DunaharasztiPlatform penunggang jenis trek panduanPerkara-perkara yang perlu diberi perhatian semasa

  • masa pelepasan:2024-05-23 13:20:53
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:258
  • Penerangan pantas:

    Dunaharaszti,Tahap angkat bukan gunting jenis peralatan mekanik angkat hidraulik yang menggunakanPeriksa peralatan penguncian keselam

Kandungan artikel

Tahap angkat bukan gunting jenis peralatan mekanik angkat hidraulik yang menggunakan

Periksa peralatan penguncian keselamatan pintu terpotong pertama kandang gantung

DunaharasztiAntara pins dan bearings platform, dan minyak atau lemak yang sesuai boleh ditambah untuk memastikan bahawa produk mencapai keadaan operasi optimal; Sahkan beberapa kali sama ada terdapat suara semasa proses operasi. Sebagaimana ia semasa masa berjalan-in,DunaharasztiPlatform angkat bimbit 12 meter, perlu diawasi dengan hati-hati semasa penggunaan. Jika suara apapun ditemui semasa operasi platform angkat hidraulik, tidak perlu bimbang mengenainya dalam tahap penggunaan sebelumnya. Dalam keadaan biasa, dan selepas berjalan-in, suara secara alami hilang. Namun, jika ada suara untuk masa yang panjang, ia tidak hilang atau lemah. Pada masa ini,DunaharasztiPlatform mengangkat legu aluminium tunggal, pembuat patut segera selesaikan masalah; It is recommended to have a dedicated person regularly check whether the components are loose after running the hydraulic lifting platform for one cycle. Before use, check each screw, nut, retaining ring, oil pipe joint, etc. for any signs of looseness. If any signs are found,DunaharasztiLajur ganda platform mengangkat selai aluminium, they should be reinforced or replaced in a timely manner to avoid usage failures and accidents. Sekarang, jenis peralatan ini mempunyai biaya sebenar relatif rendah bila digunakan, dan dengan peralatan keselamatan sendiri, ia boleh dilaksanakan di banyak tempat dan telah menerima perhatian dari kebanyakan pembangunan syarikat.

Penjagaan kuartal: Periksa item yang diperiksa setiap bulan

BetimApabila melepaskan penutup tangki minyak hidraulik, penutup penapis, lubang pemeriksaan, paip minyak hidraulik dan sebahagian lain, perlu mengelakkan debu semasa laluan minyak sistem. Bahagian terpasang mesti dibersihkan dengan teliti sebelum dibuka. Apabila memasang topi penuhi tangki minyak hidraulik, pertama-tama buang tanah di sekeliling topi tangki. Selepas melepaskan topi tangki, buang apa-apa sampah yang tersisa dari kawasan kongsi (jangan cuci dengan air untuk mencegah air menyerap ke dalam tangki). Hanya selepas mengesahkan kebersihan, topi tangki boleh dibuka. Apabila menggunakan bahan-bahan dan palu, bahan-bahan yang tidak menghapuskan ketidaksihiran serat dan palu khusus dengan karet yang terpasang pada permukaan patut dipilih. Komponen hidraulik dan selang hidraulik patut dibersihkan dengan hati-hati, kering dengan udara tekanan tinggi, dan kemudian dikumpulkan. Choose a well packaged filter element (the inner packaging is damaged, although the filter element is intact, it may also be unclean). Apabila menukar minyak, bersihkan penapis pada masa yang sama. Sebelum memasang unsur penapis, bersihkan tanah bawah dengan hati-hati di dalam kotak penapis dengan bahan.

Apabila melakukan operasi ketinggian tinggi, atau jaringan keselamatan.


DunaharasztiPlatform penunggang jenis trek panduanPerkara-perkara yang perlu diberi perhatian semasa pemasangan



Semak kebebasan lapisan bola dan pakaian roda panduan roda penggantian. Jika roda penggantian dipakai pagar, gantikan roda panduan atau lapisan

Platform Lift Kemudahan&#& mdash; Perincian Produk Platform Penangkapan Orang Lumpuh& mdash; Perkenalan produk platform angkat yang lumpuh adalah kompak dalam struktur mudah untuk beroperasi, dan sesuai untuk tempat yang tidak sesuai untuk rampa dan angkat lif. Perkara: Bahagian sempit tangga seharusnya tidak kurang dari mm dan mudah untuk dikekalkan. Platform gantung kursi roda yang bersandar menyelesaikan dengan sempurna masalah orang dengan cacat naik dan turun tangga di tempat awam. Keuntungan utama ialah ia tidak perlu mengubah teknik awam asal, yang boleh dipasang di dinding atau tangga kereta tangan, menjadikannya mudah untuk beroperasi, Kapasiti muatan yang selamat dan boleh dipercayai: KG-KG Kelajuan Pemandu: boleh memutar mana-mana sudut, produk kita akan menambah keinginan untuk membina masyarakat dan komuniti yang harmonius.

Guna pengukur perasaan untuk semak keadaan pakaian gear cacing pengurang gear cacing. Sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khusus

kualitiBengkel kerja platform angkat turun secara tidak bersamaan: muatan terlebih banyak, dan ia dikeluarkan untuk mengurangi muatan. Muatan bias serius, dikeluarkan dengan menyesuaikan pusat graviti. Tambah gas ke litar minyak, dan hapuskan kemungkinan menambah minyak hidraulik yang cukup. Jika minyak itu kotor, gantikan minyak hidraulik untuk membuangnya.

