BogotaPembelian jambatan naik tetapKawal kualiti produk dengan ketat

  • masa pelepasan:2024-03-21 13:24:49
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:145
  • Penerangan pantas:

    Bogota,Alasan: pompa perlengkapan rosak, dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan.Due to the fact that the boarding bri

Kandungan artikel

Alasan: pompa perlengkapan rosak, dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan.

Due to the fact that the boarding bridge can be used in many loading and unloading situations, the parameters of the boarding bridge also vary in different places. Contohnya, mod pergerakan, tujuan khusus, persekitaran kerja, saiz bangku kerja, muatan, tinggi lajur, dll. jambatan papan patut ditakrif dengan jelas satu per satu.

BogotaMengenai jambatan naik bimbit, berikut akan membincangkan beberapa titik-titik utama dalam penyelamatan peralatan industri. Sebab ini juga titik pengetahuan utama, diperlukan bagi semua orang untuk menangkap. Jika and a ingin menguasai secara keseluruhan jenis lif ini, dan melewatinya, anda juga boleh meningkatkan pengetahuan profesional anda dalam aspek-aspek ini. Oleh itu, ia layak untuk mencubanya!

Penggunaan tabu jambatan naik tetap: penyelamatan patut dilakukan dalam syarat menggantung dan menyokong platform kerja platform angkat untuk mengelak turun tiba-tiba platform angkat, yang boleh menyebabkan kemalangan yang tidak diperlukan; Jangan menyesuaikan valv keselamatan secara arbitrari. Kerana setiap komponen dalam sistem hidraulik berfungsi pada tekanan tertentu, selepas valv keselamatan disesuaikan, ia boleh menyebabkan operasi anormal sistem hidraulik dan menyebabkan kerosakan yang tidak diperlukan kepada pegawai, mesin dan objek.

Gunung BerapiTujuan jambatan boarding bimbit: jambatan boarding bimbit terutama digunakan untuk menyelesaikan masalah forklift tidak dapat langsung naik trak untuk memuatkan dan memuatkan barang, memerlukan pengendalian sekunder manual, yang menghabiskan masa dan sukar. Ia juga digunakan untuk memuatkan platform, platform memuatkan, dan sebagainya.

Buka valv manual, perlahan-lahan menurunkan jambatan papan, dan selamatkan lebih dari % piring bibir di bawah bekas.

Kecerunan jambatan penerbangan hidraulik elektrik sendiri mesti mempunyai cerun tertentu untuk membolehkan forklift memasuki kereta untuk memuatkan dan memuatkan kargo. Panjang cerun juga berbeza dari mm hingga mm, terutamanya mengingat keselamatan dan kestabilan penggunaan. Selama masa yang lama, penghasil paksi papan tidak mempunyai pusingan untuk menghindari perbezaan harga, yang % lebih tinggi daripada nilai pasar! Lebih dari satu ton lebih mahal!


BogotaPembelian jambatan naik tetapKawal kualiti produk dengan ketat



Apabila minyak hidraulik tidak mencukupi, menyebabkan udara memasuki minyak hidraulik dan juga menghasilkan bunyi yang tinggi. Jembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk dengan cepat dan selamat mengubah produk dan barang. Tinggi platform operasi pemuatan dan membuang ditetapkan, tetapi sentiasa ada perbezaan tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan platform pemuatan dan membuang disebabkan tinggi pengangkutan. Menyebabkan forklift tidak dapat memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung. Guna jambatan boarding untuk menyediakan sambungan yang boleh dipercayai. Benarkan trak forklift untuk memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan dengan selamat dan cepat untuk memuatkan dan membuka operasi.

Ada plat penukaran di atas slab jambatan, yang secara automatik meletakkannya di tepi kereta, memastikan transisi licin antara platform kargo dan kereta.

Langkah pencegahan: Peribadi semak penyegelan antaramuka paip masuk minyak dan titik penyegelan lain untuk menghalang udara masuk; Pada masa yang sama, mengeluarkan udara dalam sistem selepas setiap perubahan minyak.

analisisApabila menggantikan minyak hidraulik, kadang-kadang minyak hidraulik yang lemah juga boleh menyebabkan bunyi di jambatan boarding hidraulik,BogotaEmbedded boarding bridge, serta bunyi apabila stesen pam masuk ke udara.

Pertahanan bulanan jambatan penerbangan hidraulik: periksa pakaian pada gulung, peluru dan perlindungan sementara, pins silinder dan perlindungan, peluru dan perlindungan selain itu; Kualiti minyak dan aras minyak hidraulik; Jembatan penerbangan hidraulik sepatutnya ditangkap sepanjang proses, dan pada kedudukan ini, permukaan hidraulik sepatutnya hingga milimeter lebih tinggi dari bawah kotak. Minyak hidraulik gelap, melekat atau mempunyai objek asing seperti gravil. Jika ditemui,BogotaJembatan pengangkutan,BogotaJembatan penerbangan tetap hidraulik, ia patut diganti secara tepat waktu; Tambah minyak ke setiap bahagian untuk memperpanjang kehidupan perkhidmatan. Jembatan penerbangan hidraulik mempunyai julat yang luas penggunaan. Melakukan titik di atas dengan baik tidak hanya memastikan keselamatan peribadi anda tetapi juga memperpanjang kehidupan perkhidmatan peralatan, membuat jembatan penerbangan lebih baik berkhidmat anda.

