HuairenJembatan naik hidraulik tetapMenjejaskan kecekapan sistem penyejukan

  • masa pelepasan:2024-04-15 19:10:06
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:350
  • Penerangan pantas:

    Huairen,Untuk mencegah rusting di jambatan boarding, bersedia untuk perlindungan cuaca hujan dan melarang ketat-ketat eksposisi

Kandungan artikel

Untuk mencegah rusting di jambatan boarding, bersedia untuk perlindungan cuaca hujan dan melarang ketat-ketat eksposisi hujan.

Setelah membuat keputusan,HuairenJenis tetap hidraulik paksi yang diletak, perlukan keberanian yang cukup dan pengawasan yang berhati-hati untuk mencegah batu-batu memotong ban, merosakkan kereta api, or quickly judging the static state of pedestrians, adopting acceleration to detour. Pemandu yang sering menghadapi panik mungkin menghadapi kesulitan kerana pilihan jenis kenderaan mereka. Menyemak sistem brek dan sistem pemandu kereta adalah keadaan.

HuairenMengadopsi prinsip pemberontakan musim semi.

Rancangannya biasanya dijandardizasi sepenuhnya sejak rancangan struktur bangunan.

KarabukBahan jadual: Jadual dibuat dari mata anti slip mm.

Jadi bagaimana jambatan boarding berfungsi?

Sambungkan kunci paksi dengan kenderaan dengan ketat, memastikan paksi dan kenderaan tersambung dengan selamat untuk perjalanan. Pada kenderaan bekas Perancis, kunci besi pada jambatan papan dipenuhi dengan ketat di sekitar bingkai besi yang ditetapkan di belakang kereta dan dikunci dengan kunci. The hydraulic support (no, and no) at the junction of the inspection bridge and the vehicle can be secured, and can withstand the weight of forklifts and trucks. If not, dan gantung rantai kabel panjang boleh ditetapkan pada trak untuk memastikan jembatan naik bergerak dan trak sentiasa ketat. Tinggi jembatan naik bergerak hidraulik boleh ditetapkan. Selepas mencapai pesawat yang sama, pedal jembatan naik ditempatkan pada permukaan bekas untuk mencapai jembatan naik bergerak. Ia digunakan secara luas dalam platformen kargo dan tempat muatan dan muatan bergerak tanpa memuatkan dan memuatkan peralatan,HuairenTekanan hidraulik paksi naik bimbit, dan adalah peralatan bantuan untuk memuatkan dan memuatkan kargo bergabung dengan garpu. Dengan menggunakan jambatan muatan bimbit, forklift boleh masuk secara langsung ke dalam bekas kereta untuk operasi muatan dan muatan besar. Ada berbagai jenis jambatan naik. Selama seluruh proses aplikasi, jembatan boarding tetap boleh secara rasional dilaksanakan di tempat tanpa perlukan untuk memuatkan dan memuatkan platform atau laman muatan dan memuatkan kargo. Jika laman web logistik tidak mempunyai platform perkhidmatan, jambatan boarding tetap boleh menjadi tindakan preventif yang masuk akal.

Regarding the year-end maintenance of the boarding bridge check all hydraulic pipelines and joints to ensure that they are not damaged or loose. All joints must be tightened; Buang semua minyak hidraulik dan gantikannya dengan minyak baru untuk menghindari terus menggunakan minyak lama. Jika tidak, komponen bergerak dalam sistem akan mempercepat penggunaan dan air mata. Buang dan nyahkumpulkan valv penurunan,HuairenJembatan boarding mudah, meletupkan plunger dengan udara termampat, kemudian memasang semula. Untuk menggunakan jambatan penerbangan hidraulik tetap, perlu mempunyai pemahaman asas mengenai pengetahuan asasnya. Di bawah, Jinan Zhongding Elevator akan menganalisisnya untuk semua orang: Untuk beroperasi jambatan penerbangan hidraulik tetap, pertama membuka pintu belakang trak, memperbaikinya pada kedua-dua sisi kereta, dan kemudian balikkan trak ke hadapan platform sehingga ia bertemu blok goma anti-kekacauan di kedua-dua sisi jambatan penerbangan hidraulik tetap. Kemudian, brek trak. Turn on the power switch on the electric control box, and the professional boarding bridge factory has stable, safe, reliable, and can achieve maintenance free performance. The technical level has reached the domestic level and the international advanced level of similar products

Kekuatan bolt; Periksa sistem hidraulik; Periksa keadaan ban, paksi, maka hendaklah kamu beralasan. Untuk orang-orang yang tidak dapat diperlakukan, laporkan kepada pasukan mekanik dan elektrik untuk perbaikan, dan gunakan industri jambatan naik. Jika tidak, industri jambatan naik dilarang menggunakan sokongan anti slip pada hujung dua roda jambatan naik untuk menghalang jambatan naik bergerak; Jembatan penerbangan sedikit lebih tinggi dari platform bawah kenderaan disebabkan pergerakan manual hidraulik. Kembalikan kenderaan ke jambatan naik, yang dianggap sebagai jambatan naik langsung sehingga ruang sambungan di kepala jambatan naik boleh ditempatkan di platform bawah kenderaan, dan kemudian brek. Brek hidraulik digunakan untuk menekan jambatan papan ke atas platform bawah kenderaan. Jika jambatan pengangkutan tidak bersandar di bawah bagasi, ia boleh dibuat dari plat besi yang tidak stainless. Masukkan besi di jambatan papan langsung ke dalam klip dan selamatkannya.

