HejinMaintenance of boarding bridgeSkop penggunaan standard bahan

  • masa pelepasan:2024-04-24 13:51:03
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:470
  • Penerangan pantas:

    Hejin,Semasa proses penggalian lubang dasar jambatan penerbangan sederhana, tekanan struktur sokongan patut dihentikan, dan pe

Kandungan artikel

Semasa proses penggalian lubang dasar jambatan penerbangan sederhana, tekanan struktur sokongan patut dihentikan, dan perubahan dinding tanah patut diperhatikan setiap masa. Jika ada fenomena yang tidak normal seperti retak ditemui, pembangunan mesti ditangguhkan dan dilaporkan kepada atasan untuk mengendalikan.

Buka valv manual, dan selamatkan lebih dari % piring bibir di bawah bekas.

HejinTetap kawasan kerja bersih: A) Apabila mengisi bahan bakar bahan bakar, pastikan kawasan sekitar penutup kotak penapis bersih. Hanya minyak bersih dan saluran atau bekas boleh digunakan. Jangan bawa tanah ke dalam sistem– Ia hanya boleh menjadi minyak bersih.

Langkah pencegahan: Peribadi semak penyegelan antaramuka paip masuk minyak dan titik penyegelan lain untuk menghalang udara masuk; Pada masa yang sama, mengeluarkan udara dalam sistem selepas setiap perubahan minyak.

PiribebuyTombol keselamatan jambatan naik hidraulik bergerak juga boleh menghasilkan bunyi yang tinggi. When air is mixed into hydraulic oil, the relief valve gets stuck or severely worn, and the fatigue deformation of the relief valve spring leads to unstable pressure regulation of the relief valve. The pressure release time of the relief valve is too short, which can easily lead to local stability of the pilot valve performance of the relief valve. Bunyi dihasilkan oleh getaran udara valv pilot. Oleh itu, kita patut bersihkan valv keselamatan secara peribadi, dan menggantikannya jika ia rosak atau dipakai berat.

Kualiti produk penghasil teknologi dijamin. Sudah tentu, kualiti produk di pasar sekarang dijamin,HejinTanda jembatan naik bimbit, dan pengakuan penghasil teknologi di pasar juga akan lebih tinggi. Harga produk penghasil teknologi boleh diterima. Bila memilih untuk membeli jambatan kereta api kelajuan tinggi, beberapa lebih efektif biaya, dan beberapa lebih mahal, Apabila pelanggan memilih, mereka sentiasa boleh mencari pembuat teknikal dan profesional. Mereka juga boleh memeriksa trenden pasar dan berapa banyak ia biaya. Apabila pembuat mendapatkan harga, mereka boleh memeriksa harga untuk melihat jika mereka boleh menerimanya. Mereka juga boleh memilih berdasarkan perbandingan harga.

Akhir depan jambatan naik dipenuhi dengan mekanisme roda universal berjalan dan mekanisme traksi, yang membuat pergerakan jambatan naik sangat selesa; Cerita utama mengadopsi standar negara kuasa tinggi # besi, dengan kualiti yang stabil dan boleh dipercayai; Panjang lanjutan platform atas menyediakan ruang yang cukup untuk menyesuaikan sudut muatan dan muatan semasa operasi forklift untuk mencegah penyelamatan cerun dan memastikan operasi yang lebih selamat; Mengadopsi kaki sokongan tonasi besar dan dua kaki sokongan bantuan, dengan kapasitas sokongan kuat dan paksi stabil dan kekal; Paksi depan mengadopsi rancangan terintegrasi; Dek jambatan disediakan dengan mata anti slip, yang mempunyai fungsi anti slip yang baik; The axle design has a compact and sturdy structure to prevent axle deformation after dynamic loads;


HejinMaintenance of boarding bridgeSkop penggunaan standard bahan



Bahan yang digunakan untuk jambatan papan adalah: gelang utama dibuat dari paip besi bentuk istimewa.

Semasa operasi, valv manual patut ketat sehingga tertentu dalam keadaan tertutup. Pengendali patut mengangkat jambatan papan ke tinggi yang diperlukan, kemudian perlahan-lahan berbalik untuk taman bekas di bawah bibir depan jambatan papan.

Kemudian, plat grid ditetapkan, kemudian penywelding dilakukan. Kemudian, peralatan hidraulik dipasang, dan ban jambatan pengangkutan dipasang.

Sangat disarankanPasang saluran pembuangan di atas tanah berhampiran lubang jambatan penerbangan sederhana, dan mengambil tindakan pembuangan yang sepadan untuk atas, permukaan, dan kaki cerun, ia juga meletakkan dasar untuk penggunaan masa depan. If quality problems and accidents occur, it will not only cause personnel and property losses, but also delay delivery time causing immeasurable direct or indirect losses.

Pengurusan masalah: Mengganti pompa perlengkapan boleh menghapuskan masalah.


