JubaNameMasalah penyelewengan

  • masa pelepasan:2024-03-23 19:24:28
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:357
  • Penerangan pantas:

    Juba,Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminatKawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi p

Kandungan artikel

Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

JubaPada kuasa bernilai, nisbah kuasa output kepada kuasa input pengubah dipanggil efisiensi pengubah, iaitu & ETA; Adakah efisiensi pengubah; P ialah kuasa input dan P ialah kuasa output.

Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

MubendeSolusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.

Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis,JubaPenukar jenis kering scb14, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).

Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!


JubaNameMasalah penyelewengan



Kebocoran minyak dari radiator paip panas

The step-up dry-type transformer refers to the instantaneous operation of voltage. At this stage, there are few manufacturers of dry-type transformer that can reasonably guarantee the instantaneous step-up in China. The step-up dry-type transformer has strong step-up capacity and good practical effect. Perbezaan bergantung pada penyunting kuasa pengubah tanpa pengatur kegembiraan tidak mempunyai kemampuan untuk mengubah perlengkapan dengan muatan. Kerana penyunting kuasa tap jenis ini boleh mematikan keseluruhan proses dalam masa singkat semasa keseluruhan proses perubahan perlengkapan,JubaPenukar tiga fasa 30 KVA, mematikan semasa muatan akan menyebabkan pembakaran lengkung diantara penyunting sirkuit, kuasa tap menyala dan dimatikan atau ralat sirkuit pendek, jadi penyunting jenis kering akan dimatikan semasa pengaturan. Oleh itu, ia biasanya digunakan sebagai pengubah jenis kering yang tidak terlalu ketat dalam peraturan tekanan dan tidak perlu disesuaikan sering.

Ia termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi, berbagai bahagian lapisan mengisolasi, proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar, proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik, proses penyelesaian dan piawai kualiti, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit proses potong cip besi, proses tumpukan inti dan piawai kualiti, proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.

tawaranDari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.

Dalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.

PengurusanApakah mod kawat pengubah jenis kering?

Pertama-tama, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat, ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan,JubaKomponen utama pengubah tenggelam minyak, terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu, pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi) ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius, dan operasi percubaan akan dihentikan.

Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

JubaKebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

Apabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

Ia biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berkesan. Material komposit polimer boleh ikat bahan logam, porselin, kaca laminat dan bahan-bahan lain dengan baik, untuk mencapai pengurusan tekanan kebocoran minyak.

JubaMaklumat produk lain
  • polandiaPlatform angkat hidraulik elektrik tetapDalam menghadapi pelbagai bentuk, langkah-langkah pe

    polandiaPlatform angkat hidraulik elektrik tetapDalam menghadapi pelbagai bentuk, langkah-langkah pe

  • polandiaBridge Mobile Provincial BoardingBentuk selangit

    polandiaBridge Mobile Provincial BoardingBentuk selangit

  • CerignolaJembatan boarding tetapPeranan atas tidak boleh diabaikan

    CerignolaJembatan boarding tetapPeranan atas tidak boleh diabaikan

  • CerignolaPlatform penangkapan trekNilai menggunakan standard

    CerignolaPlatform penangkapan trekNilai menggunakan standard

  • CerignolaLif rumah tangga kecil VillaTerminologi asas

    CerignolaLif rumah tangga kecil VillaTerminologi asas

  • BholaSenarai harga bagi pengubah jenis kotak 630kVACara membina

    BholaSenarai harga bagi pengubah jenis kotak 630kVACara membina

  • Koeln-NippesPlatform angkat hidraulik elektrik tetapMempercepat kemajuan pembinaan

    Koeln-NippesPlatform angkat hidraulik elektrik tetapMempercepat kemajuan pembinaan

  • Koeln-NippesBridge boarding of aluminum alloyAjar anda cara memilih yang sesuai untuk anda

    Koeln-NippesBridge boarding of aluminum alloyAjar anda cara memilih yang sesuai untuk anda

  • segera:Peringatan: Maklumat JubaNameMasalah penyelewengan memberi anda JubaNameMasalah penyelewengan oleh syarikat kami, perkhidmatan JubaNameMasalah penyelewengan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk JubaNameMasalah penyelewengan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian JubaNameMasalah penyelewengan. JubaNameMasalah penyelewengan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di JubaNameMasalah penyelewengan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!