KaiserslauternLift gunting bergerak sepenuhnyaKesan perlindungan yang baik

  • masa pelepasan:2024-05-14 09:30:45
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:91
  • Penerangan pantas:

    Kaiserslautern,Semak jika tempoh penggunaan pembatasan kelajuan telah tamat. Jika ia melebihi tempoh penggunaan, perlu menghantarnya ke

Kandungan artikel

Semak jika tempoh penggunaan pembatasan kelajuan telah tamat. Jika ia melebihi tempoh penggunaan, perlu menghantarnya ke unit profesional berwajib untuk pemeriksaan dan kalibrasi. Apa fungsi peranti tahap angkat?

Apabila menggunakan lif, kaki mesti dibuka terlebih dahulu. Jika kaki tidak dibuka, ia dilarang untuk meningkat atau rendah platform.

KaiserslauternPersiapan sebelum penggunaan: Perkenalan dengan proses penggunaan yang betul dan proses penggunaan yang betul platform penangkapan hidraulik adalah syarat asas untuk memastikan operasi normal dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan platform penangkapan hidraulik. Terdapat dua saluran utama untuk pemahaman: pertama, manual penggunaan dan operasi yang disediakan oleh pembuat apabila platform penangkapan hidraulik meninggalkan kilang, yang pengguna perlu membaca dengan hati-hati; Yang kedua ialah latihan yang sesuai pada penggunaan peralatan selepas pemasangan dan penyahpepijatan. Xilang Door Industry akan mengatur jurutera teknikal pemasangan profesional untuk memasang platform penangkapan hidraulik di lokasi pelanggan. Selepas pemasangan, pasukan pegawai teknikal akan menjalankan proses operasi platform penangkapan hidraulik untuk pengguna yang sesuai, serta perusahaan penghasilan produk khas yang melibatkan penyelidikan dan pembangunan,KaiserslauternLift bimbit traktif, dan perkhidmatan. Ia adalah penghasil lif profesional jangka panjang

Kerana cat antirust di lapisan luar akan bertindak aktif dengan oksigen di udara, terutama di matahari sejuk atau iklim ribut hujan, kelajuan reaksi akan dipercepat, jadi cat luar di lif barang gudang akan menunjukkan tanda-tanda penuaan dan kemudian jatuh setiap saat. Oleh itu, apabila mempertahankan peralatan meja angkat pada masa biasa, perhatikan penyimpanannya, dan cuba untuk tidak membiarkan ia diletakkan di luar, untuk tidak menyebut dalam hari sejuk atau iklim ribut hujan. jangka panjang

DusseldorfPemindahan barang antara lantai kilang industri, dan restoran di lantai kedua dan ketiga. Pembuat lif profesional selamat, ramah dengan persekitaran, dan ekonomi! Produk kami dieksport ke negara asing dan sangat dipercayai

Pemindahan barang antara lantai bilik, dan restoran. Tinggi rendah antara - mm, terutama sesuai untuk tempat kerja yang tidak dapat menggali lubang. And there is no need for upper lifting points, with diverse forms (single column, double column, four column), stable equipment operation, simple and reliable operation, economic and convenient goods transmission, and difficult to solve narrow spaces that cannot reach the requirements. A customized delivery platform can be created, and the product hydraulic system is equipped with anti fall, upper and lower door interaction, and operation buttons can be set on each floor and lifting platform workbench to achieve multi-point. Produk ini mempunyai struktur yang kuat, kapasitas yang besar pembawa muatan, angkat lembut pemasangan dan penyelenggaran sederhana dan selesa, menjadikannya peralatan pemindahan muatan yang ideal dan ekonomi untuk menggantikan lif antara lantai rendah. Peranti tahap angkat adalah terutamanya bertanggungjawab untuk pemprosesan data mekanisme operasi dan bar kerja kenderaan, menghitung kawasan keselamatan tahap angkat, dan sesuai untuk sistem kawalan elektrik platform angkat tahap diri. Sensor utama dalam sistem kawalan elektrik termasuk sensor sudut, sensor sudut panjang, sensor inklinasi paksi dua, dan simpanan tenaga sistem silinder minyak.

Peribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Timely bandage and replace damaged parts.


KaiserslauternLift gunting bergerak sepenuhnyaKesan perlindungan yang baik



Semak operasi peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.

Platform angkat mengadopsi mekanisme angkat yang sepenuhnya hidraulik, yang boleh beroperasi di dalam balet platform dan pada tubuh lif. Tangan kerja platform angkat boleh putar darjah. Sistem hidraulik dilengkapi dengan valv tahan letupan keselamatan untuk mencegah paip minyak minyak bom utama meletup. Kaki hidraulik dilengkapi dengan peranti kunci hidraulik untuk mencegah silinder minyak kaki dari menarik kembali. Sistem hidraulik dilengkapi dengan peranti perlindungan automatik overload platform, Untuk memastikan keselamatan operator, setiap seksyen lengan kerja di platform dilengkapi dengan peranti had keselamatan. Segel sistem hidraulik di platform adalah semua marka rumah dan asing yang dikenali, dan kuasa seluruh kenderaan adalah enjin diesel dengan bekalan kuasa sendiri. Sumber kuasa juga boleh digunakan. Platform angkat hidraulik dilengkapi dengan peranti kecemasan untuk menurunkan kuasa dalam kes kehabisan kuasa. Produk platform angkat lengan kali boleh juga menggunakan motor kuasa Hz, dan kuasa dua enjin diesel.

Regarding the construction elevator with counterweight, check the adjustment and fixation status of the counterweight guide wheel. Check the balancing equipment of the steel wire rope, the crown wheel, and the counterweight steel wire rope bracket

Jabatan KualitiPeribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Timely bandage and replace damaged parts.

Menangkat dan menurunkan

Semak kebebasan lapisan bola dan pakaian roda panduan roda penggantian. Jika roda penggantian dipakai, diperlukan untuk menyesuaikan atau menggantikannya. Jika lapisan lif dipakai, mengelakkan hanya bergantung pada pengalaman operator untuk berkoordinasi satu sama lain dan meningkatkan kepercayaan dan keselamatan sistem. Definisi zon keselamatan adalah sangat penting kerana tahap angkat mempunyai julat besar pergerakan, jadual lapisan tanah dan bar kerja ketinggian tinggi. Namun dan ia mesti dihitung dengan tepat. tahap angkat mempunyai dua sistem secara struktur terpisah untuk berbagai pergerakan pada kenderaan, ia juga adalah sistem terpasang, yang perlu mempertimbangkan keutamaan operasi, kelebihan sistem, sementara struktur dasar angkat mempunyai volum besar dan tidak mempunyai oven aneling yang cukup besar. Penggunaan penuaan biasa mengambil satu tahun dan siklus produksi terlalu panjang, jadi kedua-dua kaedah ini tidak boleh dilakukan. Selepas penyelidikan dan pemahaman oleh pembuat ia ditemukan bahawa memilih titik sokongan yang sesuai untuk komponen struktur terwelded besar boleh melakukan penyelesaian tekanan penuaan getaran. Oleh itu, pembuat telah memutuskan untuk menggunakan penuaan getaran untuk melepaskan tekanan dari dasar platform mengangkat. Promosion jangka panjang penghasil penindasan, tanda lama, keuntungan harga, dan kualiti yang dijamin!

Peribadi semak sambungan setiap bahagian dan ketatkannya jika ada pelepasan. Keketatan bolt yang menyambung badan patut disemak apabila badan berada di bawah tekanan (lengan berputar boleh digunakan untuk menyebabkan pemampatan)

KaiserslauternDi atas adalah apa yang kami perkenalkan kepada anda mengenai penggunaan platform angkat, yang merupakan produk mekanik yang sangat penting untuk angkat apabila kita melaksanakannya, kita perlu memperhatikan lebih banyak tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan. jadi,KaiserslauternJembatan naik bimbit 10 ton, mari kita perkenalkan kepada anda tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan.

