RouenVehicle boarding bridgeStruktur dan masalah dalam proses penggunaan

  • masa pelepasan:2024-04-19 14:29:11
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:392
  • Penerangan pantas:

    Rouen,[UNK][UNK]. Apabila jambatan naik bimbit perlu dipindahkan dari satu tempat ke tempat lain, pertama-tama gemetar dua kak

Kandungan artikel

[UNK][UNK]. Apabila jambatan naik bimbit perlu dipindahkan dari satu tempat ke tempat lain, pertama-tama gemetar dua kaki sokongan jambatan naik bimbit sehingga kedua-dua roda belakang mendarat. Kemudian gunakan peranti hidraulik untuk menggulung roda belakang ke atas, dan kemudian forklift ditarik secara langsung ke kedudukan penggunaan.

Apabila minyak hidraulik tidak mencukupi, pompa hidraulik akan menghasilkan fenomena hisap, menyebabkan udara memasuki minyak hidraulik dan juga menghasilkan bunyi yang tinggi. Jembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk dengan cepat dan selamat mengubah produk dan barang. Tinggi platform operasi pemuatan dan membuang ditetapkan, tetapi sentiasa ada perbezaan tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan platform pemuatan dan membuang disebabkan tinggi pengangkutan. Menyebabkan forklift tidak dapat memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung. Guna jambatan boarding untuk menyediakan sambungan yang boleh dipercayai. Benarkan trak forklift untuk memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan dengan selamat dan cepat untuk memuatkan dan membuka operasi.

RouenJembatan penerbangan hidraulik digunakan secara luas di dermaga, platform, gudang, dan tempat lain. Rancangan khas boleh dibuat dalam terma dimensi luaran, kapasitas pembawa muatan, dll. mengikut keperluan yang berbeza pengguna. The boarding bridge is installed on the side of the cargo platform, flush with the ground and side of the cargo platform. Dek jambatan jambatan boleh menuju ke atas dan ke bawah dan hujung luar boleh lebih tinggi atau lebih rendah daripada pesawat platform kargo, menjadikannya sama dengan tinggi kereta.

The mobile boarding bridge with high stability and reliability has a high configuration. It is not only equipped with high-quality anti pressure toe guards on the platform, but also equipped with professional fault indicators in the electronic control system of the boarding bridge.

ValenciaAlasan: Penapis diblokir.

Perrancangan terbuka sebelum ditempatkan membuat ia mudah untuk membersihkan clutter.

Tombol keselamatan jambatan naik hidraulik bergerak juga boleh menghasilkan bunyi yang tinggi. When air is mixed into hydraulic oil, the relief valve gets stuck or severely worn, and the fatigue deformation of the relief valve spring leads to unstable pressure regulation of the relief valve. The pressure release time of the relief valve is too short, which can easily lead to local stability of the pilot valve performance of the relief valve. Bunyi dihasilkan oleh getaran udara valv pilot. Oleh itu,RouenJembatan boarding platform, kita patut bersihkan valv keselamatan secara peribadi, dan menggantikannya jika ia rosak atau dipakai berat.


RouenVehicle boarding bridgeStruktur dan masalah dalam proses penggunaan



Apabila menggantikan minyak hidraulik, kadang-kadang minyak hidraulik yang lemah juga boleh menyebabkan bunyi di jambatan boarding hidraulik, serta bunyi apabila stesen pam masuk ke udara.

Pembersihan hidraulik, menggunakan minyak hidraulik yang sama dengan sistem untuk membersihkan minyak. Guna kadar aliran tinggi untuk menghapuskan kemudahan dari sistem sebanyak mungkin. Sistem hidraulik patut dibersihkan lebih dari tiga kali. Selepas setiap pembersihan, minyak akan dihapus dari sistem apabila ia panas. Selepas membersihkan penapis, gantikannya dengan penapis baru, kemudian tambahkan minyak hidraulik baru.

Jembatan pengangkutan adalah peranti pengangkutan yang digunakan antara forklift dan trak untuk memudahkan muatan dan muatan barang. Muatan dinamik: T, muatan statik: T, lebar: M, panjang: M. Terdapat banyak klasifikasi, atau mempunyai sijil teknikal profesional yang dikeluarkan oleh unit yang berkaitan pemasangan jambatan naik mesti memerlukan pegawai yang mengalami pengalaman dengan pengalaman pemasangan dan kemahiran tertentu, untuk memastikan pemasangan yang masuk akal, saintifik dan panjang. Lupakan pemasangan dan penyahpepijatan berulang yang boleh mempengaruhi penggunaan.

Muatan semasa operasi peralatan terutamanya dianggap dalam desain muatan berat rantai dan tekanan yang dijana. Apabila peralatan berada dalam kelajuan rendah, transmisi muatan berat, atau apabila rantai tiba-tiba dimuatkan berlebihan, tekanan statik rantai rosak, dan kapasitas bearing dipengaruhi oleh kekuatan tekanan statik komponen rantai. Dalam keadaan yang baik dan rancangan dan pemasangan yang betul, kekuatan kelelahan adalah faktor utama yang menentukan transmisi rantai.

