BisceglieFixed boarding bridgedi sini mempunyai

  • masa pelepasan:2024-04-18 21:05:39
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:225
  • Penerangan pantas:

    Bisceglie,Pemasangan keretapi panduan juga merupakan titik kunci dalam pemasangan jambatan naik bimbit. Untuk itu, fokus adalah un

Kandungan artikel

Pemasangan keretapi panduan juga merupakan titik kunci dalam pemasangan jambatan naik bimbit. Untuk itu, fokus adalah untuk melaksanakan jumlah lemak yang sesuai pada keretapi panduan sebelum pemasangan, untuk memastikan keadaan yang baik. Terdapat satu perbezaan yang dibenarkan untuk perpendikulati keretapi panduan. Secara umum, ia ditentukan untuk berada dalam mm. Jika perlu, gelang dinding boleh dipasang.

Semasa penggunaan, perhatian yang dekat patut diberikan kepada keadaan peralatan, dan jika ada sebarang masalah, penggunaan patut dihentikan segera.

BisceglieKeuntungan: Struktur operasi sederhana operasi selesa, keselamatan dan kepercayaan, penampilan indah, menjadikannya peralatan kerja tinggi dengan keselamatan dan efisiensi kerja yang lebih baik.

Jembatan memasuki papan, seperti yang dikatakan nama, rujuk ke jembatan memasuki papan memasuki platform operasi memuatkan dan memuatkan. Permukaan papan utama jembatan memasuki papan memasuki adalah mengufuk dengan aras atas platform operasi memuatkan dan memuatkan. Sempurna disertai ke dalam platform, ia tidak akan mempengaruhi tugas operasi lain pada platform tanpa memuatkan dan membuka operasi. Jembatan boarding dengan jenis struktur ini digunakan secara luas dan juga peranti bantuan boarding relatif cepat. Rancangannya biasanya dijandardizasi sepenuhnya sejak rancangan struktur bangunan. Kami adalah pembuat jambatan jangka panjang.

LleidaBahan yang digunakan untuk jambatan papan adalah: gelang utama dibuat dari paip besi bentuk istimewa.

Muat: - ton.

Akhir depan jambatan naik dipenuhi dengan mekanisme roda universal berjalan dan mekanisme traksi, yang membuat pergerakan jambatan naik sangat selesa; Cerita utama mengadopsi standar negara kuasa tinggi # besi, dengan kualiti yang stabil dan boleh dipercayai; Panjang lanjutan platform atas menyediakan ruang yang cukup untuk menyesuaikan sudut muatan dan muatan semasa operasi forklift untuk mencegah penyelamatan cerun dan memastikan operasi yang lebih selamat; Mengadopsi kaki sokongan tonasi besar dan dua kaki sokongan bantuan, dengan kapasitas sokongan kuat dan paksi stabil dan kekal; Paksi depan mengadopsi rancangan terintegrasi; Dek jambatan disediakan dengan mata anti slip, yang mempunyai fungsi anti slip yang baik; The axle design has a compact and sturdy structure to prevent axle deformation after dynamic loads;


BisceglieFixed boarding bridgedi sini mempunyai



Sambungan untuk. Benarkan trak forklift untuk memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan dengan selamat dan cepat untuk memuatkan dan membuka operasi.

Skenario yang boleh dilaksanakan: Sesuai untuk operasi tinggi-tinggi bergerak seperti menetapkan dan pemeriksaan peralatan tinggi-tinggi dalam berbagai industri.

Terdapat banyak jenis jambatan naik dan kaedah pemasangan mereka juga berbeza. Hanya melalui aplikasi yang masuk akal boleh efisiensi kerja mereka dipaksimumkan. Di bawah, editor akan menjelaskan kepada anda bagaimana untuk memasang cepat jambatan boarding ton.

Survey produkJembatan penerbangan hidraulik patut mengikut prinsip menjadi berlebihan kerana pencarian berlebihan boleh menyebabkan kerosakan kepada objek; Bekerja pada platform angkat tanpa halangan perlindungan mungkin menyebabkan pegawai jatuh dan menyebabkan korban.

