BezierPlatform penangkapan panggung teaterAnalisis ciri-ciri bahan yang digunakan

  • masa pelepasan:2024-03-29 10:42:30
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:346
  • Penerangan pantas:

    Bezier,BezierLift Duduk Rumah Villa,Butang panggilan di setiap tingkat tidak lagi berfungsi, dan panggilan terputus.Untuk melak

Kandungan artikel
BezierLift Duduk Rumah Villa,

Butang panggilan di setiap tingkat tidak lagi berfungsi, dan panggilan terputus.

Untuk melaksanakan pengaturan escalator dan menyediakan balas balik, untuk menentukan konfigurasi peranti terkongsi tertentu, urutan penghantaran, dan pengaturan pusingan kereta tangan semasa pengaturan terus menerus.

BezierSistem brek lif biasanya ditutup, yang bermakna ia berada dalam keadaan brek apabila tiada kuasa, dan hanya apabila ia perlu diaktifkan, brek ditutup dan lif diganggu di udara tengah. Apabila lif turun secara abnormal, matikan kuasa dan lif

Pulihkan fungsi butang arahan dalam kabin untuk pemadam kebakaran untuk beroperasi.

HamrunLebar sokongan yang efektif bagi sinar sokongan atas dan bawah seharusnya lebih besar dari lebar truss escalator, dan seharusnya ada plat besi terbenam.

Keukuran jarak tepi cahaya antara cahaya sokongan atas dan bawah. Keukuran adalah untuk menggantung garis dari titik sokongan atas ke tanah untuk kedudukan, dan kemudian mengukur jarak mengufuk dari titik kedudukan ke tepi cahaya sokongan bawah.

Bilik depan lif kebakaran disediakan dengan hidran kebakaran di dalam.


BezierPlatform penangkapan panggung teaterAnalisis ciri-ciri bahan yang digunakan



Apabila bekalan kuasa normal dimatikan, sementara masih ada cahaya di dalam lif api.

Kaedah memandu ialah lif semasa bertukar, yang menggunakan motor semasa bertukar sebagai kekuatan memandu. Menurut kaedah seret, ia boleh dibahagi lagi ke kelajuan tunggal AC kelajuan ganda AC, peraturan kelajuan peraturan tenaga AC, peraturan kelajuan frekuensi tenaga variabel AC dll.

When encountering this situation, it is likely caused by the poor electrical contact of the door lock on this floor. You can first press the door open button on the control panel to open the elevator, and then press the door close button to close the elevator, and see if the fault is resolved and the elevator continues to operate. Anda boleh ulangi dua kali atau menggunakan tangan anda untuk membantu menutup pintu. Jika ia masih tidak berfungsi,BezierLif rumah., saya perlu tekan butang pintu untuk membuka pintu dan melepaskan orang. Anda boleh beritahu jabatan pengurusan properti dengan menelepon loceng penggera atau telefon, dan mempunyai pegawai profesional memperbaikinya.

Jabatan jualanLif dengan kekurangan tenaga biasa mempunyai banyak tali keselamatan di keretanya, yang mempunyai faktor keselamatan yang tinggi. Jadi, lif biasanya tidak jatuh ke slot lif. Elevator disediakan dengan peranti keselamatan anti jatuh, dan walaupun kuasa dimatikan dan lampu mati, peranti keselamatan tidak akan rosak. The elevator will firmly fasten the steel rails of the elevator trough, and a boleh buat panggilan telefon. Pertama anda patut ikut arahan di dalam lif dan panggil lif untuk bantuan dalam kes cacat. Jika tiada sesiapa yang bertugas di panggilan bantuan, hubungi polis. Beritahu pihak lain di mana anda berada.

Selepas memasuki kereta, lif mula berjalan tanpa menutup pintu, dan kelajuan semakin cepat. Pendekatan yang betul adalah untuk menjaga semua penumpang sejauh mungkin dari pintu kereta dan melakukan gerakan mengelilingi lutut. Kerana kereta angkat akan datang ke hentian kecemasan selepas melebihi kelajuan nilai atau mencapai stesen akhir, membuat pergerakan mengelilingi lutut boleh mengurangi kesan pada&#quo; Hentikan Kecemasan; Tidak menyesuaikan diri. Sens dan Precautions Perkara Perasaan untuk Pembelian Elevator Beberapa Opinion tentang Pemilihan Elevator Posisi Grade Elevator Standard Posisi Elevator: Produksi lift mesti sebuah syarikat dengan ibukota terdaftar tidak kurang dari juta yuan, dan tidak boleh menjadi syarikat OEM.

Persatuan Elevator Cina akan mengikuti perbaikan dan pembukaan, memulakan ke hadapan, belajar dengan rendah hati semua teknologi dan pengurusan yang maju dari sumber-sumber rumah dan antarabangsa, dan terlibat dalam pertukaran di seluruh industri, berusaha untuk mempromosikan kemajuan teknologi dan meningkatkan kualiti industri, dan mempromosikan perusahaan lif untuk menyediakan produk-produk lif yang lebih maju dan perkhidmatan yang Syarikat lif menyatakan bahawa lif lama, yang telah digunakan selama tahun, tidak hanya menguasai ruang yang besar tetapi juga mempunyai hanya satu kompartemen lif per lif, menjadikannya jelas tidak lagi sesuai untuk masyarakat modern yang berkembang dengan cepat. Pertumbuhan cepat penduduk bandar telah menyebabkan; Lif berbilang; Rancangan ini muncul pada saat sejarah.