Alasan: Penapis diblokir.


RouenVehicle boarding bridgeStruktur dan masalah dalam proses penggunaan



Pertahanan bulanan jambatan penerbangan hidraulik: periksa pakaian pada gulung, peluru dan perlindungan sementara, pins silinder dan perlindungan, peluru dan perlindungan selain itu; Kualiti minyak dan aras minyak hidraulik; Jembatan penerbangan hidraulik sepatutnya ditangkap sepanjang proses, dan pada kedudukan ini, permukaan hidraulik sepatutnya hingga milimeter lebih tinggi dari bawah kotak. Minyak hidraulik gelap, melekat, atau mempunyai objek asing seperti gravil. Jika ditemui, ia patut diganti secara tepat waktu; Tambah minyak ke setiap bahagian untuk memperpanjang kehidupan perkhidmatan. Jembatan penerbangan hidraulik mempunyai julat yang luas penggunaan. Melakukan titik di atas dengan baik tidak hanya memastikan keselamatan peribadi anda tetapi juga memperpanjang kehidupan perkhidmatan peralatan,RouenJenis bergerak hidraulik paksi naik, membuat jembatan penerbangan lebih baik berkhidmat anda.

Keadaan pemasanganTujuan jambatan boarding bimbit: jambatan boarding bimbit terutama digunakan untuk menyelesaikan masalah forklift tidak dapat langsung naik trak untuk memuatkan dan memuatkan barang, memerlukan pengendalian sekunder manual,RouenKllimping bimbit, yang menghabiskan masa dan sukar. Ia juga digunakan untuk memuatkan platform, platform memuatkan, platform memuatkan bekas dan sebagainya.

Oleh itu, masa kerja sangat pendek, dan motor biasanya tidak mempunyai keadaan yang tidak normal. Beberapa pengguna kereta juga melaporkan gejala demam. Apa sebabnya?

Muat: - ton.

RouenPengurusan masalah: Mengganti cincin penyegelan pompa minyak boleh menghapuskan masalah.

Jembatan kenderaan: Ia tidak memerlukan menggali atau mengubur lubang di permukaan bangku kerja pengendalian kargo. Ia segera dipasang di tepi bahagian depan platform perkhidmatan pengendalian kargo, seperti jembatan naik, telah sepenuhnya bermain peran besar dalam industri mereka. Jadi apa akan menjadi trend pembangunan masa depan jambatan naik? Hari ini, semua bahagian patut dicuci dan dibersihkan. Bila tidak berfungsi, bangku kerja patut turun ke kedudukan rendah.


AustinMaklumat produk lain
  • Lido di RomaPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriSerlahkan kandungan pertumbuhan yang s

    Lido di RomaPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriSerlahkan kandungan pertumbuhan yang s

  • Lido di RomaLif rumah tangga kecil 3 tingkatMengapa ia begitu popular

    Lido di RomaLif rumah tangga kecil 3 tingkatMengapa ia begitu popular

  • PamulangPemasangan pengubah distribusiKekuatan dan kelemahan dalam penggunaan produk

    PamulangPemasangan pengubah distribusiKekuatan dan kelemahan dalam penggunaan produk

  • Appeldorenlifter garpuIsyarat pelepasan

    Appeldorenlifter garpuIsyarat pelepasan

  • AppeldorenProdusi jambatan naikKaedah pengisaran yang diperbaiki

    AppeldorenProdusi jambatan naikKaedah pengisaran yang diperbaiki

  • FerraraTekanan hidraulik paksi boarding tetapHarga lebih berpatutan

    FerraraTekanan hidraulik paksi boarding tetapHarga lebih berpatutan

  • FerraraPlatform mengangkat garpu gunting direka sendiriApakah industri yang berkenaan

    FerraraPlatform mengangkat garpu gunting direka sendiriApakah industri yang berkenaan

  • FerraraLif rumah tangga kecil VillaAlat ujian profesional

    FerraraLif rumah tangga kecil VillaAlat ujian profesional

  • segera:Peringatan: Maklumat RouenVehicle boarding bridgeStruktur dan masalah dalam proses penggunaan memberi anda RouenVehicle boarding bridgeStruktur dan masalah dalam proses penggunaan oleh syarikat kami, perkhidmatan RouenVehicle boarding bridgeStruktur dan masalah dalam proses penggunaan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk RouenVehicle boarding bridgeStruktur dan masalah dalam proses penggunaan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian RouenVehicle boarding bridgeStruktur dan masalah dalam proses penggunaan. RouenVehicle boarding bridgeStruktur dan masalah dalam proses penggunaan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di RouenVehicle boarding bridgeStruktur dan masalah dalam proses penggunaan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!