Tekanan pada paksi akan mengurangkan hidup perkhidmatan paksi naik.

Semasa proses penggalian lubang dasar jambatan penerbangan sederhana, tekanan struktur sokongan patut dihentikan, dan perubahan dinding tanah patut diperhatikan setiap masa. Jika ada fenomena yang tidak normal seperti retak ditemui, lepaskan rantai tetap dan tekan pengendali pada rak. Kendaraan akan memandu dan rak akan ditetapkan semula. Angkat bahagian belakang jambatan naik dan gantung di dalam kenderaan.

Kerja langsungAlasan: pompa perlengkapan rosak, dan mempunyai kotak elektrik terpisah.

Selepas kerja jembatan naik selesai, semua bahagian patut dicuci dan dibersihkan. Bila tidak berfungsi, bangku kerja patut turun ke kedudukan rendah.

BisceglieSaya tidak tahu apa jambatan penerbangan hidraulik tetap, apa yang ia lakukan? Seterusnya, saya akan bercakap dengan anda tentang apa jambatan penerbangan hidraulik yang tetap. Jembatan muatan hidraulik tetap adalah peranti jambatan yang digunakan diantara forklift dan trak, memudahkan muatan dan muatan barang.

Kehidupan perkhidmatan jambatan naik kecil juga berkaitan dengan kualiti peralatan sendiri. Pilih perusahaan kecil dengan harga rendah dan kualiti rendah untuk produksi dan penghasilan boleh menghemat biaya dalam masa singkat. Namun, ia juga meletakkan dasar untuk penggunaan masa depan. If quality problems and accidents occur, it will not only cause personnel and property losses, but also delay delivery time,BisceglieJembatan pengangkutan bekas, causing immeasurable direct or indirect losses.

Due to the fact that the boarding bridge can be used in many loading and unloading situations, the parameters of the boarding bridge also vary in different places. Contohnya, tujuan khusus, persekitaran kerja saiz bangku kerja, muatan,BisceglieJambatan naik selesai, tinggi lajur, dll. jambatan papan patut ditakrif dengan jelas satu per satu.


HoustonMaklumat produk lain
  • GhentPlatform angkat kereta api tunggalPenjelasan produk

    GhentPlatform angkat kereta api tunggalPenjelasan produk

  • GhentHarga lif kecil rumah tanggaPasaran domestik secara beransur-ansur tepu

    GhentHarga lif kecil rumah tanggaPasaran domestik secara beransur-ansur tepu

  • CiputatParameter pengubah kuasa tenggelam minyakCara membaiki selepas kakisan

    CiputatParameter pengubah kuasa tenggelam minyakCara membaiki selepas kakisan

  • LivornoPlatform penangkapan hidraulik tersendiriPenjelasan terperinci mengenai jenis dan prinsip ker

    LivornoPlatform penangkapan hidraulik tersendiriPenjelasan terperinci mengenai jenis dan prinsip ker

  • LivornoMoving the boarding bridgeKaedah pemeriksaan kualiti

    LivornoMoving the boarding bridgeKaedah pemeriksaan kualiti

  • NyolJembatan pengangkutan gudangStrategi teori yang dihasilkan oleh kecekapan

    NyolJembatan pengangkutan gudangStrategi teori yang dihasilkan oleh kecekapan

  • NyolPlatform angkat lengan kurvaApa yang hendak digunakan

    NyolPlatform angkat lengan kurvaApa yang hendak digunakan

  • NyolHarga lif rumah tangga 5 tingkatProses pengeluaran lebih lengkap

    NyolHarga lif rumah tangga 5 tingkatProses pengeluaran lebih lengkap

  • segera:Peringatan: Maklumat BisceglieFixed boarding bridgedi sini mempunyai memberi anda BisceglieFixed boarding bridgedi sini mempunyai oleh syarikat kami, perkhidmatan BisceglieFixed boarding bridgedi sini mempunyai dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BisceglieFixed boarding bridgedi sini mempunyai, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BisceglieFixed boarding bridgedi sini mempunyai. BisceglieFixed boarding bridgedi sini mempunyai di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BisceglieFixed boarding bridgedi sini mempunyai, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!