SalsalsallePembuat flipper hidraulikTerdapat beberapa cara untuk memasang struktur

  • masa pelepasan:2024-03-29 17:56:50
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:85
  • Penerangan pantas:

    Salsalsalle,Sekarang, lif-lif ada di mana-mana dan sama ada rumah, pusat belanja, atau stesen kereta bawah tanah, lif-lif telah seca

Kandungan artikel

Sekarang, lif-lif ada di mana-mana dan sama ada rumah, pusat belanja, atau stesen kereta bawah tanah, lif-lif telah secara perlahan-lahan disertai dalam kehidupan kita. Dengan meningkat popularitas bilik lif, ada keperluan penting untuk popularizasi saintifik pengetahuan keselamatan lif. Pada masa kritik, memahami beberapa pengetahuan kecemasan lif boleh menyelamatkan kehidupan. Di bawah, editor akan mengajar anda beberapa pengetahuan keselamatan lif.

Pemantau kecepatan roda traksi tukar kuasa utama skrin persekitaran mesin pengawasan keselamatan pelbagai pintu lapisan kereta dan berat lawan kereta patut dipecahkan dengan pasti dengan plat tekanan untuk mencegah melepaskan.

SalsalsalleEksperimen ini simulasikan situasi di mana tali wayar besi sepenuhnya patah. Selepas jatuh untuk jarak tertentu, lif dihentikan oleh pegangan keselamatan. Walaupun semua tali wayar besi patah, lif juga mempunyai peranti perlindungan berlebihan bebas& mdash; Pembatas kecepatan. Apabila kelajuan operasi kereta lif melebihi nilai ditetapkan, efisiensi pemindahan boleh diperbaiki dengan % -%.

ZamoraApa yang patut saya lakukan jika pintu lif dan pintu pendaratan ditutup dan lif tidak berjalan?

Kurangkan bunyi keseluruhan mesin. Kerana tiada bunyi dari perlindungan semasa operasi kelajuan tinggi bagi enjin asinkron dan tiada bunyi dari transmisi gear cacing, bunyi keseluruhan boleh dikurangi dengan -db (A) Penggunaan tenaga rendah. Dari prinsip kerja bagi motor sinkronik magnet kekal, boleh dilihat bahawa kegembiraan mereka dicapai oleh magnet kekal,SalsalsallePembuat flipper hidraulik, dan tidak perlu bagi stator untuk menyediakan arus kegembiraan tambahan. Oleh itu, faktor kuasa lif boleh mencapai tahap yang sangat tinggi. Pada masa yang sama, rotor motor tidak mempunyai semasa dan tidak ada masalah kehilangan elektronik. Secara umum, ia mengurangkan konsumsi dengan % -% dibandingkan dengan enjin yang tidak tersimpan. Kerana kekurangan efisiensi rendah dan penggunaan tenaga tinggi pasangan pemindahan gear cacing, penggunaan tenaga lebih berkurang.

Dalam kes api,SalsalsalleMesin pembukaan hidraulik, apabila diperintahkan oleh pusat api atau butang operasi dedikasi petugas api lantai pertama untuk memasuki keadaan peperangan api, lif harus segera berhenti di lantai tanpa membuka pintu, kembali ke stesen lantai pertama, dan secara automatik membuka pintu lif jika ia berada di arah atas.


SalsalsallePembuat flipper hidraulikTerdapat beberapa cara untuk memasang struktur



Apabila bekalan kuasa normal dimatikan, cahaya di dalam lif bukan api tidak mempunyai kuasa, sementara masih ada cahaya di dalam lif api.

Lift DC, lif yang menggunakan motor DC sebagai kekuatan memandu. Kelajuan nilai bagi jenis lif ini adalah umumnya di atas m/s.

Sila perhatikan bahawa seharusnya ada ruang lebih dari mm kiri di kedua-dua sisi escalator, dan apabila diatur secara paralel, tidak ada pengendalian antara kedua-dua escalator.

Selamat datang panggilanPeranti ketegangan pembatasan kelajuan dan peranti ketegangan tali besi patut dilengkapi dengan suis keselamatan.