Keperlukan pemeriksaanPemacu hidraulik penuh, mudah beroperasi dan boleh dipercayai beroperasi; Syarikat kami telah terlibat dalam berbagai jenis kilang jambatan boarding dan bahan lain selama bertahun-tahun, dan beroperasi dengan integriti. Plat bibir disambung ke platform menggunakan lengkap lengkap lengkap, yang mempunyai kekuatan tinggi dan kepercayaan yang baik; Mengadopsi komponen penyegelan yang diimport untuk memastikan prestasi penyegelan yang baik bagi sistem hidraulik; Adopting imported integrated modular hydraulic station, with good sealing performance and long service life; Kekuatan tinggi; U” Rancangan cahaya bentuk boleh memastikan muatan tinggi dan operasi jangka panjang tanpa deformasi; Mengadopsi plat baja berpotensi anti slip untuk memastikan prestasi anti slip yang baik platform; Pasang rok kaki anti berguling di kedua-dua sisi untuk mencegah cedera tak sengaja disebabkan oleh platform kaki; Ada tongkat sokongan yang memastikan keselamatan pegawai penyelamatan masuk ke dalam jambatan naik untuk penyelamatan.

Jembatan boarding bergerak yang boleh ditarik adalah jenis jembatan boarding bergerak yang boleh ditarik oleh forklift, traktor, dll. Ia dikembangkan dengan menggabungkan teknologi bingkai trak trek rata. Bagian depan dilengkapi dengan rod a universal bertugas berat dan roda trak yang boleh dipotong ke kedua- dua sisi. Bila pergerakan diperlukan, roda universal boleh dipotong ke ujung bawah dan roda trak boleh dipasang, yang boleh dengan mudah dan selesa mencapai pergerakan trak. Berikut adalah ciri-ciri produk.

The service life of hydraulic boarding bridges is also related to the quality of the equipment itself. Pilih perusahaan kecil dengan harga rendah dan kualiti rendah untuk produksi dan penghasilan boleh menghemat biaya dalam masa singkat. Namun, ia juga meletakkan dasar untuk penggunaan masa depan. Jika masalah kualiti dan kemalangan berlaku, ia tidak hanya akan menyebabkan kehilangan pekerja dan harta benda, tetapi juga menunda masa penghantaran, menyebabkan kehilangan langsung atau tidak langsung yang tidak dapat diukur. Oleh itu, memilih pembuat kualiti tinggi adalah sangat penting.


HuairenJembatan naik hidraulik tetapMenjejaskan kecekapan sistem penyejukan



Sokongan utama: menggunakan paip baja tidak sah.

jumlah kosJembatan pengangkutan tetap bersamaan dengan cerun besi bergerak dalam operasi sebenar, dan forklift elektrik juga boleh dipandu secara rasional ke dalam badan trak untuk pembuatan, pembuatan dan operasi pengangkutan skala besar. Jembatan naik tetap adalah bentuk struktur yang sangat terkenal dalam logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan adalah platform yang cepat dan selamat untuk putar produk dan pembuatan dan pembuatan kargo operasi. Tinggi platform muatan dan muatan tetap, tetapi tinggi kenderaan yang masuk dan keluar kenderaan pengangkutan berbeza, dan sentiasa ada titik tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan stesen muatan dan muatan. Forklift tidak dibenarkan untuk memasuki atau keluar kenderaan untuk memuatkan dan memuatkan langsung barang. Use boarding bridges to provide reliable connections. Forklift boleh masuk dan keluar kenderaan pengangkutan dengan selamat dan cepat untuk memuatkan dan membuka operasi. During the operation process, only one person is required to operate without power effectively achieving safe and fast loading and unloading of goods. Harga tinggi dan spesifikasi berbeza-beda kilang Dengqiao menyediakan bekalan tepat waktu, dengan kost-efektiviti tinggi, dan telah menjadi tanda yang disukai untuk banyak produk wayar. Selamat datang untuk memilih!

