Saint PetersburgJembatan naik hidraulik bergerakTiga isu yang perlu diberi perhatian dalam pengeluar

masa pelepasan:2024-05-12 11:35:13 Pengguna pos:161HP196399230 Paparan halaman:279

Petua teras:Saint Petersburg,Saint PetersburgJembatan naik hidraulik tetap,Apabila ia berkaitan dengan proses produksi jambatan naik bimbit, saya per

Saint PetersburgJembatan naik hidraulik tetap,

Apabila ia berkaitan dengan proses produksi jambatan naik bimbit, saya percaya semua orang akan sangat tertarik.

Berikut adalah ciri-ciri produk.

Saint PetersburgBahagian kuasa ialah pautan bekalan kuasa jenis trek panduan lif, yang merupakan tulang belakang seluruh sistem dan komponen yang mengubah tenaga elektrik ke saluran tenaga kinetik, termasuk bekalan kuasa, suis kuasa, komponen elektrik, dll.

Semua orang tahu bahawa jembatan naik bimbit digunakan secara luas di platform kargo dan laman muatan dan muatan bimbit tanpa muatan dan muatan peralatan. Ia adalah peralatan pembantu kargo yang digunakan bersama dengan garpu. Kadang-kadang kebanyakan pelanggan menghadapi masalah ini, bagaimana mereka harus parkir jambatan naik bimbit dengan betul? Ini adalah soalan yang perlu kita pertimbangkan, pertama-tama gemetar dua kaki sokongan jambatan naik bimbit sehingga kedua-dua roda belakang mendarat. Kemudian gunakan peranti hidraulik untuk menggulung roda belakang ke atas, mengubah tinggi untuk sepadan dengan tinggi forklift, dan kemudian forklift ditarik secara langsung ke kedudukan penggunaan.

Buka valv manual, perlahan-lahan menurunkan jambatan papan, dan selamatkan lebih dari % piring bibir di bawah bekas.

Pasang saluran pembuangan di atas tanah berhampiran lubang jambatan penerbangan sederhana, dan mengambil tindakan pembuangan yang sepadan untuk atas, permukaan, dan kaki cerun, terutama untuk jambatan penerbangan sederhana.


Saint PetersburgJembatan naik hidraulik bergerakTiga isu yang perlu diberi perhatian dalam pengeluaran



Penggunaan tabu jambatan naik tetap: penyelamatan patut dilakukan dalam syarat menggantung dan menyokong platform kerja platform angkat untuk mengelak turun tiba-tiba platform angkat, yang boleh menyebabkan kemalangan yang tidak diperlukan; Jangan menyesuaikan valv keselamatan secara arbitrari. Kerana setiap komponen dalam sistem hidraulik berfungsi pada tekanan tertentu, selepas valv keselamatan disesuaikan, ia boleh menyebabkan operasi anormal sistem hidraulik dan menyebabkan kerosakan yang tidak diperlukan kepada pegawai, mesin dan objek.

Jembatan boarding tetap hidraulik dibahagi menjadi jenis bergerak dan tetap, dengan nama yang berbeza untuk fungsi dan cara penggunaan yang berbeza.

Sebagai bahagian penting jambatan naik, tinggi boleh disesuaikan mengikut kenderaan-kenderaan yang berbeza barang-barang, sehingga ia boleh menjadi aras dengan platform pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang-barang. Kerana produksi jambatan penerbangan hidraulik elektrik oleh pembuat yang berbeza, tinggi platform desain dan pembuatan dan jarak dari tanah juga berbeza, dengan tinggi yang berlainan dari mm hingga mm. Tinggi strok angkat hidraulik berlainan dari mm hingga mm dan tinggi jambatan boarding hidraulik elektrik sendiri ditambah tinggi strok adalah mm, yang boleh dipenuhi oleh hampir semua kenderaan kargo (dengan tinggi kenderaan umum ).

