GottingenMuat hidraulik bergerak dan membuka jembatan naikCara memasang dengan betul sebelum bekerja

  • masa pelepasan:2024-04-26 13:19:18
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:154
  • Penerangan pantas:

    Gottingen,Konfigurasi jambatan naik bimbit: Sistem hidraulik mempunyai fungsi pengendalian kecemasan dalam kes kemalangan tiba-tib

Kandungan artikel

Konfigurasi jambatan naik bimbit: Sistem hidraulik mempunyai fungsi pengendalian kecemasan dalam kes kemalangan tiba-tiba atau penghilangan kuasa.

Apa itu paksi penerbangan hidraulik? Jembatan penerbangan hidraulik adalah peralatan bantuan istimewa yang digunakan untuk memuatkan dan memuatkan cepat barang, dan fungsi penyesuaian tingginya boleh membina jembatan antara trak dan platform gudang. Apa langkah operasi yang kita lakukan semasa digunakan?

GottingenPeralatan khas yang boleh memindahkan laman muatan dan membuang kapanpun untuk mencapai muatan dan membuang cepat barang. Aplikasi jambatan naik bimbit membolehkan perusahaan mengurangi jumlah besar kerja, terus meningkatkan efisiensi kerja, dan mendapatkan keuntungan ekonomi yang lebih besar. Dengan menggunakan garpu untuk menarik atau mendorong, jambatan muatan hidraulik bergerak boleh dipindahkan ke posisi kerja, dan garpu boleh bebas naik jambatan dan perjalanan antara trak dan tanah, mencapai muatan dan muatan dengan cepat dan selamat. Apabila pengguna meninggalkan kilang, jembatan naik biasanya lebih cepat daripada peralatan berat lain. However, due to the different applications of the boarding bridge compared to other unloading platform devices,GottingenPaksi penerbangan tetap hidraulik, the service life of the boarding bridge has been shortened. Jadi ia juga penting untuk melakukan kerja yang baik dalam penyelamatan kemudian jambatan naik bimbit. Pembuat jambatan pengangkutan profesional mempunyai ujian ketat dan jaminan kualiti. Aktiviti promosi sedang berlangsung, selamat datang untuk berkonsultasi

Alasan: minyak hidraulik yang tidak cukup.

Namyang-dongPengecualian: Pengurangan muatan boleh menghapuskannya.

Pemasangan keretapi panduan juga merupakan titik kunci dalam pemasangan jambatan naik bimbit. Untuk itu, fokus adalah untuk melaksanakan jumlah lemak yang sesuai pada keretapi panduan sebelum pemasangan, untuk memastikan keadaan yang baik. Terdapat satu perbezaan yang dibenarkan untuk perpendikulati keretapi panduan. Secara umum, ia ditentukan untuk berada dalam mm. Jika perlu, gelang dinding boleh dipasang.

Persekutuan bukan profesional tidak dibenarkan untuk nyahkumpul dan pasang produk ini dengan kehendak untuk mencegah kejutan elektrik atau sambungan yang salah.


GottingenMuat hidraulik bergerak dan membuka jembatan naikCara memasang dengan betul sebelum bekerja



Jembatan memasuki papan seperti yang dikatakan nama, mereka patut diselesaikan dan diselesaikan dengan segera. Semua wayar dan kabel di jambatan naik bimbit sepatutnya diperiksa untuk apa-apa kerosakan atau kerosakan ia tidak akan mempengaruhi tugas operasi lain pada platform tanpa memuatkan dan membuka operasi. Jembatan boarding dengan jenis struktur ini digunakan secara luas dan juga peranti bantuan boarding relatif cepat. Rancangannya biasanya dijandardizasi sepenuhnya sejak rancangan struktur bangunan. Kami adalah pembuat jambatan jangka panjang.

() Setiap mekanisme di lif patut diperiksa untuk operasi normal dan sebarang bunyi atau kesalahan lain. Jika ada, dan jika ada, mereka sepatutnya dibungkus dengan segera atau diganti dengan yang baru.

Adakah anda tahu beberapa ciri-ciri kerja dari jembatan naik hidraulik? Hari ini, saya akan membawa anda untuk memahami!

indeksSebab banyak pelanggan tidak menjelaskan tujuan khusus jambatan boarding bimbit apabila menyesuaikannya, terdapat perbezaan dalam kerja sebenar untuk menyesuaikan jambatan boarding, yang menyebabkan efisiensi rendah.

Alasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah, motor tidak berputar, motor terbalik, kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi), cahaya penunjuk menyala tekan butang naik, motor berputar tetapi platform mengangkat tidak naik valve turun terbuka, tekanan valve overflow rendah, aras minyak terlalu rendah, pompa minyak kosong, penapis penghisap minyak diblokir, seksyen penghisap minyak bocor, dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.

Semak jika valv manual terbuka. Apabila digunakan, ia mesti dibuka, jika tidak jambatan naik mungkin rosak.


GottingenMuat hidraulik bergerak dan membuka jembatan naikCara memasang dengan betul sebelum bekerja



Terdapat banyak jenis jambatan naik dan kaedah pemasangan mereka juga berbeza. Hanya melalui aplikasi yang masuk akal boleh efisiensi kerja mereka dipaksimumkan. Di bawah, editor akan menjelaskan kepada anda bagaimana untuk memasang cepat jambatan boarding ton.

Honesty is the foundationPengurusan masalah: Mengganti cincin penyegelan pompa minyak boleh menghapuskan masalah.