Sambungan untuk. Benarkan trak forklift untuk memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan dengan selamat dan cepat untuk memuatkan dan membuka operasi.


BogotaPembelian jambatan naik tetapKawal kualiti produk dengan ketat



Ban: Kekuatan tinggi pembawa muatan, dan ban tekanan tinggi.

Interpretasi dan pengamatanPada masa ini, penggunaan jembatan naik bimbit telah meningkatkan efisiensi kerja secara efektif. Dengan hanya satu orang yang berfungsi, pemuatan dan pembuatan barang boleh selesai dengan cepat. Ini tidak hanya mengurangkan jumlah kerja yang besar untuk syarikat kilang, tetapi juga membawa efisiensi kerja yang lebih tinggi dan keuntungan ekonomi untuk kilang-kilang ini.

Jembatan pengangkutan bimbit ialah pemuatan dan membuang peralatan bantuan yang digunakan dalam sambungan dengan forklift, dan boleh mencapai pemuatan dan membuang cepat barang dengan hanya satu orang yang bekerja. It enables enterprises to reduce a large amount of labor, improve work efficiency, and obtain greater economic benefits.

Reason: The action of the support valve or electromagnetic directional valve fails, and there are two situations: the input voltage of the electromagnetic coil is less than V. Kol elektromagnetik terbakar. Kerja bantal mengganggu penyelesaian masalah: pemeliharaan atau penggantian boleh menghapuskannya.

Bogota[UNK][UNK]. Apabila jambatan naik bimbit perlu dipindahkan dari satu tempat ke tempat lain pertama-tama gemetar dua kaki sokongan jambatan naik bimbit sehingga kedua-dua roda belakang mendarat. Kemudian gunakan peranti hidraulik untuk menggulung roda belakang ke atas, mengubah tinggi untuk sepadan dengan tinggi forklift, dan kemudian forklift ditarik secara langsung ke kedudukan penggunaan.

Sistem elektrik jambatan pengangkutan dipenuhi dengan indikasi kesalahan untuk perlindungan bawah kabel dengan papan perlindungan kaki anti tekanan di platform.

Bahan jadual: Jadual dibuat dari mata anti slip mm.


BogotaMaklumat produk lain
  • IseronPlatform angkat hidraulik dua tonTeknologi penyimpanan

    IseronPlatform angkat hidraulik dua tonTeknologi penyimpanan

  • IseronAngkat dan mendarat jambatanKestabilan dalam reka bentuk struktur

    IseronAngkat dan mendarat jambatanKestabilan dalam reka bentuk struktur

  • Lapangan Terbang Antarabangsa Los AngelesJembatan boarding mudahLangkah berjaga-jaga untuk penggunaa

    Lapangan Terbang Antarabangsa Los AngelesJembatan boarding mudahLangkah berjaga-jaga untuk penggunaa

  • Lapangan Terbang Antarabangsa Los AngelesPlatform penangkapan jenis gunting bergerakkeputusan ujian

    Lapangan Terbang Antarabangsa Los AngelesPlatform penangkapan jenis gunting bergerakkeputusan ujian

  • Lapangan Terbang Antarabangsa Los AngelesLif liga aluminium yang bergerak sendiriHubungan penawaran

    Lapangan Terbang Antarabangsa Los AngelesLif liga aluminium yang bergerak sendiriHubungan penawaran

  • FaridpurSemasa terburu bagi pengubah jenis keringFaktor mempengaruhi harga

    FaridpurSemasa terburu bagi pengubah jenis keringFaktor mempengaruhi harga

  • InovroclawPlatform angkat hidraulik elektrikBerhenti jatuh dan pulih

    InovroclawPlatform angkat hidraulik elektrikBerhenti jatuh dan pulih

  • InovroclawAngkat dan turunkan jambatan naikIngatkan anda untuk memulakan sumber untuk mengurangkan k

    InovroclawAngkat dan turunkan jambatan naikIngatkan anda untuk memulakan sumber untuk mengurangkan k

  • segera:Peringatan: Maklumat BogotaPembelian jambatan naik tetapKawal kualiti produk dengan ketat memberi anda BogotaPembelian jambatan naik tetapKawal kualiti produk dengan ketat oleh syarikat kami, perkhidmatan BogotaPembelian jambatan naik tetapKawal kualiti produk dengan ketat dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BogotaPembelian jambatan naik tetapKawal kualiti produk dengan ketat, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BogotaPembelian jambatan naik tetapKawal kualiti produk dengan ketat. BogotaPembelian jambatan naik tetapKawal kualiti produk dengan ketat di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BogotaPembelian jambatan naik tetapKawal kualiti produk dengan ketat, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!