Rio CautoJembatan boarding mudahPelbagai piawai parameter

masa pelepasan:2024-02-15 22:06:16 Pengguna pos:258HP138990173 Paparan halaman:192

Petua teras:Rio Cauto,Kawasan: undang-undang ini digunakan untuk naik dan menyimpan jambatan kenderaan ..Untuk mencegah pegawai melangkah seca

Kawasan: undang-undang ini digunakan untuk naik dan menyimpan jambatan kenderaan ..

Untuk mencegah pegawai melangkah secara tidak sengaja ke dalam paksi dan menyebabkan kemalangan semasa turun. Spesifikasi rancangan untuk lif bekas kargo sepatutnya mengikut keperluan penggunaan kilang yang ada, seperti peledak-tahan, bumbung debu, dll. Pasang blok anti-kejadian (juga dikenali sebagai bar penimbal) di platform untuk mengurangi kerosakan kepada jambatan dan bangunan papan.

Rio CautoJembatan boarding bergerak yang boleh ditarik adalah jenis jembatan boarding bergerak yang boleh ditarik oleh forklift, traktor, dll. Ia dikembangkan dengan menggabungkan teknologi bingkai trak trek rata. Bagian depan dilengkapi dengan rod a universal bertugas berat dan roda trak yang boleh dipotong ke kedua- dua sisi. Bila pergerakan diperlukan, roda universal boleh dipotong ke ujung bawah dan roda trak boleh dipasang, yang boleh dengan mudah dan selesa mencapai pergerakan trak.

Fungsi penyesuaian tinggi platform mencipta jambatan diantara trak besar dan platform kargo dalam gudang. Forklift elektrik dan kenderaan pengangkutan lain boleh segera memasuki trak besar untuk melakukan muatan dan lepaskan skala besar barang, juga dikenali sebagai platform perkhidmatan muatan dan lepaskan. Namun, tinggi kereta masuk dan keluar kenderaan berbeza, dan biasanya terdapat perbezaan tinggi tertentu antara perkembangan kenderaan dan pemuatan dan lepaskan platform perkhidmatan.

ZuwarahPemacu hidraulik penuh mudah beroperasi dan boleh dipercayai beroperasi; Syarikat kami telah terlibat dalam berbagai jenis kilang jambatan boarding dan bahan lain selama bertahun-tahun, with good sealing performance and long service life; Kekuatan tinggi; U” Rancangan cahaya bentuk boleh memastikan muatan tinggi dan operasi jangka panjang tanpa deformasi; Mengadopsi plat baja berpotensi anti slip untuk memastikan prestasi anti slip yang baik platform; Pasang rok kaki anti berguling di kedua-dua sisi untuk mencegah cedera tak sengaja disebabkan oleh platform kaki; Ada tongkat sokongan yang memastikan keselamatan pegawai penyelamatan masuk ke dalam jambatan naik untuk penyelamatan.

Pertama, jambatan boarding hidraulik dibahagi ke jambatan boarding tetap dan jambatan boarding bergerak berdasarkan permintaan dan lokasi pasar yang berbeza, sementara jambatan boarding tetap juga dibahagi ke jambatan boarding hidraulik dan jambatan boarding pneumatik berdasarkan lokasi dan permintaan pasar yang berbeza. Namun, menurut keperluan pelanggan pasar yang berbeza, jambatan boarding bimbit juga dibahagi menjadi jambatan boarding bimbit mekanik dan elektrik. Kehidupan perkhidmatan jambatan naik berbeza bergantung pada kesempatan penggunaan, dan persekitaran.

Sekuensial


Rio CautoJembatan boarding mudahPelbagai piawai parameter



Lepaskan butang permulaan, jambatan penerbangan tetap akan turun secara automatik, dan papan sirkuit akan ditempatkan di belakang trak. Selepas selesai langkah di atas, ia boleh dimuatkan dan dimuatkan.

Digunakan untuk kuasa output enjin.

Ban: Kekuatan tinggi, pembawa muatan dan ban tekanan tinggi.

Untuk lebih, sila periksaThe fixed boarding bridge effectively achieves rapid loading and unloading of goods, greatly reducing labor and improving work efficiency in use. Hanya dengan cara ini kita boleh mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar.

Tidak memahami syarat operasi paksi. Jika and a memahami beberapa prinsip dasar dan tiga elemen yang membawa kepada kejayaan, anda boleh memastikan bahawa anda dalam bentuk kerja yang baik untuk masa yang lama. Pemeriksaan sebelum menggunakan jambatan paparan bimbit: Semak jika valv pembuatan minyak ketat. Guna jambatan paparan bimbit: Guna pompa tangan untuk meningkatkan jambatan paparan ke kedudukan dan tinggi yang diperlukan; Place the tongue plate on the box and connect the safety chain to the box; Letakkan topeng roda dalam kedudukan yang sesuai di sebelah ban; Lepaskan valv pembuatan minyak manual untuk membuat silinder minyak dan roda dalam keadaan semulajadi, memuatkan dan membuka boleh bermula; Jaga-jaga untuk operasi: Simpan silinder minyak dalam keadaan tenang semasa digunakan; Kedua-dua angkatan elektrik dan manual mesti matikan suis pompa manual.

