SvupskPlatform mengangkat trek panduan tetapKetahui potensi pasaran

  • masa pelepasan:2024-05-23 11:27:52
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:245
  • Penerangan pantas:

    Svupsk,Untuk memastikan turun licin objek berat dan pengendalian yang selamat dan boleh dipercayai, valv seimbang dipasang pada

Kandungan artikel

Untuk memastikan turun licin objek berat dan pengendalian yang selamat dan boleh dipercayai, valv seimbang dipasang pada litar minyak kembali untuk seimbang litar dan menjaga tekanan, supaya kelajuan turun tidak terpengaruh oleh objek berat. valv throttle mengatur kadar aliran dan kelajuan angkat

Perhatian: Mesing tidak normal gigi gear patut dihindari: roller tidak sama patut dihindari; Lupakan orientasi diagonal gulung panduan; Harus dihindari bahawa gulung panduan disimpan pada masa yang sama untuk waktu yang lama; The above abnormal phenomena can lead to rapid wear and even scrapping of gears, racks, rollers, it will be more beneficial for the service life of the elevator.

SvupskPlatform Lift Kemudahan&#& mdash; Perincian Produk Platform Penangkapan Orang Lumpuh& mdash; Perkenalan produk platform angkat yang lumpuh adalah kompak dalam struktur, mudah untuk beroperasi, dan mudah untuk dikekalkan. Platform gantung kursi roda yang bersandar menyelesaikan dengan sempurna masalah orang dengan cacat naik dan turun tangga di tempat awam. Keuntungan utama ialah ia tidak perlu mengubah teknik awam asal dan sesuai untuk tempat yang tidak sesuai untuk rampa dan angkat lif. Perkara: Bahagian sempit tangga seharusnya tidak kurang dari mm, yang boleh dipasang di dinding atau tangga kereta tangan, menjadikannya mudah untuk beroperasi, Kapasiti muatan yang selamat dan boleh dipercayai: KG-KG Kelajuan Pemandu: boleh memutar mana-mana sudut, produk kita akan menambah keinginan untuk membina masyarakat dan komuniti yang harmonius.

Scaffolds mesti terikat dengan selamat dan tidak digunakan di bawah beban berlebihan. Tidak mesti ada ruang antara pedal scaffolding, dan tindakan anti slip mesti diambil.

KlangMenyesuaikan unit kuasa.

Lif platform angkat patut mengikut peraturan untuk membawa kerja, jika tidak ia boleh menyebabkan kerosakan kepada orang atau objek.

Perhatian: Mesing tidak normal gigi gear patut dihindari: roller tidak sama patut dihindari; Lupakan orientasi diagonal gulung panduan; Harus dihindari bahawa gulung panduan disimpan pada masa yang sama untuk waktu yang lama; The above abnormal phenomena can lead to rapid wear and even scrapping of gears, racks,SvupskPlatform mengangkat liga aluminium hidraulik, rollers, and guide rails. If adjusted more carefully, it will be more beneficial for the service life of the elevator.


SvupskPlatform mengangkat trek panduan tetapKetahui potensi pasaran



The wear rate is fast, and due to factors such as processing, assembly, and adjustment of new machine components, the friction surface is rough, the mating surface area is small, and the surface pressure condition is uneven. Semasa operasi mesin bahagian kongkav dan konveksi di permukaan bahagian-bahagian saling bergantung dan menggosok satu sama lain. Sampah logam yang jatuh dari proses menggosok, bertukar, bertindak sebagai abrasif dan terus berpartisipasi dalam pecahan, mempercepat lagi memakai permukaan pasangan bahagian-bahagian. Therefore, during the running-in period, it is easy to cause wear on components (especially the mating surface), with a fast wear rate. Pada titik ini, jika dimuatkan berlebihan, ia boleh menyebabkan kerosakan pada komponen dan menyebabkan kegagalan awal.

Platform pengangkat keretapi panduan adalah peralatan berat yang relatif selamat, dan sebab keselamatannya ialah bahawa ia mempunyai peralatan perlindungan keselamatan seperti anti jatuh, overload, dan pemadaman kuasa. Jadi, apa fungsi sistem anti jatuh untuk platform angkat kereta api panduan? Apa sistem penangkapan jatuh keselamatan? Masuk ke Haoxiang Elevator Knowledge Lecture Hall ia jelas pada satu pandangan.