Pakaian seluar berada dalam julat yang dibenarkan, tanpa deformasi serius, dan boleh putar fleksibel.

Apabila melakukan operasi ketinggian tinggi, bahan yang digunakan mesti ditempatkan dengan selamat. The tools used must be placed in the tool bag with your hands to prevent falling and injuring people.


DunaharasztiPlatform penunggang jenis trek panduanPerkara-perkara yang perlu diberi perhatian semasa pemasangan



Apabila melepaskan berlaku, komponen yang baru diproses dan terkumpul mempunyai penyimpangan dalam bentuk geometri dan dimensi pemasangan. Pada tahap awal penggunaan, disebabkan muatan bertukar seperti kesan dan getaran, serta faktor seperti panas dan deformasi, ditambah dengan pakaian dan air mata cepat, ia mudah menyebabkan komponen yang telah dipasang sebelumnya melepaskan.

Kejujuran dan keuntungan bersamaElevators are strictly tested before leaving the factory. If the pressure regulating valve is adjusted arbitrarily by the manufacturer, it may cause the system to operate abnormally. Therefore, non professional personnel are not allowed to adjust the pressure regulating valve arbitrarily.

Ia boleh memanjangkan hidup perkhidmatan lif kargo. Lift jenis kereta api panduan terutama digunakan untuk pengangkutan kargo ketinggian tinggi antara lantai. Kebanyakan digunakan untuk kapasitas muatan ringan,

Check and clean the driving gears and guide wheels of the elevator. If there is excessive wear, it is necessary to replace them

DunaharasztiSemak aras minyak kotak gerak dan gantikan minyak baru jika perlu

Menggunakan analisis penyebab (juga dikenali sebagai tulang ikan) untuk mengenalpasti kesalahan hidraulik dan menganalisis kesalahan yang berlaku dalam peralatan hidraulik boleh dengan cepat mengenalpasti penyebab utama dan sekunder kesalahan dan mengumpulkan pengalaman dalam penyelesaian masalah.

Lift jenis kereta api panduan sepatutnya mematuhi standar industri mekanik Republik rakyat China. Platform angkat JB/TJB/T secara umum dibahagi menjadi platform angkat tetap, platform angkat bimbit, platform angkat sendiri, dan kenderaan angkat. Suhu persekitaran kerja ialah --+, dan secara umum diperlukan kelajuan angkat bangku kerja seharusnya - m/min dan kelajuan menurunkan tidak seharusnya lebih besar daripada yang platform angkat. Kaedah pengiraan berbeza boleh berbeza sedikit; Calculation of elevator speed: The lifting speed is equal to the lifting height/(volume of oil cylinder/displacement of pump station). Semasa menggunakan produk platform angkat, ia tidak dapat dihindari bahawa beberapa kesalahan boleh berlaku. Bagaimana kesalahan ini boleh dihapuskan?


EsmeraldaMaklumat produk lain
  • AmsterfenRampa Lantai MudahApa faedahnya jika anda menyelesaikan kerja dalam satu masa?

    AmsterfenRampa Lantai MudahApa faedahnya jika anda menyelesaikan kerja dalam satu masa?

  • KutnoJembatan penerbangan tetap hidraulikPerhatikan pembentukan kesedaran jenama

    KutnoJembatan penerbangan tetap hidraulikPerhatikan pembentukan kesedaran jenama

  • KutnoPlatform penangkapan trekPermintaan keuntungan perusahaan

    KutnoPlatform penangkapan trekPermintaan keuntungan perusahaan

  • KutnoBiaya lif rumah tangga kecilCara memeriksa ketepatan kerja pemesinan

    KutnoBiaya lif rumah tangga kecilCara memeriksa ketepatan kerja pemesinan

  • JimmaPerlindungan penukar tenggelam minyakPembezaan pelbagai

    JimmaPerlindungan penukar tenggelam minyakPembezaan pelbagai

  • PwotskPlatform angkat automatik hidraulikMemperkukuhkan perlindungan diri

    PwotskPlatform angkat automatik hidraulikMemperkukuhkan perlindungan diri

  • PwotskRancangan jambatan naik bimbitRintangan suhu tinggi yang baik

    PwotskRancangan jambatan naik bimbitRintangan suhu tinggi yang baik

  • KielceJembatan pengangkutan bekasMasalah teknologi insentif

    KielceJembatan pengangkutan bekasMasalah teknologi insentif

  • segera:Peringatan: Maklumat DunaharasztiPlatform penunggang jenis trek panduanPerkara-perkara yang perlu diberi perhatian semasa memberi anda DunaharasztiPlatform penunggang jenis trek panduanPerkara-perkara yang perlu diberi perhatian semasa oleh syarikat kami, perkhidmatan DunaharasztiPlatform penunggang jenis trek panduanPerkara-perkara yang perlu diberi perhatian semasa dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk DunaharasztiPlatform penunggang jenis trek panduanPerkara-perkara yang perlu diberi perhatian semasa, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian DunaharasztiPlatform penunggang jenis trek panduanPerkara-perkara yang perlu diberi perhatian semasa. DunaharasztiPlatform penunggang jenis trek panduanPerkara-perkara yang perlu diberi perhatian semasa di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di DunaharasztiPlatform penunggang jenis trek panduanPerkara-perkara yang perlu diberi perhatian semasa, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!