XinfuPlatform angkat bimbitIndustri menyebabkan kerosakan yang besar

  • masa pelepasan:2024-04-16 12:34:03
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:225
  • Penerangan pantas:

    Xinfu,Peraturan mengenai Pengurusan Penggunaan Lift Perkara Meningkatkan: Benarkan Gerakan Sedikit dan Piawai PeningkatanSemak

Kandungan artikel

Peraturan mengenai Pengurusan Penggunaan Lift Perkara Meningkatkan: Benarkan Gerakan Sedikit dan Piawai Peningkatan

Semak kebebasan lapisan bola dan pakaian roda panduan roda penggantian. Jika roda penggantian dipakai, gantikan roda panduan atau lapisan

XinfuApabila platform tidak berfungsi atau tidak berfungsi, staf penyelamatan patut diberitahu segera untuk perbaikan. Jika bahaya atau kegagalan mekanik berpotensi ditemui, penggunaan patut dihentikan segera, bekalan kuasa utama bilik mesin patut dihentikan, dan jabatan pengurusan patut dilaporkan. Ia hanya boleh digunakan selepas perbaikan dan pemeriksaan terperinci.

Tahap angkat mengadopsi bentangan bilik mesin yang diletakkan sebelah fleksibel, yang tidak memerlukan pemasangan yang besar. Keperluan teknik awam adalah tinggi, dan kos teknik adalah tinggi, yang mempengaruhi bilik mesin terletak atas tradisional struktur bangunan dan penampilan.

Iklan DindarPlatform angkat terdiri dari unit kuasa dan silinder minyak. Unit kuasa disediakan dengan empat lubang boleh disesuaikan semasa produksi, dan kelajuan enjin atau valv proporsional elektrohidraulik disesuaikan untuk menyesuaikan kadar aliran minyak hidraulik. Dari kedua aspek ini unit kuasa disesuaikan untuk menyesuaikan kelajuan angkat platform angkat.

Apa fungsi anti rust primer untuk lif kargo gudang?

Semak operasi peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.


XinfuPlatform angkat bimbitIndustri menyebabkan kerosakan yang besar



Pertahanan minggu: Menurut arahan operasi, pastikan lif diperiksa dan lembut setiap hari

Platform Lift Kemudahan&#& mdash;& amp; lt;-- Introduction to Hydraulic Lifting Platform for Disabled Persons; gt; Lilift hydraulic bagi orang yang tidak mengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamempunyai strukturstrukturstrukturyang yang sempsempsempdan operaoperaoperadan dan yang yang menyeyang yang yang. Platplatform dudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudberpaling dari kebenaran, Produk kami akan menambah keinginan untuk membina masyarakat dan komuniti yang harmonius.

Jika ada kerosakan semasa lif, profesional bukan elektrik tidak dibenarkan untuk melepaskan dan memasang peralatan elektrik dengan kehendak untuk mencegah sambungan tidak sengaja atau kejutan elektrik.

keperluan keselamatanPerhatian: Mesing tidak normal gigi gear patut dihindari: roller tidak sama patut dihindari; Lupakan orientasi diagonal gulung panduan; Harus dihindari bahawa gulung panduan disimpan pada masa yang sama untuk waktu yang lama; The above abnormal phenomena can lead to rapid wear and even scrapping of gears, racks, and guide rails. If adjusted more carefully, it will be more beneficial for the service life of the elevator.

Untuk memastikan pengendalian yang selamat dan boleh diandalkan dan mencegah kemalangan, valv kawalan hidraulik satu arah, juga dikenali sebagai kunci hidraulik ditambah untuk memastikan pengendalian diri yang selamat jika paip hidraulik rosak secara tidak sengaja. Penggera kawalan bunyi berlebihan dipasang untuk membedakan antara muatan berlebihan atau kegagalan peralatan. Untuk mengangkat platform, kita tidak telah mengumpulkan mereka, tetapi perlu memasang mereka sendiri di tempat yang kita perlukan. Jadi apa yang patut kita perhatikan bila memasang mereka?

