusahaan berskala besar

  • MymensinghRated current of 1600KVA box transformerBahan utama untuk pembinaan industri

    MymensinghRated current of 1600KVA box transformerBahan utama untuk pembinaan industri

  • CannesPlatform angkat hidraulik 6-meterPenawaran pasaran mengekalkan keseimbangan yang ketat

    CannesPlatform angkat hidraulik 6-meterPenawaran pasaran mengekalkan keseimbangan yang ketat

  • CannesRancangan jambatan naikApakah kesan bilah kipas pada prestasi

    CannesRancangan jambatan naikApakah kesan bilah kipas pada prestasi

  • Piekary SlaskieBridge boarding forklift mudahAntioksidan

    Piekary SlaskieBridge boarding forklift mudahAntioksidan

  • Piekary SlaskiePlatform mengangkat tali aluminumPeluang baru untuk pembangunan

    Piekary SlaskiePlatform mengangkat tali aluminumPeluang baru untuk pembangunan

  • Piekary SlaskieHarga Elevator Pemandangan Kecil RumahCara memilih pengeluar operasi

    Piekary SlaskieHarga Elevator Pemandangan Kecil RumahCara memilih pengeluar operasi

  • segera:Peringatan: Maklumat NegomboPeralatan elektronik kuasaPantang larang operasi memberi anda NegomboPeralatan elektronik kuasaPantang larang operasi oleh syarikat kami, perkhidmatan NegomboPeralatan elektronik kuasaPantang larang operasi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk NegomboPeralatan elektronik kuasaPantang larang operasi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian NegomboPeralatan elektronik kuasaPantang larang operasi. NegomboPeralatan elektronik kuasaPantang larang operasi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di NegomboPeralatan elektronik kuasaPantang larang operasi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!