XinminJembatan pengangkutan yang tetapPengetahuan syarikat

  • masa pelepasan:2024-04-24 13:03:44
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:119
  • Penerangan pantas:

    Xinmin,Selepas operasi selesai, lepaskan rantai tetap dan tekan pengendali pada rak. Kendaraan akan memandu dan rak akan diteta

Kandungan artikel

Selepas operasi selesai, lepaskan rantai tetap dan tekan pengendali pada rak. Kendaraan akan memandu dan rak akan ditetapkan semula. Angkat bahagian belakang jambatan naik dan gantung di dalam kenderaan.

Selepas semua peralatan selesai dengan selamat, jambatan papan akan dicat, dan kemudian ujian prestasi jambatan papan akan dilakukan untuk melihat sama ada ia memenuhi keperluan pelanggan dan sama ada parameter berkaitan dipilih. Jika ada beberapa aspek yang tidak memenuhi keperluan pelanggan, mereka perlu dijaga sehingga mereka memenuhi keperluan pelanggan dan parameter berkaitan dipilih. Hanya kemudian penghantaran akan melanjutkan.

XinminApabila menyatukan atau menggantikan sambungan peralatan penyeludupan dan potong atau komponen penyeludupan, litar kedua patut diganti, peralatan penyeludupan atau penyeludupan dan potong patut diganti, dan bekalan kuasa mesti terputus.

The ton boarding bridge is equivalent to a movable steel slope in actual operation, and electric forklifts can also be reasonably driven immediately into the truck body for large-scale loading,XinminJembatan naik bimbit hidraulik, unloading, and transportation operations. Jembatan naik ton adalah bentuk struktur yang sangat terkenal dalam logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan adalah platform yang cepat dan selamat untuk putar produk dan pembuatan dan pembuatan kargo operasi. Tinggi platform muatan dan muatan tetap, tetapi tinggi kenderaan yang masuk dan keluar kenderaan pengangkutan berbeza, dan sentiasa ada titik tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan stesen muatan dan muatan. Forklift tidak dibenarkan untuk memasuki atau keluar kenderaan untuk memuatkan dan memuatkan langsung barang. Guna jambatan papan untuk menyediakan sambungan yang boleh dipercayai. Forklift boleh masuk dan keluar kenderaan pengangkutan dengan selamat dan cepat untuk memuatkan dan membuka operasi. Semasa proses operasi, hanya satu orang diperlukan untuk beroperasi tanpa kuasa, secara efektif mencapai pemuatan dan muatan yang selamat dan cepat barang.

Bandar IncheonMemilih jambatan penerbangan hidraulik yang berharga secara rasional berdasarkan kemudahan-kost adalah salah satu pertimbangan bagi pembeli.

Penggunaan tabu jambatan naik tetap: penyelamatan patut dilakukan dalam syarat menggantung dan menyokong platform kerja platform angkat untuk mengelak turun tiba-tiba platform angkat, yang boleh menyebabkan kemalangan yang tidak diperlukan; Jangan menyesuaikan valv keselamatan secara arbitrari. Kerana setiap komponen dalam sistem hidraulik berfungsi pada tekanan tertentu, selepas valv keselamatan disesuaikan, ia boleh menyebabkan operasi anormal sistem hidraulik dan menyebabkan kerosakan yang tidak diperlukan kepada pegawai, mesin dan objek.

Pertama penggunaan sering dan panjang jambatan naik secara alami menyebabkan beberapa masalah. Komponen utama di dalam jambatan penerbangan tetap termasuk unit kuasa hidraulik, pompa minyak bekalan kuasa bateri, kotak dll. Operasi panjang di bawah beban tertentu secara alami akan mempunyai kesan tertentu pada pompa minyak hidraulik, mengurangi jangka hidup dan meningkat kadar pemeliharaan.


XinminJembatan pengangkutan yang tetapPengetahuan syarikat



Kehidupan perkhidmatan jambatan naik kecil juga berkaitan dengan kualiti peralatan sendiri. Pilih perusahaan kecil dengan harga rendah dan kualiti rendah untuk produksi dan penghasilan boleh menghemat biaya dalam masa singkat. Namun,XinminJembatan penerbangan hidraulik, ia juga meletakkan dasar untuk penggunaan masa depan. If quality problems and accidents occur, it will not only cause personnel and property losses, but also delay delivery time, causing immeasurable direct or indirect losses.

Jembatan naik bimbit tiba-tiba kehilangan kawalan platform operasi.

Jembatan penerbangan hidraulik tetap adalah peralatan bantuan untuk memuatkan dan memuatkan bersama dengan platform penyimpanan. Peralatan ini disertakan dengan platform dan boleh disesuaikan ke atas atau ke bawah mengikut tinggi yang berbeza dalam kenderaan trak, menjadikan ia mudah bagi forklift untuk memasuki kenderaan. Peralatan mengadopsi stesen pam hidraulik yang diimport dengan rok anti berguling di kedua-dua sisi, menjadikan kerja lebih selamat dan meningkatkan efisiensi kerja. Pipa besi bentuk khas dan silinder minyak yang tahan memakai ketepatan tinggi digunakan. Bahan jadual: anti slip (mata)

sasaran[UNK][UNK]. When the non loading and unloading operation of the mobile boarding bridge temporarily stops, perlu menutupinya dengan kain yang tidak bergerak air, bukti hujan, dan skrin matahari untuk mencegah cat dek menjadi basah dan berkarat. Pada masa yang sama, mengangkat gelang tetap depan boleh mengangkat ban jambatan naik bergerak dari tanah, menghindari perlumbaan berat badan, dan mengurangi kerosakan ban. Jika titik-titik di atas dicatat semasa penyimpanan, tidak hanya boleh kehidupan perkhidmatan jambatan diperlukan, tetapi juga masalah tidak perlu boleh dihindari.

