AnciPlatform angkat hidraulik bergerak jenis guntingPeningkatan kecekapan pengeluaran industri

masa pelepasan:2024-04-09 10:00:01 Pengguna pos:275HP127226562 Paparan halaman:574

Petua teras:Anci,Lift jenis kereta api panduan sepatutnya mematuhi standar industri mekanik Republik rakyat China. Platform angkat JB/TJB

Lift jenis kereta api panduan sepatutnya mematuhi standar industri mekanik Republik rakyat China. Platform angkat JB/TJB/T secara umum dibahagi menjadi platform angkat tetap, platform angkat bimbit, platform angkat sendiri, dan kenderaan angkat. Suhu persekitaran kerja ialah --+,AnciPlatform angkat bimbit besar, dan secara umum diperlukan kelajuan angkat bangku kerja seharusnya - m/min, dan kelajuan menurunkan tidak seharusnya lebih besar daripada yang platform angkat. Kaedah pengiraan berbeza boleh berbeza sedikit; Calculation of elevator speed: The lifting speed is equal to the lifting height/(volume of oil cylinder/displacement of pump station). Semasa menggunakan produk platform angkat, ia tidak dapat dihindari bahawa beberapa kesalahan boleh berlaku. Bagaimana kesalahan ini boleh dihapuskan?

Semak orientasi relatif antara dinding sokongan kabel dan bingkai panduan kabel

AnciSekarang dengan tiba musim panas, platform mengangkat alium aluminum pasti akan menderita suhu tinggi dan hujan ribut pada musim panas. ia mudah untuk berkarat selepas masa yang lama di bawah keadaan ini, yang akan memperpendek hidup perkhidmatan peralatan dan menyebabkan masalah keselamatan. Jadi bagaimana kita harus mencegah peralatan rust?

Pertahanan minggu: Menurut arahan operasi, pastikan lif diperiksa dan lembut setiap hari

CorralilloPeriksa litar elektrik peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormaliti.

Guna pengukur perasaan untuk semak keadaan pakaian gear cacing pengurang gear cacing. Sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khusus

Apa fungsi anti rust primer untuk lif kargo gudang?


AnciPlatform angkat hidraulik bergerak jenis guntingPeningkatan kecekapan pengeluaran industri



Periksa keadaan pakaian dan kebebasan roda panduan lif kargo

Platform penunggang aluminum keseluruhan dibuat dari profil aluminum kuasa tinggi. Kerana kuasa tinggi profil, ia mempunyai keuntungan penampilan indah, saiz kecil, berat ringan, struktur kompak, pergerakan selesa, platform penunggang stabil, operasi selesa, keselamatan dan kepercayaan, menjadikan kerja ketinggian tinggi lebih selesa dan cepat. Ia boleh berjalan dengan cepat dan perlahan, dan boleh menyesuaikan kelajuan. Ia adalah peralatan kerja ketinggian tinggi ideal untuk produksi keselamatan syarikat modern. Self propelled aluminum alloy lifting platforms can be divided into single column aluminum alloy, double column aluminum alloy, three column and four column aluminum alloy. Lebih luas digunakan untuk operasi ketinggian tinggi dan penyelamatan di kilang, gudang automatik, lot parkir fasilitas bandar, lapangan terbang stesen, bioskop, dewan pameran, dermaga, dekorasi, logistik, elektrik, transportasi, minyak, kimia, hotel,AnciLif legu aluminium yang diletak di kereta, tempat sukan, lombong industri, perusahaan, dll. Ia adalah pilihan untuk peralatan penyelamatan,AnciPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerak, lukisan dan hiasan, menggantikan peralatan cahaya, peralatan elektrik, dan tujuan lain. Sistem angkat platform angkat dipandu oleh tekanan hidraulik, juga dikenali sebagai platform angkat hidraulik.

Aplikasi teknologi ferrografi untuk mendiagnosis dan mengawasi kesalahan dalam sistem hidraulik berdasarkan memakai pasangan pecahan mekanik. Dengan bantuan ferrograf, memakai partikel dan partikel lain terkontaminasi dalam minyak hidraulik lif hidraulik dipisahkan dan dibuat dalam ferrograf, yang kemudian diawasi di bawah mikroskop ferrograf atau mikroskop elektron imbas, atau dipositikan dalam tub kaca mengikut saiz, Quantitative detection using optics. Analisis di atas boleh mendapatkan maklumat penting mengenai pakaian dalam sistem. Berdasarkan ini, kaji lebih lanjut fenomena pakaian, mengawasi status pakaian, diagnosis prekursor kesalahan, dan kemudian membuat ramalan kegagalan sistem.

Selamat datang untuk bertanyaPeraturan mengenai Pengurusan Penggunaan Lift Perkara Meningkatkan: Benarkan Gerakan Sedikit dan Piawai Peningkatan

Berikutnya, mari kita memperkenalkan pendek kepada pembuat platform angkat.

Kebocoran minyak dari platform angkat: kongsi longgar; Cincin penutup rosak. Penghapusan adalah untuk menggantikan garpu pemotong di kongsi di mana kebocoran minyak ketat.


