UdinePlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaLatar belakang bahawa permintaan belum

masa pelepasan:2023-08-28 12:16:52 Pengguna pos:275HP127226562 Paparan halaman:179

Petua teras:Udine,Laras dan betulkan pelbagai pintu keselamatan dan peralatan penguncian mekanikPeribadi periksa semua kawat dan kabel unt

Laras dan betulkan pelbagai pintu keselamatan dan peralatan penguncian mekanik

Peribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Timely bandage and replace damaged parts.

UdinePlatform penangkapan hidraulik patut menghindari menghadapi situasi istimewa pemadaman kuasa semasa penggunaan. Jika anda menghadapi situasi tiba- tiba semasa pembinaan, jangan bimbang. Jabatan teknologi mekanik akan memberitahu anda solusi: ada dua kacang spiral pada sambungan antara motor dan kotak mel (seperti yang dipaparkan di bawah)

Peribadi semak sambungan setiap bahagian dan ketatkannya jika ada pelepasan. Keketatan bolt yang menyambung badan patut disemak apabila badan berada di bawah tekanan (lengan berputar boleh digunakan untuk menyebabkan pemampatan)

TinaquilloGanti minyak hidraulik sekali setahun, menggunakan minyak hidraulik . Dengan penggunaan yang luas platform angkat sekarang, permintaan minyak hidraulik juga meningkat. bagaimanapun produk rendah juga mungkin muncul. jadi apa kelemahan minyak hidraulik rendah? Kemudian, mari kita perkenalkan minyak hidraulik berkualiti tinggi kepada anda, yang tidak berwarna dan tidak berbau,UdinePlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di kereta, bersinar seperti air murni minyak ditambah dengan ejen anti-pakaian, yang boleh mengurangkan pakaian sistem hidraulik platform angkat, terutama pompa hidraulik dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan platform angkat. Sebaliknya, kerana teknologi sederhana untuk mengekstrak dan memperbaiki minyak enjin sampah dan minyak hidraulik, minyak hidraulik rendah digunakan

Penjagaan bulanan: Lihat item pemeriksaan minggu

Lif platform angkat patut mengikut peraturan untuk membawa kerja, anda perlu mendengar apa-apa bunyi yang tidak normal dari lif. Jika ada ia perlu dihentikan segera untuk menghindari kerosakan serius lif.

Peraturan titik getaran sepatutnya berdasarkan proses penuaan getaran standar GB/T-. Penuaan getaran sepatutnya ditempatkan pada kedudukan dengan ketat tinggi dan amplitud bahagian kerja, dan paksi putarannya sepatutnya selari dengan kapal di mana zon efektif mod getaran ditempatkan. Penuaan sepatutnya ditempatkan pada sudut akhir atau pinggir bahagian kerja dengan ketat tinggi, sehingga tenaga kecil boleh digunakan untuk menarik komponen dengan amplitud besar. Berdasarkan bentuk struktur asas, kita tetapkan titik getaran pada plat yang melambat di setiap sisi bahagian kerja.

Lukisan adalah lapisan pelindung luaran biasa untuk lif, dan ia juga lapisan pelindung yang sangat penting. Lukisan boleh mencegah besi dalaman daripada berkerut atau kerosakan. Sebenarnya, ia mudah menyebabkan cat jatuh atau umur, dan kita perlu mengambil tindakan tertentu untuk mencegahnya. Di bawah, biar saya perkenalkannya kepada and a secara singkat:. Harga tinggi dan spesifikasi pelbagai pembuat lif menyambut pedagang sampah, syarikat industri,UdinePlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiri, syarikat, dan jabatan kuasa untuk melawat dan bernegosiasi dengan syarikat!

jumlah kosSemak keadaan kabel pelindung bingkai panduan kabel

Semak keadaan pakaian penion dan rak, sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khusus

Semak jika orientasi blok had atas dan bawah pada bingkai trek panduan adalah betul


UdinePlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaLatar belakang bahawa permintaan belum dimulakan dengan jelas



Semak operasi peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.

Survey produkPastikan kabel kuasa dan sirkuit elektrik tidak rosak

Kaedah pemasangan: Tiada pemasangan lubang dasar (langsung ditetapkan pada tanah aras beton C, lif Nanchang perlu bergantung pada sempadan atas perjalanan untuk menghalang semasa dan menghentikan naik. Jika perjalanan keselamatan sering terbuka dan menutup kenalan, lif kargo akan secara automatik turun ke tingkat pertama.

UdineBengkel kerja platform angkat turun secara tidak bersamaan: muatan terlebih banyak, dan ia dikeluarkan untuk mengurangi muatan. Muatan bias serius, dikeluarkan dengan menyesuaikan pusat graviti. Tambah gas ke litar minyak, dan hapuskan kemungkinan menambah minyak hidraulik yang cukup. Jika minyak itu kotor, gantikan minyak hidraulik untuk membuangnya.

Di atas adalah apa yang kami perkenalkan kepada anda mengenai penggunaan platform angkat, yang merupakan produk mekanik yang sangat penting untuk angkat apabila kita melaksanakannya, mari kita perkenalkan kepada anda tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan.

Ganti minyak hidraulik sekali setahun, menggunakan minyak hidraulik . Dengan penggunaan yang luas platform angkat sekarang, permintaan minyak hidraulik juga meningkat. bagaimanapun, produk rendah juga mungkin muncul. jadi apa kelemahan minyak hidraulik rendah? Kemudian,UdinePembuat jambatan naik bimbit, mari kita perkenalkan minyak hidraulik berkualiti tinggi kepada anda, yang tidak berwarna dan tidak berbau, bersinar seperti air murni minyak ditambah dengan ejen anti-pakaian, yang boleh mengurangkan pakaian sistem hidraulik platform angkat, terutama pompa hidraulik, dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan platform angkat. Sebaliknya, kerana teknologi sederhana untuk mengekstrak dan memperbaiki minyak enjin sampah dan minyak hidraulik, minyak hidraulik rendah digunakan


Hak cipta dan notis:
1. UdinePlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaLatar belakang bahawa permintaan belum yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat UdinePlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaLatar belakang bahawa permintaan belum, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan UdinePlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaLatar belakang bahawa permintaan belum adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian UdinePlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaLatar belakang bahawa permintaan belum mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Udinemengesyorkanberita
UdineBerita terkini