Sila perhatikan bahawa seharusnya ada ruang lebih dari mm kiri di kedua-dua sisi escalator, dan apabila diatur secara paralel, tidak ada pengendalian antara kedua-dua escalator.

Apabila bekalan kuasa normal dimatikan, cahaya di dalam lif bukan api tidak mempunyai kuasa sementara masih ada cahaya di dalam lif api.


SalsalsallePembuat flipper hidraulikTerdapat beberapa cara untuk memasang struktur



Membersihkan dan membersihkan kasut panduan kereta lif. Seperti yang diketahui, kasut panduan berjalan di atas kereta panduan, dan ada cangkir minyak di atas kasut panduan. Untuk memastikan lif tidak membuat suara semasa operasi, perlu mengisi cangkir minyak secara peribadi dan bersihkan kasut panduan, dan kabin perlu bersihkan dengan teliti.

middlemanUntuk melaksanakan pengaturan escalator dan menyediakan balas balik, untuk menentukan konfigurasi peranti terkongsi tertentu urutan penghantaran,SalsalsallePemulihan semula ketinggian tinggi setengah elektrik, dan pengaturan pusingan kereta tangan semasa pengaturan terus menerus.

Lif berhenti di lantai pertama dan pintu tidak bergerak: fungsi pendaratan kecemasan api lif dipicu oleh asap atau sensor panas di dalam bangunan.

Parameter utama yang menentukan kapasitas penghantaran ialah skalator: kuantiti, lebar jelas langkah, sudut lengkung, lif: muatan bernilai, tinggi angkat besar, kuantiti, bilangan lantai dan stesen.

SalsalsalleRangkaian pembayaran dan tali tidak boleh bertentangan dengan shaft atau komponen lain semasa operasi lif.

Untuk escalator yang memerlukan sokongan sementara, serta julat sokongan yang boleh ditambah, saiz tinggi dan muatan peralatan dan platform sokongan, dan parameter lain.

Ada telefon api di dalam kereta lif api.


BarcelonaMaklumat produk lain
  • HendersonKendaraan platform angkat hidraulik kakiAnalisis kelebihannya

    HendersonKendaraan platform angkat hidraulik kakiAnalisis kelebihannya

  • HendersonTekanan hidraulik paksi naik bimbitPenerangan terperinci perkhidmatan penyelenggaraan

    HendersonTekanan hidraulik paksi naik bimbitPenerangan terperinci perkhidmatan penyelenggaraan

  • QinghaiJembatan naik bimbit hidraulikSepuluh akal sehat

    QinghaiJembatan naik bimbit hidraulikSepuluh akal sehat

  • QinghaiPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendirimenganalisis

    QinghaiPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendirimenganalisis

  • QinghaiStage elevatorAnalisis proses pembuatan

    QinghaiStage elevatorAnalisis proses pembuatan

  • Kampong ThumYang merupakan pengubah kuasa menusuk minyak yang baikYang lebih penting

    Kampong ThumYang merupakan pengubah kuasa menusuk minyak yang baikYang lebih penting

  • PollyKendaraan platform hidraulikPengeluaran syarikat

    PollyKendaraan platform hidraulikPengeluaran syarikat

  • PollyTekanan hidraulik paksi naik bimbitBila-bila masa

    PollyTekanan hidraulik paksi naik bimbitBila-bila masa

  • segera:Peringatan: Maklumat SalsalsallePembuat flipper hidraulikTerdapat beberapa cara untuk memasang struktur memberi anda SalsalsallePembuat flipper hidraulikTerdapat beberapa cara untuk memasang struktur oleh syarikat kami, perkhidmatan SalsalsallePembuat flipper hidraulikTerdapat beberapa cara untuk memasang struktur dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk SalsalsallePembuat flipper hidraulikTerdapat beberapa cara untuk memasang struktur, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian SalsalsallePembuat flipper hidraulikTerdapat beberapa cara untuk memasang struktur. SalsalsallePembuat flipper hidraulikTerdapat beberapa cara untuk memasang struktur di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di SalsalsallePembuat flipper hidraulikTerdapat beberapa cara untuk memasang struktur, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!