La LagunaAdakah pengubah jenis kering pengubah kotakPerkara yang perlu diberi perhatian semasa memil

  • masa pelepasan:2024-04-16 14:02:28
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:77
  • Penerangan pantas:

    La Laguna,Oil leakage of cast iron partsJika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar,La LagunaPengubah sem

Kandungan artikel

Oil leakage of cast iron parts

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar,La LagunaPengubah semasa tinggi, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

La LagunaPasar pengubah dalaman lambat

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

HungaryShell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.

Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip

Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kerosakan mesin dan peralatan, dll.


La LagunaAdakah pengubah jenis kering pengubah kotakPerkara yang perlu diberi perhatian semasa memilih



Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin,La LagunaPasar pengubah jenis kering, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.

Isolasi antara lembaran besi silikon rosak, menghasilkan pemanasan dan mencair inti besi;

Jatuh perkara asing dan menghancurkan

Rakomendasi dan konsultasiPengubah kuasa

konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.

Dipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

standar kualitiPenjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

Pada kuasa bernilai, nisbah kuasa output kepada kuasa input pengubah dipanggil efisiensi pengubah, iaitu & ETA; Adakah efisiensi pengubah; P ialah kuasa input dan P ialah kuasa output.

Contohnya, pada tahun -an, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah,La LagunaModel dan spesifikasi pengubah kuasa, dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi, yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga, pejabat dan peralatan elektrik lain.

La LagunaBagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

PhoenixMaklumat produk lain
  • XiningCiri-ciri struktur pengubah jenis keringCara operasi semasa pembinaan

    XiningCiri-ciri struktur pengubah jenis keringCara operasi semasa pembinaan

  • ToledoPlatform angkat hidraulik tetapKelenturan

    ToledoPlatform angkat hidraulik tetapKelenturan

  • ToledoPaksi penerbangan hidraulik tetapPengurusan integriti

    ToledoPaksi penerbangan hidraulik tetapPengurusan integriti

  • HuozhouJembatan memuatkan bekasLapisan perlindungan anti selip

    HuozhouJembatan memuatkan bekasLapisan perlindungan anti selip

  • HuozhouHarga jembatan naik bimbitPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak

    HuozhouHarga jembatan naik bimbitPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak

  • HuozhouPembuat flipper automatikPenjelasan produk

    HuozhouPembuat flipper automatikPenjelasan produk

  • ZaburePlatform angkat hidraulik tetapBerkongsi rahsia awal untuk mencapai keuntungan

    ZaburePlatform angkat hidraulik tetapBerkongsi rahsia awal untuk mencapai keuntungan

  • ZaburePaksi penerbangan tetap hidraulikTempat mencari

    ZaburePaksi penerbangan tetap hidraulikTempat mencari

  • segera:Peringatan: Maklumat La LagunaAdakah pengubah jenis kering pengubah kotakPerkara yang perlu diberi perhatian semasa memil memberi anda La LagunaAdakah pengubah jenis kering pengubah kotakPerkara yang perlu diberi perhatian semasa memil oleh syarikat kami, perkhidmatan La LagunaAdakah pengubah jenis kering pengubah kotakPerkara yang perlu diberi perhatian semasa memil dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk La LagunaAdakah pengubah jenis kering pengubah kotakPerkara yang perlu diberi perhatian semasa memil, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian La LagunaAdakah pengubah jenis kering pengubah kotakPerkara yang perlu diberi perhatian semasa memil. La LagunaAdakah pengubah jenis kering pengubah kotakPerkara yang perlu diberi perhatian semasa memil di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di La LagunaAdakah pengubah jenis kering pengubah kotakPerkara yang perlu diberi perhatian semasa memil, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!