BezierPlatform penangkapan panggung teaterAnalisis ciri-ciri bahan yang digunakan



High transmission efficiency. Kerana menggunakan motor sinkronik magnet kekal untuk pemacu langsung, efisiensi pemindahan boleh diperbaiki dengan % -%.

Berjanjilah dan berjanjilah.Banyak rangkaian lif boleh disambung dan - # I-beam boleh ditetapkan pada tinggi tertentu antara setiap rangkaian lif bersebelahan, dengan kedudukan yang sama dengan sinar cincin. Pit mesti dilengkapi dengan jaringan pengasingan yang mm di atas aras tanah.

Apabila menghadapi operasi lif yang tidak normal, anda boleh panggil talian panas pembaikan untuk berkonsultasi dengan pegawai penyelamatan atau memberitahu pusat perkhidmatan untuk menanganinya. Jangan mengambil tindakan yang tidak dibenarkan untuk mengelakkan menyebabkan kerosakan yang lebih besar kepada lif atau bahkan menyebabkan kemalangan.

Butang tutup pintu tidak mempunyai fungsi penyelamatan diri. Selama tempoh penyelamatan yang ditentukan, komponen lif dalam operasi diperiksa, dipenuhi bahan bakar, debu dibuang, yang mempunyai faktor keselamatan yang tinggi. Jadi, lif biasanya tidak jatuh ke slot lif. Elevator disediakan dengan peranti keselamatan anti jatuh, dan walaupun kuasa dimatikan dan lampu mati, peranti keselamatan tidak akan rosak. The elevator will firmly fasten the steel rails of the elevator trough, so that the elevator will not fall down. Biasanya ada arahan di dalam lif yang memberitahu anda bagaimana untuk menangani situasi ini. Kebanyakan lif mempunyai loceng kecemasan. anda perlu menekan ini pertama untuk memberitahu orang-orang di sekitar anda bahawa seseorang terperangkap di dalam lif. Jika ada isyarat di dalam lif, and a boleh buat panggilan telefon. Pertama anda patut ikut arahan di dalam lif dan panggil lif untuk bantuan dalam kes cacat. Jika tiada sesiapa yang bertugas di panggilan bantuan, hubungi polis. Beritahu pihak lain di mana anda berada.

Sila perhatikan bahawa seharusnya ada ruang lebih dari mm kiri di kedua-dua sisi escalator,BezierLif dua tingkat rumah, dan apabila diatur secara paralel, tidak ada pengendalian antara kedua-dua escalator.

Lebar sokongan yang efektif bagi sinar sokongan atas dan bawah seharusnya lebih besar dari lebar truss escalator, dan seharusnya ada plat besi terbenam.


BarcelonaMaklumat produk lain
  • HendersonKendaraan platform angkat hidraulik kakiAnalisis kelebihannya

    HendersonKendaraan platform angkat hidraulik kakiAnalisis kelebihannya

  • HendersonTekanan hidraulik paksi naik bimbitPenerangan terperinci perkhidmatan penyelenggaraan

    HendersonTekanan hidraulik paksi naik bimbitPenerangan terperinci perkhidmatan penyelenggaraan

  • QinghaiJembatan naik bimbit hidraulikSepuluh akal sehat

    QinghaiJembatan naik bimbit hidraulikSepuluh akal sehat

  • QinghaiPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendirimenganalisis

    QinghaiPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendirimenganalisis

  • QinghaiStage elevatorAnalisis proses pembuatan

    QinghaiStage elevatorAnalisis proses pembuatan

  • Kampong ThumYang merupakan pengubah kuasa menusuk minyak yang baikYang lebih penting

    Kampong ThumYang merupakan pengubah kuasa menusuk minyak yang baikYang lebih penting

  • PollyKendaraan platform hidraulikPengeluaran syarikat

    PollyKendaraan platform hidraulikPengeluaran syarikat

  • PollyTekanan hidraulik paksi naik bimbitBila-bila masa

    PollyTekanan hidraulik paksi naik bimbitBila-bila masa

  • segera:Peringatan: Maklumat BezierPlatform penangkapan panggung teaterAnalisis ciri-ciri bahan yang digunakan memberi anda BezierPlatform penangkapan panggung teaterAnalisis ciri-ciri bahan yang digunakan oleh syarikat kami, perkhidmatan BezierPlatform penangkapan panggung teaterAnalisis ciri-ciri bahan yang digunakan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BezierPlatform penangkapan panggung teaterAnalisis ciri-ciri bahan yang digunakan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BezierPlatform penangkapan panggung teaterAnalisis ciri-ciri bahan yang digunakan. BezierPlatform penangkapan panggung teaterAnalisis ciri-ciri bahan yang digunakan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BezierPlatform penangkapan panggung teaterAnalisis ciri-ciri bahan yang digunakan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!