. Jembatan naik hidraulik bergerak telah mengurangi kekuatan kerja dan meningkat keuntungan ekonomi, kadang-kadang jauh melebihi harapan kita. Oleh itu, bagaimana untuk meningkatkan efisiensi kerja kita dan membuat segala-galanya mudah dan mudah adalah fokus yang kita sedang mengejar dengan jembatan naik hidraulik bergerak, segala-galanya mempunyai asas yang boleh dicapai. Selama awak bersedia, masa depan berada di tangan awak, dan kadang-kadang segalanya begitu mudah.

Penutupan aplikasi adalah luas, dan permintaan pasar adalah tinggi. Dari perspektif permintaan pasar, banyak industri memproduksi memerlukan mesin dan peralatan tersebut. Namun, keseluruhan proses aplikasi adalah relatif mudah, dan pembinaan boleh dilakukan semasa aplikasi,GottingenPlat besi jambatan naik, sementara ia boleh dikumpulkan semasa bukan aplikasi. Selepas rancangan penampilan mesin dan peralatan bersih, bersih, dan bersih, ia boleh memastikan hidup perkhidmatan yang lebih panjang, Banyak orang juga memilih pembuat teknologi apabila memilih untuk membeli jambatan boarding. Pembuat teknologi mempunyai penilaian pengguna yang baik di semua pasar, perkembangan umum dan kekuatan mereka juga kuat, tanda lama dengan harga kompetitif dan kualiti yang dijamin!

GottingenSaya tidak tahu apa jambatan penerbangan hidraulik tetap, apa yang ia lakukan? Seterusnya, saya akan bercakap dengan anda tentang apa jambatan penerbangan hidraulik yang tetap. Jembatan muatan hidraulik tetap adalah peranti jambatan yang digunakan diantara forklift dan trak,GottingenJenis bergerak jembatan naik hidraulik, memudahkan muatan dan muatan barang.

Pertahanan bulanan jambatan penerbangan hidraulik: periksa pakaian pada gulung, pins silinder dan perlindungan, peluru dan perlindungan selain itu; Kualiti minyak dan aras minyak hidraulik; Jembatan penerbangan hidraulik sepatutnya ditangkap sepanjang proses, dan pada kedudukan ini, permukaan hidraulik sepatutnya hingga milimeter lebih tinggi dari bawah kotak. Minyak hidraulik gelap, atau mempunyai objek asing seperti gravil. Jika ditemui, ia patut diganti secara tepat waktu; Tambah minyak ke setiap bahagian untuk memperpanjang kehidupan perkhidmatan. Jembatan penerbangan hidraulik mempunyai julat yang luas penggunaan. Melakukan titik di atas dengan baik tidak hanya memastikan keselamatan peribadi anda tetapi juga memperpanjang kehidupan perkhidmatan peralatan, membuat jembatan penerbangan lebih baik berkhidmat anda.

Apabila ia berkaitan dengan jembatan naik hidraulik tetap, saya percaya


MenzelBourguibaMaklumat produk lain
  • TrapaniJenis tetap hidraulik paksi yang diletakKaedah inovatif untuk membuka pasaran dengan cepat

    TrapaniJenis tetap hidraulik paksi yang diletakKaedah inovatif untuk membuka pasaran dengan cepat

  • TrapaniPlatform mengangkat selai aluminium 6-meterIndustri mempercepat langkah penyesuaian

    TrapaniPlatform mengangkat selai aluminium 6-meterIndustri mempercepat langkah penyesuaian

  • TrapaniPlatform mengangkat bebas halangan menegakTindak balas pasaran yang berani dan inovatif

    TrapaniPlatform mengangkat bebas halangan menegakTindak balas pasaran yang berani dan inovatif

  • kawasakiProsedur pemasangan penukar minyak yang ditenggelamkanAplikasi produk yang luas

    kawasakiProsedur pemasangan penukar minyak yang ditenggelamkanAplikasi produk yang luas

  • JinghaiHydraulic lifting platform supplierPengeluaran yang stabil dan teratur

    JinghaiHydraulic lifting platform supplierPengeluaran yang stabil dan teratur

  • JinghaiAxle Co., Ltd.Ujian berdasarkan

    JinghaiAxle Co., Ltd.Ujian berdasarkan

  • MunichMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikPenghakiman dan penyelarasan

    MunichMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikPenghakiman dan penyelarasan

  • MunichPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterBuat wayar industri berkualiti tinggi

    MunichPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterBuat wayar industri berkualiti tinggi

  • segera:Peringatan: Maklumat GottingenMuat hidraulik bergerak dan membuka jembatan naikCara memasang dengan betul sebelum bekerja memberi anda GottingenMuat hidraulik bergerak dan membuka jembatan naikCara memasang dengan betul sebelum bekerja oleh syarikat kami, perkhidmatan GottingenMuat hidraulik bergerak dan membuka jembatan naikCara memasang dengan betul sebelum bekerja dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk GottingenMuat hidraulik bergerak dan membuka jembatan naikCara memasang dengan betul sebelum bekerja, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian GottingenMuat hidraulik bergerak dan membuka jembatan naikCara memasang dengan betul sebelum bekerja. GottingenMuat hidraulik bergerak dan membuka jembatan naikCara memasang dengan betul sebelum bekerja di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di GottingenMuat hidraulik bergerak dan membuka jembatan naikCara memasang dengan betul sebelum bekerja, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!