Periksa litar elektrik peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormaliti.

Hasil ujianApabila menggunakan lif, anda perlu mendengar apa-apa bunyi yang tidak normal dari lif. Jika ada, ia perlu dihentikan segera untuk menghindari kerosakan serius lif.

Semak orientasi relatif antara dinding sokongan kabel dan bingkai panduan kabel

Peribadi semak sama ada operasi setiap mekanisme normal dan sama ada terdapat suara. Jika ada kesalahan ditemui, anda perlu mendengar apa-apa bunyi yang tidak normal dari lif. Jika ada, ia perlu dihentikan segera untuk menghindari kerosakan serius lif.

Apa perbezaan antara platform angkat hidraulik keretapi panduan dan lif& mdash;& mdash; Lif bergantung pada mesin traksi untuk menarik tali wayar besi untuk memandu kereta untuk mencapai fungsi angkat. Keuntungan adalah indah dan cepat,SvupskPlatform angkat lengan kurva, tetapi kelemahan adalah bahaya keselamatan. Ia diperlukan untuk menyimpan peralatan untuk mencegah tali wayar besi daripada tua, pecah, dan kereta daripada jatuh secara langsung. Walaupun peralatan perlindungan dipasang, ia juga boleh menakutkan penumpang di dalam kereta.

Check and clean the driving gears and guide wheels of the elevator. If there is excessive wear, it is necessary to replace them

SvupskBanyak kali, selepas memasang lif kargo hidraulik di kilang, lantai, pelabuhan, dan tempat lain, mungkin ada beberapa tindak balas dan masalah pada tahap awal. Di bawah, pastikan lif diperiksa dan lembut setiap hari

Menangkat dan menurunkan


EsmeraldaMaklumat produk lain
  • ZaanstadProdusi jambatan naikKesan di luar musim jelas, harga terus menurun

    ZaanstadProdusi jambatan naikKesan di luar musim jelas, harga terus menurun

  • Laroche di Sungai YongheJembatan penerbangan tetap elektrik hidraulikAkal harga berkaitan dengan fak

    Laroche di Sungai YongheJembatan penerbangan tetap elektrik hidraulikAkal harga berkaitan dengan fak

  • Laroche di Sungai YonghePlatform penangkapan trekTurun naik harga industri

    Laroche di Sungai YonghePlatform penangkapan trekTurun naik harga industri

  • Laroche di Sungai YongheVilla keluarga dan lifKesan sesak

    Laroche di Sungai YongheVilla keluarga dan lifKesan sesak

  • DessiePerlindungan komprensif pengubah kuasaHarga meningkat

    DessiePerlindungan komprensif pengubah kuasaHarga meningkat

  • AmsterfenPersediaan jadual angkat hidraulik bergerakTiga perkara asas kerja rumah

    AmsterfenPersediaan jadual angkat hidraulik bergerakTiga perkara asas kerja rumah

  • AmsterfenRampa Lantai MudahApa faedahnya jika anda menyelesaikan kerja dalam satu masa?

    AmsterfenRampa Lantai MudahApa faedahnya jika anda menyelesaikan kerja dalam satu masa?

  • KutnoJembatan penerbangan tetap hidraulikPerhatikan pembentukan kesedaran jenama

    KutnoJembatan penerbangan tetap hidraulikPerhatikan pembentukan kesedaran jenama

  • segera:Peringatan: Maklumat SvupskPlatform mengangkat trek panduan tetapKetahui potensi pasaran memberi anda SvupskPlatform mengangkat trek panduan tetapKetahui potensi pasaran oleh syarikat kami, perkhidmatan SvupskPlatform mengangkat trek panduan tetapKetahui potensi pasaran dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk SvupskPlatform mengangkat trek panduan tetapKetahui potensi pasaran, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian SvupskPlatform mengangkat trek panduan tetapKetahui potensi pasaran. SvupskPlatform mengangkat trek panduan tetapKetahui potensi pasaran di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di SvupskPlatform mengangkat trek panduan tetapKetahui potensi pasaran, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!