SalyanPenukar tegangan tinggi tenggelam minyakInovasi teknologi

  • masa pelepasan:2024-04-25 20:16:42
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:94
  • Penerangan pantas:

    Salyan,Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning,

Kandungan artikel

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

SalyanTransformer adalah

Apabila mengambil sampel dalam tong bensin besar, sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin, tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang),SalyanPengubah kotak tenggelam minyak, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.

Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah,SalyanPenukar jenis kering Scb18, dipasang di bawah pengubah jenis kering yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.


SalyanPenukar tegangan tinggi tenggelam minyakInovasi teknologi



Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

Melangkah proses pengubah jenis kering?

Berapa banyak pengubah kuasa

Persekitaran pemeriksaanKawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

Ia biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berkesan. Material komposit polimer boleh ikat bahan logam, porselin, kaca laminat dan bahan-bahan lain dengan baik, untuk mencapai pengurusan tekanan kebocoran minyak.

Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas,SalyanTransformer power transmission and ignition, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

Bagaimana memilih pengubah jenis kering

Proses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?

SalyanApakah mod kawat pengubah jenis kering?

Pengubah terbenam minyak

Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.

BarcelonaMaklumat produk lain
  • SakhninPenukar jenis kotak 50 kVApakah perkembangan dan kepentingannya pada abad ke-21?

    SakhninPenukar jenis kotak 50 kVApakah perkembangan dan kepentingannya pada abad ke-21?

  • RavennaPlatform angkat hidraulik tetapMesti lihat

    RavennaPlatform angkat hidraulik tetapMesti lihat

  • RavennaJembatan naik hidraulik bergerakAjar anda bagaimana mengetahui kebenaran

    RavennaJembatan naik hidraulik bergerakAjar anda bagaimana mengetahui kebenaran

  • Leverkusen10 ton jambatan penerbangan tetapPetikan panduan

    Leverkusen10 ton jambatan penerbangan tetapPetikan panduan

  • LeverkusenPemandu jenis kereta api luar platform angkatDi manakah boleh dibeli

    LeverkusenPemandu jenis kereta api luar platform angkatDi manakah boleh dibeli

  • LeverkusenLif liga aluminium yang bergerak sendiriUbah kerugian menjadi keuntungan

    LeverkusenLif liga aluminium yang bergerak sendiriUbah kerugian menjadi keuntungan

  • NetivotPenukar jenis kotak pengubahMempengaruhi margin keuntungan industri

    NetivotPenukar jenis kotak pengubahMempengaruhi margin keuntungan industri

  • OfaqimPenukar jenis kotak pengubah jenis keringModel perniagaan

    OfaqimPenukar jenis kotak pengubah jenis keringModel perniagaan

  • segera:Peringatan: Maklumat SalyanPenukar tegangan tinggi tenggelam minyakInovasi teknologi memberi anda SalyanPenukar tegangan tinggi tenggelam minyakInovasi teknologi oleh syarikat kami, perkhidmatan SalyanPenukar tegangan tinggi tenggelam minyakInovasi teknologi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk SalyanPenukar tegangan tinggi tenggelam minyakInovasi teknologi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian SalyanPenukar tegangan tinggi tenggelam minyakInovasi teknologi. SalyanPenukar tegangan tinggi tenggelam minyakInovasi teknologi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di SalyanPenukar tegangan tinggi tenggelam minyakInovasi teknologi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!