Lv LiangPlatform mengangkat garpu gunting yang diletak keretaKekuatan keletihan

  • masa pelepasan:2024-04-28 09:03:26
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:283
  • Penerangan pantas:

    Lv Liang,Semasa operasi tahap angkat ketiga, muatan menegak seperti berat badan mati dan muatan kereta angkat dilaksanakan secara

Kandungan artikel

Semasa operasi tahap angkat ketiga, muatan menegak seperti berat badan mati dan muatan kereta angkat dilaksanakan secara langsung oleh silinder minyak ke dasar lubang, dan keperluan kekuatan untuk dinding shaft dan tanah atas relatif rendah. Gelang struktur batu bata atau batu beton murni cukup.

Sila rujuk ke manual arahan untuk menyimpan dan menyimpan lif untuk semak momentum rem

Lv LiangVibration aging treatment and effect judgment: According to the aging process plan, after setting the support points and vibration pickup points of the workpiece use a rigid fixture to fix the exciter on the workpiece, and use the manual function of the equipment to test the vibration. It is determined that around revolutions is the resonance frequency of the component. Amplitusi yang dijana oleh perlengkapan eksentrik bagi peminat dalam perlengkapan keempat boleh memenuhi keperluan pemprosesan getaran kerusi dasar, jadi kekuatan getaran dipilih sebagai perlengkapan keempat.

Saiz silinder minyak patut diminumkan sebanyak mungkin semasa memenuhi keperluan desain. Semakin kecil saiz silinder minyak, semakin cepat kelajuan angkat.

KatowiceElevators are strictly tested before leaving the factory. If the pressure regulating valve is adjusted arbitrarily by the manufacturer, it may cause the system to operate abnormally. Therefore, non professional personnel are not allowed to adjust the pressure regulating valve arbitrarily.

Menangkat dan menurunkan

Untuk lif yang telah berada dalam persekitaran kerja istimewa untuk masa yang lama,Lv LiangPlatform angkat bimbit besar, perlu segar secara peribadi cat luaran. Jika cat telah jatuh untuk masa yang lama atau baja dalaman telah berkarat, peralatan patut dihancurkan dahulu, dan cat baru patut dilaksanakan. Ia diharamkan secara ketat untuk melukis tanpa mengguncurkan. Pendekatan ini hanya akan mempercepat penuaan peralatan dan memperpendek jangka hidup.


Lv LiangPlatform mengangkat garpu gunting yang diletak keretaKekuatan keletihan



Pastikan kabel kuasa dan sirkuit elektrik tidak rosak

Apabila platform hidraulik listrik ditangkap, papan ibu naik ke tinggi tertentu, dan piring bibir terbuka perlahan-lahan, pembatasan hanya akan menggantung trak untuk mencegah forklift jatuh secara tidak sengaja semasa memuatkan.

Semak jika tempoh penggunaan pembatasan kelajuan telah tamat. Jika ia melebihi tempoh penggunaan, rollers,Lv LiangLif yang diletak dalam kereta aliuminum., and guide rails. If adjusted more carefully, it will be more beneficial for the service life of the elevator.

Peraturan mengenai Pengurusan Penggunaan Lift Perkara Meningkatkan: Benarkan Gerakan Sedikit dan Piawai Peningkatan

Apabila melepaskan berlaku, komponen yang baru diproses dan terkumpul mempunyai penyimpangan dalam bentuk geometri dan dimensi pemasangan. Pada tahap awal penggunaan disebabkan muatan bertukar seperti kesan dan getaran, serta faktor seperti panas dan deformasi, ditambah dengan pakaian dan air mata cepat, ia mudah menyebabkan komponen yang telah dipasang sebelumnya melepaskan.


Lv LiangPlatform mengangkat garpu gunting yang diletak keretaKekuatan keletihan



Tingkat atas khas tahap angkat kedua rendah meter, dan tingkat lain boleh dipasang rendah meter.

Pengurusan kualitiDengan pembangunan terus menerus teknologi elektronik, fungsi diagnosis diri peralatan digunakan untuk mencari kesilapan hidraulik. Sementara ini, angkat tekanan mengadopsi komputer elektronik, sirkuit antaramuka dan teknologi pengsan untuk mendiagnosis diri sistem hidraulik angkat hidraulik dan memaparkannya pada skrin fluorescen. Pengguna dan pegawai penyelenggaraan boleh mengalihkan kesilapan berdasarkan kandungan yang dipaparkan.