Jembatan penerbangan tekan hidraulik boleh dibawa: Ia adalah jenis yang digunakan secara luas, sesuai untuk tempat dimana muatan, muatan, dan pengangkutan tidak ditetapkan atau bergerak; Jembatan penerbangan tekanan hidraulik bergerak: sesuai untuk barang yang tetap dan tidak bergerak seperti port, platform kargo, gudang, dll.

Ada plat penukaran di at as dek jambatan, yang ditempatkan di tepi kereta untuk memastikan transisi licin antara laluan dan kereta.


XinminJembatan pengangkutan yang tetapPengetahuan syarikat



Apabila minyak hidraulik tidak mencukupi, menyebabkan udara memasuki minyak hidraulik dan juga menghasilkan bunyi yang tinggi. Jembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk dengan cepat dan selamat mengubah produk dan barang. Tinggi platform operasi pemuatan dan membuang ditetapkan, tetapi sentiasa ada perbezaan tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan platform pemuatan dan membuang disebabkan tinggi pengangkutan. Menyebabkan forklift tidak dapat memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung. Guna jambatan boarding untuk menyediakan sambungan yang boleh dipercayai. Benarkan trak forklift untuk memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan dengan selamat dan cepat untuk memuatkan dan membuka operasi.

Click to viewMinyak hidraulik No. anti memakai minyak hidraulik.

Menyemak minyak hidraulik adalah bahagian yang sangat penting dari jambatan boarding bergerak, jadi apabila kita boleh melakukan beberapa pemeriksaan kerja pada minyak hidraulik, kita boleh mengurangi masalah lain secara efektif. Oleh itu, kita perlu memeriksa secara tepat masa untuk melihat jika ada kemudahan dalam minyak hidraulik, dan sama ada kuantiti cukup. berdasarkan ini, kita boleh menggunakannya lagi untuk mencapai keputusan yang lebih baik, Jadi semua orang perlu lebih memahami aspek ini.

Jembatan penerbangan hidraulik adalah pengubahsuaian dan penataran tangga tradisional. Apabila penonton memilih untuk naik jambatan, selain daripada membandingkan harga, prestasi lebih penting. Jadi dari mana kita harus memilih apabila membeli jambatan boarding hidraulik? Let me take you to learn more.

XinminKeperlukan pemasangan bagi bingkai dinding jambatan papan bimbit tidak banyak, kerana ia mudah dipasang. Secara khusus, jarak diantaranya dan bawahnya sepatutnya -m. Kemudian ia adalah m. The horizontal tilt angle should be within degrees.

Selamat datang ke produk syarikat kita. dan membandingkan solusi. kemudian, kita telah menentukan bentangan silinder hidraulik lif yang dipandu oleh seluruh silinder hidraulik. Kinematik, analisis dinamik dan rancangan optimizasi mekanik mekanisme mengangkat tali ganda yang dipandu oleh silinder hidraulik menyediakan asas teori dan rancangan optimizasi yang boleh dilakukan untuk mengurangkan lebih lanjut dorongan mekanisme pemotong yang dipandu oleh silinder hidraulik dan meningkatkan kelajuan. Kestabilan jambatan naik.

Due to the fact that the boarding bridge can be used in many loading and unloading situations,XinminJembatan boarding logistik, the parameters of the boarding bridge also vary in different places. Contohnya, mod pergerakan, tujuan khusus, persekitaran kerja, saiz bangku kerja, muatan, tinggi lajur, dll. jambatan papan patut ditakrif dengan jelas satu per satu.


DallasMaklumat produk lain
  • TullamoreBridge Mobile Boarding BridgeApa konfigurasi dan ciri-cirinya?

    TullamoreBridge Mobile Boarding BridgeApa konfigurasi dan ciri-cirinya?

  • TullamorePlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApakah faktor yang mempengaruhi ja

    TullamorePlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApakah faktor yang mempengaruhi ja

  • TullamorePembuat lif villa rumah tanggaLembaran tawaran

    TullamorePembuat lif villa rumah tanggaLembaran tawaran

  • Koi SanjaqPengubah semula kotakPrestasi yang stabil

    Koi SanjaqPengubah semula kotakPrestasi yang stabil

  • Dombrova gurnichaKendaraan PlatformBahagian pasaran yang didorong oleh perubahan

    Dombrova gurnichaKendaraan PlatformBahagian pasaran yang didorong oleh perubahan

  • Dombrova gurnichaJembatan pengangkutan aliran hidraulikharga

    Dombrova gurnichaJembatan pengangkutan aliran hidraulikharga

  • LaytownBridge boarding forklift bergerakArahan untuk pembangunan industri

    LaytownBridge boarding forklift bergerakArahan untuk pembangunan industri

  • LaytownPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaPasaran sedang dalam perjalanan

    LaytownPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaPasaran sedang dalam perjalanan

  • segera:Peringatan: Maklumat XinminJembatan pengangkutan yang tetapPengetahuan syarikat memberi anda XinminJembatan pengangkutan yang tetapPengetahuan syarikat oleh syarikat kami, perkhidmatan XinminJembatan pengangkutan yang tetapPengetahuan syarikat dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk XinminJembatan pengangkutan yang tetapPengetahuan syarikat, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian XinminJembatan pengangkutan yang tetapPengetahuan syarikat. XinminJembatan pengangkutan yang tetapPengetahuan syarikat di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di XinminJembatan pengangkutan yang tetapPengetahuan syarikat, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!