Minyak hidraulik yang digunakan patut disimpan bersih dan tidak dicampur dengan air dan kotoran lain. Ia biasanya diganti setiap enam bulan. Minyak hidraulik biasanya menggunakan N pada musim sejuk dan N pada musim panas. Apabila jambatan boarding gagal berfungsi, segera hentikan operasi dan penyelesaian masalah.


Rio CautoJembatan boarding mudahPelbagai piawai parameter



Apabila jambatan papan sedang berfungsi (semasa memuatkan), tombol manual menyala. Kaedah diagnosis ketepatan,Rio CautoJembatan naik hidraulik tetap, juga dikenali sebagai kaedah diagnosis objektif, merujuk kepada penggunaan alat pengesan (pemeriksaan dan ujian) dan sistem komputer elektronik untuk menganalisis kuantitatif unsur hidraulik dan sistem hidraulik jambatan papan, untuk mengenalpasti lokasi dan penyebab kesalahan. Mesin pemotong tali pinggang hijau terutama putar filem kepala, sisi, dan bawah untuk menyelesaikan pemotong tali pinggang hijau atas, sisi,Rio Cauto10 ton jambatan naik bimbit, dan rumput. Mesin mempunyai penampilan sederhana, sangat mudah untuk bergerak, mudah untuk beroperasi, dan boleh menyesuaikan tinggi secara bebas. Ia juga boleh memotong tali pinggang hijau atas, sisi, dan rumput pada masa yang sama, menyimpan banyak kuasa kerja. Lift muatan hidraulik mesti dipasang dalam persekitaran bulu sumber tertutup, dan situasi sebenar bulu sumber menentukan spesifikasi dan dimensi lif muatan hidraulik akhir. Ini termasuk lebar dan kedalaman rakit,Rio CautoJembatan naik bimbit hidraulik, serta keadaan lubang dan bilik mesin. Pemotong kenderaan yang diletakkan adalah milik skema teknikal peralatan mesin kebun, yang termasuk kenderaan yang membawa muatan dan pemotong yang diletakkan pada kenderaan yang membawa muatan. Hasis pemotong diletakkan dengan stesen pam hidraulik dan kumpulan hidraulik. Lengan menegak dibahagi menjadi lengan menegak dalaman dan lengan menegak luar, dan lengan menegak luar boleh bergerak ke atas dan ke bawah dibawah tindakan silinder minyak angkat; Kaedah diagnostik tepatnya termasuk (b ā o kuò) Kaedah ujian alat, kaedah analisis minyak, kaedah akustik getaran, kaedah ujian ultrasonik, dan sistem ahli diagnostik komputer.

Skop projekAnti collision block: This device can effectively protect buildings and boarding bridges from damage.

Karakteristik jambatan penerbangan hidraulik tetap adalah operasi kawalan elektrik hanya perlu menekan butang dan plat penyesuaian akan secara automatik naik, menjadikan operasi sangat mudah; Lepaskan butang, menyesuaikan papan untuk menurunkan berat badannya sendiri, dan letakkan papan pendaratan daun longgar pada trak untuk digunakan.

Ia dibuat dari karet yang kuat. Empat sudut luar blok anti-kejadian semua bentuk lengkuk dan semua lubang bolt dalam. Saiz lubang bolt adalah Ф . Struktur bolt ikatan untuk kumpulan M: Jembatan boarding tetap terdiri dari sistem mekanik, sistem hidraulik, dan sistem elektrik. Platform dan chassis membentuk sistem mekanik. Platform ini berdasarkan&quo; U” Berbentuk besi seperti kerangka, dengan berat badan ringan dan kapasitas pembawa besar; Penghalang dibuat dari plat baja berpotensi anti slip dan mempunyai kapasitas pembawa muatan tinggi; Penghalang terbuat dari plat besi berpotensi anti slip, dan boleh menahan kelajuan kilometer/jam apabila forklift dimuatkan sepenuhnya tanpa bengkok meningkatkan kepercayaan kerja.

Rio CautoKaedah pemeriksaan alat peralatan instrumen (pemeriksaan dan ujian) menggunakan pelbagai alat untuk mengukur sistem hidraulik, prestasi komponen hidraulik (xì ng né ng), parameter, dan analisis dan proses data ini (ch ǔ l ǐ) To determine the location of the fault. Pembuat platform angkat dewasa di China, dengan produk lengkap dan jaminan kualiti.

Pipa minyak sistem transmisi hidraulik akan mempunyai kawasan bocor paru. Periksa paip minyak dan gantikannya. Pipa minyak hidraulik adalah penting untuk platform angkat hidraulik, kerana ia adalah saluran keselamatan kritik untuk tekanan kerja.

Untuk mencegah rusting di jambatan boarding, bersedia untuk perlindungan cuaca hujan dan melarang ketat-ketat eksposisi hujan.


Hak cipta dan notis:
1. Rio CautoJembatan boarding mudahPelbagai piawai parameter yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat Rio CautoJembatan boarding mudahPelbagai piawai parameter, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan Rio CautoJembatan boarding mudahPelbagai piawai parameter adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian Rio CautoJembatan boarding mudahPelbagai piawai parameter mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Nortonmengesyorkanberita
NortonBerita terkini