HejinMaintenance of boarding bridgeSkop penggunaan standard bahan



Anda perlu memahami pergerakan jambatan boarding.

reformIni adalah pilihan untuk minyak hidraulik untuk jambatan naik bimbit.

Setelah bertahun-tahun eksposisi kepada angin dan matahari, banyak syarikat membeli jambatan boarding hidraulik tetap dan meletakkannya di kawasan-kawasan yang terbuka kilang. Ia tidak penting, seperti banyak pembuat. Namun,HejinTanda paksi naik, eksposisi panjang kepada angin dan matahari boleh menyebabkan rust pada komponen jambatan boarding hidraulik tetap dan struktur penyelesaian longgar, yang tidak menyebabkan penggunaan jangka panjang. Lebih baik untuk meliputi mereka dengan sesuai dalam angin dan hujan.

Semasa proses penggalian lubang dasar jambatan penerbangan sederhana, tekanan struktur sokongan patut dihentikan, dan perubahan dinding tanah patut diperhatikan setiap masa. Jika ada fenomena yang tidak normal seperti retak ditemui pembangunan mesti ditangguhkan dan dilaporkan kepada atasan untuk mengendalikan.

HejinOperasi tidak sah merujuk kepada operasi yang melebihi kemampuan muatan, muatan, dan kapasitas pengurusan yang diperlukan semasa operasi muatan dan muatan hidraulik. Kerana analisis sistem yang sukar dan kecil dari jambatan penerbangan hidraulik, kerja ini sangat arbitrari, menghasilkan buang-buang masa dan kerja. Sebagai hasilnya, kelajuan logistik memperlambat menghasilkan kehilangan lebih banyak barang. Menurut statistik,HejinJembatan naik hidraulik tetap, kemungkinan kerosakan kargo dalam kerja jambatan boarding hidraulik lebih tinggi daripada kerja transportasi dan penyimpanan. kerja jambatan boarding hidraulik berlebihan meningkatkan kemungkinan kerosakan kargo.

Blok brek peralatan.

Efisiensi rendah jambatan naik hidraulik terutama bergantung pada dua aspek: pertama-tama, pegawai yang terlibat dalam kerja jambatan naik hidraulik mempunyai kualiti rendah dan kemampuan operasi. Kerana gagal membentuk kerja jambatan naik hidraulik skala besar, perusahaan tidak melekat kepentingan yang cukup kepada kerja ini, biaya kerja yang dilaburkan adalah rendah, dan tiada latihan kemampuan khusus. Ini meningkatkan kesulitan kerja jambatan naik hidraulik, meningkatkan masa operasi, dan membuang-buang kuasa pembinaan. Di sisi lain, pembebasan kerja jambatan boarding hidraulik membuat ia sukar untuk menggunakan peralatan mekanisasi. Di kebanyakan perusahaan, jenis kerja ini terutama dilakukan secara manual, menghasilkan kerja yang tidak sama.


DallasMaklumat produk lain
  • TullamoreBridge Mobile Boarding BridgeApa konfigurasi dan ciri-cirinya?

    TullamoreBridge Mobile Boarding BridgeApa konfigurasi dan ciri-cirinya?

  • TullamorePlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApakah faktor yang mempengaruhi ja

    TullamorePlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApakah faktor yang mempengaruhi ja

  • TullamorePembuat lif villa rumah tanggaLembaran tawaran

    TullamorePembuat lif villa rumah tanggaLembaran tawaran

  • Koi SanjaqPengubah semula kotakPrestasi yang stabil

    Koi SanjaqPengubah semula kotakPrestasi yang stabil

  • Dombrova gurnichaKendaraan PlatformBahagian pasaran yang didorong oleh perubahan

    Dombrova gurnichaKendaraan PlatformBahagian pasaran yang didorong oleh perubahan

  • Dombrova gurnichaJembatan pengangkutan aliran hidraulikharga

    Dombrova gurnichaJembatan pengangkutan aliran hidraulikharga

  • LaytownBridge boarding forklift bergerakArahan untuk pembangunan industri

    LaytownBridge boarding forklift bergerakArahan untuk pembangunan industri

  • LaytownPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaPasaran sedang dalam perjalanan

    LaytownPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaPasaran sedang dalam perjalanan

  • segera:Peringatan: Maklumat HejinMaintenance of boarding bridgeSkop penggunaan standard bahan memberi anda HejinMaintenance of boarding bridgeSkop penggunaan standard bahan oleh syarikat kami, perkhidmatan HejinMaintenance of boarding bridgeSkop penggunaan standard bahan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk HejinMaintenance of boarding bridgeSkop penggunaan standard bahan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian HejinMaintenance of boarding bridgeSkop penggunaan standard bahan. HejinMaintenance of boarding bridgeSkop penggunaan standard bahan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di HejinMaintenance of boarding bridgeSkop penggunaan standard bahan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!