AnciPlatform angkat hidraulik bergerak jenis guntingPeningkatan kecekapan pengeluaran industri



Pemindahan barang antara lantai kilang industri, restoran, dan restoran di lantai kedua dan ketiga. Pembuat lif profesional selamat, ramah dengan persekitaran dan ekonomi! Produk kami dieksport ke negara asing dan sangat dipercayai

Kualiti yang hebatMenyesuaikan unit kuasa.

Pangkalan penangkapan platform adalah komponen struktur besar yang dibuat dari plat besi legasi dengan tebal yang berbeza yang diseweld bersama-sama. Jumlah penywelding adalah besar, dan tekanan sisa yang tidak dapat dihasilkan semasa proses penghasilan. Untuk mencegah deformasi komponen disebabkan perubahan tekanan sisa semasa penggunaan bentuk struktur adalah kompleks, semua peluru gulung ekscentrik cage mengangkat dan mekanisme memandu dilepaskan atau disesuaikan kepada ekscentriti besar. Gelung mengangkat dan mekanisme memandu dipasang dalam bingkai kereta api panduan berdasarkan, dan kedua-duanya tersambung. Mula dari melaraskan mekanisme pemandu, kuasa pada kandang penggantian untuk mengangkatnya m di at as tanah atau mengeluarkannya dari spring penimbal tanah (atau sokongan). Pelarasan dan urutan adalah seperti ini: . Guna kunci khusus untuk putar lebar eksentrik pendulum dua kali (tunggal) bawah untuk melaraskan eksentriciti untuk memastikan permukaan plat pemasangan mekanisme pemandu adalah tegak ke atas pesawat mengufuk, dan pastikan roda penimbal atas dan bawah mengarahkan kereta pada masa yang sama. Guna tangan and a untuk memindahkan setiap badan roda dan periksa sama ada ia menekan kereta; . Use a special wrench to rotate the eccentric shaft of the gear rack back pressure wheel to adjust the side clearance during gear rack meshing. When adjusting, use a feeler gauge to measure the side clearance to .; Antara . mm, ia sepatutnya boleh berputar tetapi mesti terdapat penghalang yang jelas; Roler di sisi lain patut menyimpan kebebasan .-. ram dengan kereta panduan; . Laras kandang angkat mengikut atas dan jujukan. Jika mekanisme pemandu dan kandang angkat disertakan ke dalam lif kargo angkat, kandang angkat patut disertakan mengikut dan jujukan penyesuaian mekanisme pemandu. Lakukan pemeriksaan visual operasi setiap roller, dan guna kaedah tekan lead dan kaedah warna untuk memeriksa meshing pasangan gear; Lagu bagus pasangan bahagian yang tidak puas. Titik kunci ialah untuk menyesuaikan dengan berhati-hati status meshing pasangan gear: apabila titik yang dipaparkan dalam muncul pada permukaan rack gear, ia menunjukkan bahawa mekanisme memandu ditutup ke sisi kereta panduan. Pada masa ini, roda ayunan bawah (roda tunggal atau dua roda) patut disesuaikan untuk bergerak bahagian bawah mekanisme memandu ke arah kereta panduan sehingga kawasan titik mencapai lebih dari % permukaan rack gear. Semakin kecil kawasan, semakin mudah ia merusak perlengkapan dan rak.

Di atas adalah apa yang kami perkenalkan kepada anda mengenai penggunaan platform angkat, yang merupakan produk mekanik yang sangat penting untuk angkat apabila kita melaksanakannya, kita perlu memperhatikan lebih banyak tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan. jadi, mari kita perkenalkan kepada anda tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan.

Lift jenis kereta api panduan sepatutnya mematuhi standar industri mekanik Republik rakyat China. Platform angkat JB/TJB/T secara umum dibahagi menjadi platform angkat tetap, platform angkat bimbit, platform angkat sendiri, dan kenderaan angkat. Suhu persekitaran kerja ialah --+, dan secara umum diperlukan kelajuan angkat bangku kerja seharusnya - m/min dan kelajuan menurunkan tidak seharusnya lebih besar daripada yang platform angkat. Kaedah pengiraan berbeza boleh berbeza sedikit; Calculation of elevator speed: The lifting speed is equal to the lifting height/(volume of oil cylinder/displacement of pump station). Semasa menggunakan produk platform angkat, ia tidak dapat dihindari bahawa beberapa kesalahan boleh berlaku. Bagaimana kesalahan ini boleh dihapuskan?


Hak cipta dan notis:
1. AnciPlatform angkat hidraulik bergerak jenis guntingPeningkatan kecekapan pengeluaran industri yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat AnciPlatform angkat hidraulik bergerak jenis guntingPeningkatan kecekapan pengeluaran industri, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan AnciPlatform angkat hidraulik bergerak jenis guntingPeningkatan kecekapan pengeluaran industri adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian AnciPlatform angkat hidraulik bergerak jenis guntingPeningkatan kecekapan pengeluaran industri mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Phoenixmengesyorkanberita
PhoenixBerita terkini