UdineJembatan naik hidraulik tetapDiameter dalaman dan luaran

  • masa pelepasan:2024-03-21 18:43:03
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:329
  • Penerangan pantas:

    Udine,Blok brek peralatan.Langkah dalam menghasilkan jambatan papan adalah untuk memotong dan memberi makan bahan yang diperlu

Kandungan artikel

Blok brek peralatan.

Langkah dalam menghasilkan jambatan papan adalah untuk memotong dan memberi makan bahan yang diperlukan ke dalam baja menurut lukisan.

UdineKeperlukan kualiti untuk tinggi pengawal pengawal jambatan pengawal tetap mm, dengan tanda hitam dan kuning yang menangkap mata,UdineJembatan pengangkutan gudang, seharusnya dapat menahan muatan tertumpukan N tanpa kerosakan.

Alasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah, motor tidak berputar motor terbalik, kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi), cahaya penunjuk menyala, tekan butang naik, motor berputar tetapi platform mengangkat tidak naik, valve turun terbuka, tekanan valve overflow rendah, pompa minyak kosong, penapis penghisap minyak diblokir, seksyen penghisap minyak bocor, dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.

DenbicaPanjang jambatan penerbangan hidraulik elektrik umumnya sekitar meter, dan berat pengangkutan berbeza bergantung pada tonnage. Ia adalah mm untuk ton, m untuk ton, dan m untuk ton. Ia sangat sesuai untuk ditempatkan di tanah dalam ruang terbuka.

Mengatasi masalah ini, and sought a hydraulic cylinder device that can reduce hydraulic cylinder thrust and stabilize platform lifting speed while meeting structural design requirements.

Memuatkan jambatan naik ton adalah relatif selesa semasa operasi, dengan keterbatasan peralatan tinggi dan biaya penyelamatan rendah. Sesuai untuk berbagai jenis kenderaan dalam kawasan muatan dan muatan dan kawasan pengangkutan sibuk. The ton boarding bridge requires practical operation by oneself, and can maintain safety and fast cargo loading and unloading without the need for a power supply system. Jembatan naik ton digunakan untuk platform perkhidmatan kargo dan laman muatan dan muatan bimbit tanpa muatan dan muatan mesin dan peralatan. Ia adalah peranti anti slip peralatan bantuan untuk memuatkan, memuatkan, dan mengendalikan barang yang digunakan bersama dengan forklift elektrik: peralatan ini dibuat dari plat besi tebal yang diseweldi oleh penywelding elektrik, yang boleh menjaga kesan anti slip dan boleh dipercayai.


UdineJembatan naik hidraulik tetapDiameter dalaman dan luaran



Hari ini, jambatan penerbangan hidraulik elektrik telah menjadi alat memuatkan dan memuatkan yang digunakan oleh ramai syarikat. Berbanding dengan ramai kawan-kawan, saya masih tidak terlalu biasa dengan jambatan hidraulik listrik. Below, the editor will explain the product parameters and specifications related to the length, slope, and height of the electric hydraulic boarding bridge.

With the rapid development of warehousing and logistics, the use of boarding bridges is becoming increasingly widespread. The normal operation of the boarding bridge hydraulic system is the main technical indicator, and qualified hydraulic oil is the guarantee for the reliable operation of the hydraulic system. Pertahanan sistem minyak hidraulik boleh meningkatkan prestasi jambatan naik. di bawah, kita akan singkatkan tiga tindakan pencegahan untuk mempertahankan sistem hidraulik jambatan naik.

Suhu minyak hidraulik sistem hidraulik jambatan naik biasanya antara - darjah. Pada titik ini, viskositi, ciri-ciri, dan perlahan memakai minyak hidraulik berada dalam keadaan yang baik, dan efisiensi penghantaran sistem adalah tinggi. Apabila suhu minyak hidraulik melebihi darjah, dan filem minyak setiap bahagian akan terpengaruh. Oleh itu penting untuk memperhatikan apabila menggunakan.

Asas pemeriksaanJembatan penerbangan hidraulik tidak hanya mengurangkan intensiti kerja, tetapi juga menggandakan efisiensi operasi memuatkan dan memuatkan, mempercepat kelajuan logistik, dan mencapai keuntungan ekonomi yang signifikan. Pemuatan dan membuang jembatan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus untuk pemuatan dan membuang cepat barang. Fungsi penyesuaian tingginya membolehkan jembatan dibina diantara trak dan platform kargo dalam gudang. Forklift dan kenderaan pengangkutan lain boleh masuk secara langsung trak untuk pemuatan dan membuang batch barang, juga dikenali sebagai platform pemuatan dan membuang.

Konfigurasi jambatan naik bimbit: Sistem hidraulik mempunyai fungsi pengendalian kecemasan dalam kes kemalangan tiba-tiba atau penghilangan kuasa.