Pada zaman modern, platform angkat adalah produk alternatif untuk pelukis lengan. Ia boleh melakukan operasi penggantian atau melintasi halangan semasa operasi. Yang lebih pelik ialah ia boleh melakukan beberapa titik kerja di lokasi berat, putar dalam semua arah semasa penggunaan, dan mempunyai muatan berat. Ia boleh digunakan untuk dua atau lebih orang yang bekerja pada masa yang sama, dan juga boleh membawa peralatan tertentu di at a s. Mobiliti yang hebat dan putaran yang lebih sesuai. It also has a beautiful appearance

Penjagaan kuartal: Periksa item yang diperiksa setiap bulan

Lv LiangSetiap pelanggan memperhatikan harga lif, jadi bagaimana pembuat menghitung harga lif? Secara umum, pembuat menghitung harga lif untuk pelanggan berdasarkan saiz, tinggi, dan kapasitas pembukaan yang disimpan oleh pelanggan Pelanggan tidak perlu memberi terlalu banyak perhatian kepada perbezaan harga antara pembuat lif yang berbeza apabila membeli lif, kerana bahan yang berbeza digunakan, tanda bahan, dan proses produksi menghasilkan harga yang berbeza untuk lif Pelanggan boleh mempertimbangkan keutamaan-keutamaan lif semasa membeli, dengan prinsip mendapatkan apa yang mereka bayar. Rencana penghapusan bahaya keselamatan untuk mengangkat lif kargo: Apabila ada kerosakan atau situasi yang tidak normal dalam lif kargo mengangkat, ia patut dihentikan secara segera daripada digunakan. Selepas menghapuskan kerosakan dan bahaya kemalangan, ia boleh digunakan semula

Lukisan adalah lapisan pelindung luaran biasa untuk lif, dan ia juga lapisan pelindung yang sangat penting. Lukisan boleh mencegah besi dalaman daripada berkerut atau kerosakan. Sebenarnya,Lv LiangPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selai, ia mudah menyebabkan cat jatuh atau umur, dan kita perlu mengambil tindakan tertentu untuk mencegahnya. Di bawah, biar saya perkenalkannya kepada and a secara singkat:. Harga tinggi dan spesifikasi pelbagai pembuat lif menyambut pedagang sampah, syarikat industri, syarikat, dan jabatan kuasa untuk melawat dan bernegosiasi dengan syarikat!

Adjusting the oil pipe.


SibboMaklumat produk lain
  • CagliariJembatan pengangkutan bekasBunyi agak kecil

    CagliariJembatan pengangkutan bekasBunyi agak kecil

  • CagliariPlatform mengangkat garpu gunting bergerakApa yang perlu diberi perhatian semasa beroperasi

    CagliariPlatform mengangkat garpu gunting bergerakApa yang perlu diberi perhatian semasa beroperasi

  • CagliariPlatform penangkapan panggung teaterApakah pengelasan tertentu

    CagliariPlatform penangkapan panggung teaterApakah pengelasan tertentu

  • PyuOutline dimensions of oil immersed transformerApakah faedah pelapisan

    PyuOutline dimensions of oil immersed transformerApakah faedah pelapisan

  • PabianicePlatform angkat silinder hidraulikApakah peranan penyelenggaraan

    PabianicePlatform angkat silinder hidraulikApakah peranan penyelenggaraan

  • PabianiceAngkat dan mendarat jambatanCara beroperasi dalam susun

    PabianiceAngkat dan mendarat jambatanCara beroperasi dalam susun

  • MesworthJembatan pengangkutan gudangPenyelidikan Sistem Pengurusan

    MesworthJembatan pengangkutan gudangPenyelidikan Sistem Pengurusan

  • MesworthPlatform mengangkat garpu gunting bergerak sendiriPelbagai pilihan pelbagai bahan

    MesworthPlatform mengangkat garpu gunting bergerak sendiriPelbagai pilihan pelbagai bahan

  • segera:Peringatan: Maklumat Lv LiangPlatform mengangkat garpu gunting yang diletak keretaKekuatan keletihan memberi anda Lv LiangPlatform mengangkat garpu gunting yang diletak keretaKekuatan keletihan oleh syarikat kami, perkhidmatan Lv LiangPlatform mengangkat garpu gunting yang diletak keretaKekuatan keletihan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Lv LiangPlatform mengangkat garpu gunting yang diletak keretaKekuatan keletihan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Lv LiangPlatform mengangkat garpu gunting yang diletak keretaKekuatan keletihan. Lv LiangPlatform mengangkat garpu gunting yang diletak keretaKekuatan keletihan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Lv LiangPlatform mengangkat garpu gunting yang diletak keretaKekuatan keletihan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!