XinfuJembatan naik HuangshiApakah ciri dan skop aplikasi yang berfungsi

  • masa pelepasan:2024-04-24 19:58:35
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:468
  • Penerangan pantas:

    Xinfu,Semasa menggali, jika item tidak dikenali atau situasi tidak terduga ditemui, operasi perlu dihentikan secara tepat masa

Kandungan artikel

Semasa menggali, jika item tidak dikenali atau situasi tidak terduga ditemui, operasi perlu dihentikan secara tepat masa dan dilaporkan kepada orang yang bertanggung jawab atas jembatan naik hidraulik untuk mengendalikan. Jembatan pengangkutan tetap adalah peralatan bantuan untuk memuatkan dan memuatkan bersama dengan platform penyimpanan. Peralatan ini disertai dengan platform dan boleh disesuaikan ke atas atau ke bawah mengikut tinggi yang berbeza dalam kenderaan trak, membuatnya selesa untuk forklift untuk memasuki kenderaan. Peralatan mengadopsi stesen pam hidraulik yang diimport dengan rok anti berguling di kedua-dua sisi, menjadikan kerja lebih selamat dan meningkatkan efisiensi kerja.

Minyak hidraulik No. anti memakai minyak hidraulik.

XinfuCiri-ciri: Mengadopsi lengan yang boleh dilipat (dua lengan seksyen, tiga lengan seksyen), dengan tinggi kerja - meter, dan lengan angkat boleh putar darjah; Kedua-dua jadual tukar dan platform kerja boleh beroperasi. Platform kerja boleh berjalan dengan selamat dengan ledakan di mana-mana kedudukan, dan kelajuan berjalan menurun dengan naik tinggi angkat. Tetapkan platform atas dan bawah (platform tanah dan platform kenderaan platform), dan guna switches arah untuk bertukar antara platform atas dan bawah.

Muat: - ton.

GwogovOperasi yang betul jambatan penerbangan hidraulik adalah penyelamatan yang baik, dan bagaimana untuk operasinya dengan betul. Biar saya perkenalkan langkah operasi jambatan penerbangan hidraulik, berharap untuk membawa lebih banyak bantuan kepada semua orang.

Penyesuaian masalah: Semak butang dan sumbat ke penyelesaian masalah.

Papan.


XinfuJembatan naik HuangshiApakah ciri dan skop aplikasi yang berfungsi



Jembatan naik ton secara efektif mencapai pemuatan dan pembuatan cepat barang,XinfuJembatan naik hidraulik bergerak, mengurangi banyak pekerjaan dan meningkatkan efisiensi kerja dalam penggunaan. Hanya dengan cara ini kita boleh mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar.

Tali wayar besi galvanized di lif sepatutnya sering diperiksa untuk tali longgar dan wayar patah. Sebab aplikasinya sering dan menjadi komponen kunci, seharusnya tidak ada kecemasan dalam pemeriksaan untuk mencegah mengancam aplikasi normal lif.

Persekutuan bukan profesional tidak dibenarkan untuk nyahkumpul dan pasang produk ini dengan kehendak untuk mencegah kejutan elektrik atau sambungan yang salah.

sistemApabila kita beroperasi jambatan naik tetap, kita perlu belajar lebih banyak tentang operasi dan penggunaan tabu jambatan naik tetap. Ini akan membantu kita mengendalikan jambatan boarding tetap dengan lebih tepat,XinfuPaksi penerbangan hidraulik tetap, sementara memperhatikan tabu untuk mencegah ralat dan memastikan selesai kerja.

When working in foundation pits or depths, a helmet must be worn.

Pertama, parameter relevan jambatan naik mesti dipahami secara awal.


XinfuJembatan naik HuangshiApakah ciri dan skop aplikasi yang berfungsi



Tombol keselamatan jambatan naik hidraulik bergerak juga boleh menghasilkan bunyi yang tinggi. When air is mixed into hydraulic oil, and the fatigue deformation of the relief valve spring leads to unstable pressure regulation of the relief valve. The pressure release time of the relief valve is too short, which can easily lead to local stability of the pilot valve performance of the relief valve. Bunyi dihasilkan oleh getaran udara valv pilot. Oleh itu, kita patut bersihkan valv keselamatan secara peribadi, dan menggantikannya jika ia rosak atau dipakai berat.

Persekitaran pemeriksaanKeperluan untuk menggunakannya adalah untuk memilih pembuatan besar untuk produksi memilih yang diketahui,XinfuEmbedded boarding bridge, kualiti dijamin, dan perkhidmatan selepas jualan, untuk mengelakkan risau and a sendiri.

Unik Streamline” The open hinge joint design increases the welding area by more than three times compared to other traditional tubular joints, greatly extending the service life and facilitating maintenance.

Kedua, pemasangan jambatan naik mesti memerlukan pegawai yang mengalami pengalaman dengan pengalaman pemasangan dan kemahiran tertentu, atau mempunyai sijil teknikal profesional yang dikeluarkan oleh unit yang berkaitan, untuk memastikan pemasangan yang masuk akal, saintifik dan panjang. Lupakan pemasangan dan penyahpepijatan berulang yang boleh mempengaruhi penggunaan.

XinfuPapan.

Jembatan, memudahkan penggunaan orang dalam banyak tugas dan meningkatkan kesempurnaan kerja mereka. Jadi apa yang perlu kita perhatikan apabila menyesuaikan jambatan boarding.

Ini adalah pilihan untuk minyak hidraulik untuk jambatan naik bimbit.


TunisiaMaklumat produk lain
  • TullamoreBridge Mobile Boarding BridgeApa konfigurasi dan ciri-cirinya?

    TullamoreBridge Mobile Boarding BridgeApa konfigurasi dan ciri-cirinya?

  • TullamorePlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApakah faktor yang mempengaruhi ja

    TullamorePlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApakah faktor yang mempengaruhi ja

  • TullamorePembuat lif villa rumah tanggaLembaran tawaran

    TullamorePembuat lif villa rumah tanggaLembaran tawaran

  • Koi SanjaqPengubah semula kotakPrestasi yang stabil

    Koi SanjaqPengubah semula kotakPrestasi yang stabil

  • Dombrova gurnichaKendaraan PlatformBahagian pasaran yang didorong oleh perubahan

    Dombrova gurnichaKendaraan PlatformBahagian pasaran yang didorong oleh perubahan

  • Dombrova gurnichaJembatan pengangkutan aliran hidraulikharga

    Dombrova gurnichaJembatan pengangkutan aliran hidraulikharga

  • LaytownBridge boarding forklift bergerakArahan untuk pembangunan industri

    LaytownBridge boarding forklift bergerakArahan untuk pembangunan industri

  • LaytownPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaPasaran sedang dalam perjalanan

    LaytownPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaPasaran sedang dalam perjalanan

  • segera:Peringatan: Maklumat XinfuJembatan naik HuangshiApakah ciri dan skop aplikasi yang berfungsi memberi anda XinfuJembatan naik HuangshiApakah ciri dan skop aplikasi yang berfungsi oleh syarikat kami, perkhidmatan XinfuJembatan naik HuangshiApakah ciri dan skop aplikasi yang berfungsi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk XinfuJembatan naik HuangshiApakah ciri dan skop aplikasi yang berfungsi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian XinfuJembatan naik HuangshiApakah ciri dan skop aplikasi yang berfungsi. XinfuJembatan naik HuangshiApakah ciri dan skop aplikasi yang berfungsi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di XinfuJembatan naik HuangshiApakah ciri dan skop aplikasi yang berfungsi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!