Perkhidmatan jujur[UNK][UNK]. Sebelum digunakan, periksa jambatan boarding untuk kerosakan yang jelas seperti retak dan wayar patah.

Jembatan naik bimbit hanya memerlukan satu orang untuk beroperasi, tanpa perlukan bekalan kuasa, dan boleh mencapai muatan dan muatan cepat barang. Jembatan pengangkutan bergerak digunakan secara luas dalam platform kargo dan laman muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan, dan adalah peralatan bantuan untuk muatan dan muatan kargo bersama dengan forklift.

Memuatkan jambatan naik ton adalah relatif selesa semasa operasi,Saint PetersburgFabrik Penghasilan DengCheQiao, dengan keterbatasan peralatan tinggi dan biaya penyelamatan rendah. Sesuai untuk berbagai jenis kenderaan dalam kawasan muatan dan muatan dan kawasan pengangkutan sibuk. The ton boarding bridge requires practical operation by oneself, and can maintain safety and fast cargo loading and unloading without the need for a power supply system. Jembatan naik ton digunakan untuk platform perkhidmatan kargo dan laman muatan dan muatan bimbit tanpa muatan dan muatan mesin dan peralatan. Ia adalah peranti anti slip peralatan bantuan untuk memuatkan, memuatkan dan mengendalikan barang yang digunakan bersama dengan forklift elektrik: peralatan ini dibuat dari plat besi tebal yang diseweldi oleh penywelding elektrik, yang boleh menjaga kesan anti slip dan boleh dipercayai.


Saint PetersburgJembatan naik hidraulik bergerakTiga isu yang perlu diberi perhatian dalam pengeluaran



Klasifikasi jambatan naik: jambatan naik bergerak jambatan naik hidraulik bergerak digunakan secara luas di platform kargo dan tempat muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan, dan adalah peralatan bantuan kargo yang digunakan bersama dengan forklift. Dengan bantuan peralatan ini, yang boleh mencapai pemuatan dan muatan yang selamat dan cepat. Ia tidak hanya boleh mengurangkan intensiti kerja anda, tetapi juga menggandakan efisiensi pembuatan dan pembuatan operasi, mempercepat aliran bahan-bahan, dan mendapatkan keuntungan ekonomi yang lebih besar.

Servis yang hebatThe mobile boarding bridge with high stability and reliability has a high configuration. It is not only equipped with high-quality anti pressure toe guards on the platform but also equipped with professional fault indicators in the electronic control system of the boarding bridge.

B) Bila mengekalkan sistem hidraulik, hanya plug plastik bersih boleh digunakan untuk menutup hujung paip.

Kawan-kawan yang tahu tentang jambatan boarding tahu bahawa terdapat banyak cara untuk memindahkan jambatan boarding, seperti jambatan boarding bergerak sendiri, jambatan boarding bergerak secara manual membantu, dan sebagainya. Oleh itu, kita perlu memilih kaedah gerakan yang sesuai dari jambatan naik berdasarkan situasi penggunaan khusus kita.

Saint PetersburgJembatan pengangkutan sisi platform dipasang secara langsung di pinggir depan platform memuatkan dan memuatkan. There is no need to excavate or reserve pits on the loading and unloading operation platform, and there is basically no change to the building structure.

Muat: - ton.

Persekitaran kerja spesifik jambatan naik.


Hak cipta dan notis:
1. Saint PetersburgJembatan naik hidraulik bergerakTiga isu yang perlu diberi perhatian dalam pengeluar yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat Saint PetersburgJembatan naik hidraulik bergerakTiga isu yang perlu diberi perhatian dalam pengeluar, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan Saint PetersburgJembatan naik hidraulik bergerakTiga isu yang perlu diberi perhatian dalam pengeluar adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian Saint PetersburgJembatan naik hidraulik bergerakTiga isu yang perlu diberi perhatian dalam pengeluar mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Esmeraldamengesyorkanberita
EsmeraldaBerita terkini