LegnanoLift pencahayaan tahapPenyelenggaraan soalan

  • masa pelepasan:2024-03-29 16:08:02
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:201
  • Penerangan pantas:

    Legnano,Rangkaian pembayaran dan tali tidak boleh bertentangan dengan shaft atau komponen lain semasa operasi lif.Bilik depan li

Kandungan artikel

Rangkaian pembayaran dan tali tidak boleh bertentangan dengan shaft atau komponen lain semasa operasi lif.

Bilik depan lif kebakaran disediakan dengan pintu tahan kebakaran kelas B atau peluru berguling tahan kebakaran dengan fungsi berhenti.

Legnano kemalangan lif sebahagian besar disebabkan oleh faktor manusia. dalam kehidupan harian beberapa penduduk sering beroperasi lif melanggar peraturan, yang mungkin menyebabkan berhenti tiba-tiba, kerosakan, dan bahkan cedera peribadi.

Bilik depan lif kebakaran disediakan dengan pintu tahan kebakaran kelas B atau peluru berguling tahan kebakaran dengan fungsi berhenti.

Ar RabiyahKeukuran benteng lif dalam projek pembinaan baru dalam keadaan-keadaan di lokasi yang berbeza: Apabila rancangan bangunan belum selesai, operator hanya perlu menyediakan kepada pengguna bentangan lif piawai spesifikasi lif yang diperlukan, dan pengguna mengarahkan jabatan rancangan untuk merancang benteng lif. Apabila rancangan arsitektur telah selesai, dan laman ini belum dibangun, sedang dibangun,LegnanoLif liga aluminium yang bergerak sendiri, atau telah selesai, ia mesti ditentukan berdasarkan konstruksi semasa atau dimensi diukur. Jika rancangan awam asal shaft perlu diubahsuai pengguna patut mempercayai jabatan rancangan arsitektur untuk membuat perubahan rancangan shaft berdasarkan rancangan disediakan oleh lif.

Tiada pencemaran minyak. Kerana tiada masalah pakaian profil gigi dan keperluan penggantian minyak biasa, ia mempunyai kehidupan layanan panjang, mengurangkan pencemaran minyak, dan mengurangkan penyelenggaran

Dalam kes api, apabila diperintahkan oleh pusat api atau butang operasi dedikasi petugas api lantai pertama untuk memasuki keadaan peperangan api lif harus segera berhenti di lantai tanpa membuka pintu, kembali ke stesen lantai pertama, which is beneficial for reducing noise, but there should be no protruding foreign objects.

Apabila menghadapi operasi lif yang tidak normal, anda boleh panggil talian panas pembaikan untuk berkonsultasi dengan pegawai penyelamatan atau memberitahu pusat perkhidmatan untuk menanganinya. Jangan mengambil tindakan yang tidak dibenarkan untuk mengelakkan menyebabkan kerosakan yang lebih besar kepada lif atau bahkan menyebabkan kemalangan.

High transmission efficiency. Kerana menggunakan motor sinkronik magnet kekal untuk pemacu langsung, efisiensi pemindahan boleh diperbaiki dengan % -%.

bagaimanaUrus dan promosikan pelaksanaan berbagai-bagai standar (termasuk standar teknikal,LegnanoLif dua tingkat rumah, standar kualiti, dll.) dalam industri ini. Lakukan pemeriksaan dan penilaian, mempromosikan dan mempromosikan kerja pengawasan kualiti.

Kembangkan peraturan dan perjanjian industri, menetapkan mekanisme industri dan perusahaan disiplin diri. Mengawasi pelaksanaan peraturan dan perjanjian industri, dan standardisasi perilaku produksi dan operasi perusahaan.

Keselamatan elektrik. Lift kegagalan mempunyai peranti keselamatan berbilang, tetapi terdapat juga banyak tempat di mana masalah boleh berlaku. Beberapa orang telah ditangkap kerana pintu yang tidak normal membuka dan menutup, sementara yang lain telah menghadapi situasi di mana butang lif tidak berfungsi dan skrin paparan hitam, membuat ia sukar untuk melihat lantai dengan jelas. Beberapa orang telah mengalami bahaya jatuh lurus beberapa lantai. Walaupun mungkin tidak ada cedera peribadi, top floor height, reaction force, etc. can meet the installation requirements of the elevator, as well as which building structures are needed (such as smashing stairs or floors), and develops a renovation construction plan. Jika memang diperlukan untuk mengubah struktur lif disebabkan keadaan teknik awam (seperti saiz kereta, lebar pembukaan pintu, dll.), maka pertimbangkan rancangan bukan piawai lif.

