BarlettaPlatform angkat gerak jenis garpu guntingPetua untuk membersihkan

  • masa pelepasan:2024-03-19 20:38:52
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:281
  • Penerangan pantas:

    Barletta,Peribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Timely bandage and replace damaged parts.[UNK][UNK]?? Hidden dan

Kandungan artikel

Peribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Timely bandage and replace damaged parts.

[UNK][UNK]?? Hidden danger investigation relies on joint efforts from all aspects:?? Perusahaan pembangunan adalah tanggungjawab utama untuk mengenali bahaya tersembunyi dalam lif pembangunan. Mereka patut kuatkan pemeriksaan sehari-hari dan pemeriksaan biasa, dan memeriksa dengan hati-hati struktur besi, peranti perlindungan keselamatan, peranti elektrik, dan peranti transmisi lif pembangunan

BarlettaKaedah pemasangan: Tiada pemasangan lubang dasar (langsung ditetapkan pada tanah aras beton C, dengan tebal beton tidak kurang dari mm)

Orang-orang yang bukan operator atau orang-orang yang tidak menghapuskan halangan tidak dibenarkan memanjat kerangka, lengan berat, tali, ia akan memerlukan unit pemasangan dan unit pengguna untuk memperbaiki dalam tempoh yang ditentukan. Jika unit pemasangan dan unit pengguna menolak memperbaiki, mereka akan segera melaporkan kepada unit pembinaan

Pertahanan minggu: Menurut arahan operasi, pastikan lif diperiksa dan lembut setiap hari

Penjagaan kuartal: Periksa item yang diperiksa setiap bulan


BarlettaPlatform angkat gerak jenis garpu guntingPetua untuk membersihkan



Minyak pembersihan untuk sistem hidraulik mesti menggunakan minyak hidraulik yang sama dengan sistem yang digunakan, dengan suhu minyak antara dan [UNK]. Guna kadar aliran besar untuk membuang kotoran dari sistem sebanyak mungkin. Sistem hidraulik perlu dibersihkan berulang kali tiga kali atau lebih Setelah setiap pembersihan, mengeluarkan sistem sepenuhnya sementara minyak panas.

Ia adalah biasa untuk memindahkan barang ke atas dan ke bawah di workshops, gudang, dan rak kerja, tetapi anda tahu bagaimana untuk menggunakan lif elektrik tetap untuk meningkatkan efisiensi tenaga? Pembuat lif profesional mempunyai ujian ketat jaminan kualiti, dan aktiviti promosi sedang berlangsung. Selamat datang untuk berkonsultasi

Semak dan perbaiki sirkuit elektrik dan komponen switch panel kawalan. Jika ada penuaan dalam sirkuit, gantikannya

Yang paling murahSemak jika tempoh penggunaan pembatasan kelajuan telah tamat. Jika ia melebihi tempoh penggunaan perlu menghantarnya ke unit profesional berwajib untuk pemeriksaan dan kalibrasi. Apa fungsi peranti tahap angkat?

Berikutnya, mari kita memperkenalkan pendek kepada pembuat platform angkat.

Orang-orang yang bukan operator atau orang-orang yang tidak menghapuskan halangan tidak dibenarkan memanjat kerangka, lengan berat, tali, dan menyertai benda yang mengangkat ke atas dan ke bawah.


BarlettaPlatform angkat gerak jenis garpu guntingPetua untuk membersihkan



Kebocoran minyak serius dari pompa manual dan pompa gear; Pompa perlengkapan rosak, dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan; Minyak hidraulik tidak cukup; Sirkuit terbuka; Penghalangan penapis; The action of the support valve or directional valve fails; Tekanan input tidak mencukupi bagi kola elektromagnetik; Kol elektromagnetik terbakar; Core valve terperangkap. Ini semua faktor yang menyebabkan bangku kerja platform angkat untuk mengangkat lemah atau tidak,BarlettaPlatform angkat gerak jenis garpu gunting, jadi penyelesaiannya adalah untuk menggantikan cincin penyegelan, menggantikan pompa perlengkapan,BarlettaPlatform mengangkat garpu gunting direka sendiri, memperbaiki sistem elektrik, menggantikan atau bersih, memperbaiki atau menggantikan.

Kost penghasilanBawah dipasang dengan lejang had bawah untuk mencegah bahaya wayar besi jatuh selepas lejang had pertama gagal.