Apa yang patut saya perhatikan bila memilih jambatan naik? Pemilihan dan pembelian jambatan naik melibatkan memperhatikan tiga isu, termasuk julat penggunaan, muatan nilai, dan faktor lain; Their understanding of the manufacturer of the boarding bridge, whether their enterprise qualifications, special equipment licenses are complete, how many after-sales service outlets are there in the country,UdineJembatan naik hidraulik bergerak, how about their after-sales service attitude, and whether they are timely; Titik penting ialah sama ada kualiti adalah baik atau tidak, dan sama ada harga adalah masuk akal. Jika kedua-dua situasi ini adalah masuk akal, anda boleh memilih produk pembuat.


UdineJembatan naik hidraulik tetapDiameter dalaman dan luaran



Lebar jambatan papan juga memerlukan lebar tertentu sendiri. Bagaimanapun, jika lebar terlalu kecil, ia tidak menyebabkan memuatkan dan memuatkan barang forklift. Jika lebar terlalu besar ia boleh memegang ruang tertentu, yang tidak diperlukan. Jadi lebar yang masuk akal diperlukan, biasanya lebar jambatan penerbangan hidraulik elektrik adalah mm, mm, dan mm. Lebar jambatan dibahagi kepada lebar dalaman dan lebar keseluruhan. Seperti yang telah kita sebutkan, lebar dalaman ialah lebar laluan, dan lebar keseluruhan merujuk terutama kepada lebar garis pengawal di kedua-dua sisi tambah lebar laluan. Lebar keseluruhan boleh diabaikan dalam penggunaan, tetapi semua orang masih peduli tentang lebar dalaman, iaitu lebar saluran.

HargaPenggunaan tabu jambatan naik tetap: penyelamatan patut dilakukan dalam syarat menggantung dan menyokong platform kerja platform angkat untuk mengelak turun tiba-tiba platform angkat, yang boleh menyebabkan kemalangan yang tidak diperlukan; Jangan menyesuaikan valv keselamatan secara arbitrari. Kerana setiap komponen dalam sistem hidraulik berfungsi pada tekanan tertentu, selepas valv keselamatan disesuaikan, ia boleh menyebabkan operasi anormal sistem hidraulik dan menyebabkan kerosakan yang tidak diperlukan kepada pegawai, cincin sirkuit pendek inti besi bentuk E peranti ini patah, permukaan yok magnetik dan armatur terkurung terdapat debu atau rust, yang boleh menyebabkan peranti untuk menghasilkan; Buzz&# quo; Bunyi.

Pertama, parameter relevan jambatan naik mesti dipahami secara awal.

UdineSemua orang tahu bahawa jembatan naik bimbit digunakan secara luas di platform kargo dan laman muatan dan muatan bimbit tanpa muatan dan muatan peralatan. Ia adalah peralatan pembantu kargo yang digunakan bersama dengan garpu. Kadang-kadang kebanyakan pelanggan menghadapi masalah ini, bagaimana mereka harus parkir jambatan naik bimbit dengan betul? Ini adalah soalan yang perlu kita pertimbangkan, dan editor akan menjawabnya untuk anda.

Penyesuaian masalah: Semak butang dan sumbat ke penyelesaian masalah.

Semasa penggunaan, perhatian yang dekat patut diberikan kepada keadaan peralatan, dan jika ada sebarang masalah, penggunaan patut dihentikan segera.


UdineMaklumat produk lain
  • Bandar ChangzhouBerapa darjah pengubah jenis kering bergerakMomentum hitam melemah, kenaikan harga t

    Bandar ChangzhouBerapa darjah pengubah jenis kering bergerakMomentum hitam melemah, kenaikan harga t

  • EdePlatform angkat hidraulik elektrik tetapKesan hidup

    EdePlatform angkat hidraulik elektrik tetapKesan hidup

  • EdeJembatan pengangkutan gudangUnik

    EdeJembatan pengangkutan gudangUnik

  • YangquanJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapAjar anda bagaimana mengetahui kebenaran

    YangquanJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapAjar anda bagaimana mengetahui kebenaran

  • YangquanSelf propelled mobile lifting platformFaktor utama harga

    YangquanSelf propelled mobile lifting platformFaktor utama harga

  • YangquanLift untuk villa keluarga tiga lantaiAnalisis besar mengenai tujuan

    YangquanLift untuk villa keluarga tiga lantaiAnalisis besar mengenai tujuan

  • HuaibeiBerapa harga pengubah 1000 KVAKesan visual

    HuaibeiBerapa harga pengubah 1000 KVAKesan visual

  • PescaraPlatform angkat hidraulik elektrik tetapPengurusan ujian kebolehtelapan

    PescaraPlatform angkat hidraulik elektrik tetapPengurusan ujian kebolehtelapan

  • segera:Peringatan: Maklumat UdineJembatan naik hidraulik tetapDiameter dalaman dan luaran memberi anda UdineJembatan naik hidraulik tetapDiameter dalaman dan luaran oleh syarikat kami, perkhidmatan UdineJembatan naik hidraulik tetapDiameter dalaman dan luaran dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk UdineJembatan naik hidraulik tetapDiameter dalaman dan luaran, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian UdineJembatan naik hidraulik tetapDiameter dalaman dan luaran. UdineJembatan naik hidraulik tetapDiameter dalaman dan luaran di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di UdineJembatan naik hidraulik tetapDiameter dalaman dan luaran, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!