VihariPengubah stesen kuasaLapan prosedur operasi utama

  • masa pelepasan:2024-05-13 10:19:35
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:272
  • Penerangan pantas:

    Vihari, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilangApabila seluruh proses gelombang angin penuk

Kandungan artikel
pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang

Apabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.

Penghakiman cacat pengubah kuasa

VihariPemilihan yang betul bagi pengubah jenis kering Anhui mempunyai kesan kunci untuk meningkatkan keselamatan dan operasi lancar perisian sistem kuasa. Dalam teks terdahulu, kami telah menguasai struktur dan ciri-ciri pengubah jenis kering. In this part, we will describe how to select dry-type transformer according to the load characteristics and application environment of dry-type transformer.

Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

OuidahSebab api dalam pengubah kuasa

Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

Apakah mod kawat pengubah jenis kering?


VihariPengubah stesen kuasaLapan prosedur operasi utama



Sebab penyegelan yang buruk, umumnya,VihariHarga kembalian pengubah minyak, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

Mengukur dengan tepat kebelakangan setiap fasa angin dan melakukan pengukuran. Jika ada perbezaan besar, ia adalah kesalahan umum angin. Kemudian melakukan pemeriksaan penampilan inti besi, dan kemudian mengukur dengan tepat penentang izolasi antara cip dengan kaedah tekanan AC dan galvanometer. Jika kerosakan tidak besar, cat bahagian yang rosak.

Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi ia tidak perlu diam.

Mengikuti keajaibanJarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.

Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa


VihariPengubah stesen kuasaLapan prosedur operasi utama



Penyebar bunyi pengubah jenis kering

Jabatan PemasaranMatikan valv pintu (valv kupu-kupu) komputer tablet kiri dan kanan dari radiator paip panas untuk mengisolasi minyak dalam radiator paip panas dari minyak dalam tangki, untuk mengurangi tekanan kerja dan kebocoran. Selepas lokasi kebocoran ditentukan, perawatan permukaan yang sesuai akan dilakukan, kemudian bahan mentah biru Fushi akan dipilih untuk perawatan penyegelan.

Pembuat pengubah berkata bahawa peralatan paparan suhu: mengukur nilai perubahan suhu mengikut sensor suhu PT yang terlibat dalam pembangingan tegangan bawah, dan rekod masa sejarah suhu tinggi Zui). Suhu tinggi Zui boleh dimasukkan dan output sebagai kuantiti analog mA jika ia hendak jauh (jarak boleh mencapai m, komputer elektronik boleh dilengkapi dengan soket komputer elektronik, penghantar cerdas, dan pengubah boleh dikesan. Penggera suhu lebih dan perjalanan perisian sistem juga boleh ditandakan oleh data resistor sensor termistir Pt, supaya lebih lanjut meningkatkan kestabilan perisian sistem penyelamatan suhu.

Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

VihariIsolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.

Apabila pengubah keluar dari fasa, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar,VihariPrinsip pengubah kuasa tenggelam minyak,VihariGambar pengubah kuasa, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:

Spesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;, Menurut undang-undang Ohm, apabila lapisan pengasingan rosak, arus hanya / dari total aliran semasa, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan, semakin kecil resistensi, dengan kata lain, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.

EsmeraldaMaklumat produk lain
  • AmsterfenRampa Lantai MudahApa faedahnya jika anda menyelesaikan kerja dalam satu masa?

    AmsterfenRampa Lantai MudahApa faedahnya jika anda menyelesaikan kerja dalam satu masa?

  • KutnoJembatan penerbangan tetap hidraulikPerhatikan pembentukan kesedaran jenama

    KutnoJembatan penerbangan tetap hidraulikPerhatikan pembentukan kesedaran jenama

  • KutnoPlatform penangkapan trekPermintaan keuntungan perusahaan

    KutnoPlatform penangkapan trekPermintaan keuntungan perusahaan

  • KutnoBiaya lif rumah tangga kecilCara memeriksa ketepatan kerja pemesinan

    KutnoBiaya lif rumah tangga kecilCara memeriksa ketepatan kerja pemesinan

  • JimmaPerlindungan penukar tenggelam minyakPembezaan pelbagai

    JimmaPerlindungan penukar tenggelam minyakPembezaan pelbagai

  • PwotskPlatform angkat automatik hidraulikMemperkukuhkan perlindungan diri

    PwotskPlatform angkat automatik hidraulikMemperkukuhkan perlindungan diri

  • PwotskRancangan jambatan naik bimbitRintangan suhu tinggi yang baik

    PwotskRancangan jambatan naik bimbitRintangan suhu tinggi yang baik

  • KielceJembatan pengangkutan bekasMasalah teknologi insentif

    KielceJembatan pengangkutan bekasMasalah teknologi insentif

  • segera:Peringatan: Maklumat VihariPengubah stesen kuasaLapan prosedur operasi utama memberi anda VihariPengubah stesen kuasaLapan prosedur operasi utama oleh syarikat kami, perkhidmatan VihariPengubah stesen kuasaLapan prosedur operasi utama dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk VihariPengubah stesen kuasaLapan prosedur operasi utama, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian VihariPengubah stesen kuasaLapan prosedur operasi utama. VihariPengubah stesen kuasaLapan prosedur operasi utama di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di VihariPengubah stesen kuasaLapan prosedur operasi utama, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!