YorkPengubah jenis kering 2500kVATerobosan industri

  • masa pelepasan:2024-04-18 21:00:00
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:430
  • Penerangan pantas:

    York,Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian pentingUntuk impuls tiada muatan menutup pengubah,YorkTransformer in

Kandungan artikel

Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah,YorkTransformer in distribution room, perhatikan perkara-perkara berikut:

YorkPembuat Transformer biasanya mengadopsi kising perlindungan IP, ular, kucing dan burung, yang menyebabkan kesalahan umum yang jahat seperti kesalahan sirkuit pendek dan kegagalan kuasa, dan menyediakan penghalang alam yang selamat bagi bahagian yang bertenaga. Jika peralatan pengubah perlu berada di luar, kasing perlindungan IP boleh diadopsi. Selain perlindungan IP di atas, ia boleh menghindari & DEG dengan bisektor; Air jatuh di sudut. Namun, penguncian IP akan mengurangi kapasitas pendinginan pengubah, jadi perhatikan pengurangan volum operasinya.

Berapa banyak pengubah kuasa

LevinKol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.


YorkPengubah jenis kering 2500kVATerobosan industri



Dalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Apabila kuasa output P bagi pengubah sama dengan kuasa input P, efisiensi & ETA; Sama, pengubah tidak akan menyebabkan kehilangan. Tetapi sebenarnya tidak ada pengubah seperti itu. Energi elektromagnetik pengubah sentiasa menyebabkan kehilangan kunci kehilangan semacam ini adalah kehilangan tembaga dan kehilangan besi. Kehilangan tembaga merujuk kepada kerugian disebabkan oleh bilangan pusingan koil pengubah. Apabila arus mempunyai demam menurut bilangan pusingan koil, sebahagian tenaga elektromagnetik berubah menjadi tenaga dan hilang. Kerana kola elektromagnetik biasanya terluka oleh wayar inti tembaga dengan lapisan mengisolasi, ia dipanggil kehilangan tembaga.

Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

Berjanjilah dan berjanjilah.Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.

Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa


YorkPengubah jenis kering 2500kVATerobosan industri



Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

Fokus pada PembangunanPemburukan pengisihan Solenoid

Kaedah sentuhan tangan untuk pemeriksaan pengubah

Penukar jenis kering

YorkTerlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik,YorkPeriod jaminan pengubah yang ditenggelamkan minyak, yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap,YorkPengubah kuasa konstruksi, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.

Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

HoustonMaklumat produk lain
  • Lido di RomaPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriSerlahkan kandungan pertumbuhan yang s

    Lido di RomaPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriSerlahkan kandungan pertumbuhan yang s

  • Lido di RomaLif rumah tangga kecil 3 tingkatMengapa ia begitu popular

    Lido di RomaLif rumah tangga kecil 3 tingkatMengapa ia begitu popular

  • PamulangPemasangan pengubah distribusiKekuatan dan kelemahan dalam penggunaan produk

    PamulangPemasangan pengubah distribusiKekuatan dan kelemahan dalam penggunaan produk

  • Appeldorenlifter garpuIsyarat pelepasan

    Appeldorenlifter garpuIsyarat pelepasan

  • AppeldorenProdusi jambatan naikKaedah pengisaran yang diperbaiki

    AppeldorenProdusi jambatan naikKaedah pengisaran yang diperbaiki

  • FerraraTekanan hidraulik paksi boarding tetapHarga lebih berpatutan

    FerraraTekanan hidraulik paksi boarding tetapHarga lebih berpatutan

  • FerraraPlatform mengangkat garpu gunting direka sendiriApakah industri yang berkenaan

    FerraraPlatform mengangkat garpu gunting direka sendiriApakah industri yang berkenaan

  • FerraraLif rumah tangga kecil VillaAlat ujian profesional

    FerraraLif rumah tangga kecil VillaAlat ujian profesional

  • segera:Peringatan: Maklumat YorkPengubah jenis kering 2500kVATerobosan industri memberi anda YorkPengubah jenis kering 2500kVATerobosan industri oleh syarikat kami, perkhidmatan YorkPengubah jenis kering 2500kVATerobosan industri dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk YorkPengubah jenis kering 2500kVATerobosan industri, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian YorkPengubah jenis kering 2500kVATerobosan industri. YorkPengubah jenis kering 2500kVATerobosan industri di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di YorkPengubah jenis kering 2500kVATerobosan industri, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!