EstelgomPlatform angkat bergerak sendiriMengurangkan pencemaran radioaktif

  • masa pelepasan:2024-04-18 21:23:10
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:102
  • Penerangan pantas:

    Estelgom,Permukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih, penyelamatan patut dilakukan dengan penolakan tekanan lengkap apa

Kandungan artikel

Permukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih, penyelamatan patut dilakukan dengan penolakan tekanan lengkap apabila memasang mana-mana komponen sistem hidraulik. Penggunaan platform lif untuk mencegah cat luaran dari pelepasan adalah luas, dan ia masih selepas kemajuan cepat standar hidup dan industri. Bagaimana lif tersebut digunakan, sama ada di pusat belanja, stesen, atau hotel.

EstelgomIa adalah biasa untuk memindahkan barang ke atas dan ke bawah di workshops, gudang, dan rak kerja, tetapi anda tahu bagaimana untuk menggunakan lif elektrik tetap untuk meningkatkan efisiensi tenaga? Pembuat lif profesional mempunyai ujian ketat, jaminan kualiti, dan aktiviti promosi sedang berlangsung. Selamat datang untuk berkonsultasi

Semak orientasi relatif antara dinding sokongan kabel dan bingkai panduan kabel

Hanwella IhalaSemak keadaan kabel pelindung bingkai panduan kabel

Urus, buang rust dan mengisi semula komponen struktur seperti kandang penggantian dan bingkai kereta api panduan untuk kerosakan, peralatan kayu, bambu dan logam yang digunakan mesti tetap, dan penggunaan bahan-bahan yang boleh hancur dan mudah rosak adalah melarang.

The load is - tons, with optional large and small countertops,EstelgomPlatform mengangkat liga aluminium lajur ganda, and supports customization. Model biasa Longhai Heavy tersedia dalam stok untuk mengurangi masa tunggu! Lif kargo adalah jenis lif atau platform angkat yang kadang-kadang menghasilkan bunyi.

Lift jenis kereta api panduan sepatutnya mematuhi standar industri mekanik Republik rakyat China. Platform angkat JB/TJB/T secara umum dibahagi menjadi platform angkat tetap, platform angkat bimbit platform angkat sendiri, dan kenderaan angkat. Suhu persekitaran kerja ialah --+, dan secara umum diperlukan kelajuan angkat bangku kerja seharusnya - m/min, dan kelajuan menurunkan tidak seharusnya lebih besar daripada yang platform angkat. Kaedah pengiraan berbeza boleh berbeza sedikit; Calculation of elevator speed: The lifting speed is equal to the lifting height/(volume of oil cylinder/displacement of pump station). Semasa menggunakan produk platform angkat, ia tidak dapat dihindari bahawa beberapa kesalahan boleh berlaku. Bagaimana kesalahan ini boleh dihapuskan?

Keadaan pemasanganSemak semua seksyen piawai dan titik sambungan sokongan diagonal. Semak bolt perlahan rak gear dan pastikan plat dan organisasi sayap sejuk motor bersih

Semak jika orientasi blok had atas dan bawah pada bingkai trek panduan adalah betul

Di atas adalah apa yang kami perkenalkan kepada anda mengenai penggunaan platform angkat, yang merupakan produk mekanik yang sangat penting untuk angkat apabila kita melaksanakannya, kita perlu memperhatikan lebih banyak tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan. jadi, mari kita perkenalkan kepada anda tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan.


EstelgomPlatform angkat bergerak sendiriMengurangkan pencemaran radioaktif



Komponen kotak gerak lengkap dan selamat, dan tiada kerosakan atau kemudahan.

keperluan keselamatanUntuk memastikan pengendalian yang selamat dan boleh diandalkan dan mencegah kemalangan, valv kawalan hidraulik satu arah, juga dikenali sebagai kunci hidraulik, ditambah untuk memastikan pengendalian diri yang selamat jika paip hidraulik rosak secara tidak sengaja. Penggera kawalan bunyi berlebihan dipasang untuk membedakan antara muatan berlebihan atau kegagalan peralatan. Untuk mengangkat platform, kita tidak telah mengumpulkan mereka, tetapi perlu memasang mereka sendiri di tempat yang kita perlukan. Jadi apa yang patut kita perhatikan bila memasang mereka?

