UyuniPenukar langkah-naik ACTeknologi visualisasi

  • masa pelepasan:2024-04-20 09:09:45
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:71
  • Penerangan pantas:

    Uyuni,Operasi pengubah tenggelam minyakSebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutu

Kandungan artikel

Operasi pengubah tenggelam minyak

Sebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

UyuniTransformer

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

Librazhd-QenderSumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;

Pengubah terbenam minyak

Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu,UyuniPengubah Biro Kuasa, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!


UyuniPenukar langkah-naik ACTeknologi visualisasi



Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Semasa operasi pengubah, nilai perlahan wayar mendarat akan diukur dengan tepat setiap dua tahun.

Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang,UyuniPasar industri pengubah jenis kering, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.

JulatSebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

Langkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan, kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas, tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.

Syarikat pengubah minyak terjun


UyuniPenukar langkah-naik ACTeknologi visualisasi



Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

kualiti tertinggiIsolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik,UyuniPenukar tegangan tinggi tenggelam minyak, atau diantara koil elektromagnetik tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.

Kandungan pemeliharaan pengubah kuasa

Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

UyuniDalam keseluruhan proses penghantaran tenaga elektromagnetik dalam sistem bekalan kuasa, kehilangan tenaga adalah secara bertentangan dengan tenaga, dan kehilangan tenaga output adalah bertentangan dengan meter kuasa dua tenaga. Pengubah digunakan untuk meningkatkan tenaga dan mengurangkan kerosakan penutup.

Operasi pengubah tenggelam minyak

Lepaskan skru inti

BajieMaklumat produk lain
  • MiandowabPengubah jenis kering bergerakSeberapa besar kesannya

    MiandowabPengubah jenis kering bergerakSeberapa besar kesannya

  • ShahrudPengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyakSebut harga kos terkini

    ShahrudPengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyakSebut harga kos terkini

  • Gonbad-e-KavusPengubah jenis kering milik pengubah simpan tenagaAkal harga berkaitan dengan faktor a

    Gonbad-e-KavusPengubah jenis kering milik pengubah simpan tenagaAkal harga berkaitan dengan faktor a

  • IranshahrPengubah jenis kering scb13-1250Boleh dipercayai untuk digunakan

    IranshahrPengubah jenis kering scb13-1250Boleh dipercayai untuk digunakan

  • Shahr-e KordPengubah jenis kering scb13-1250kvaMemimpin dalam membuat terobosan dalam perlindungan p

    Shahr-e KordPengubah jenis kering scb13-1250kvaMemimpin dalam membuat terobosan dalam perlindungan p

  • Bandar DandongPlatform angkat hidraulik terpasang kenderaanAkal yang difahami oleh pengurusan sangat

    Bandar DandongPlatform angkat hidraulik terpasang kenderaanAkal yang difahami oleh pengurusan sangat

  • Bandar DandongPembuat paksi naikKurangkan penjajahan modal

    Bandar DandongPembuat paksi naikKurangkan penjajahan modal

  • RamsayContainer Jembatan NaikAktif dan mantap

    RamsayContainer Jembatan NaikAktif dan mantap

  • segera:Peringatan: Maklumat UyuniPenukar langkah-naik ACTeknologi visualisasi memberi anda UyuniPenukar langkah-naik ACTeknologi visualisasi oleh syarikat kami, perkhidmatan UyuniPenukar langkah-naik ACTeknologi visualisasi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk UyuniPenukar langkah-naik ACTeknologi visualisasi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian UyuniPenukar langkah-naik ACTeknologi visualisasi. UyuniPenukar langkah-naik ACTeknologi visualisasi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di UyuniPenukar langkah-naik ACTeknologi visualisasi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!