Ada tongkat sokongan yang memastikan keselamatan pegawai penyelamatan masuk ke dalam jambatan naik untuk penyelamatan. Lif kargo hidraulik adalah lif kargo yang dipandu oleh sistem hidraulik; Digunakan untuk pengangkutan langsung barang antara dua atau lebih titik di lantai. Zhuoli Fixed Elevator Factory akan memperkenalkan kepada anda bagaimana untuk mencegah pakaian dan air mata berlebihan semasa menggunakan jambatan naik untuk meningkatkan hidup perkhidmatannya. Fabrik Elevator Tetap Zhuoli adalah pembuat profesional jambatan naik. Semasa perkhidmatan penyelenggaran dan selepas menjual, Elevator Tetap Zhuoli sering mendengar keluhan pengguna mengenai pakaian dan merobek jambatan naik. Di bawah, Elevator Tetap Zhuoli akan memperkenalkan bagaimana untuk memperhatikan perincian penggunaan dan mengurangkan pakaian dan merobek jambatan naik. Jembatan penerbangan belakang mengarah semasa setiap pusingan, yang menghasilkan sejumlah kencangan sisi yang besar antara ban di permukaan jalan dan tanah. Selain itu, struktur dan sistem operasi juga akan subjek kepada kekuatan kompleks lain semasa mengemudi, yang menyebabkan lebih banyak pakaian dan air mata di seluruh treiler. Jambatan papan mengajar anda bagaimana untuk mengurangi pakaian dan air mata. Ini adalah sesuatu yang banyak penghasil menghindari membincangkan, kerana ban yang kuat jauh lebih mahal daripada ban pneumatik, begitu banyak penghasil cenderung untuk menghindarinya dan menghindarinya.

Jembatan pengangkutan tetap platform perkhidmatan segera dipasang pada pinggir luar platform perkhidmatan yang tidak dimuatkan semasa keseluruhan proses pemasangan. Apabila dilaksanakan, tidak perlu menggali atau mengubur ruang dalam pembangunan terowong pada platform muatan dan membuang, dan kebanyakan bangunan tidak perlu diubahsuai dalam terma struktur.

HuairenKedua-dua mengangkat elektrik dan mengangkat manual dan menurunkan menggunakan suis pompa manual untuk kembali.

Apabila menggunakan benteng, pastikan permukaan bangku kerja stabil dan tegas, dan rantai tetap mesti tetap pada kenderaan. Kelajuan semasa pengangkutan adalah jam.

Jembatan boarding tetap biasanya digunakan sebagai peralatan pemuatan dan muatan bantuan forklift (shè bè i) ditetapkan di platform. Peralatan ini mampu menyediakan pengendalian bahan logistik dengan cara ini, yang terbuat dari bahan kuasa tinggi; U” Profil baja dirancang untuk peluru. Kekalkan ia untuk masa yang lama tanpa deformasi dalam keadaan muatan tinggi.


PhoenixMaklumat produk lain
  • XiningCiri-ciri struktur pengubah jenis keringCara operasi semasa pembinaan

    XiningCiri-ciri struktur pengubah jenis keringCara operasi semasa pembinaan

  • ToledoPlatform angkat hidraulik tetapKelenturan

    ToledoPlatform angkat hidraulik tetapKelenturan

  • ToledoPaksi penerbangan hidraulik tetapPengurusan integriti

    ToledoPaksi penerbangan hidraulik tetapPengurusan integriti

  • HuozhouJembatan memuatkan bekasLapisan perlindungan anti selip

    HuozhouJembatan memuatkan bekasLapisan perlindungan anti selip

  • HuozhouHarga jembatan naik bimbitPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak

    HuozhouHarga jembatan naik bimbitPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak

  • HuozhouPembuat flipper automatikPenjelasan produk

    HuozhouPembuat flipper automatikPenjelasan produk

  • ZaburePlatform angkat hidraulik tetapBerkongsi rahsia awal untuk mencapai keuntungan

    ZaburePlatform angkat hidraulik tetapBerkongsi rahsia awal untuk mencapai keuntungan

  • ZaburePaksi penerbangan tetap hidraulikTempat mencari

    ZaburePaksi penerbangan tetap hidraulikTempat mencari

  • segera:Peringatan: Maklumat HuairenJembatan naik hidraulik tetapMenjejaskan kecekapan sistem penyejukan memberi anda HuairenJembatan naik hidraulik tetapMenjejaskan kecekapan sistem penyejukan oleh syarikat kami, perkhidmatan HuairenJembatan naik hidraulik tetapMenjejaskan kecekapan sistem penyejukan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk HuairenJembatan naik hidraulik tetapMenjejaskan kecekapan sistem penyejukan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian HuairenJembatan naik hidraulik tetapMenjejaskan kecekapan sistem penyejukan. HuairenJembatan naik hidraulik tetapMenjejaskan kecekapan sistem penyejukan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di HuairenJembatan naik hidraulik tetapMenjejaskan kecekapan sistem penyejukan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!