Jumlah jaminan kualitiKurangkan bunyi keseluruhan mesin. Kerana tiada bunyi dari perlindungan semasa operasi kelajuan tinggi bagi enjin asinkron dan tiada bunyi dari transmisi gear cacing, bunyi keseluruhan boleh dikurangi dengan -db (A) Penggunaan tenaga rendah. Dari prinsip kerja bagi motor sinkronik magnet kekal, boleh dilihat bahawa kegembiraan mereka dicapai oleh magnet kekal, dan tidak perlu bagi stator untuk menyediakan arus kegembiraan tambahan. Oleh itu, faktor kuasa lif boleh mencapai tahap yang sangat tinggi. Pada masa yang sama, rotor motor tidak mempunyai semasa dan tidak ada masalah kehilangan elektronik. Secara umum, ia mengurangkan konsumsi dengan % -% dibandingkan dengan enjin yang tidak tersimpan. Kerana kekurangan efisiensi rendah dan penggunaan tenaga tinggi pasangan pemindahan gear cacing, konsep jenis lemon elektrik sepatutnya sangat jelas. Lif yang terutama membawa penumpang dan juga mempunyai fungsi membawa kargo seharusnya ditentukan sebagai penghasil lif rumah jangka panjang dan produk markah lain, dengan kualiti lengkap dan dijamin ditentukan

Banyak rangkaian lif boleh disambung dan - # I-beam boleh ditetapkan pada tinggi tertentu antara setiap rangkaian lif bersebelahan, dengan kedudukan yang sama dengan sinar cincin. Pit mesti dilengkapi dengan jaringan pengasingan yang mm di atas aras tanah.

LegnanoSemasa penggunaan lif, beberapa pengguna lif mencari pekerja sementara atau syarikat yang tidak berkualifikasi untuk menyimpan lif untuk mengurangi kos dan simpan dana. Apabila masalah keselamatan muncul, walaupun unit bertanggungjawab tidak dapat ditemui. If the maintenance is carried out by elevator manufacturers or qualified professional companies, the maintenance technology and quality are guaranteed, and on the other hand, if any problems occur, someone is also responsible.

Sekarang, lif-lif ada di mana-mana, dan sama ada rumah, pusat belanja, atau stesen kereta bawah tanah, lif-lif telah secara perlahan-lahan disertai dalam kehidupan kita. Dengan meningkat popularitas bilik lif, ada keperluan penting untuk popularizasi saintifik pengetahuan keselamatan lif. Pada masa kritik, memahami beberapa pengetahuan kecemasan lif boleh menyelamatkan kehidupan. Di bawah, editor akan mengajar anda beberapa pengetahuan keselamatan lif.

Kebanyakan panjang, lebar dan kedalaman lubang (jika ada), dan perhatikan sama ada terdapat lubang-lubang dan bahagian-bahagian terbenam pada sinar sokongan.


BarcelonaMaklumat produk lain
  • HendersonKendaraan platform angkat hidraulik kakiAnalisis kelebihannya

    HendersonKendaraan platform angkat hidraulik kakiAnalisis kelebihannya

  • HendersonTekanan hidraulik paksi naik bimbitPenerangan terperinci perkhidmatan penyelenggaraan

    HendersonTekanan hidraulik paksi naik bimbitPenerangan terperinci perkhidmatan penyelenggaraan

  • QinghaiJembatan naik bimbit hidraulikSepuluh akal sehat

    QinghaiJembatan naik bimbit hidraulikSepuluh akal sehat

  • QinghaiPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendirimenganalisis

    QinghaiPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendirimenganalisis

  • QinghaiStage elevatorAnalisis proses pembuatan

    QinghaiStage elevatorAnalisis proses pembuatan

  • Kampong ThumYang merupakan pengubah kuasa menusuk minyak yang baikYang lebih penting

    Kampong ThumYang merupakan pengubah kuasa menusuk minyak yang baikYang lebih penting

  • PollyKendaraan platform hidraulikPengeluaran syarikat

    PollyKendaraan platform hidraulikPengeluaran syarikat

  • PollyTekanan hidraulik paksi naik bimbitBila-bila masa

    PollyTekanan hidraulik paksi naik bimbitBila-bila masa

  • segera:Peringatan: Maklumat LegnanoLift pencahayaan tahapPenyelenggaraan soalan memberi anda LegnanoLift pencahayaan tahapPenyelenggaraan soalan oleh syarikat kami, perkhidmatan LegnanoLift pencahayaan tahapPenyelenggaraan soalan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk LegnanoLift pencahayaan tahapPenyelenggaraan soalan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian LegnanoLift pencahayaan tahapPenyelenggaraan soalan. LegnanoLift pencahayaan tahapPenyelenggaraan soalan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di LegnanoLift pencahayaan tahapPenyelenggaraan soalan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!