SantosHarga pengubah distribusi 800kVAApakah prosedur penyelenggaraan dan penyelenggaraan

  • masa pelepasan:2024-02-18 09:23:49
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:475
  • Penerangan pantas:

    Santos,Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a,SantosPengubah jenis kering scb13-1250kva, fasa B dan fa

Kandungan artikel

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a,SantosPengubah jenis kering scb13-1250kva, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Pasukan pengubah kuasa

SantosPemilihan akan dilakukan mengikut ciri-ciri muatan kuasa. Terdapat banyak jenis muatan kuasa,SantosPengubah distribusi tenaga tinggi, dan pengubah jenis kering berbeza patut digunakan untuk muatan kuasa berbeza. Jika aras impuls piawai muatan kuasa kurang dari kV, pengubah jenis kering kelas H patut dilaksanakan. Jika aras kesan piawai muatan kuasa melebihi kV. Penukar jenis kering akan diletakkan dengan lem resin epoksi.

Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

Puerto VarasSebab api dalam pengubah kuasa

& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?


SantosHarga pengubah distribusi 800kVAApakah prosedur penyelenggaraan dan penyelenggaraan



Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi,SantosSuhu maksimum pengubah tenggelam minyak, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

Bagaimana untuk menjaga pengubah jenis kering?

Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

asetJatuh perkara asing dan menghancurkan

Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.


SantosHarga pengubah distribusi 800kVAApakah prosedur penyelenggaraan dan penyelenggaraan



Permukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.

Jabatan PengurusanDalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

Pada masa itu, hanya beberapa syarikat di China boleh menghasilkan pengubah tenaga tinggi kV, dan bahagian pasar pengubah tenaga tinggi pada dasarnya monopoli oleh pemimpin luar negeri.

Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

SantosAnalisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

Apabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken if you work again, turn on the photo flash when it"s light, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.

Ungkapan jam digunakan untuk menunjukkan perbezaan fasa korelasi bagi tekanan kerja garis sisi kedua. Fasor tekanan kerja garis sisi utama digunakan sebagai tangan minit, jari tetap pada pukul , dan fasor tekanan fasa sisi kedua digunakan sebagai tangan kedua.

SantosMaklumat produk lain
  • San SeveroPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterBetulkan sebab keputusan yang tidak baik

    San SeveroPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterBetulkan sebab keputusan yang tidak baik

  • San SeveroLift kecil menarik rumah tanggaPenentuan parameter proses rawatan

    San SeveroLift kecil menarik rumah tanggaPenentuan parameter proses rawatan

  • GuwahatiKapasiti pengubah bilik distribusiPengaruh hubungan semasa penggunaan

    GuwahatiKapasiti pengubah bilik distribusiPengaruh hubungan semasa penggunaan

  • MarsalaPlatform angkat automatik hidraulikFaktor yang mempengaruhi harga

    MarsalaPlatform angkat automatik hidraulikFaktor yang mempengaruhi harga

  • MarsalaPaksi penerbangan tetap hidraulikTetapan perlindungan

    MarsalaPaksi penerbangan tetap hidraulikTetapan perlindungan

  • KilkennyJembatan naik hidraulik tetapBagaimana menjadi pengendali yang berkelayakan

    KilkennyJembatan naik hidraulik tetapBagaimana menjadi pengendali yang berkelayakan

  • KilkennyPlatform mengangkat selai aluminium elektrikMasalah apa yang dihadapi semasa digunakan

    KilkennyPlatform mengangkat selai aluminium elektrikMasalah apa yang dihadapi semasa digunakan

  • KilkennyLift luar rumah di tingkat tiga.Pembetulan persekitaran industri adalah hasil yang tidak dap

    KilkennyLift luar rumah di tingkat tiga.Pembetulan persekitaran industri adalah hasil yang tidak dap

  • segera:Peringatan: Maklumat SantosHarga pengubah distribusi 800kVAApakah prosedur penyelenggaraan dan penyelenggaraan memberi anda SantosHarga pengubah distribusi 800kVAApakah prosedur penyelenggaraan dan penyelenggaraan oleh syarikat kami, perkhidmatan SantosHarga pengubah distribusi 800kVAApakah prosedur penyelenggaraan dan penyelenggaraan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk SantosHarga pengubah distribusi 800kVAApakah prosedur penyelenggaraan dan penyelenggaraan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian SantosHarga pengubah distribusi 800kVAApakah prosedur penyelenggaraan dan penyelenggaraan. SantosHarga pengubah distribusi 800kVAApakah prosedur penyelenggaraan dan penyelenggaraan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di SantosHarga pengubah distribusi 800kVAApakah prosedur penyelenggaraan dan penyelenggaraan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!