Fungsi valv overflow bagi platform pembangkit jenis trek panduan adalah untuk melindungi sistem hidraulik daripada kerosakan tekanan yang berlebihan. Ia biasanya ditempatkan di dalam stesen pam,EstelgomPlatform mengangkat secara keseluruhan, dengan valv penyesuaian di satu sisi. Perhatian semua orang, hanya menyesuaikan valv relief boleh berbahaya jika tekanan di dalam silinder minyak atau paip minyak terlalu tinggi, beberapa situasi mungkin berlaku. If there is a problem with the fixed lifting platform equipment,EstelgomPlatform mengangkat tali aluminum, it is necessary to communicate with the manufacturer in a timely manner and not easily adjust the overflow valve of the fixed lifting platform. When is it necessary to adjust the overflow valve of the fixed lifting platform?

Kebocoran minyak serius dari pompa manual dan pompa gear; Pompa perlengkapan rosak, dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan; Minyak hidraulik tidak cukup; Sirkuit terbuka; Penghalangan penapis; The action of the support valve or directional valve fails; Tekanan input tidak mencukupi bagi kola elektromagnetik; Kol elektromagnetik terbakar; Core valve terperangkap. Ini semua faktor yang menyebabkan bangku kerja platform angkat untuk mengangkat lemah atau tidak, jadi penyelesaiannya adalah untuk menggantikan cincin penyegelan, menggantikan pompa perlengkapan, menambah minyak hidraulik yang cukup, memperbaiki sistem elektrik, menggantikan atau bersih, memperbaiki atau menggantikan.

EstelgomKedua, jika lif kereta api panduan ditempatkan di kawasan dengan musim yang berbeza ia adalah khusus penting untuk memilih produk dari musim yang sama untuk ejen yang digunakan dalam tali wayar besi lif panduan untuk mencapai keputusan yang lebih baik.

Semak keadaan kabel pelindung bingkai panduan kabel

Semua lubang di kenderaan kerja ketinggian tinggi dan lokasi kerja ketinggian tinggi mesti dikuasai dengan penutup kuat, pagar, atau jaringan keselamatan.


HoustonMaklumat produk lain
  • LodzPlatform angkat lengan kurvaPakai dan gagal

    LodzPlatform angkat lengan kurvaPakai dan gagal

  • LodzHarga pemutar hidraulikAnalisis pembuatan

    LodzHarga pemutar hidraulikAnalisis pembuatan

  • CileungsiParameter pengubah terjun minyak 1250kvaMelegakan tekanan kewangan

    CileungsiParameter pengubah terjun minyak 1250kvaMelegakan tekanan kewangan

  • RagusaPlatform penangkapan hidraulik tetap dalamPiawaian pelaksanaan

    RagusaPlatform penangkapan hidraulik tetap dalamPiawaian pelaksanaan

  • RagusaPaksi penerbangan hidraulik tetapBagaimana menangani fenomena calar permukaan

    RagusaPaksi penerbangan hidraulik tetapBagaimana menangani fenomena calar permukaan

  • TianjinJembatan pengangkutan profesionalCara operasi semasa pembinaan

    TianjinJembatan pengangkutan profesionalCara operasi semasa pembinaan

  • TianjinPlatform jenis lifting platformKeperluan rancangan kualiti produk

    TianjinPlatform jenis lifting platformKeperluan rancangan kualiti produk

  • TianjinHydraulic fully automatic plate rolling machinePunca masalah nilai

    TianjinHydraulic fully automatic plate rolling machinePunca masalah nilai

  • segera:Peringatan: Maklumat EstelgomPlatform angkat bergerak sendiriMengurangkan pencemaran radioaktif memberi anda EstelgomPlatform angkat bergerak sendiriMengurangkan pencemaran radioaktif oleh syarikat kami, perkhidmatan EstelgomPlatform angkat bergerak sendiriMengurangkan pencemaran radioaktif dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk EstelgomPlatform angkat bergerak sendiriMengurangkan pencemaran radioaktif, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian EstelgomPlatform angkat bergerak sendiriMengurangkan pencemaran radioaktif. EstelgomPlatform angkat bergerak sendiriMengurangkan pencemaran radioaktif di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di EstelgomPlatform angkat bergerak sendiriMengurangkan pencemaran radioaktif, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!