MassaLif rumah tangga kecil VillaCiri reka bentuk

masa pelepasan:2024-01-19 14:01:22 Pengguna pos:938HP166090698 Paparan halaman:170

Petua teras:Massa,Jika lif sudah di lantai pertama segera buka pintu lif dan masukkan ke negara yang ditugaskan petugas kebakaran.Sumber k

Jika lif sudah di lantai pertama segera buka pintu lif dan masukkan ke negara yang ditugaskan petugas kebakaran.

Sumber kuasa bilik mesin: Sumber kuasa seharusnya tiga fasa V, HZ, dan sumber kuasa pencahayaan seharusnya fasa tunggal V, HZ. Garis masuk seharusnya disambung ke sekitar pintu masuk bilik mesin dan dilengkapi dengan soket masuk. Mengkhusus dalam perniagaan produk dan sumber berkembang, termasuk: penghasil lif rumah

MassaLift peralatan dan rak, yang memproses kereta panduan menjadi rak, dan memasang peralatan dalam kereta yang berkaitan dengan rak. Motor elektrik memandu peralatan untuk putar dan mengangkat kereta.

Jika lif berada di arah bawah, segera menutup pintu dan kembali ke stesen lantai pertama, dan secara automatik membuka pintu lif.

OuarglaButang tutup pintu tidak mempunyai fungsi penyelamatan diri. Selama tempoh penyelamatan yang ditentukan, komponen lif dalam operasi diperiksa, dipenuhi bahan bakar, debu dibuang, dan peranti keselamatan dinyahpepijat. Termasuk ujian yang tidak menghancurkan dan pemeliharaan tali besi traksi lif.

Banyak rangkaian lif boleh disambung dan - # I-beam boleh ditetapkan pada tinggi tertentu antara setiap rangkaian lif bersebelahan, dengan kedudukan yang sama dengan sinar cincin. Pit mesti dilengkapi dengan jaringan pengasingan yang mm di atas aras tanah.

Komponen mekanik mesin tarik lif memerlukan minyak. Terdapat dua skala pada penutup luar mesin tarik. Buka tombol minyak untuk memeriksa sama ada minyak sepatutnya berada di tengah dua skala. Jika minyak lebih rendah dari skala bawah, lif tidak akan beroperasi dengan baik untuk masa yang panjang, yang menyebabkan pembakaran mesin tarik lif dan motor. Selepas lif telah berjalan untuk masa yang lama,MassaLift pencahayaan tahap, minyak seharusnya diganti dengan cara yang tepat untuk menjaga mesin traksi bersih dan dalam keadaan baik.


MassaLif rumah tangga kecil VillaCiri reka bentuk



Komponen mekanik mesin tarik lif memerlukan minyak. Terdapat dua skala pada penutup luar mesin tarik. Buka tombol minyak untuk memeriksa sama ada minyak sepatutnya berada di tengah dua skala. Jika minyak lebih rendah dari skala bawah, ia bermakna bahawa mesin tarik sepatutnya dipenuhi minyak. Jika tidak dipenuhi minyak, lif tidak akan beroperasi dengan baik untuk masa yang panjang, yang menyebabkan pembakaran mesin tarik lif dan motor. Selepas lif telah berjalan untuk masa yang lama, minyak seharusnya diganti dengan cara yang tepat untuk menjaga mesin traksi bersih dan dalam keadaan baik.

In , the Beijing Hotel at the south entrance of Beijing installed three Otis AC single speed elevators, including two passenger elevators with seven stops on seven floors; tangga utiliti,MassaLif rumah villa penglihatan kecil, lantai dan stesen (termasuk lantai).

Dipercayakan oleh jabatan atau unit berkaitan, melakukan demonstrasi awal dan penilaian selepas progresi, ekonomi dan kemudahan pelaburan besar, perubahan dan projek pembangunan dalam industri lif.

PerincianRangkaian pembayaran dan tali tidak boleh bertentangan dengan shaft atau komponen lain semasa operasi lif.

Ia disarankan untuk menggunakan escalator frekuensi cerdas atau pembolehubah, bilik bukan mesin atau bilik kecil pembolehubah frekuensi lif penumpang, dan lif penglihatan.

Perhatian: lift terdiri dari dua bahagian utama: mekanik dan elektrik. Jika lif tidak dikekalkan sehari-hari, keselamatannya tidak dapat dijamin. Jika lif perlu dipenuhi tanpa bahan bakar, ia akan menyebabkan memakai dan merobek pada komponen mekanik lif, standar kualiti, dll.) dalam industri ini. Lakukan pemeriksaan dan penilaian, mempromosikan dan mempromosikan kerja pengawasan kualiti.

Mesin tarik lif terutamanya mengandungi mesin tarik magnet terus-menerus dan mesin tarik asinkron tradisional. Perbandingan dua jenis mesin tarik: Menurut Persatuan Lift China, dalam beberapa tahun berikutnya, produksi lif China akan terus menjaga pertumbuhan tetap, dengan kadar pertumbuhan tahunan % - %. Dengan pembangunan terus menerus teknologi dan pelaksanaan terus menerus penyimpanan tenaga dan pengurangan emisi di China, nisbah produksi lif penyimpanan tenaga dalam total produksi lif di China terus meningkat, dijangka akan meningkat dari % pada ke sekitar % pada , mencapai unit. Untuk bekerja sama dengan pelaksanaan tindakan penyimpanan tenaga negara untuk bangunan berbagai kawasan telah memperkenalkan rancangan untuk penggantian atau pemulihan lif, menggantikan lif yang telah luput dengan lif penyimpanan tenaga melalui penggantian atau pemulihan teknik.

This new type of elevator is equipped with multiple elevator cabins in each elevator passage, which can operate freely in both horizontal and vertical directions and are suitable for buildings of any height, and purpose. Dan teknologi motor linear yang syarikat rancang untuk mengadopsi adalah jenis kereta api levitation magnetik yang sama dengan&#quo; Sistem kereta bawah tanah menegak;.

Massa[UNK][UNK]“& rdquo; Elevator shaft: The design conditions are provided by the user to the architectural design department. The architectural design department analyzes whether the on-site pit depth, top floor height, reaction force, etc. can meet the installation requirements of the elevator, as well as which building structures are needed (such as smashing stairs or floors), and develops a renovation construction plan. Jika memang diperlukan untuk mengubah struktur lif disebabkan keadaan teknik awam (seperti saiz kereta, lebar pembukaan pintu dll.), maka pertimbangkan rancangan bukan piawai lif.

Jika lif berada di arah bawah, segera menutup pintu dan kembali ke stesen lantai pertama, dan secara automatik membuka pintu lif.

Peranti ketegangan pembatasan kelajuan dan peranti ketegangan tali besi patut dilengkapi dengan suis keselamatan.


Hak cipta dan notis:
1. MassaLif rumah tangga kecil VillaCiri reka bentuk yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat MassaLif rumah tangga kecil VillaCiri reka bentuk, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan MassaLif rumah tangga kecil VillaCiri reka bentuk adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian MassaLif rumah tangga kecil VillaCiri reka bentuk mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Massamengesyorkanberita
MassaBerita terkini