LakshamSenarai piawai kehilangan bagi pengubah jenis keringKekuatan teknologi hebat

  • masa pelepasan:2024-04-26 23:40:06
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:303
  • Penerangan pantas:

    Laksham,Bunyi pengubah jenis kering berasal dariOperasi pengubah tenggelam minyakLakshamPenukar jenis kering adalah peralatan el

Kandungan artikel

Bunyi pengubah jenis kering berasal dari

Operasi pengubah tenggelam minyak

LakshamPenukar jenis kering adalah peralatan elektrik biasa, seperti bekalan kuasa frekuensi pembolehubah.

Apabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

KokologoIa biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berkesan. Material komposit polimer boleh ikat bahan logam, porselin, kaca laminat dan bahan-bahan lain dengan baik, untuk mencapai pengurusan tekanan kebocoran minyak.

Berapa banyak pengubah kuasa

Untuk kebocoran yang telah berlaku, cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius,LakshamPengubah jenis kering 480v, sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering, tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.


LakshamSenarai piawai kehilangan bagi pengubah jenis keringKekuatan teknologi hebat



Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:

Peringatan suhu berlebihan dan perjalanan: mengumpulkan isyarat data suhu angin atau inti besi mengikut resistor pengukuran suhu sistem termistir PTC yang terpisah dalam angin tegangan bawah. Apabila suhu pembuluh pengubah naik lagi, jika ia mencapai [UNK], perisian sistem mengeluarkan sistem penggera suhu berlebihan; Jika suhu meningkat ke [UNK] lagi dan pengubah tidak lagi boleh beroperasi,LakshamPenukar 20 kV, isyarat data perjalanan suhu berlebihan mesti dipindahkan ke sirkuit penyelenggaran sekunder, dan pengubah mesti tergesa-gesa dengan cepat.

Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:

Di mana saya boleh mencarinya?In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer,LakshamPenukar liga amorf yang ditenggelamkan minyak, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .% dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah


LakshamSenarai piawai kehilangan bagi pengubah jenis keringKekuatan teknologi hebat



Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

Kost penghasilanApabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, if you work again, turn on the photo flash when it"s light, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.

Mod perlindungan bagi pemilihan jenis pengubah ujian jenis kering

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya

PhiladelphiaMaklumat produk lain
  • KarcagPembuat flipper hidraulikApakah kelebihan dalam industri ini

    KarcagPembuat flipper hidraulikApakah kelebihan dalam industri ini

  • ShchuchinskTransformer transmisi kuasaSejauh mana anda tahu

    ShchuchinskTransformer transmisi kuasaSejauh mana anda tahu

  • XinfuPlatform mengangkat hidraulik pemotong gandaCara memilih dengan betul mengikut kategori

    XinfuPlatform mengangkat hidraulik pemotong gandaCara memilih dengan betul mengikut kategori

  • XinfuBridge Mobile Provincial BoardingCara meningkatkan kecekapan pengeluaran

    XinfuBridge Mobile Provincial BoardingCara meningkatkan kecekapan pengeluaran

  • MonorJambatan naik TaibianDi industri mana aplikasi akan lebih licin

    MonorJambatan naik TaibianDi industri mana aplikasi akan lebih licin

  • MonorPlatform memuatkan dan membuka muatan bimbitApa projeknya

    MonorPlatform memuatkan dan membuka muatan bimbitApa projeknya

  • MonorPembuat lif kecil villa rumah tanggaKesan penyerapan tenaga gelombang

    MonorPembuat lif kecil villa rumah tanggaKesan penyerapan tenaga gelombang

  • StepnogorskTransformer transmisi kuasaBeberapa kemalangan yang mudah berlaku

    StepnogorskTransformer transmisi kuasaBeberapa kemalangan yang mudah berlaku

  • segera:Peringatan: Maklumat LakshamSenarai piawai kehilangan bagi pengubah jenis keringKekuatan teknologi hebat memberi anda LakshamSenarai piawai kehilangan bagi pengubah jenis keringKekuatan teknologi hebat oleh syarikat kami, perkhidmatan LakshamSenarai piawai kehilangan bagi pengubah jenis keringKekuatan teknologi hebat dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk LakshamSenarai piawai kehilangan bagi pengubah jenis keringKekuatan teknologi hebat, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian LakshamSenarai piawai kehilangan bagi pengubah jenis keringKekuatan teknologi hebat. LakshamSenarai piawai kehilangan bagi pengubah jenis keringKekuatan teknologi hebat di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di LakshamSenarai piawai kehilangan bagi pengubah jenis keringKekuatan teknologi hebat, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!