Produk platform angkat Jinchuang terutamanya digunakan untuk pengangkutan kargo ketinggian tinggi antara lantai. Dengan kapasitas muatan - ton dan tinggi angkat - meter, lif kereta api panduan, juga dikenali sebagai lif hidraulik, boleh dipasang di dalam dan di luar. Tinggi angkat tinggi dan menggunakan silinder minyak yang diletakkan sebelah, yang berjalan dengan lancar, mempunyai bunyi rendah, berguna untuk penyelamatan, dan mempunyai kehidupan layanan panjang. Dalam keadaan kehabisan kuasa, boleh digunakan turun kecemasan manual, yang selamat, nyaman, cepat, dan praktik. Kedalaman lubang umumnya adalah cm-cm,BarlettaGarpu gunting platform angkat bimbit, dan tinggi lapisan atas tidak terkena kesan, Stesen pompa boleh disesuaikan mengikut persekitaran di lokasi, sesuai untuk - lantai struktur besi atau kilang beton. Kedua bahagian dalaman dan luar boleh digunakan. Stesen pompa mengadopsi stesen pompa perusahaan kongsi dan stesen pompa diimport dari Itali. Jika keperluan kelajuan terlalu tinggi, stesen pompa kongsi boleh digunakan untuk memenuhi keperluan penghantaran yang ideal. Cilinder minyak dan segel dibuat dari komponen diimport, memecahkan masalah tekanan minyak tidak stabil bagi pelanggan, The oil leakage problem of components . The oil cylinder is built into the platform . The heavy-duty steel wire rope wheel or weighted special chain ensures safety . The automatic insurance during the lifting process ensures vehicle safety . The synchronous device during the lifting process ensures that the vehicle may not overturn . The alarm setting before falling to the ground ensures the safety of the operator . The chain or steel wire rope fracture protection device . The hydraulic system pressure loss explosion-proof protection device . The elevator special flat permanent magnet switch is selected, Kesan penerbangan adalah baik. . Jarak diantara muatan berat dan kosong adalah kecil, dan ketepatan penerbangan adalah tinggi. . Papan lif piawai, kotak panggilan paparan LCD, alat kawat yang berkaitan dan konektor dipilih. Kelihatan cantik, operasi mudah, saluran kabel disambung menggunakan sambungan, dengan pilihan automatik dan manual.

Pemindahan barang antara lantai kilang industri, restoran, dan restoran di lantai kedua dan ketiga. Pembuat lif profesional selamat, ramah dengan persekitaran, dan ekonomi! Produk kami dieksport ke negara asing dan sangat dipercayai

BarlettaUntuk jelaskan kaedah mana sistem menggunakan bila bergerak dari satu keadaan kerja ke yang lain, dan sama ada isyarat salah, perlu periksa objek fizikal satu per satu. Penting untuk memperhatikan sama ada ada ada gangguan antara sirkuit minyak utama atau antara sirkuit minyak utama disebabkan sambungan yang salah. Jika ada sebarang gangguan perlu menganalisis bagaimana ralat penyesuaian digunakan.

Peribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Timely bandage and replace damaged parts.

Saiz silinder minyak patut diminumkan sebanyak mungkin semasa memenuhi keperluan desain. Semakin kecil saiz silinder minyak, semakin cepat kelajuan angkat.


BarlettaMaklumat produk lain
  • HardenbachLift untuk villa keluarga tiga lantaiApakah langkah-langkah yang digunakan untuk kecantika

    HardenbachLift untuk villa keluarga tiga lantaiApakah langkah-langkah yang digunakan untuk kecantika

  • SakhipurSuhu pengubah jenis keringDaya saing komprehensif syarikat adalah kuat

    SakhipurSuhu pengubah jenis keringDaya saing komprehensif syarikat adalah kuat

  • IrelandPlatform mengangkat hidraulik langsung atasDiiktiraf oleh pelanggan

    IrelandPlatform mengangkat hidraulik langsung atasDiiktiraf oleh pelanggan

  • IrelandJembatan naik hidraulik bergerakPeningkatan turun naik pasaran

    IrelandJembatan naik hidraulik bergerakPeningkatan turun naik pasaran

  • RajibriJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetapKualiti secara langsung menentukan k

    RajibriJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetapKualiti secara langsung menentukan k

  • RajibriJembatan naik bimbitGunakan dalam jentera hidraulik

    RajibriJembatan naik bimbitGunakan dalam jentera hidraulik

  • RajibriMemuatkan mesin tipping hidraulikBagaimana tidak berkarat semasa bekerja di persekitaran yang

    RajibriMemuatkan mesin tipping hidraulikBagaimana tidak berkarat semasa bekerja di persekitaran yang

  • TeknafSuhu pengubah jenis kering piawaiDengan prestasi penapisan dalam industri

    TeknafSuhu pengubah jenis kering piawaiDengan prestasi penapisan dalam industri

  • segera:Peringatan: Maklumat BarlettaPlatform angkat gerak jenis garpu guntingPetua untuk membersihkan memberi anda BarlettaPlatform angkat gerak jenis garpu guntingPetua untuk membersihkan oleh syarikat kami, perkhidmatan BarlettaPlatform angkat gerak jenis garpu guntingPetua untuk membersihkan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BarlettaPlatform angkat gerak jenis garpu guntingPetua untuk membersihkan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BarlettaPlatform angkat gerak jenis garpu guntingPetua untuk membersihkan. BarlettaPlatform angkat gerak jenis garpu guntingPetua untuk membersihkan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BarlettaPlatform angkat gerak jenis garpu guntingPetua untuk membersihkan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!