DavintelJembatan boardingJenis dan ciri utama

masa pelepasan:2024-02-15 22:41:33 Pengguna pos:161HP196399230 Paparan halaman:242

Petua teras:Davintel,Kecerunan jambatan penerbangan hidraulik elektrik sendiri mesti mempunyai cerun tertentu untuk membolehkan forklift mema

Kecerunan jambatan penerbangan hidraulik elektrik sendiri mesti mempunyai cerun tertentu untuk membolehkan forklift memasuki kereta untuk memuatkan dan memuatkan kargo. Panjang cerun juga berbeza dari mm hingga mm, terutamanya mengingat keselamatan dan kestabilan penggunaan. Selama masa yang lama, penghasil paksi papan tidak mempunyai pusingan untuk menghindari perbezaan harga,DavintelJembatan naik hidraulik tetap, yang % lebih tinggi daripada nilai pasar! Lebih dari satu ton lebih mahal!

Ia diperlukan untuk menyediakan semua peralatan dan bahan yang berkaitan dengan produksi jambatan naik. Seperti yang dikatakan, peluang tersediakan untuk orang-orang yang bersedia. jika anda mahu menghasilkan jambatan naik bimbit yang baik, maka kerja persiapan juga mustahil. Produsi hanya boleh bermula apabila segala-galanya bersedia.

DavintelKerana ia digunakan dalam pelbagai kali, bentuk-bentuknya berbeza. Jembatan penerbangan hidraulik tetap terutama digunakan dalam gudang besar,DavintelPenghasilan jambatan naik, kilang, platform kargo, pelabuhan, lapangan terbang, dll. yang memerlukan jumlah besar muatan dan muatan kargo. Down the road, rantai berguling jambatan naik bimbit tiba-tiba rosak. Based on years of experience, the following summary is made by the editor: Chain fatigue. Due to the constant changes in the load on the chain during movement, the chain operates under variable stress. After a certain number of cycles, the chain plate will experience fatigue fracture or fatigue pitting and fatigue cracks will occur on the roller surface.

Pipa minyak hidraulik: paip goma mata besi dua lapisan tekanan tinggi.

Jembatan penerbangan tekan hidraulik boleh dibawa: Ia adalah jenis yang digunakan secara luas, sesuai untuk tempat dimana muatan, muatan, dan pengangkutan tidak ditetapkan atau bergerak; Jembatan penerbangan tekanan hidraulik bergerak: sesuai untuk barang yang tetap dan tidak bergerak seperti port, gudang, dll.


DavintelJembatan boardingJenis dan ciri utama



Memilih jambatan penerbangan hidraulik yang berharga secara rasional berdasarkan kemudahan-kost adalah salah satu pertimbangan bagi pembeli.

Skenario penggunaan: Lebih layak untuk pemasangan, penyelenggaran, dan kenderaan platform kerja tinggi dalam industri seperti pemerintahan bandar, elektrik, lampu jalanan, iklan, komunikasi, fotografi, landscaping, transportasi, dermaga lapangan terbang dan pelabuhan, dan perusahaan industri dan tambang besar.

Pemuatan dan membuang jembatan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus untuk pemuatan dan membuang cepat barang. Fungsi penyesuaian tingginya membolehkan jembatan dibina diantara trak dan platform kargo dalam gudang. Forklift dan kenderaan pengangkutan lain boleh masuk secara langsung trak untuk pemuatan dan membuang batch barang, juga dikenali sebagai platform pemuatan dan membuang.

keperluan keselamatanUdara bercampur dengan minyak hidraulik dalam sistem hidraulik akan melarikan diri dari minyak dan membentuk gelembung di zon tekanan rendah. Apabila ia bergerak ke zon tekanan tinggi,DavintelPembelian jambatan naik tetap, gelembung ini akan hancur oleh minyak tekanan tinggi dan dipampur dengan cepat, melepaskan sejumlah besar panas, menyebabkan suhu minyak meningkat.

Alasan: Penapis diblokir.

Gerakkan tangan untuk mengangkat jambatan papan ke tinggi bekas.


DavintelJembatan boardingJenis dan ciri utama



Dikuasa oleh pompa hidraulik yang beroperasi dengan tangan.

Risiko kualitiLangkah dalam menghasilkan jambatan papan adalah untuk memotong dan memberi makan bahan yang diperlukan ke dalam baja menurut lukisan.

Operasi kawalan elektronik sangat mudah, tekan butang, dan papan penyesuaian akan naik secara automatik; Lepaskan butang, plat penyesuaian akan lebih rendah kerana beratnya sendiri, dan plat hinge boleh digunakan pada trak.

Alasan untuk jadual angkat tidak menurunkan: Tombol menurunkan gagal berfungsi, dan tombol kelajuan menurunkan diluar penyesuaian. Solusi: Apabila menekan butang menurunkan, periksa sama ada tombol menurunkan berfungsi. Jika tidak ada elektrik, cuba untuk menghapuskannya; Jika terdapat elektrik, mengacaukan valv turun sendiri atau menggantikan valv turun. Kabur penurunan harus tetap bersih.

DavintelDue to the fact that the boarding bridge can be used in many loading and unloading situations the parameters of the boarding bridge also vary in different places. Contohnya, mod pergerakan, tujuan khusus, persekitaran kerja, saiz bangku kerja, muatan, tinggi lajur, dll. jambatan papan patut ditakrif dengan jelas satu per satu.

Tighten the manual valve to close it.

Keperluan untuk menggunakannya adalah untuk memilih pembuatan besar untuk produksi memilih yang diketahui, kualiti dijamin, dan perkhidmatan selepas jualan, untuk mengelakkan risau and a sendiri.


Hak cipta dan notis:
1. DavintelJembatan boardingJenis dan ciri utama yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat DavintelJembatan boardingJenis dan ciri utama, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan DavintelJembatan boardingJenis dan ciri utama adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian DavintelJembatan boardingJenis dan ciri utama mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Nortonmengesyorkanberita
NortonBerita terkini