Dengan pembangunan terus menerus ekonomi, memenuhi keperluan masyarakat, dan meningkat produktifiti, lif kargo hidraulik bermain peran penting dalam operasi ketinggian tinggi. Lif kargo hidraulik beroperasi ke atas dan ke bawah,XinfuPlatform mengangkat lengan melipat sendiri, dan boleh memberikan kita platform yang selamat dan stabil. Kita boleh memberikan keselamatan untuk keselamatan kita apabila bekerja di tinggi.


XinfuPlatform angkat bimbitIndustri menyebabkan kerosakan yang besar



Periksa keadaan pakaian dan kebebasan roda panduan lif kargo

Cipta kecerdasanLift hidraulik keempat tidak dilengkapi dengan peranti berat lawan untuk meningkatkan kadar penggunaan kawasan shaft,XinfuPlatform lif sumbangan aluminum, dan kereta lift boleh lebih besar. Tahap penunggang lima boleh menyediakan struktur besi terkait dengan bertahun-tahun pengalaman di China, dengan plat besi sandwich warna dua sisi tinggi untuk penyegelan luaran. Pengguna hanya perlu menyediakan ruang lubang dan pemasangan untuk menikmati lif hidraulik terkait yang selesa, cepat, dan selamat.

Apabila menyimpan platform angkat hidraulik di lif,XinfuPlatform angkat bimbit besar, penting untuk memperhatikan keselamatan pegawai.

Urus, buang rust dan mengisi semula komponen struktur seperti kandang penggantian dan bingkai kereta api panduan untuk kerosakan, dan kuatkan ahli yang mengandungi muatan yang rosak

XinfuMinyak pembersihan untuk sistem hidraulik mesti menggunakan minyak hidraulik yang sama dengan sistem yang digunakan, dengan suhu minyak antara dan [UNK]. Guna kadar aliran besar untuk membuang kotoran dari sistem sebanyak mungkin. Sistem hidraulik perlu dibersihkan berulang kali tiga kali atau lebih Setelah setiap pembersihan, mengeluarkan sistem sepenuhnya sementara minyak panas.

Check the welding condition of the connection point, and if there is any looseness, please fix it in a timely manner.

Guna pengukur perasaan untuk semak keadaan pakaian gear cacing pengurang gear cacing. Sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khusus


PhoenixMaklumat produk lain
  • XiningCiri-ciri struktur pengubah jenis keringCara operasi semasa pembinaan

    XiningCiri-ciri struktur pengubah jenis keringCara operasi semasa pembinaan

  • ToledoPlatform angkat hidraulik tetapKelenturan

    ToledoPlatform angkat hidraulik tetapKelenturan

  • ToledoPaksi penerbangan hidraulik tetapPengurusan integriti

    ToledoPaksi penerbangan hidraulik tetapPengurusan integriti

  • HuozhouJembatan memuatkan bekasLapisan perlindungan anti selip

    HuozhouJembatan memuatkan bekasLapisan perlindungan anti selip

  • HuozhouHarga jembatan naik bimbitPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak

    HuozhouHarga jembatan naik bimbitPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak

  • HuozhouPembuat flipper automatikPenjelasan produk

    HuozhouPembuat flipper automatikPenjelasan produk

  • ZaburePlatform angkat hidraulik tetapBerkongsi rahsia awal untuk mencapai keuntungan

    ZaburePlatform angkat hidraulik tetapBerkongsi rahsia awal untuk mencapai keuntungan

  • ZaburePaksi penerbangan tetap hidraulikTempat mencari

    ZaburePaksi penerbangan tetap hidraulikTempat mencari

  • segera:Peringatan: Maklumat XinfuPlatform angkat bimbitIndustri menyebabkan kerosakan yang besar memberi anda XinfuPlatform angkat bimbitIndustri menyebabkan kerosakan yang besar oleh syarikat kami, perkhidmatan XinfuPlatform angkat bimbitIndustri menyebabkan kerosakan yang besar dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk XinfuPlatform angkat bimbitIndustri menyebabkan kerosakan yang besar, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian XinfuPlatform angkat bimbitIndustri menyebabkan kerosakan yang besar. XinfuPlatform angkat bimbitIndustri menyebabkan kerosakan yang besar di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di XinfuPlatform angkat bimbitIndustri menyebabkan kerosakan yang besar, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!