Tahap angkat boleh menyediakan maklumat pada masa sebenar mengenai operasi seluruh kenderaan, mengelakkan hanya bergantung pada pengalaman operator untuk berkoordinasi satu sama lain, dan meningkatkan kepercayaan dan keselamatan sistem. Definisi zon keselamatan adalah sangat penting kerana tahap angkat mempunyai julat besar pergerakan, dan ia mesti dihitung dengan tepat. tahap angkat mempunyai dua sistem secara struktur terpisah, jadual lapisan tanah dan bar kerja ketinggian tinggi. Namun, untuk berbagai pergerakan pada kenderaan, ia juga adalah sistem terpasang, yang perlu mempertimbangkan keutamaan operasi, kelebihan sistem, dan jaminan keselamatan tindakan.

Semakin panjang paip minyak hidraulik,KaiserslauternPrice of 10 ton mobile boarding bridge, semakin panjang masa naik. Oleh itu, semasa pemasangan, perlu mengurangkan panjang paip minyak sebanyak mungkin dalam julat yang boleh dirancang. Berdasarkan penyesuaian unit kuasa, saiz paip minyak juga boleh disesuaikan, dan penyesuaian yang sepadan boleh dibuat untuk memastikan peralatan memenuhi keperluan normal dan keselamatan.


EsmeraldaMaklumat produk lain
  • PwotskRancangan jambatan naik bimbitRintangan suhu tinggi yang baik

    PwotskRancangan jambatan naik bimbitRintangan suhu tinggi yang baik

  • KielceJembatan pengangkutan bekasMasalah teknologi insentif

    KielceJembatan pengangkutan bekasMasalah teknologi insentif

  • KielcePlatform penunggang jenis kereta api panduan Platform penunggangCara melakukan penyelenggaraan

    KielcePlatform penunggang jenis kereta api panduan Platform penunggangCara melakukan penyelenggaraan

  • KielceFlip belakang pemutar hidraulikPangkalan borong

    KielceFlip belakang pemutar hidraulikPangkalan borong

  • Debre ZeyitPerlindungan suhu pengubah jenis keringAnalisis ciri-ciri individu pasaran

    Debre ZeyitPerlindungan suhu pengubah jenis keringAnalisis ciri-ciri individu pasaran

  • AjakshoPlatform angkat bimbit hidraulikPenawaran dan permintaan pasaran berada dalam keseimbangan ya

    AjakshoPlatform angkat bimbit hidraulikPenawaran dan permintaan pasaran berada dalam keseimbangan ya

  • AjakshoTanda jembatan naik bimbitAnalisis keadaan persaingan pasaran

    AjakshoTanda jembatan naik bimbitAnalisis keadaan persaingan pasaran

  • Aeroporto della MalpensaJembatan pengangkutan bekasMasalah kemerosotan dan bau

    Aeroporto della MalpensaJembatan pengangkutan bekasMasalah kemerosotan dan bau

  • segera:Peringatan: Maklumat KaiserslauternLift gunting bergerak sepenuhnyaKesan perlindungan yang baik memberi anda KaiserslauternLift gunting bergerak sepenuhnyaKesan perlindungan yang baik oleh syarikat kami, perkhidmatan KaiserslauternLift gunting bergerak sepenuhnyaKesan perlindungan yang baik dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KaiserslauternLift gunting bergerak sepenuhnyaKesan perlindungan yang baik, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KaiserslauternLift gunting bergerak sepenuhnyaKesan perlindungan yang baik. KaiserslauternLift gunting bergerak sepenuhnyaKesan perlindungan yang baik di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KaiserslauternLift gunting bergerak sepenuhnyaKesan perlindungan yang baik, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!